Tervehdys pitkästä aikaa!! oon ollut itlaisin töiden jälkeen niin väsynyt, ettän ole lukemista kummempaa jaksanut... Miehen koneelta oon täällä kävässy lukemassa kun omaa ole jaksanut edes avata. Paljosta on ollut juttelua...
Alkuun
Tehillalle :hug:
Sukupuolesta ollut juttua. Me aiotaan tällä kertaa ultrassa kysyä, jos vaikka näkyisi. Aiemmilla kerroilla ei olla kysytty ja päätettiin nyt kokeilla
Tämä odotettava lapsi on meille kolmas ja
viimeinen. Armonaikaa on kuitenkin vielä 5v, silloin on sovittu miehen menevän steriloitavaksi. Kolmen kanssa kuitenkin mahtuu normi autoon ym...
Kantoliinoista ym ollut myös puhetta. Esikoiselle saatiin Baby Björnin rintareppu enkä tykännyt siitä yhtään!! Vauva tuntui roikkuvan irtonaisena ja omat hartiat ja selkä jumittui hyvin nopeasti. Kakkoselle ostettiin sitten 6m
trikooliina ja siitä tykkäsin tosi paljon!! kietasuristi 2 oli munkin suosikki
Kun painoa alkoi 6kk iässä olla jo ihan mukavasti ja liina alkoi venyä liikaa, hommattiin
Ergo (Manducan edeltäjä). Sitäkin käytettiin tosi paljon ja sekin on erittäin mieleinen! Myös mies tykkäsi käyttää Ergoa sen helppouden takia. Sekä liina että Ergo ovat edelleen kaapissa ja odottavat nyt tätä uuttaa käyttäjää.
Maitohappoja syön päivittäin, aamuin illoin.
Iltapahoinvointi alkaa taas nostaa päätään ja se väsymyksen lisäksi vie kyllä mehut ihan täysin. Kuulin töissä kolegan olevan myös raskaana ja la on myöskin syyskuussa
vajaa 3 viikkoa on meillä eroa. Aikalailla vertaillaan olojamme tällä hetkellä
Kauanko tää pissahätä muuten vaan lisääntyy?!? Nyt joudun käymään jo 2 kertaa yössä vessassa, muuten tuntuu että räjähtää :O Paljoa ei kuitenkaan kerralla tule, joten raskaus selvästi tekee tehtävänsä
Kovasti odottelen kohdun nousemista ja öiden rauhoittumista.
Kohta täytyy muuten jo suunnata housu ostoksille, eipä menee jalkaa enään muut kuin legginsit
äippä housut on kuitenkin vielä liian isoja. Normi housut vaan alkaa painaa jo sen verran ja illasta maha turpoo ja silloin oon mieluiten ilman housuja
Pitkät paidat ja mekot on in
Kakkosen kohdalla paha tuli tosi nopeesti esille ja kauhulla odotan milloin se pompsahtaa niin ettei voi peitellä, josko nyt kuukauden ainakin pysyisi piilossa
Vaikka masukuvapinoa katsellessa en sitä kyllä oikein usko.
Nyt ruuan laittoon (vessan akutta
)!
-Santtu ja Pikkunen 8+5 (ja huomenna alkaakin jo 10. viikko)