Minulla on ongelma rakastajan kanssa

• Viestiketjun aloittaja kivittäkää vaan mutta...
  • Ensimmäinen viesti
"aapee"
Alkaa kuulostaa jo vähän turhan uskomattomalta.

Miksi suostut vielä tapaamaan rakastajan, eikös asiat hänen kanssaan olleet jo puhuttu selväksi?

Jos olisin sinä, kehottaisin rakastajaa keskittymään omaan vaimoonsa sekä ja heidän suhteensa selvittämiseen.
Ei I tiedä mitään. Rakastajani sanoi että ei voi elää ellei näe minua, haluaa vielä kerran nähdä ja jutella, en voi sitä häneltä kieltääkään.

sdr
Ai nytkö rakastajan vaimo on jo tuttavallisesti "I"? Tää kuulostaa ihan romaanilta. Ja sä kuulostat itsekkäältä paskiaiselta, tämä mahtava rakastajasi oikeesti saamattomalta luuserilta, ja miehesi vätykseltä.

Minkälainen mies (rakastajasi siis) eläis parisuhteessa ja saisi lapsiakin, ja haikailisi muka koko sen ajan sinua? Pelkästään sellainen mies, joka ei osaa ottaa vastuuta omasta elämästää ja on aikamoinen luuseri! Ja miehesi, "impotentti kun lääkkeet ei sovi, mut niin ylpee ja miehekäs"; junttimaiselta ja aikaansaamattomalta vätykseltä vaikuttaa minusta.

Sinä taas, tarinasi prinsessa, vaikutat TODELLA itsekkäältä ja epäkypsältä. Kahden perheen elämät pyörii nyt sitten smuka sen ympärillä, kun sinulla on niin kauhean korkea libido. Hohhoijaa...

Rakastaja ei voi elää ilman sua. Miehesi ei voi elää ilman sua. Varmaan "I":kään ei voi elää ilman sua. Pitäisköhän teidän vain kaikkien muuttaa yhteen ja panna ihan hirveästi ihan hirveän jännittävään sadomasokistiseen tyyliin?

Kaikkien teidän lapsianne mun käy ehkä vähän sääli.

[QUOTE="aapee";28466013]Ei I tiedä mitään. Rakastajani sanoi että ei voi elää ellei näe minua, haluaa vielä kerran nähdä ja jutella, en voi sitä häneltä kieltääkään.[/QUOTE]

Luuletko oikeasti, että tuo "ei voi elää plaaplaa" päättyy siihen yhteen näkemiseen vielä? Niitä yksiä ja viimeisiä tulee kokoajan lisää, kunnes jossain kohtaa huomaat olevasi sen saman valinnan edessä, jonka jo kerran teit. Nimim. valitettavasti kokemusta on.

Välien katkaiseminen on sitä vaikeampaa, mitä useammin soutaa ja huopaa edestakaisin. Sanoit, että olet jo päättänyt, sen pitäisi riittää.

"kuikka"
[QUOTE="aapee";28466013]Ei I tiedä mitään. Rakastajani sanoi että ei voi elää ellei näe minua, haluaa vielä kerran nähdä ja jutella, en voi sitä häneltä kieltääkään.[/QUOTE]

Jos mä olisin sinun miehesi, ja tämä tapaaminen tulisi ilmi, sulla ei olisi enää ikinä mitään saumaa mihinkään mun kanssani. Sanoit ettet rakastunut rakastajaan. Taisit valehdella, muutoin voisit jättää tapaamiset väliin.

Ikävä tilanne, kun olet nyt sitten rakastunut kahteen mieheen. Molempia et voi saada. Valitsit näimmä sen tien, että jatkat miehehsi pettämistä ja satuttamista. Onnea.

"aapee"
Ei ollut aito aapee, joka oli palaverissa ja nyt matkalla kotiin.

En muuten jumppaa. Juoksen ja tanssin.

[QUOTE="aapee";28465929]Rakastajani soitti juuri,haluaa vielä puhua kanssani. Sovittiin että menen erääseen hotelliin ilhlalla jumpan sijaan. Hän haluaa olla aivan varma, että etten halua jatkaa suhdetta.[/QUOTE]

"..."
[QUOTE="aapee";28466088]Ei ollut aito aapee, joka oli palaverissa ja nyt matkalla kotiin.

En muuten jumppaa. Juoksen ja tanssin.[/QUOTE]

No mitä väliä, ihan samantasoista skeidaa molemmat.

"vieras"
[QUOTE="aapee";28466088]Ei ollut aito aapee, joka oli palaverissa ja nyt matkalla kotiin.

En muuten jumppaa. Juoksen ja tanssin.[/QUOTE]

Että tällänen käänne tähän väliin :p

"aapee"
Noi kaikki että menisin uudestaan tapaamaan, on jonkun muun kirjoittamia.

Mä olen rakastajalle jo sanonut mitä on sanottavaa.

Tuo yksi tylsän elämän kirjoittaja: toivonkin sitä tylsää, tasaista perhe-elämää. Tämä on ollut ihan liian jännää mulle. Ölen aika väsynyt kun pää ei ole pysynyt mukana.

"..."
[QUOTE="aapee";28466123]Noi kaikki että menisin uudestaan tapaamaan, on jonkun muun kirjoittamia.

Mä olen rakastajalle jo sanonut mitä on sanottavaa.

Tuo yksi tylsän elämän kirjoittaja: toivonkin sitä tylsää, tasaista perhe-elämää. Tämä on ollut ihan liian jännää mulle. Ölen aika väsynyt kun pää ei ole pysynyt mukana.[/QUOTE]

Heihei!

"aapee"
[QUOTE="...";28466098]Tuli vissiin ap:lle itsellekin epäuskoinen olo :D piti vetää vähän takaisin.[/QUOTE]

Sinänsä voisin uskoa, ettei rakastaja vielä heittänyt viimeistä viestiään mulle. Mutta kyllä mä olen valinnan tehnyt.

"aapee"
Jos tunnet mut, pistäpä kokeeksi vaikka mun nimikirjaimet.

[QUOTE="harmaana";28466253]Hauskaa tunnistaa ihminen kirjoituksistaan. Ei ole ensimmäinen kerta, enkä kerro mikä on selvin piirre, mutta hauskaa silti.[/QUOTE]

"aapee"
Meillä on ollut seksiä!! Erektio tuli lääkkeillä, mutta se onnistui. Helpotus oli aika suuri, koska se vain minun tyydyttämiseni ei kuitenkaan olisi toiminut pidemmän päälle. Sekään ei ollut niin yksinkertaista kuin etukäteen mietin. Se tuntui kuitenkin minustakin epäreilulta ja vähän härnäämiseltäkin.

Rakastaja on laittanut pari viestiä, jotain haluaisi jutella ym. Vastasin että kirjoita mitä asiaa. Ei vastannut. Toiseen en laittanut mitään.

Muuten normaalia elämää, lapsilla viimeisiä koulun kokeita, kevätjuhlia...

[QUOTE="aapee";28478426]Meillä on ollut seksiä!! Erektio tuli lääkkeillä, mutta se onnistui. Helpotus oli aika suuri, koska se vain minun tyydyttämiseni ei kuitenkaan olisi toiminut pidemmän päälle. Sekään ei ollut niin yksinkertaista kuin etukäteen mietin. Se tuntui kuitenkin minustakin epäreilulta ja vähän härnäämiseltäkin.

Rakastaja on laittanut pari viestiä, jotain haluaisi jutella ym. Vastasin että kirjoita mitä asiaa. Ei vastannut. Toiseen en laittanut mitään.

Muuten normaalia elämää, lapsilla viimeisiä koulun kokeita, kevätjuhlia...[/QUOTE]

Sehän on oikeasti hieno asia. Älä vastaa sille toiselle miehelle enää koskaan mitään. Älä ole tuntevinasi. Ja toivottavasti saatte nuo kolhut selvitettyä ja sovittua juurta jaksain ettei paina vuositolkulla.
Lienee oma miehesikin nyt onnellinen ja tyydyttynyt, hänen puolestaan etenkin olen onnellinen. Nyt on vain sekin vaara lähteekö miehesi kostoretkelle näyttääkseen sinulle miltä tuntuu tulla petetyksi... Tässä tarinassa en ihmettelisi....:whistle:

"vieras"
[QUOTE="nuuh";28478461]Tässä reginatarinassa on kyllä mennyt libidolääkkeet kaikilla sekaisin.[/QUOTE]

Ja taas sitä mennään...

Eikö olekin uskomatonta, että vasta nyt ap:n mies hommasi erektiolääkkeitä? 3 vuoden jälkeen. Vaikka tiesi, että vaimolla rakastaja, niin ei kehdannut mennä lekuriin. Mutta nyt... voi sitä onnea ja autuutta.

