Kuvia palstalaisista!

Status
Viestiketju on suljettu.
[QUOTE="vieras";24199384]Kyllä minä nään kauneutta siellä, missä sitä oikeasti on ja tykkään siitä kovasti.
Teeskentelyä en käsitä. Sitähän tää täällä on. Nää muijat ei vaan ole kauniita.[/QUOTE]

Mitähän se kertoo sinusta, ettet käsitä ettei sinun mielipide ole kaikkien muiden mielipide?

[QUOTE="vieras";24199384]Kyllä minä nään kauneutta siellä, missä sitä oikeasti on ja tykkään siitä kovasti.
Teeskentelyä en käsitä. Sitähän tää täällä on. Nää muijat ei vaan ole kauniita.[/QUOTE]

Sulla on paha olla, etkä siksi näe ympärilläsi kauneutta. Se on kovin, kovin surullista. Halaus.

ggg
[QUOTE="vieras";24199417]Joo "hieman". Serkku vois suuttua tuosta. :D[/QUOTE]

No mitäs tuosta nyt kenenkään pidä suuttua. Katsopa esim. tätä kuvaa Janinasta, siis Fry:hän on hänen sukunimensä nykyään:

on minusta kasvonpiirteissä jotain samaa. Ja molemmilla muotoja oikeissa kohdissa;)

[QUOTE="vieras";24199479]Ja sinä olet tosi yksinkertainen, jos ajattelet, että jokainen "lähettäjä vieras" on yksi ja sama.[/QUOTE]

Ja yhtäänhän ei ole yksinkertainen, jos ei keksi mitään muuta nikkiä kuin vieras ja sitten vielä suuttuu, kun sekotetaan aina toiseen vieraaseen? Hölömö!

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
Beep
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24199780:
Ja yhtäänhän ei ole yksinkertainen, jos ei keksi mitään muuta nikkiä kuin vieras ja sitten vielä suuttuu, kun sekotetaan aina toiseen vieraaseen? Hölömö!
Hihi... Samaa aina naureskellut. :D

Ja sinä harmaa häirikkö, joka muka olet minut nähnyt... On vaikea kuvitella ihmistä, joka luo pelkän näkemisen perusteella toiseen palstalaiseen sellaisen siteen, että jaksaa päivästä toiseen tulla haukkumaan. Kukaan ei viitsisi ainakaan sen takia, että joku ei näytä yhtä hyvältä, kuin kuvissa, nähdä sellaista vaivaa, mitä sinä näet, kun luulet vielä, että ihmiset uskoo sun tyhmiä juttujas. Kun olet jauhanut tätä ennenkin, olen joskus jopa laittanut kvan, jossa hampaani näkyvät, mutta eihän se riitä. Nyt mä en rupea sun pillin mukaan pomppimaan, koska olet häirikkö.

Olet sairas ihminen, jonka ainoa sosiaalinen kontakti on netti. Saat tyydytystä siitä, että sinulle vastataan ja että ihmiset loukkaantuvat ja alkavat epäillä omaa peilikuvaansa, omia silmiään. Jos olisin sinä, olisin terveydestäni todella huolissani. Ja minä olenkin sinusta huolissani. Olen huolissani, että miten jaksat tälläistäelämäö, mistä ei jää sinulle käteen lopulta mitään.:(

Sulla on mahdollisuus vielä pelastautua tosta kateuden ja vihan täyttämästä, ahdistavasta ja yksinäisestä kuplasta, jossa elät. Voisit tulla ulos ja alkaa elää oikeaa elämää. Hae apua!

Itseasiassa Janina näyttää tuossa kuvassa tosi paljon yhdeltä mun serkulta :D Kaunis nainen hän on eli kiitoksia vain! Toivottavasti hän ei kuitenkaan lue tätä etjua ettei vain loukkaantuisi....

muista
Ihan oikeasti täällä on harmaa- porukka todella lapsellista. Ovat varmaan yksinäisiä ja ajattelevat mielessään, että uskoltavat sanoakin, mutta irl ja tosipaikan tullen suu pysyy nätisti supussa. Suurin osa harmaista tuntuu olevan jotain wanna-be-bad ass :LOL: :stick:

Onkohan kukaan koskaan ajatellut, mitä pahaa oloaan purkavien harmaiden elämä oikeasti on? Harmaahiirulaisia?

Onneksi ylläpito saa ip:t talteen :)
Ne mustatkin saa itsensä harmaiksi aika nopeasti

"vierailija"
Rieputarallaa on oikeasti kaunis, pari viikkoa sitten näin aikas läheltäkin. ja ei voi kun ihailla tätä naiskauneutta täällä. Itsellä taipumusta ettei kuvani juurikaan onnistu...

Pakko vielä sanoa Horuksen silmästä että positiivisesti yllätyin : )

• Tykkää
muista
Nekö ei sit ole harmaita? Onks niihin jäänyt joku musta juova?

:LOL:
Huvittaa tää musta-harmaa jaottelu, koska tällä palstalla on helppo olla mitä vaan. Joku jos näkee vaivaa, voi mustana voivotella muiden mukana jonkun harmaan käytöstä, ja vaihtaa vapaalle ja antaa vastaiskun harmaana.Luulisin että ymmärsit kyllä aikasemmin pointin mutta eihän sitä voi varma olla .. :O

Beep
Huvittaa tää musta-harmaa jaottelu, koska tällä palstalla on helppo olla mitä vaan. Joku jos näkee vaivaa, voi mustana voivotella muiden mukana jonkun harmaan käytöstä, ja vaihtaa vapaalle ja antaa vastaiskun harmaana.Luulisin että ymmärsit kyllä aikasemmin pointin mutta eihän sitä voi varma olla .. :O
No joo, toi oli huumoria. Mutta kun oli just kyse että harmaana kehdataan olla tosi törkeitä, harva kirjoittelee nimimerkin kanssa tollasia huoritteluja sun muita. Varmasti voi nimimerkillisetkin harmaana "antaa palaa", en epäile lainkaan.

• Tykkää
muista
No joo, toi oli huumoria. Mutta kun oli just kyse että harmaana kehdataan olla tosi törkeitä, harva kirjoittelee nimimerkin kanssa tollasia huoritteluja sun muita. Varmasti voi nimimerkillisetkin harmaana "antaa palaa", en epäile lainkaan.
Todella ikävää käytöstähän toi on ja " pilaa " mukavien harmaiden maineen. Pointti ei myöskään ole se että kirjotatko nikillä vai ilman, vaan se' että omaat alkeellisemmatkin käytöstavat!

" Kohtele muita niinkuin haluat että sinua kohdellaan. "

Beep
Todella ikävää käytöstähän toi on ja " pilaa " mukavien harmaiden maineen. Pointti ei myöskään ole se että kirjotatko nikillä vai ilman, vaan se' että omaat alkeellisemmatkin käytöstavat!

" Kohtele muita niinkuin haluat että sinua kohdellaan. "
No näinpä. Silti käytöstavat omaavakin voi välillä repäistä, mut ei ehkä ihan tällä tyylillä mitä näissä kuvaketjuissa. Eipä munkaan ulkonäköä oo koskaan kukaan kommentoinut livenä että "hyi vittu"! :D

Toisaalta olis jännä tietää millainen ihminen tollasia kirjoittelee, siis meille kaikille joita on haukuttu noin törkein sanoin. Toisaalta sitä näkee niin törkeetä porukkaa jatkuvasti tuolla joka puolella, että mä aina mietin et ne on sellasia kaameita (järkky käytös, ei tapoja jne.) näiden törkyjen kirjoittajat. ;)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä