Kuvia palstalaisista!

Status
Viestiketju on suljettu.
Mulla samaa vikaa, etenkin kun vatsa ei oo kerenny ottaan kiinni pudotettui kilo niin sitä ihoakin on o_O On toki kasvoiski vähä, mut muut osat kropasta on kyl iha katseen kestäviä sitä =)
mulla ei niinkään ole kasvoissa, eikä mahassa, mutta lanteilla ja persuksissa sitäkin enemmän, mutta tietenkin se perspuolen läski on kaikki leveysuuntaan, eli ei ole yhtään ulkoneva vaan lättänä läskiperse eli farkkuihin jää aina ihmeellinen tyhjä tila taakse..., ja minkälaiset housut tahansa ostaakin jos ne muuten ovat sopivat niin reisissä, yleensäkin lahkeissa, on aina ainakin puolenmetrin leveydeltä tyhjää tilaa.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: idunnor
Keittiönoita
Ei siis todellakaan millään pahalla, mutta odotin paaaaaaljon vanhemman näköistä, ehkä vähän tuonne Majurin tyyliin. Ja tämä kaikki johtuu siitä, kun olet vähän kertoillut että olet ylipainoinen etc, mitä sitten et todellakaan ole. Olen hämmästynyt kun oletkin tuollainen nuoren näköinen kaunotar! Hienot luut sulla kasvoissa..muun muassa!

Olet muuten keittis aina ihan liian vaatimaton. Herttainen luonne ja kauneus samassa paketissa!
Lapseni saattavat olla tuosta hieman eri mieltä :D

"Lila"
Harmi kun teet sinut surulliseksi, tuntuu että sinulla ei ole itselläsi kaikki ihan Ok, kun näet sellaista mikä ei pidä paikkaansa?:hug: Olen onnellinen ja tasapainoinen ihminen, ja tämä ainut tähän ketjuun laittamani kuva on ainut koneellani oleva kuva minusta, jossa en hymyile. Elävässä elämässä minulla on hymy herkässä. Kiitokset kuitenkin huolenpidostasi.
Olen nähnyt sinusta monta hyvää kuvaa, mutta tästä kuvasta kyllä pidin eniten. =)

Keittiönoita
mulla ei niinkään ole kasvoissa, eikä mahassa, mutta lanteilla ja persuksissa sitäkin enemmän, mutta tietenkin se perspuolen läski on kaikki leveysuuntaan, eli ei ole yhtään ulkoneva vaan lättänä läskiperse eli farkkuihin jää aina ihmeellinen tyhjä tila taakse..., ja minkälaiset housut tahansa ostaakin jos ne muuten ovat sopivat niin reisissä, yleensäkin lahkeissa, on aina ainakin puolenmetrin leveydeltä tyhjää tilaa.
Sun pitäisi lähteä shoppailureissulle Floridaan. Sieltä löytyy istuvia vaatteita jopa läskeille kääpiöille. En tiedä, miksi siellä valikoimat on niin paljon isompia kuin Suomessa...ehkä siksi, että siellä asuu niin paljon lyhyenläntiä meksikolaisia. Sekä leveys- että pituussunnassa löytyy vaatetta kaikille vartaloille. Ja valikoimaa on paljon laidasta laitaan. Mä lähden ens maaliskuussa pelkkien käsimatkatavaroiden kanssa pariksi viikoksi Floridaan. Ostan sieltä sen, mikä miellyttää ja mikä istuu päälle.

Suzyanne
Mä voin vuolla tosta mun hyppyripepusta biitin sullekin, niin farkut täyttyy paremmin takaa, ja mun omiin tulee enemmän tilaa. ;) :D

Pitkän tutkimisen jälkeen olen harmaiden kommenttien perusteella tulkannut kuvaketju - suomi sanakirjan:

Oletpa kaunis! = Hyi että olet ruma, ja minä olen sokea.

Oletpa upea! = Jotain rajaa kiitos, mutta säälistä kehun noin rumaa.

Sulla on kauniit silmät = En keksinyt mitään muuta kehuttavaa, koska olet niin ruma.

Sulla on hyvä iho = Ei sussa mitään muuta hyvää olekaan, eikä se ihokaan ole, se on punainen ja pöhöttönyt. Peeäs, olet ruma.

Sulla on kaunis hymy = Joo, olet ruma, kehun säälistä ja olen sokea.

Oletpa ruma = Olet ruma.

Olet tosi nuorekkaan näköinen = Etpä ole, kurppa, vaan ruma.

Olet tosi persoonallisen näköinen = Voi luoja, kierin lattialla ja nauran, olet niin ruma.

Olet hurjan söpö = Ihan spontaanisti oksensin, koska olet niin ruma

On taas niin kauniita naisia ketju täynnä! = Miten te voitte olla kaikki noin rumia, onneksi minä en ole.

Kaunotar! = Ei vaan Hirviö!

Että kyllä tässä on selvä logiikka.

"Vieras"
Keittis on kyllä todella upea! :) Ei ikinä uskoisi pian 50v.
Muutenkin kirjoittelet tänne aina kivasti muille ja keskustelut joihin otat osaa on mielenkiintoisia ja hyviä mielipiteitä :)

• Tykkää
Reactions: har mi
Keittiönoita
Ootte te kaikki nuoret niin kauniita, että ei tässä muutakaan osaa sanoa kuin:[video=youtube;mBrbpWwWafQ]http://www.youtube.com/watch?v=mBrbpWwWafQ[/video]

nyt vasta huomaa, että tosiaan on jonkinlainen sisäpiiri..! :O
tietyt henkilöt kehuvat toistensa pärstäkertomia, muiden kuvat jätetään täysin huomiotta. tiedän kyllä, etten ole kaunis mutta kun kerrankin päätin tälläiseen osallistua, niin olisin kyllä jonkinlaista kommenttia toivonut ...

Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;24203471:
tietyt henkilöt kehuvat toistensa pärstäkertomia, muiden kuvat jätetään täysin huomiotta. tiedän kyllä, etten ole kaunis mutta kun kerrankin päätin tälläiseen osallistua, niin olisin kyllä jonkinlaista kommenttia toivonut ...
Miten niin et ole kaunis? Täytyy kyllä myöntää että minulla oli nikin ja avattaren perusteella kuva että olisit pitkähiuksinen gootti :)

Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;24203471:
Ota se vain positiivisena asiana, ettet kuulu täällä mihinkään sisäpiiriin. Se saattaa kertoa siitä, että sinulla on elämää jossain muuallakin! :)

Mulle tulee sun kuvasta jotenkin tosi vahvasti esiin sellanen 80-luvun fiilis, en tiedä miksi. Ja se ei ole siis lainkaan huono asia. :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä