Mädchen Kiva jos jaksat ruveta päivittämään =) Ihanaa, että ollaan jo maaliskuussa, mä olen aina tykännyt tästä kuukaudesta, tää on jo niin lähellä kevättä!!
Tolkutonta
väsymystä on täälläkin ja töissä oleminen ei voisi vähempää kiinnostaa :headwall: Mulla on koko työmotivaatio ihan nollissa tällä hetkellä enkä jaksa kiinnostua mistään työhön liittyvästä, tekis vaan mieli lorvailla päivät pitkät töissä |O
Meillä on autona Volvo V50 farmari, saa nähdä miten käy kun vauva tulee, meillä on meinaa iso koira joka vie melkein koko tavaratilan
Meille ei missään nimessä tule
kestovaippoja, en jaksa olla koko ajan pyykkäämässä vaippoja, lisäksi ne on kalliita ja niitä pitäisi olla paljon että olisi aina tilalle puhdas ja itse en jaksa semmoisia väsätä
Masu alkaa mullakin näkymään, on muuttanut nyt muotoaan jo ja olisi kyllä vaikea piilottaa jos olisi kesä!
Meillä mies nauraa, että lapsi saa varmaan jo pienenä jonkun
muumi-myrkytyksen, kun mä olen ihan muumi-hullu ja olen nyt ostanut pikkuiselle läjän vanhoja ja alkuperäisiä muumi dvd:itä ja muumikirjoja, joita voi lukea iltasaduksi
Ja haluan vaikka mitä muumijuttuja lisää!!
Onko teillä joku tietty ns.
teema mistä tykkäätte lasten/vauvanhuoneessa?
Mä en ole päässyt
pahasta olosta vieläkään, vaan se on muuttanut muotoaan, kun ennen mulla oli koko päivän tasainen huono olo, mutta ei tullut juurikaan oksenneltua (muutamaa kertaa lukuun ottamatta), niin nyt mulla on pääasiassa ihan hyvä olo, mutta sitten ihan varoittamatta tulee järkyttävä olo ja oksennus!
Edellisiltana olin jo nukkumassa kun heräsin ihan umpiunesta siihen, että oli tosi, tosi paha olo ja sainkin juosta ihan tokkurassa vessaan oksetamaan. Ei kamalan kivaa..
Päänsärky vaivaa myös täällä!
Mulla on torstaina neuvolalääkäri, jossa toivon mukaan kuunnella myös sydänäänet!
Ja ainiin,
liikkeistä oli puhetta! Voih, viime yönä hereillä ollessani tunsin ihan selvän töytäisyn alavatsassa kohdun kohdalla!! :heart: Ihan kuin iso ilmakupla olisi ollut. En todellakaan tiedä oliko vauvan liikkeitä vai mitä, mutta ihanalta ainakin tuntui!
Vaniljainen ja Kultakimpale 10+2 :heart: