Minulla on ongelma rakastajan kanssa

• Viestiketjun aloittaja kivittäkää vaan mutta...
  • Ensimmäinen viesti
hytytuy
Joo tää on kyl mielenkiintonen keskustelu. Oon itsekin ihan innolla seurannu.
Itsellä tuli ero 2v. sitten kun mies ei ollut antanut seksiä puolet siitä ajasta mitä yhdessä oltiin, no vaan 3 vuotta mutta kuitenki.

ihastuin sitten miehen kaveriin ja mentiin sänkyyn.. nyt onkin jo jälki kasvua tulossa tälle uudelle miehelle.

ja ps. seksiäkin on joka päivä js niin ihanaa sellasta, villiä ja kokeilevaakin ;)

"aapee"
Kotona ollaan, käytiin matkalla äitienpäivälounaalla ja nyt pesukone laulaa. Mies katsoi formulaa ja nyt jotain musadokkaria canal plussalta. Lapset on kaikonneet kavereidensa luo.

On jotenkin epätodellista, että paljonko on puhuttu näiden mökkipäivien aikana. Paljonko tunnelma on muuttunut. Sanoin sen ääneenkin. Tuntuu että mökille lähti valovuosien päässä toisistaan oleva pari, salaileva ja ahdistunut. Nyt voi hengittää.

Äsken olin hiljaa pitkään. Mies kysyi heti, mitä mietit. Kuin ennen, paitsi viime vuosina, koska ei halunnut kuulla vastausta. Sanoin että I:tä (rakastajan vaimo).

Mies sanoi, että hän luulee, että I tietää. Kun kuulemma viime juhlissa joissa olimme heillä, rakastajani synttärit huhtikuussa, vaimo oli tullut mun miehen luo, olivat katselleet yhdessä mua ja rakastajaa tanssimassa Lust for lifeä. Vaimo oli sanonut, että kaunis pari. Mies oli hätkähtänyt ja sanonut, että niin kai. Vaimo oli jatkanut, että hän ei ole koskaan tanssinut noin. Ja jatkanut vielä, että mutta hän ei olekaan täydellinen kuin X (eli minä) eikä voi koskaan X:ksi muuttuakaan. Mies oli sanonut, ettei I:n tarvitse minuksi muuttua. Vaimo oli vaan sanonut, että kukaan ei vaan ole rakastajan mielestä kukaan nainen ei varmaan ikinä ole yhtä ihana ja lähtenyt pois.

Tämä ei ainakaan helpota oloani. Vaimo on siis ehkä koko ajan tiennyt. Hävettää. Muutenkin syyllisyys painaa.

Minä en ymmärrä, kuinka itse kestäisin, jos tietäisin että mieheni pitäisi jotain muuta naista mua ihanampana.

"aapee"
Kiva, jos teille ja tuolle toiselle parille oli hyötyä meistä!

Luulen että mekin päästään vielä kuiville. Mietin enää, miten lopetan yhteydenpidon rakastajaan. Ja jos ja kun vaimonsa tietää, haluaisin pyytää anteeksi. En tiedä onko hyvä idea, ja miten.

Meillä myös onnistui ekaa kertaa aikoihin - jäi yöunet vähiin, mutta ei tulisi mieleenkään valittaa! :)

Puhuttiin myös paljon tästä aiheesta, siitä millainen tilanne kotona on ja mitä siitä seuraa. Ja ennen kaikkea mitä me sille aiotaan tehdä. Oli provo tai ei, ketju avasi silmiäni ainakin sen osalta, millaiseen tilanteeseen en halua avioliitossani ajautua.

keskiyön kelmi
Jatka toki. Kuten joku jo sanoikin, ei ole väliä vaikka olisi fiktiota, tämä on silti melko viihdyttävää. Ne joita asia haittaa voivat varmaan mennä toisiin ketjuihin, kapisch?

"aapee"
Kävin äsken lounaalla rakastajan kanssa. Sanoin, etten voi enää nähdä kaverinakaan, en ottaa vastaan mitään yhteydenottoa enää.

Näemme väkisin jossain työhön liittyvissä tilaisuuksissa (eri työpaikka, sama ala). Sanoin että niissäkin hyvin neitraali linja sitten.

Rakastaja luulee että mies kielsi. Rakastaja kerjäsi vähän, että hän on varovaisempi eikä enää painosta. Sanoin että meillä on välit korjautumassa miehen kanssa ja olen valinnut jatkaa miehen kanssa. Pyysin että voisi jättää mut rauhaan, jos välittää musta vähääkään.

