SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *Helmikuussa*



:heart: Syyskuun Sykkivät sydämet Helmikuussa 2011 :heart:

Nimimerkki.....IKÄ.....MONES......SAIRAALA.....TYTTÖ/POIKAOLO


24.8
Maitsu83..........................3................OAS.............


26.8


29.8
Räpä..................19.................................................poikaolo
vauva-10...........................2............VAS/TYKS.........


30.8
Leo81...............................3................SEKS.............poikaolo


31.8
heinäneito.........................1................PHKS.............tyttöolo
Hillatar...............................................EKKS.............
Miimi10..................................................................
Riikka086.........24.............2...............PHKS................


1.9
innoM...............................1...............PHKS.............


2.9
minttumi...........................2....................................
helmi76............................1.............JORVI..............


3.9
koiksa-79..........................3.............OYS ................
Katie8...............................2.............OYS.................
Raisu..............28..............2.............K-SKS...............
Viikuna.............................3....................................tyttöolo


4.9
punkku.............................3..............Jorvi................
Lunea...............................1..............Jorvi?...............poikaolo
Noopu...............27...........1...............HYS.................poikaolo
Huldasharks........33..........3...............K-HKS.................


5.9
Arminen..........31.............1...............KÄT.................tyttöolo
Noppispoppis....23.............3..............VKS...................
R-M.................24.............1..............K-SKS................


6.9
Lauraelina........................2...............PHKS.................
Tehilla...............38.....................................................
Muffi.................27...........1.........................................
Jeeni................................1................TAYS................

7.9
-Laura-..............26..........1............... MKS...................

8.9
Ruutinen............29..........2...............KAKS..................poikaolo
Maximilian.......................4................SATKS................
Tömpsis.............31..........1................LS......................tyttöolo
Eijukeiju.............28..........3...............EKKS...................


9.9
Jiimii82..............28..........2...............LKS.....................tyttöolo

10.9
Memelisa............28.........1..............JORVI................tyttöolo
Odot & Onnel......23.........2...............NKL..................

11.9
Springrose.......................2..............TAYS.................
Piipura...............35..........1...............K-PKS...............poikaolo

12.9

13.9
Kerran vielä.........26........3...............JORVI..................
Sariar.................37.........8..........................................

14.9
Raksalainen...............................................................


15.9
Miirikki...............30.........2................NKL...................poikaolo
Cracotte..............37........3................SATKS................
Miau!..............................2........................................

16.9
Miimau...........................1........................................
Mädchen............36.........3........................................
Hipsunen...........29.........4................HYS..................Tyttöolo

17.9
Casanna............28..........2........................................

18.9
Mustikka83......................2................K-SKS................Tyttöolo
Javelia................22........3................OYS...................
Miranna-.........................1................OYS...................

19.9
Piiper75...........................................K-PKS..................

20.9
Carlotta............27..........3................TAYS..................poikaolo
Straycat.........................3.................KYS....................
Zophie.............28..........1................TYKS...................
Mammax77.................................................................
Piipaa..............33..........2............................................
Marsa..............26..........1.................EKKS....................

21.9
Mopotyttö......................2.................TYKS....................

22.9
Tinke '...........................3............................................
Horrorpop.........29.........1..................KYS.....................
Jemmiksi.....................................................................

23.9
Elmiju...........................1.............................................Tyttöolo
Yöperhonen...................1.............................................

24.9
Kaneli87..........23...........3.............................................
Vilina83..........26...........2................KYS........................

25.9
Satzuu...........................1.................TYKS.....................
Mayah............27............2..................NKL.......................Tyttöolo
Mammaz85....................2...............................................
Vaniljainen........24..........1.................K-SKS.....................Poikaolo

26.9

27.9

28.9
Pai-30............31............7................OYS........................

29.9

30.9
Santtu81.........29............3..................KOS.......................

1.10
Branwen.........................2.................SEKS......................



Laskettu aika ???

