Heipparallaa kaikille
Noopu saikin jo hienoja uutisia, toivottavasti
innoM tuo aivan yhtä mahtavia!!!
Täällä käytiin aamutuimaan neuvolassa ja olipa aika mielenkiintoinen käynti
Oli meinaan neuvolatädillä sellanen puheripuli päällä et kakkoseksi jäin keposesti. Mä oon aina luullu et mä oon kova puhumaan, mut tuolta en kyllä ees minkäätasosta vuoroo tuntunu saavan
Mitähän lie pillereitä se on aamulla oikein napsinu?
Siis aivan uskomaton. Saatiin kasa lippusia ja lappusia, alkoholikäyttö tms kysely saatiin kotiläksyksi. Kauhee kasa lähetteitä, pitänee niputtaa noi varmaan johonki kansioon. En mä tiiä et mihin mä minkäkin vien, kysyvät sitte ni kaivaa oikeen paperin sit esiin.
Sydänääniä koitettiin kuunnella, mutta neukkatäti sanoki et on todennäkösempää ettei niitä vielä kuule kun mulla on tätä omaa masua + taaksepäin kallistunut kohtu. Mut saatiin kuitenkin sykkeet näytölle, kauniit 148
Eli jotain siellä kuitenkin on, tuskin pelkkä istukka noin kovaa pumputtaa?? Nooh, eihän tässä oo ku 11 päivää ekaan ultraan :heart: Onnellinen oon jo pelkästään noista lukemista :heart:
Neuvolalääkärin aika sitte pomppaski jo ihan hurjan kauas... vasta 22.3 :O Mut sit toi toinen neuvolakäynti tuleeki aika nopeesti siihen perään. Aika nopsaan tää aika tuntuu menevän kuitenkin. Laskeskelin tossa et ku nyt lähestytään jo kymmenettä raskausviikkoa ni sehä on jo 1/4 koko raskaudesta! :O Kohtahan tässä alkaa tulla sit ihan kiire ostoksille yms.
Oisko muilla millasta innostusta jos kerään tuohon etusivulle et kuka on menossa millonki neuvolaan/lääkäriin/ultraan jne? Ois sit kiva seurata ja kommentoida henkilökohtasesti et mitä siellä on tehty/nähty/kuultu. Kertokaa mitä ootta mieltä
Vastailispa tässä vielä galluppiin ja sit vois jatkaa laiskottelua
1. missä päin suomee asutte/millaisella asuin alueella? Espoossa, rauhallisella omakoti/rivarialueella
2. vuokra vai omistus asunto? Meillä on oma rivarikolmio... omakotitalosta haaveillaan, mutta ei näillä palkoilla varmaan koskaan täältä saa
3. ootteko jo miettineet nimeä tulevalle pienelle? Tyttöjen nimiä on valmiina kaks kokonaista. Toinen etunimistä on kulkenu mulla jo pitkään mielessä ja siihen tuli sointuvasti mun siskon toinen nimi toiseksi. Toisen nimen mies on nähnyt unessaan. Pojan nimen kanssa ollaan ihan hukassa, mikään nimi ei oikein houkuta ja jos joku kiva ois ni se on jo käytössä ihan lähisuvussa
4. joko ootte kertonu sukulaisille ja ystäville raskaudesta? *kröhöm* mun suu käy kyllä vähän turhankin innokkaasti, oon aika monelle kertonu, en ees uskalla miehelle kertoo et kuinka monelle :ashamed: Mut töissä tietävät kaikki, harrastusporukasta tietää kourallinen ihmisiä, lisäksi kaks kaveria ja mies tuli vahingossa lipsauttaneeksi työpaikalla. Miehen vanhemmat tietää sukulaisista, ei muut.
5. millaisea hankintoja teette? joudutteko ostamaan kaikki vauva tavarat vai onko jotain jemmassa? Esikoinen on tulossa ni kaikki pitää ostaa.
Memelisa & Masuasukki Tiitinen 8+6 (N.9+2)