Rakastaja sanoi, että hän rakastaa mua, ja en voi olla täysin välittämättä hänestäkin. Sanoin että totta kai välitän, hän on kumminkin ollut ystävänikin. Mutta jatkan miehen kanssa.

Kerroin mitä mies kertoi hänen vaimostaan, että tod. näk. vaimo tietää. Rakastaja sanoi, ettei vaimo ole puhunut mitään. No, se on ehkä hänen valintansa.

Rakastaja kysyi, mitä mies on puhunut hänestä. Sanoin, että vihaa, en tiedä miten suhtautuu jos törmää. Luultavasti on ilkeä.

"aapee"
Oli se surullisempaa kuin aiemmin kuvittelin. Kuvittelin, että tuo menee ihan heittämällä. Olin surullinen kun menetän hänet, ei rakastajana, vaan ystävänä. Vaikeaa usko etten enää koskaan naura hänen jutuilleen tai juttele hänen kanssaan.

[QUOTE="aapee";28465425]Oli se surullisempaa kuin aiemmin kuvittelin. Kuvittelin, että tuo menee ihan heittämällä. Olin surullinen kun menetän hänet, ei rakastajana, vaan ystävänä. Vaikeaa usko etten enää koskaan naura hänen jutuilleen tai juttele hänen kanssaan.[/QUOTE]

Jos sinä aidosti rakastaisit miestäs niin uskon ettet tuntisi tuosta surua vaan tuo rakastaja olisi "halpa hinta" siitä että saisit miehesi kanssa asiat kuntoon, varsinkin kun rakastaja on naimisissa!!! En ymmärrä miten tuollainen voi kirpaista niin paljon että tunnet surua.

Aika itsekäs tunnut kyllä olevan monessa suhteessa :(

"vieras"
[QUOTE="aapee";28465405]Kävin äsken lounaalla rakastajan kanssa. Sanoin, etten voi enää nähdä kaverinakaan, en ottaa vastaan mitään yhteydenottoa enää.

Näemme väkisin jossain työhön liittyvissä tilaisuuksissa (eri työpaikka, sama ala). Sanoin että niissäkin hyvin neitraali linja sitten.

Rakastaja luulee että mies kielsi. Rakastaja kerjäsi vähän, että hän on varovaisempi eikä enää painosta. Sanoin että meillä on välit korjautumassa miehen kanssa ja olen valinnut jatkaa miehen kanssa. Pyysin että voisi jättää mut rauhaan, jos välittää musta vähääkään.

Rakastaja sanoi, että hän rakastaa mua, ja en voi olla täysin välittämättä hänestäkin. Sanoin että totta kai välitän, hän on kumminkin ollut ystävänikin. Mutta jatkan miehen kanssa.

Kerroin mitä mies kertoi hänen vaimostaan, että tod. näk. vaimo tietää. Rakastaja sanoi, ettei vaimo ole puhunut mitään. No, se on ehkä hänen valintansa.

Rakastaja kysyi, mitä mies on puhunut hänestä. Sanoin, että vihaa, en tiedä miten suhtautuu jos törmää. Luultavasti on ilkeä.[/QUOTE]

Jatka ihmeessä... kerro nyt vielä vähän yksityiskohtaisemmin, mitä tapahtui. Oliko miehellä tippa linssissä, pyyhkikö silmäkulmiaan, äänensävy, kehon asento jne. Jatka ihmeessä! Sinähän suorastaan nautit olevasi huomion kohteena. Myös tällä palstalla.

"vieras"
[QUOTE="aapee";28465425]Oli se surullisempaa kuin aiemmin kuvittelin. Kuvittelin, että tuo menee ihan heittämällä. Olin surullinen kun menetän hänet, ei rakastajana, vaan ystävänä. Vaikeaa usko etten enää koskaan naura hänen jutuilleen tai juttele hänen kanssaan.[/QUOTE]

voi, voi, snif

"aapee"
Hän oli 13 vuotta ystäväni. Vain pienen aikaa siitä oli tämä intiimi suhde.

En siis haluaisi jatkaa suhdetta, vaan ehkä että en olisi koskaan mennyt rajan yli hänen kanssaan. Mutta miksi juuri hänen kanssaan, hän oli siinä ja halukas.

Jos sinä aidosti rakastaisit miestäs niin uskon ettet tuntisi tuosta surua vaan tuo rakastaja olisi "halpa hinta" siitä että saisit miehesi kanssa asiat kuntoon, varsinkin kun rakastaja on naimisissa!!! En ymmärrä miten tuollainen voi kirpaista niin paljon että tunnet surua.

Aika itsekäs tunnut kyllä olevan monessa suhteessa :(

"aapee"
Miehellä ei ollut. Minä kyllä itkin kun kävelin pois. Rakastaja ei nähnyt, luulisin. Itku tuli kun olin oven ulkopuolella.