Miuski00........................3...............................................
Pakkastyttö....................2?..............................................
Äippää..........................2.................................................
Ullis82..........................2.................................................
Suffi.............................2..................................................
Liinukka81.......................................................................
Äpyli.............28............3................OYS/OULASKANGAS....
Maarit*..........36...........4...................................................



:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:

Synnytys-sairaaloita ja niiden lyhenteet:

JS = Jorvin sairaala
SAS = Salon aluesairaala
Kät, KOS = Kätilöopisto
NKL = Naistenklinikka
PS = Porvoon sairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kotkan/Kymenlaakson sairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
Kät/H = Kätilöopisto, Haikaranpesä
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
OAS = Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
Ras = Raahen aluesairaala
SKS= Savonlinnan keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VAS = Vammalan aluesairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala
VSAS = Vakka-Suomen aluesairaala
ÅCS = Ålands centralsjukhus


:flower::flower::flower::flower::flower::flower::flower::flower::flower::flower::flower::flower::flower::flower::flower::flower::flower::flower:

Vanhat pinot:

Ensimmäiset löpinät Täällä
Tammikuun keskustelut Täällä


Suuren surun kohdanneet :hug:
Jennae
Koiksa-79
Dijana
Svatje
ReNu
Zouzou
Irmeli74
Meelia
Syysmyrsky
Elämän Ilo
Sandemar
Raphaella
Anazu

 
Viimeksi muokattu:
muffi, eipä nyt vielä tässä uskalla iloita, tai muutakaan, kun ei ole ultrattu. Eihän tuollaisella sisä("sormi")tutkinnalla mitään voida päätellä. No, huomenna sitten selviää.

syysmyrsky, tervetuloa! :) Ekat tuplat tässä ketjussa? :)

innoM + Pulla 9+5
 
Hei kaikille!

Ilmoittautuisin tänne mukaan, jos vielä vaan mahtuu!
Olen 28-vuotias nainen, asun ulkomailla ja raskausviikkoja tällä hetkellä 7+2. Esikoinen täytti tuossa hiljattain 2 vuotta joten kakkosta odotellaan. Laskurin mukaan laskettu aika on 17.9.

En kerennyt lukemaan vielä kaikkia juttujanne, mutta huomenna kun poika on tarhassa minulla on ruhtinaallisesti aikaa siihen Selasin kyllä jutut läpi nopsaan. Kaikille keskenmenon kokeneille pahoitteluni ja halaukset!

Huomasin myös, että täällä on myös muita joita pienet verenvuodot kiusaa. Mulla itelläni alkoi tuhruvuoto jo ennen rv 4 mutten sitä pelästynyt koska verenvuodot olivat kiusanani myös ensimmäisen raskauden alussa. Kun rv 5 ruskea tuhru muuttui tuoreeksi vereksi menin aivan paniikkiin ja minut passitettiin lääkäriin. Siellä näkyi silloin alkanut raskaus oikeassa paikassa sekä ruskuaispussi. Viime perjantaina nähtiin sitten pieni vauvanalku ja sydämen syke, voi sitä helpotusta. Mutta verta vuotelee taas ja se ahdistaa. Välillä tulee ruskeaa tuhrua ja välillä se muuttuu taas punaiseksi vereksi. Ei sitä paljoa tule, pikkuhousunsuojan kuitenkin tarvitsee. Ja tänään alkoivat menkkamaiset kivut joita tähän mennessä ei vielä ole ollut. Pistää pelottamaan mutta ei tässä voi muuta kuin odotella! Ei nämä vuodot ja kivut uutta ole, siis ihan tuttua ekasta raskaudesta, ekassa oli vielä kovemmat kivut ja silloin sain diagnoosin uhkaava keskenmeno. Silloin jouduin myös lepoon muutamaksi päiväksi. Ja sitä lepoa olen siis harrastanut tässäkin raskaudessa-tosin vähän vaikeaa tuon pikku pirpanan kanssa. Eli mulla vuotoja jo neljättä viikkoa, tosin sellaisia päiviäkin on ollut ettei vuotoa ole ollut ollenkaan.