"aapee"
Ei kai... En ole edes ajatellut, että mies kostaisi. Hän käsittääkseni ymmärtää, että en minäkään olisi ollut jonkun muun kanssa, jos meillä olisi ollut normaalit välit. Toivon ettei mene enää tähän.

Mies oli todella iloinen. Hirveät paineet ja jännitykset, muakin jännitti enemmän kuin aikoinaan neitsyenä :). Eka kerta vuosiin... Se oli hirveän jotenkin rajua, siis voimakasta, en oikein osaa löytää oikeaa sanaa... aikamoista runnomistakin, ja totisempaa kuin tavallisesti ennen. Varmaan tauon takia.

Mies sanoi, että erektio oli muuten normaali, mutta tuntuma jotenkin jopa kovempi kuin aiemmin. En tiedä, johtuuko tauosta vai lääkkeistä.

Palautuminen toiseen kertaan oli kyllä nopeampaa kuin ennen. Siis kun oltiin lähekkäin ja pussailtiin onnellisena seksin jälkeen ja naureskeltiin että pitääkö ryhtyä tupakoijaksi, nyt olisi sellainen olo :) niin joku heräsi siinä ihan samantien uudestaan. Toinen kerta oli ehkä enemmän kuin ennen, hellempää ja hitaampaa.

Rakastajalle en ole vastannut mitään. Enkä vastaa.

Sehän on oikeasti hieno asia. Älä vastaa sille toiselle miehelle enää koskaan mitään. Älä ole tuntevinasi. Ja toivottavasti saatte nuo kolhut selvitettyä ja sovittua juurta jaksain ettei paina vuositolkulla.
Lienee oma miehesikin nyt onnellinen ja tyydyttynyt, hänen puolestaan etenkin olen onnellinen. Nyt on vain sekin vaara lähteekö miehesi kostoretkelle näyttääkseen sinulle miltä tuntuu tulla petetyksi... Tässä tarinassa en ihmettelisi....:whistle:

"aapee"
En usko että mulla on enää tähän lisättävää. Voin joskus vaikka syksyllä kirjoittaa miten n mennyt, jos on ollut jotain (odotan siis että mies jossain vaiheessa riidassa saattaa puuttua tähän asiaan).

Kirjoitin tän vaan siksi, että jos joku on samanlaisessa tilanteessa, saa tietoa noista lääkkeistä.

"nuuh"
[QUOTE="aapee";28478496]Ei kai... En ole edes ajatellut, että mies kostaisi. Hän käsittääkseni ymmärtää, että en minäkään olisi ollut jonkun muun kanssa, jos meillä olisi ollut normaalit välit. Toivon ettei mene enää tähän.

Mies oli todella iloinen. Hirveät paineet ja jännitykset, muakin jännitti enemmän kuin aikoinaan neitsyenä :). Eka kerta vuosiin... Se oli hirveän jotenkin rajua, siis voimakasta, en oikein osaa löytää oikeaa sanaa... aikamoista runnomistakin, ja totisempaa kuin tavallisesti ennen. Varmaan tauon takia.

Mies sanoi, että erektio oli muuten normaali, mutta tuntuma jotenkin jopa kovempi kuin aiemmin. En tiedä, johtuuko tauosta vai lääkkeistä.

Palautuminen toiseen kertaan oli kyllä nopeampaa kuin ennen. Siis kun oltiin lähekkäin ja pussailtiin onnellisena seksin jälkeen ja naureskeltiin että pitääkö ryhtyä tupakoijaksi, nyt olisi sellainen olo :) niin joku heräsi siinä ihan samantien uudestaan. Toinen kerta oli ehkä enemmän kuin ennen, hellempää ja hitaampaa.

En usko ilman kuvia.

Sattumalta luin
Suurta draamaa, suuria tunteita, pettämistä, jättämisen miettimistä. Miehen kieltäytymistä, rakastajan pohtimista....
Ja lopuksi ratkaisu, paluu oman miehen kainaloon, onnistunut rakastelu.

Ja kaikki tämä 8 päivässä :eek:

• Tykkää
Reactions: nymfomaani
Joo munkin mielestä pitää vähintään pyytää lupaa rakastajan hommaamiseen muuten se on valehtelua ja pettämistä. Seksin puute on veemäistä tiedän. . Mutta jonkin sortin moraali ihmisillä pitää olla tai kohta tääl on ihan hullut orgiat menos joka puolella :)

Yhteistyössä