[QUOTE="vieras";28465442]Jatka ihmeessä... kerro nyt vielä vähän yksityiskohtaisemmin, mitä tapahtui. Oliko miehellä tippa linssissä, pyyhkikö silmäkulmiaan, äänensävy, kehon asento jne. Jatka ihmeessä! Sinähän suorastaan nautit olevasi huomion kohteena. Myös tällä palstalla.[/QUOTE]

"aapee"
Huom! en käynyt salaa lounaalla. Kerroin miehelle jo eilen lopettavani yhteydenoton tänään. Mies soitti äsken. Kysyi miten meni. Sanoin että lopetin sen ja muunkin yhteydenpidon. Mies kysyi ensimmäisenä, olenko surullinen. Sanoin, että olen, mutta pakko se oli tehdä.

hjaaniin
Voihan tää olla aito tarina, tai sitten ei. Oli kumpaa vaan, niin ap:lle tulee tylsät ajat tästä eteenpäin. Jos tarina on tosi, niin tähän asti siihen on sisältynyt paljastumisen pelkoa, dramaa, ap on tuntenut itsensä nii-in paljon paremmaksi kuin muut, kun kaksi miestä haluaa häntä, on voinut vähän ylenkatsoa rakastajan vaimoa ja tuntea että on tapahtumien keskipisteessä.

Jatkossa ap:lla on menetetty ystävä, tämän pilattu parisuhde, joka on ap:n syytä, rakastajan petetty vaimo ja lapset, joiden surun ainakin PITÄISI painaa ap:n omaatuntoa, ap:n kotona edelleen impotentti, vihainen mies ja lattea suhde.

Annetaan me ap:n mässäillä täällä tämä pieni hetki, jos tämä on ap:n elämän huippukohta. Huomion keskipisteenä, kaikkien miesten haluamana, kohtalokkaanan naisena (tai ainakin hän näin kokee). Jatko ei kuitenkaan ole ap:lle niin loistelias.

Ja jos tarina ei ole tosi, niin annetaan ap.n heruttaa silti; jotainhan hän raasu on vailla. Unelmaa Kauniit ja Rohkeat -elämästä.

"aapee"
Rakastajani soitti juuri,haluaa vielä puhua kanssani. Sovittiin että menen erääseen hotelliin illalla jumpan sijaan. Hän haluaa olla aivan varma, että etten halua jatkaa suhdetta.

"..."
[QUOTE="aapee";28465929]Rakastajani soitti juuri,haluaa vielä puhua kanssani. Sovittiin että menen erääseen hotelliin illalla jumpan sijaan. Hän haluaa olla aivan varma, että etten halua jatkaa suhdetta.[/QUOTE]

Hei mee tai ole menemättä. Älä enää kirjoita tänne. Tai avaa uusia ketjuja. Alkaa jo kyllästyttää.

Peyote
[QUOTE="aapee";28465929]Rakastajani soitti juuri,haluaa vielä puhua kanssani. Sovittiin että menen erääseen hotelliin illalla jumpan sijaan. Hän haluaa olla aivan varma, että etten halua jatkaa suhdetta.[/QUOTE]

Joopa joo. Tarina varmaan jatkuu niin, että jotenkin ajaudutte taas seksisuhteeseen ja taas on lisää kirjoitettavaa.

aeff

Juu, ihan varmasti soitti.

Ja tiedätkö mitä paljastuu, kun menet sinne? Hän on todennäköisesti raskaana! Vaikka mies onkin! Ja miehesi tulee sinne, ja pahoinpitelee hänet, ja rakastajan vaimo muutta teille miehesi tueksi, ja sinä ja rakastaja muutatte rakastajan kotiin.

Tai en jaksa keksiä nyt oikein kunnollisia käänteitä, mutta hyvä puoli on se, että sinä hoidat sen keksimisen eikä meidän tarvitse kuin seurata tätä ketjua!

ota miehes mukaan niin impotentti näkee miksi halusit saada aisaa siltä toiselta. Mutta ole varovainen, saattaa käydä niin, että miehet rakastuu toisiinsa ja sulle jää vain luu käteen. Ei kirjaimellisesti.

Alkaa kuulostaa jo vähän turhan uskomattomalta.

Miksi suostut vielä tapaamaan rakastajan, eikös asiat hänen kanssaan olleet jo puhuttu selväksi?

Jos olisin sinä, kehottaisin rakastajaa keskittymään omaan vaimoonsa sekä ja heidän suhteensa selvittämiseen.

Yhteistyössä