Yhtään tilannetta ei helpota se, että poika sai viime viikolla keuhkokuumeen ja minä ja mies flunssan. Alavatsa on ollut koetuksella myös ainaisesta niistämisestä ja yskimisestä. Nyt alkaa onneksi jo hieman helpottaa Raskausoireitakin kai joitain löytyy, tosin tällä hetkellä en aina tiedä mitkä menevät flunssan piikkiin. Etovaa oloa on ollut jonkun verran ja toisaalta taas mielitekoja; jos nään jonkun ruoka- tms.mainoksen mun täytyy saada just sillä sekunnilla sitä samaa. Ja en tietenkään saa Tissit on hieman arat ja pursuvat liiveistä ulos. Nälkä on jotain aivan järkyttävää. Jos se iskee niin on pakko saada heti ruokaa tai muuten musta tulee aika hirveä! Ja tulee paha olo jos on tyhjä vatsa. Sitten kun sitä ruokaa saa niin tulee paha olo. Hmm. Ja mikä mulla on ollut pahan on huimaus. Siitä osasin arvata jo aikaisessa vaiheessa että olen raskaana, sillä viimeksi oli ihan sama juttu.

Raskaus pelottaa mua aika paljon ja välillä mielessä pyörii ajatus oliko tämä nyt järkevä ratkaisu. Mulla meni eka raskaus hyvin lukuun ottamatta sitä alun uhkaavaa keskenmenoa ja sitten lopun 2 kuukauden pakkolepoa. Se jätti kai jonkinlaiset traumat...Mulla alkoi jo aikaisin supistelemaan (ehkä n.rv 17) ja siitä kymmenen viikon päästä jouduin sairaalaan pariksi viikoksi ja sitten kotiin pakkolepoon. Olen tällä hetkellä tajuttoman onnellinen että olen raskaana ja toivon niin kovasti että kaikki menee hyvin. Mutta silti mua pelottaa ihan itkuun asti ja senkin takia mulle on tosi tärkeetä että mulla on ihmisiä joiden kanssa jakaa näitä odotuskokemuksia.

Mitäs muuta...Olen tällä hetkellä ihan kotiäitinä ja tällä hetkellä tuntuu että kohta kaatuu seinät päälle. Siis sen takia kun ollaan nyt oltu kipeitä ja vaan kotona Tänään illalla lähden akupunktioon, pääsee vähän ihmisten ilmoille mutta toisaalta ei oo kiva mennä pistettäväksi. Käyn tuolla akupunktiossa koska mulla on aika pahat migreenit ja niitä yritetään pitää viikottaisella akupunktiolla aisoissa.

Tulen taas huomenna kirjoittamaan enemmän kunhan olen perehtynyt teidän juttuihin paremmin. Mukavaa iltaa kaikille!

Casanna 7+2
 
Memelisalle kiitos uudesta pinosta!!
Ja tervetuloa uusille!!

Täällä kuvotus jatkuu aamu ja iltapainotteisena. Aamulla oli tänään hieman helpompaa kun söin kaurajugurtin heti herättyä.

Santtu 5+4 (viikko ekaan neuvolaan)
 
Santtu81 täälläkin ihan riittävästi kuvotusta! Siihen ei vaan tunnu oikein auttavan mikään.
Kaikki hyvät keinot ja poppakonstit otetaan vastaan ;) Olisi kiva käydä töissäkin ilman pelkoa, että oksentaa asiakkaan päälle :D

Meillä pitäisi olla la 22.9. Eka neuvola ensi viikolla ja samalla siellä ultra, saa nähdä jos muuttuu !

Nyt rv 6+6!
 
