Enpä ole liiemmin kerennyt kirjoittelemaan, mutta jos nyt yrittäisi pari riviä saada aikaiseksi.
Tosi moni on saanutkin ihania ultrauutisia, hienoa! :flower:
Huldas: Tsemppiä ultraan!
Mullakin ois huomenna
np-ultra! Vähän jänskättää, kun perjantaina tuli taas vähän vuotoa.. Noh, viikko sitten ainakin vielä oli kaikki kunnossa, mutta saas nähdä, miten huomenna.
Tää on todellakin
viimeinen raskaus (jos siis lopputuloksena tällä kertaa olisi vauva). Esikoisesta jo vannoin, että se oli ensimmäinen, mutta samalla myös viimeinen. Mutta nyt sitten ihan todella on, kaksi riittää meille vallan mainiosti.
Siitä
sukupuolen kysymisestä olen vähän molemmilla kannoilla, toisaalta siis en välttämättä haluaisi tietää, mutta toisaalta.. Oishan se ihan kiva saada vähän osviittaa, mitä tuleman pitää. Esikoisesta ei siis kysytty ja olikin erittäin mukava yllätys, kun poika maailmaan pullahti. Tälläkin kertaa toivoisin, että poika olisi tulossa, mutta toki molemmat ovat tervetulleita.
Hankinnoista näytti myös olleen puhetta. Mä en ole edelleenkään ostellut vielä mitään. Vaunut on omasta takaa, mutta toisaalta innostaisi ostaa uudet, vaikka nämä nykyisetkin kyllä vielä hyväkuntoiset ovat. Kaiken muun olen esikoisen vauva-ajoilta myynyt, eli ostettavaa riittää, mutta ei se mitään.
Onneksi hankinnoista suurin (johon tosin oli ihan muita syitä kuin mahdollinen vauvan tulo
), eli talon vaihtaminen isompaan, tuli tehtyä pari kuukautta sitten.
Mulla on ollut ihan hyvä olo eli pahoinvointi ja pahin väsymys näyttäisi jääneen taakse. Tosin kauhee flunssa ollut jo viikon ajan, tarttui varmaan esikolta, joka oli ihan kunnolla kuumeessa ja korvatulehdus (yllättäen) myös hällä oli.
Ihanaa, enää tämä viikko töitä ja sitten talviloma. Loma tulee kyllä tarpeeseen, sillä koko joulun jälkeinen aika on ollut niin kiireistä töissä ja päivät ovat venyneet ihan luvattoman pitkiksi.
Raisu 12+2