Ja sinä harmaa häirikkö, joka muka olet minut nähnyt... On vaikea kuvitella ihmistä, joka luo pelkän näkemisen perusteella toiseen palstalaiseen sellaisen siteen, että jaksaa päivästä toiseen tulla haukkumaan. Kukaan ei viitsisi ainakaan sen takia, että joku ei näytä yhtä hyvältä, kuin kuvissa, nähdä sellaista vaivaa, mitä sinä näet, kun luulet vielä, että ihmiset uskoo sun tyhmiä juttujas. Kun olet jauhanut tätä ennenkin, olen joskus jopa laittanut kvan, jossa hampaani näkyvät, mutta eihän se riitä. Nyt mä en rupea sun pillin mukaan pomppimaan, koska olet häirikkö.
Olet sairas ihminen, jonka ainoa sosiaalinen kontakti on netti. Saat tyydytystä siitä, että sinulle vastataan ja että ihmiset loukkaantuvat ja alkavat epäillä omaa peilikuvaansa, omia silmiään. Jos olisin sinä, olisin terveydestäni todella huolissani. Ja minä olenkin sinusta huolissani. Olen huolissani, että miten jaksat tälläistäelämäö, mistä ei jää sinulle käteen lopulta mitään.
Sulla on mahdollisuus vielä pelastautua tosta kateuden ja vihan täyttämästä, ahdistavasta ja yksinäisestä kuplasta, jossa elät. Voisit tulla ulos ja alkaa elää oikeaa elämää. Hae apua!