Tervetuloa uudet! :flower:

Iloisia uutisia eilisestä ultrasta: kaunis alkio, vastasi viikkoja 8+4 ja sydän sykki upeasti :heart: :) Kaikki näytti niin hyvältä kuin vain voi näyttää :) Ja sitten se pieni sintti alkoi yhtäkkiä venyttelemään tai jumppaamaan jotain! :O Voi että miten sulonen!!!!! Lääkärikin ihan innostui siitä liikehdinnästä :D Oli kyllä ihanaa :) :) :)

Rankan päivän jälkeen oli kyllä maha taas tosi kipeä. Lääkäri ei keksinyt muuta syytä mun vatsakivuille kuin, että kasvukivut on toisilla kovempia tai olen herkempi niille. Kyllähän ne pistää silti miettimään, mutta koitan olla iisisti ja olla antamatta pelolle liikaa valtaa. Toistaiseksi ainakin kaikki hyvin ja hienosti mahassa :)

Kahvia: juon yhden ison kupin päivässä, muuten ei maha toimisi ollenkaan... Teen juontia olen vähentänyt roimasti, kun ei oikein maistu nyt raskaana.

Memelisa: Mä lasken nyt viikot ton ulran mukaan, ja katotaan muuttuuko ne sit taas np-ultrassa. Mutta eipä tuo haittaa :) Eli tänään 8+5 ja la 8.9.2011. :)

Sandemar: harmitti kun en ollutkaan sen "maagisen" päivän yli :( Eli hedelmöittyminen olikin 2 päivää myöhemmin kuin mitä pupuiltiin :D Mutta toivotaan, että tästä päästään loppuun asti. :) Joko sulla oli ultra? :hug:

Iloista helmikuuta! :)

tömpsis ja supersintti 8+5
 
Viimeksi muokattu:
muffi Mulla ollu rinnassa muljahteluja ns rytmihäiriöitä monta vuotta. oon köyny 3 vuotta sitten sydänfilmissä mutta ei mitään vaarallista niitä tulee menee. raskaus aikana on enemmän ja jos nukkuu huonommin. tai stressaa. kivuttomia ovat mutta inhottavia..

KIITOS uudesta pinosta memelisa :flower:
 
Hyviä ultrakuulumisia täältäkin! Pikkuinen oli tällä kertaa löytänyt tiensä oikeaan paikkaa ja komeat sydänäänetkin lääkäri antoi mun kuunnella. Tosin tämä "pikkuinen" näytti kyllä enemmän juustonaksulta kun tulevalta vauvalta :LOL: Enpä ole enen masuvauvojani noin pienenä nähnyt. Eli nyt kaikki hyvin toistaiseksi paitsi tämä oksentaminen :headwall: Kävin eilen ottamassa nesteytystä kun loppu puhti ihan täysin. Yön sain sen voimalla nukkua rauhassa, mutta aamulla aamupalan jälkeen sama oksennusralli jatkuu taas. Eikä tuo pahoinvointi sinällään haittaa vain hankaloittaa, mutta sairasloman hakeminen ja lääkärissä ravaaminen rassaa. Pääasia kuitenkin että masussa kaikki hyvin.
 
Tääläistä gallupii vaihteeks:

1. missä päin suomee asutte/millaisella asuin alueella?
2. vuokra vai omistus asunto?
3. ootteko jo miettineet nimeä tulevalle pienelle?
4. joko ootte kertonu sukulaisille ja ystäville raskaudesta?
5. millaisea hankintoja teette? joudutteko ostamaan kaikki vauva tavarat vai onko jotain jemmassa?

kaneli87 rv 6+3
 
1. asumme pohjois-karjalassa joensuussa/ todella mukavassa lapsiperheitä paljon taloyhteisössä.
2. vuokra asunto on
3. nimi ehdotuksia pyörii päässä, mutta en oo vielä ruvennu listaamaan niitä
4. lähi suku tietää ja muutama kaveri tekis mieli kertoo kaikille mutta ei sit vielä uskalla..
5. vaunut ja turvakaukalo ja jotain vaatetta ehkä hankitaan vaunut ehdottomat hankittavat kun entiset ihan rämät.
 
