Heippa taas!
Tehilla: voi ei, eihän tilanne nyt noin huono ole? Tai mitä minä ymmärsin viime viestistäsi. Älä luovu toivosta! :hug: Mä pidän peukkuja teille! :hug:
Hikoilu: juu hikoilen ja haisen ihan kamalalle, yök, vaikka samalla olisi kylmäkin!
Maitohappobakteereita oon syöny jo kauan, vatsan takia ja nyt viime ajat hoitamaan alapäätä - kovat antibioottikuurit tuhos mun limakalvot ja normaalit bakteerikannat, joten nää tulee tosiaan tarpeeseen. Samalla saan myös ehkästyä virtsarakontulehduksia (tuotteessa siis karpaloa kans) ja toivottavasti niistä on vaavillekin jotain hyötyä
Mutta nyt kun otin vitamiinit ja muut pillerit niin alko taas närästämään! :headwall: Tuntuu siltä kuin tabletit jäis kurkkuun kiinni ja sen jälkeen sit närästää koko ajan
Mitenköhän tän nyt ratkasis...
Tissit on pienemmät! JEEEEEEEe! Tai siltä ne tuntuu
Rintsikoista en oikein osaa sanoa, onko ne oikeasti pienemmät, mutta ei ole kyllä ihan niin ahdasta kuin normaalisti
voi kunpa olisi pysyvä olotila, tai saisivat mun puolesta vaikka hävitä kokonaan... no mies vois olla asiasta vähän eri mieltä
Leo: onpas söpöjä kuvia! Ja ihanasti näkyy korva!
Mutta kyllä mun sintillä oli pitkät jalat tohonkin verrattuna
Ja viikkojakin vähemmän. Saankohan koripalloilijan?
Meillä
mies osallistuu niin paljon kuin ehtii, ja varmasti hoitaa aina silloin, kun mun pitää saada unta.
Lääkäri tosin kysyi onko meillä tukiverkkoa sitten saatavilla, kun väsyttää. Onhan meillä, mutta epäilen suuresti tuleeko kukaan hoitamaan lasta, kaikilla on aina niin paljon "muuta menoa"... Mun äiti on varmaan ainoa, joka oikeasti tulisi, mutta eihän ikivanhaa sairasta ihmistä voi kauheasti pyytää.
Tänään oli sitten eka lääkärineuvola... jäi siitä tosi paha mieli, vaikkei mitään siis oikeasti kamalaa tapahtunutkaan, mutta kun mielialat vaan vaihtelee niin kovin... Ensin oli terveydenhoitajan pikatarkistus, jossa kaikki hyvin, ja sanoi jopa, että "tämä on hyvä tahti painon nousta, tällä tahdilla menee kaikki paino vauvaan" (oli siis kuukaudessa noussut kilon) ja sitten 10 minuutin päästä lääkäri alkoi valittamaan mun painosta ja siitä, ettei saisi raskauden aikana ollenkaan nousta ja että pitäisi katsoa mitä syön... :headwall: Siis sanoi noin, ilman, että kysyi mitä mä oikeasti syön :kieh: Mies meinasi jo sanoa, että jos söisin yhtään vähemmän kuin mitä syön niin en söis enää mitään, syön monipuolisesti ja todella paljon hedelmiä ja vihanneksia jne jne. On se kumma miten kamalan paha asia toi paino nykyään on!!! :kieh: (yks kaveri ei lopettanut tupakanpolttoa raskausaikana koska sitten hän söisi enemmän ja saisi siitä valituksia neuvolassa
eli neuvoloissa valitetaan enemmän painosta kuin tupakasta!!! :headwall
Paitsi tänään mies sai kyllä valituksia vaikka kuinka nuuskan käytöstä, heh, ja minä tyytyväisenä myhäilin vieressä, kun mä lopetin viime kesänä tupakanpolton niin ei voi sentään siitä huomauttaa
No, muuten tutkimuksissa kaikki hyvin. En tosin saanut kysyttyä lääkäriltä mitä oisin halunnut, ei tuntunut kauheen helpolta puhua sille... Sydänäänet kuulin nyt ekaa kertaa :heart: Ei ne kuulostanut mun mielestä junalta
Vaan sellaselta tök tök tök ääneltä
Muutenkin ärsyttää noi neukkutätien "erot": tänään oli sijainen terveydenhoitaja, josta en siis tykkää yhtään niin paljoo ku omastani, ja kun omani viimeks sanoi, että mulla on täysin hyvä ja normaali verenpaine, niin tämäpä täti sitten tänään kysyi, että olenko joskus joutunut käyttämään verenpainelääkitystä?!
No, onneksi kuukauden päästä on oma täti taas
Piti varmaan jotain muutakin kommentoida, mutta en muista mitä, ja eiköhän tämä romaani taas riitä
Voikaa hyvin ja paksusti!
tömpsis ja super 11+5