K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No ei ole niistä kyse, vaan ihan muunlaisesta huumorista. Aina on joku torppaamassa, koska se loukkaa Bojania tai on muuten vaan typerää.
Itse olin eilen keskustelemassa, enkä aikonut kommentoida asiaa enää omalta osaltani, mutta pakko sanoa todellakin oli kyse juuri niistä ja muista vastaavista jutuista. Ei voi tosiaan tuota ajatuksenlentoa ihan Leilan ficceihin verrata, niin kuin joku tuossa teki.

vierailija
Itse olin eilen keskustelemassa, enkä aikonut kommentoida asiaa enää omalta osaltani, mutta pakko sanoa todellakin oli kyse juuri niistä ja muista vastaavista jutuista. Ei voi tosiaan tuota ajatuksenlentoa ihan Leilan ficceihin verrata, niin kuin joku tuossa teki.
Älä viitsi esittää typerää. Jos tätä ketjua olet vähänkin seurannut, niin joku/jotkut yrittävät tyrehdyttää kaiken huumorin ja kuumistelun, koska se ei miellytä heitä. Yleensä kyseessä on K&B tosishipparit, jotka eivät kestä yhtään, jos esim. B&Jan mainitaan samassa lauseessa heidän välissä olevan seksikkään kemian takia.

vierailija
Kukaan ei ole tarkoittanut niitä haju juttuja, vaan huumoria laajemmin täällä. Aina joku valittaa siitä, koski huumori sitten mitä tahansa. Hirveän tosissaan otetaan myös muiden selvästi läpällä heitetyt jutut (vaikka se hupparin nyörit näin esimerkkinä). Pari Joksu fania on pilanneet tämän ketjun täysin.

vierailija
Eikös K tavoitellut siinä jotain M:llä alkavaa sanaa tai nimeä? Osuisi hyvin tuohon murakamiin, ja kun Jan siinä livessä vielä ehdotti sitä, voisi hyvin olla että B on sitä hänenkin nähden lukenut tai kirjasta puhunut. Oon aika varma että Paasilinna nimenä olisi sentään ollut tuttu ja sehän olisi ollut heti tunnistettavissa suomenkieliseksi nimeksi. K:han vissiin pohti että joku kuulosti tai näytti suomenkielellä, ja murakami kyllä sopisi siihen.
Murakami ei kylläkään kuulosta suomalaiselta.... Selkeä japski tjsp

vierailija
Älä viitsi esittää typerää. Jos tätä ketjua olet vähänkin seurannut, niin joku/jotkut yrittävät tyrehdyttää kaiken huumorin ja kuumistelun, koska se ei miellytä heitä. Yleensä kyseessä on K&B tosishipparit, jotka eivät kestä yhtään, jos esim. B&Jan mainitaan samassa lauseessa heidän välissä olevan seksikkään kemian takia.
Kai nyt itse tiedän minkä takia kommentoin. Noita haisemisjuttuja oli vaikka kuinka paljon silloin kun joku aloitti sen keskustelun ja oletan että hänkin tarkoitti mm. niitä. Voit itse käydä lukemassa jos et usko. Lisäksi välissä hämmentää usein ne tosishippaajat. Bojanilla ja Janilla on hyvät kemiat, oispa vaan ollutkin sellaisia juttuja, mut ei ollut niistä tietoakaan. Sitähän siinä juuri keskusteltiin että porukka on hajaantunut ja keskusteluja hallitsee tosishippaus ja trollaus.

vierailija
Minä jopa suvaitsisin kaikki shipin muodotkin K/B:sta lähtien, mutta ihmettelen, että jotkut henkilöt ovat heti karvat pystyssä eli juuri nämä "B ei ole sitä, tätä,tuota" ja kaiken alas ampuminen.

vierailija
Kukaan ei ole tarkoittanut niitä haju juttuja, vaan huumoria laajemmin täällä. Aina joku valittaa siitä, koski huumori sitten mitä tahansa. Hirveän tosissaan otetaan myös muiden selvästi läpällä heitetyt jutut (vaikka se hupparin nyörit näin esimerkkinä). Pari Joksu fania on pilanneet tämän ketjun täysin.
Hupparin nyöreistä meuhkattuin kyllä ihan tosissaan, jotkut oli muka taas selvittäneet jotakin. Ja toi H&B typerintä paskaa mitä on.