Memelisa, niin tosiaan, kiitos pinosta taas! :kiss:

Casanna, tervetuloa! Toivotaan, että nyt kaikki sujuisi hyvin! :)

Jemmiksi, enpä ole vielä löytänyt mitään poppakonsteja tässä 4 viikon aikana tuohon pahoinvointiin. Kokeiltu on pahoinvointirannekkeet, berocca plus, mehujäät, hedelmät yms. Ehkä eniten auttanut on tosiaan toi mehujäiden nauttiminen. Edes hetken on hyvä olo. Yleensä sekin kyllä tulee sitten heti syömisen jälkeen ylös :D Joten jos keksit/kuulet näitä poppakonsteja niin ole hyvä ja kerro ihmeessä :)

tömpsis, ihania uutisia! :) Koska sulla on np-ultra? :)

maximilian, ihanaa! :) Juustonaksu :D Paljon sulla nyt sit viikkoja oli?

(.) Huh tätä väsymystä! Ehkä ministi parempi päivä tänään pahoinvoinnin kanssa. Huomenna tosiaan ultraan kattomaan tilanne. Kyllä se olis ihanaa jos siellä kaikki olis hyvin, mutta olen jo myös asennoitunut siihen, että ei ole.

innoM + Pulla 9+5
 
Vastauksia Galuppiin

1. missä päin suomee asutte/millaisella asuin alueella?
Asutaan Helsingissä kerrostalossa, ei lähelläkään keskustaa ;)
2. vuokra vai omistus asunto?
Asumisoikeus
3. ootteko jo miettineet nimeä tulevalle pienelle?
Tytölle oli nimi valmiina jo ennen raskautta, pojalle ei hajuakaan!
4. joko ootte kertonu sukulaisille ja ystäville raskaudesta?
Sukulaisista tietää vaan mun sisko ja kahdelle kaverille sekä töissä oman tiimin jäsenet tietää. Toinen kavereista on tulossa kummiksi ja töissä on tiimiläisten hyvä tietää, ymmärtävät sitten paremmin kun istuskelen hissukseen naama valkoisena ;)
5. millaisea hankintoja teette? joudutteko ostamaan kaikki vauva tavarat vai onko jotain jemmassa?
Vaatteet, sänky ym pientä on jo odottamassa (isommilta jäänyt ja sänky ostettiin jo syksyllä alesta). Vaunut ja turvakaukalo on jo katottuna, kesällä sitten ostellaan. Saa nähdä mitä kaikkea ostettavaa/jemmassa olevaa tulekaan eteen.
 
Aargh, sinne hävisi koko tekstin pätkä, kun netti tilttasi! No, lyhyesti jotain uudestaan.

Casanna, tervetuloa! :flower:

Tömpsis ja maximilian: ihania uutisia olette molemmat saaneet! :)

Nukkumisesta oli ollut puhetta ja itse olen kyllä nukkunut tosi hyvin koko sen ajan, kun raskaana olen ollut. Toki vähintään kerran yössä olen joutunut heräämään vessassa käymään, mutta sekään ei ole haitannut, kun nukahdan samantien uudestaan. Aiemmin on ollut sitä ongelmaa, että jos herään keskellä yötä, niin uudelleen nukahtaminen on kestänyt melko pitkän tovin. Mutta nyt ei ole siitä tarvinnut kärsiä, aivan ihanaa!

Galluppiin vastaukset:
1. Keski-Suomessa asutaan, n. 30 km päässä Jyväskylästä. Tosin muutettiin tänne vasta n. kk sitten. Rauhallisella alueella, tällä kadulla vain muutama talo.
2. Omistusasunto
3. Eipä ole vielä tullut lainkaan nimiehdotuksia mietittyä.
4. Raskaudesta tietää mun äiti ja sisko. Np-ultran jälkeen sitten varmaan kerrotaan muille sukulaisille/ystäville.
5. Esikoisen ajoilta olen myynyt kaiken muun, paitsi vaunut eli aika paljon joutuu hankintoja tekemään. Mut ei se mitään, pääsee vähän ostoksille taas. ;)

Raisu 9+3
 
Kiitos Memelisalle uudesta pinosta! =) Huomasin että minulta puuttuu nuo alku tiedot eli laskettuaika olisi 18.9, ensimmäinen tulossa ja synnärinä OYS. Eli nämä voisi minulle päivitellä. Kiitos.

