Seksisuhde opettajan kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja a . p .
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

a . p .

Vieras
Minulla on siis ollut jo useamman kuukauden seksisuhde mun yliopiston luennoitsijaan.
Me molemmat haluttiin vaan seksiä toisiltamme, mutta nyt luulen, että olen rakastunut opettajaani tai ainakin todella syvästi ihastunut.
Olen alkanut haluamaan hänen kanssaan muutakin kuin seksiä, jotain syvällisempää.

Miten uskallan kertoa tunteistani? Vai pitääkö mun tyytyä pelkkään seksiin?
Pelkään, ett jos kerron hän ei halua enää mitään kanssani.

[QUOTE="heh";23362180]Miksi olisi, kun kerran on kyse kahdesta täysi-ikäisestä ihmisestä?[/QUOTE]

Mikäli oon oikein ymmärtänyt (korjatkaa toki jos olen väärässä), opettajan ja oppilaan välinen suhde on kielletty ihan täysi-ikäisiltäkin, ja sellaisen tullessa ilmi opettaja saa aika helposti potkut. Tiedä sitten, johtuuko arvosanojen vääristymisestä vai mistä...

Kannattaisiko odottaa vielä hetki. Kesällä, kun yliopistokin on kiinni, voisi olla hyvä hetki katsoa, haluaako hän tavata sinua lomallakin.

Ja paljonhan riippuu siitä, onko hänellä perhettä tai naisystävää, tai onko hänellä kenties verkot muissakin vesissä...

[QUOTE="Kimpura";23362235]Kannattaisiko odottaa vielä hetki. Kesällä, kun yliopistokin on kiinni, voisi olla hyvä hetki katsoa, haluaako hän tavata sinua lomallakin.

Ja paljonhan riippuu siitä, onko hänellä perhettä tai naisystävää, tai onko hänellä kenties verkot muissakin vesissä...[/QUOTE]

Kiitos asiallisesta vastauksesta. Mies on eronnut, lapsia on.
Meillä on siis ollut tämä "suhde" kohta 10kk. Ollaan tavattu lomillakin.
On hän mulle kokkaillut ja muuta pientä, mutta tapaamiset pyörii kuitenkin aina seksin ympärillä.

Eikä tämä ole vaikuttanut mun arvosanaan, se aine menee ihan yhtä huonosti kuin ennen tätä juttua.

Kiitos asiallisesta vastauksesta. Mies on eronnut, lapsia on.
Meillä on siis ollut tämä "suhde" kohta 10kk. Ollaan tavattu lomillakin.
On hän mulle kokkaillut ja muuta pientä, mutta tapaamiset pyörii kuitenkin aina seksin ympärillä.

Eikä tämä ole vaikuttanut mun arvosanaan, se aine menee ihan yhtä huonosti kuin ennen tätä juttua.

No tässä tapauksessa voisit yrittää jotenkin varovasti kysellä häneltä, millaisena hän teidän suhteenne näkee. Yritä kysyä rennolla fiiliksellä, äläkä välttämättä ala kertoa, miltä sinusta tuntuu. Jos hän kysyy samaa asiaa sinulta, niin yritä olla ainakin alkuun "hällä väliä" -fiiliksellä ja sano, ettet ole asiaa tarkemmin miettinyt. Älä paljasta omia tunteitasi ennen kuin teidät, mitä hän ajattelee suhteestanne. Mieti, onko "keskustelu" hyvä käydä ennen vai jälkeen seksin.

Tai jos löydät jonkun kivan tapahtuman, josta tiedät hänenkin pitävän, niin pyydä häntä seuraksi. Jos on totta, ettei hän opettaja-asemansa vuoksi saa deittailla oppilaita, niin silloin voi tietysti olla, että hän haluaa pitää matalaa profiilia.

Sulla on vaikea tilanne, toivottavasti saat siihen ratkaisun tai pysytyt ainakin päättämään, riittääkö sinulle pelkkä seksisuhde (jos et muuta saa) vai onko parempi lähteä kalastelemaan uusille vesille.

Tuttavalla oli sairaanhoitajaopinnoissaan luennoitsijana lääkäri, jonka kanssa ajatui seksisuhteeseen. Suhde kuitenkin syveni muullakin tasolla ja heistä tuli loppupeleissä ihan "oikea" pari. Ovat olleet naimisissa jo ainakin 10 vuotta ja yhteisiä lapsia on useampia. Kyllä noi joskus toimii. Muistaakseni "julkistivat" suhteensa vasta, kun tuttava oli valmistunut eli lähtenyt opinahjostaan pois, siihen asti oli ollut salaista tapailua.

Ok, kiitos näistä. Olihan typerää edes lähteä tällaiseen, mutta sille ei nyt enää mitään mahda.

Vaikeeta tästä tekee se, että oikeasti välitän miehestä ja jos kerron tunteista eikä hän tunne samoin, niin luultavasti lopetetaan leikki siihen ja mulle tulee tuskalliset olot katsoa luennolla miestä jonka haluaa, joka on niin lähellä mutta silti niin kaukana.

Taidan pyytää hänet johonkin, johonkin mihin ei välttämättä seksi liity..?

Mun aikaan yhdellä opella oli oppilaan kanssa suhde. Ei varmaan yllättävää, että open vaimo oli myös sen ex-oppilas. Kun oppilaan ja open suhde kariutui, oli opella pian uusi oppilas...
sama peli jatkunut jo vuosia :)

No se on joku jatko-opiskelija, joka tuuraa yliassistenttia tuntihommissa tai jotakin vastaavaa. Professorit eivät lapsiin kajoa, sen verran on ankeat sanktiot siitä luvassa. Voisin siis epäillä taas trollin olevan liikkeellä. Toisaalta naisillahan on usein tapan "hiukan" kaunistella totuutta, ja "yliopiston opettaja" nyt voi käytännössä olla ihan kuka vain, luennoitsija voi olla mistä vain ja työsuhde ihan mikä hyvänsä.

Kyllä mä tiedän yhden pariskunnan, jotka on aikoinaan tavanneet asetelmalla opiskelija - yliopiston opettaja. Ja ovat siis nykyään naimisissa. En ymmärrä, miksi tuota asetelmaa täytyy erikseen korostaa: kysymys on kuitenkin vaan naisesta ja miehestä.

Eri asia, jos kyseessä olisi suojaikäinen opiskelija.

Yhteistyössä