vierailija
Ei pidä paikkaansa, koska itse ainakin tarkoitin juuri niitä ja myös joitakin tosi outoja kommentteja muiden normaaleihin keskusteluihin, jotka oli trollausta myös. Siitä keskustelu sitten vain jossain vaiheessa lipsui pelkästään noihin h ja b juttuihin. Mä olen ollut mukana naureskelemassa hupparin nyörejä että ihan turha vetää sellaisia keskusteluja tähän mukaan, kun niitä ei ollut eilen.

vierailija
Ei pidä paikkaansa, koska itse ainakin tarkoitin juuri niitä ja myös joitakin tosi outoja kommentteja muiden normaaleihin keskusteluihin, jotka oli trollausta myös. Siitä keskustelu sitten vain jossain vaiheessa lipsui pelkästään noihin h ja b juttuihin. Mä olen ollut mukana naureskelemassa hupparin nyörejä että ihan turha vetää sellaisia keskusteluja tähän mukaan, kun niitä ei ollut eilen.
Mä ainakin tajusin heti mitä tarkoititte kun luin noita eilisiä kommentteja läpi.

vierailija
Mä ainakin tajusin heti mitä tarkoititte kun luin noita eilisiä kommentteja läpi.
Kiitos, mustakin se oli ilmiselvää mistä eilen puhuttiin, en vaan itse edes halunnut toistaa niitä juttuja sen enempää niin kommentoin yleisellä tasolla. Mä en ymmärrä miten jollain ei soita kelloja mistä on kyse, jos ensin on tuollaista settiä vaikka kuinka paljon ja sitten toiset valittaa trollauksesta. Huvittaa sekin että täällä on valitettu siitä miten ajetaan Janin ja Bojanin ihastelijat ja hupparin nauhan tutkijat pois. Joo, no itse oon tehnyt molempia ja ne oli juurikin niitä hauskoja keskusteluja missä oli sitä huumoriakin vielä mukana. Lisäksi Leila oli loistava kirjoittaja, en ymmärrä kuka noita trollauksia voi verrata niihin kirjoituksiin. Sanoin eilen ja sanoin vielä että ilkeily ei ole mitään huumoria, vaan ihan vain ilkeilyä.

vierailija
Tai ylipäätään varattuja ihmisiä. Hänelläkin oli poikaystävä ja taisi olla mukana Liverpoolissakin.
S ei ainakaan tiettävästi ollut varattu. Mut on aika yleistä että jotkut ihastuu ihmisiin, jotka ei heille oikeastaan sovi. En tiedä onko Boitsu sellainen. Voi olla niinkin, että ihastuu ylipäätään harvoin, eikä ne jutut oo sitten vaan sattumalta onnistuneet.

vierailija
Sä tunnut olevan niitä, jotka kokee olevansa aina oikeassa. Todella raskas ihmistyyppi. Se vaan menee niin, että joidenkin huumorintaju on erilainen kuin sinulla ja se ei tee näistä kommenteista yhtään oudompaa kuin omasi.

vierailija
Sä tunnut olevan niitä, jotka kokee olevansa aina oikeassa. Todella raskas ihmistyyppi. Se vaan menee niin, että joidenkin huumorintaju on erilainen kuin sinulla ja se ei tee näistä kommenteista yhtään oudompaa kuin omasi.
Eli täsmennetään vielä, että susta ne haisemisjutut on hyvää huumoria? Ollaan tosiaan kyllä ihan eri mieltä keskenämme. Oletko se sama joka tossa aiemmin yritti väittää että keskustelussa ei ollut kyse siitä mistä sanoin, vaikka olin juuri kertonut olleeni itse kommentoimassa? Taidat olla itse sellainen, joka luulee tietävänsä jopa toisten ajatukset.

vierailija
Eli täsmennetään vielä, että susta ne haisemisjutut on hyvää huumoria? Ollaan tosiaan kyllä ihan eri mieltä keskenämme. Oletko se sama joka tossa aiemmin yritti väittää että keskustelussa ei ollut kyse siitä mistä sanoin, vaikka olin juuri kertonut olleeni itse kommentoimassa? Taidat olla itse sellainen, joka luulee tietävänsä jopa toisten ajatukset.
Ja taas piti tulla pätemään😳

Yhteistyössä