Kovin paljoa ei ole itsellä tullut kirjoiteltua, mutta sitäkin ahkerammin olen teidän kaikkien kirjoituksia lukenut. Aamu alkaa ja ilta päättyy aina kuulumisianne lukien. Kiva kun olette niin ahkeria, kirjoituksistanne saa paljon tukea ja turvaa. =)
Paljon tsemppiä kaikille tuhruista ja jatkuvasta huonosta olosta kärsiville. :hug:
Ja tervetuloa kaikille uusille! Kiva kun joukko vaan kasvaa :heart:

Täällä mennään edelleen suhteellisen vähillä oireilla. Väsymys on lisääntynyt paljon ja rinnat ovat ihan hirmu kipeät sekä iltaisin turvottaa. Jotkin hajut etovat, mutta muuten ei oikeastaan pahaa oloa ole näkynyt. Tämä oireettomuus onkin sinänsä pahinta, kun tuntuu ettei tässä mitään raskaana ollakaan. Viikon päästä olisi neuvola, jossa kuulemma kuuntelevat sydänäänet ja katselevat alkion paikan jollain erittäin vanhalla ultralla.

Kahvia tulee täälläkin juotua. Jos tuo kolme kuppia tarkoittaa normaalia pientä kahvikuppia, niin yli menee ainakin täällä.. :) Enemmänkin kolme motillista. Aamulla ei pääse ollenkaan ylös ilman paria kupillista.

Hmm.. Ennen kirjoitusta mielessä vilisi monta kommentoitavaa asiaa, mutta nyt pää lyö tyhjää.. Täytyy ottaa käyttöön jatkosa tuo jonkun vinkkaama word ja kirjoittaa sinne sitä mukaan kun lukee..

1. missä päin suomee asutte/millaisella asuin alueella?
Oulussa asun oikeasti, sellaisella omakotitalo/rivitalo alueella. Tällä hetkellä kuitenkin viikot työpaikkakunnalla Etelä-Pohjanmaalla lähellä Seinäjokea.
2. vuokra vai omistus asunto? Vuokra
3. ootteko jo miettineet nimeä tulevalle pienelle?
Yhdet nimiehdotelmat ollut valmiina jo muutaman vuoden. :)
4. joko ootte kertonu sukulaisille ja ystäville raskaudesta? Muutama läheisin ystävä tietää.
5. millaisea hankintoja teette? joudutteko ostamaan kaikki vauva tavarat vai onko jotain jemmassa? Paljoa ei tarvitse ostaa, kun lähipiiriltä saa.

Iloista helmikuuta kaikille. =)

Miranna ja möykky 7+2
 
Tervetuloa uusille :wave:

Onnittelut ihanista uutisista tömpsis ja maximilian !!! Ihana vertauskuva toi juustonaksu! :)

innoM Tsemppiä huomiseen ultraan, jänskättää varmaan kovasti?!

(.) Tämä väsymys vain pahenee, on niin vetämätön olo että itku meinaa päästä. Voi kun sais nukkua pari päivää ja makoilla vaan kotona, toi autokoulukin vie mehut työpäivien päälle kolmena iltana viikossa *huokaus*. Vali vali. Ja joo isoja kipeitä finnejä pukkaa niskaan ja yläselkään, näitä oli viime raskaudessakin puoliväliin saakka, kiva. Ja nyt tuntuu flunssakin pukkaavan, paleltaa entistä enemmän ja nenä menee tukkoon. Pöh. Kiitos ja anteeksi tämä valitus. Ens kerralla jotain positiivisempaa sitten :ashamed:

Galluppiin:

1. -Helsingissä, rauhallisessa lähiössä.
2. -Vuokra
3. -Minulla on taas päivittyvä lista puhelimen muistissa, pojan nimi on jo aika varma, tytön nimiä vielä maistellaan.
4. -Sukulaisista ei tiedä kukaan, muutama työkaveri ja miehen työkaveri tietää.
5. -Meillä on melkein kaikki tytön vanhat säästössä, mutta ostetaan ainakin uudet vaunut (vanhat saa jäädä parvekenukkumiseen), sitteri ja auton turvakaukalo.

