Seksisuhde opettajan kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja a . p .
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

a . p .

Vieras
Minulla on siis ollut jo useamman kuukauden seksisuhde mun yliopiston luennoitsijaan.
Me molemmat haluttiin vaan seksiä toisiltamme, mutta nyt luulen, että olen rakastunut opettajaani tai ainakin todella syvästi ihastunut.
Olen alkanut haluamaan hänen kanssaan muutakin kuin seksiä, jotain syvällisempää.

Miten uskallan kertoa tunteistani? Vai pitääkö mun tyytyä pelkkään seksiin?
Pelkään, ett jos kerron hän ei halua enää mitään kanssani.

[QUOTE="heh";23362180]Miksi olisi, kun kerran on kyse kahdesta täysi-ikäisestä ihmisestä?[/QUOTE]

Mikäli oon oikein ymmärtänyt (korjatkaa toki jos olen väärässä), opettajan ja oppilaan välinen suhde on kielletty ihan täysi-ikäisiltäkin, ja sellaisen tullessa ilmi opettaja saa aika helposti potkut. Tiedä sitten, johtuuko arvosanojen vääristymisestä vai mistä...

Kannattaisiko odottaa vielä hetki. Kesällä, kun yliopistokin on kiinni, voisi olla hyvä hetki katsoa, haluaako hän tavata sinua lomallakin.

Ja paljonhan riippuu siitä, onko hänellä perhettä tai naisystävää, tai onko hänellä kenties verkot muissakin vesissä...

[QUOTE="Kimpura";23362235]Kannattaisiko odottaa vielä hetki. Kesällä, kun yliopistokin on kiinni, voisi olla hyvä hetki katsoa, haluaako hän tavata sinua lomallakin.

Ja paljonhan riippuu siitä, onko hänellä perhettä tai naisystävää, tai onko hänellä kenties verkot muissakin vesissä...[/QUOTE]

Kiitos asiallisesta vastauksesta. Mies on eronnut, lapsia on.
Meillä on siis ollut tämä "suhde" kohta 10kk. Ollaan tavattu lomillakin.
On hän mulle kokkaillut ja muuta pientä, mutta tapaamiset pyörii kuitenkin aina seksin ympärillä.

Eikä tämä ole vaikuttanut mun arvosanaan, se aine menee ihan yhtä huonosti kuin ennen tätä juttua.

Kiitos asiallisesta vastauksesta. Mies on eronnut, lapsia on.
Meillä on siis ollut tämä "suhde" kohta 10kk. Ollaan tavattu lomillakin.