Kirjaan vielä ketjuun ylös että lähtöpaino on 63kg, katsotaan mitä tulee myöhemmin Ja tosiaan, hyviä keveitä ruokavinkkejä (helppoja) otetaan vastaan ja kaikenlaisia muitakin tsempityksiä
Täällä hieman samoissa tunnelmissa ollaan. Menkkarit alkaa lähipäivinä ja sitä edeltävästi makeanhimoa, pinnankiristystä ja turvotusta. Vaakaan on turha hypätä tässä vaiheessa. Lisäksi mulla toi korjaamaton polvivamma, joka rajoittaa liikkumista kohtalaisen paljon. Koirien kanssa silti päivittäin pienet lenkit kävellyt. Uiminen tekee kyllä hyvää...Mulla on kyllä mennyt nyt niin päin persettä, että en kehtaa punnita itseäni ihan hetkeen. Oon oikeastaan viikon ajansyönyt ihan miten sattuu ja mitä sattuu. Oloa ei yhtään auta kamala menkkaturvotus ja mässäyshimo. Huoh. Eiköhän tämä parissa päivässä helpota, toivon niin!
Muuttuu muuttuu, pakko muuttua! Melkein kuukauden saa taas olla ilman tätä vaivaa. Ärsyttää vaan, kun kesäkuu loppui niin hienoon lukemaan, nyt ihan varmasti tullut takapakkia.Mutta kyllä se tästä vielä...iloksi muuttuu! =)