Oih, nyt tuoksuu sämpylät! On mulla vaan ihana mies, leipoi sämpylät uuniin, pesi pyykkiä ja vei tytön kylpyyn :heart: Ja minä vaan naputtelen koneella ja haukottelen, heh.

miirikki ja pötsi 7+5
 
miirikki, kiitos ja no ei kyllä kauheesti jännitä :O Ehkä eniten kyllä suoraan sanottuna v*tuttaisi, jos tässä nyt olisi kyseessä esim kkm ja olisi turhaan joutunut tämän pahoinvoinnin kanssa taistelemaan. Nyt, kuitenkin poistun koneelta ja tulen huomenna kertomaan kuulumiset (hyvät tai huonot) sitten, kun kotiudumme! :)

innoM + Pulla 9+5
 
Kiitos Memelisa uudesta pinosta :)

Casannalle tervetuloa!

tömpsis oih, kovasti onnea kivoista ultrauutisista!

mä löysin pelastuksen pahoinvointiin,Play maitokaakao =)
oikeesti, mulla auttaa ainakin hetkeksi kun sitä hörppää, johtuu ehkä siitä että pidän liian pitkiä taukoja syömisessä (oon aina ollut semmonen, myöskään aamupalaa en ole ikinä oppinut syömään). Tuo on sopivasti makeaa niin tuntuu että helpottaa. Mulla vaan tää pahoinvointi keskittyy iltaan, todella ihanaa kun ei pysty mitään tekemään.

elmiju + murunen 6+4 :heart:
 
Kiitos onnitteluista :) Olen niiiiin happy :heart:

innoM: mä pidän sulle peukut pystyssä :hug: :hug: Mulla on np-ulra 17.2. mutta ehkä ton eilisen mittauksen perusteella sitä pitää siirtää, soitan sairaalaan kunhan jaksan :D

Elämäni ensimmäiset mammahousut jalassa ja AH mikä fiilis!!!!!!! :D :D Mutta voi mikä pallomaha mä oon!!!!!! ainakin 8kk:n edestä ois tota mahaa jo.... :D
 
Onnea hyviä uutisia saaneille :heart: ja voimia tuhruista kärsiville :hug:
Casanna tervetuloa =)

Aattelin tulla vastailee tähän niin pysyy merkattuna pinonen...

1. missä päin suomee asutte/millaisella asuin alueella? Hyvinkäällä, rauhallisella ja aika hyvin lapsiperheiden suosimalla alueella...(ainakin kun ikkunasta katselee)...
2. vuokra vai omistus asunto? Vuokra
3. ootteko jo miettineet nimeä tulevalle pienelle? Ei ole mietitty
4. joko ootte kertonu sukulaisille ja ystäville raskaudesta? Muutama hyvä ystävä ja sukulainen on tiedon saanut
5. millaisea hankintoja teette? joudutteko ostamaan kaikki vauva tavarat vai onko jotain jemmassa? Kaikki pitäisi kokoon haalia...paniikki!

Tässäpä siis näin ja nyt telkkarin kimppuun :wave:
 
Tervetulloo uudet riveihin! Täällä on paljon tapahtunut kaikilla.
IltapalelustaOnko kellään mitään tietoa mistä johtuu? Iltaisin tulee mentyä heti vällyn alle kun vaan pääsee. Iltapahoinvointiakin on.
Oon ihan neuvotonMulla on jonkinsortin henkinen paine....ohjaan jumpparyhmiä ja oon nyt parin viikon ajan teettäny kiertoharjottelua ja ihan vaan siksi että piilottelen kumpua:ashamed: Nolottaa kun oon ihan alussa ja kumpu on ihan selkee. Esimiehelle en oo kertonu mut on varmaan pakko kun tätä on vaikee salata. Joo-o.

Tsemiä tasapuolisesti kaikille! Kyllä tää kuvottava olo tästä kohta muuttuu.
 

Yhteistyössä