SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *Helmikuussa*

Ei tule neuvolasta hammashoitoon lappusia, mutta ei se mulle muutenkaan mitään maksa, kun nyt työtön olen :) Ja niin maksaahan noi "ylimääräiset" ultrat myös, mutta omasta pussista nekään ei nyt mene. 4D ultra on sitten omasta pussista kyllä maksettava :)

viliina84, joo sanoppa muuta! :D

Tyttöä näyttää kalenteri :)

tehilla, tsemppiä sinne! :hug:

(.) Ei tämä pahoinvointi nyt kauheesti sitten helpottanutkaan. Eilen illalla lens taas kaikki mitä tuli syötyä. Ei auta valittaa, kun asiat on kuitenkin hyvin :heart:

innoM + Pulla 12+1

vautsi. ikinä kuullukaan, että työttömät saisi ilmatteeksi hammashoitoa :O tai mitään... eli ei meillä päin ainakaan saa. nimim. syksyllä siihen hommaan meni pikkasen liikaa rahaa... :headwall:

hitsi kun ottaa pattiin, väsyttää niin paljon, ettei mitään pysty tekemään, mutta en kuitenkaan saa untakaan. ois tehny niin mieli tehä jotain.

nähdään taas!
tömpsis ja super 11+1

Mänchen:n laittaman linkin kalenterin mukaan nyt tulisi tyttö, ehkä tyttöolo hieman onkin ja kaksi edellistäkin sanoi oikein :D Se taulukko mallinen ei ole pitänyt aiemmin paikkansa... ja nyt sanoo sekin tyttöä.. :D

Santtu ja pikkunen 8+0, ja niin lähti taas uusi viikko käyntiin :heart:

Viimeksi muokattu:
Hih, noiden kiinalaisten taulukoiden mukaan olis tyttö tulossa, mut en usko. On niin vahva poika-olo!

Ultra takana ja kaikki hyvin. Mahassa sätki 54mm Nötökkä, joka vastasi viikkoja 12 tasan, ja kolme päivää isompi kuin omien laskujen ja varhaisultran mukaan. La merkittiin äippäkorttiin nyt siis 2.9.2011, jonka saa listaan vaihtaa jos välttämättä haluaa, mutta ei ole mikään pakko mun mielestä.

Niskaturvotusta ei ollut nimeksikään ja hyvin kehittynyt pitkäkoipi kaikin puolin. Mielikuvitusta käyttämällä sillä olis iskän klyyvari ja äiskän leukaperät ja poskipäät. Ehkäpä pikku-Ridge siis tulossa. :D Pitäisköhän vaihtaa työnimi.. :D :D :D

Vihdoin mäki vähän herkistyin, ne liikeet oli ihania. Hurja jumppahetki oli parhaillaan käynnissä. Iskä oli sitä mieltä, että painija tai vapaaottelija on tulossa, vaikka tyttöä onkin tässä hehkuttanut.

Lunea, onnea ultrakuulumisista!

Voisin melkein kopioida sun kuulumisista: eli täälläkin käyty tänään ultrassa ja kaikki hyvin. Tismalleen samankokoinen (54 mm), viikkoja siis tasan 12 eli kolme päivää laskettua isompi. Mutta mulla ei vaihdettu laskettua aikaa äitiyskorttiin enkä olisi sitä halunnutkaan, nyt kun menee juuri kivasti äippäloman alku maanantaiksi. =) LA siis 5.9. edelleen.

Niskaturvotusta oli täälläkin tosi vähän, niin vähän että oli vaikea mitata. 0,8 oli lukema jonka kätilö sitten lopulta sai. Pikkutyyppi oli tosi liikkuvainen, potkiskeli, heilutteli käsiä ja sätkytteli. Olipa huimaa nähdä se, varsinkin kun miettii mikä pieni papunen mahassa oli vielä vajaa viisi viikkoa sitten!

tömpsis, ai ja mä oon luullut, että se on ihan normaalikäytäntö :O Ei täällä siis yksityisiä maksella, mutta en käy edes hammashuollossa yksityisellä. Joo päiväuni"ongelmia" mullakin, mutta just nukuin makoisasti 2h ja taas jaksaa :)

Lunea, onnittelut hyvistä ultrakuulumisista! :) 54cm pikkuinen täälläkin eilen oli ja viikot 12+0 :)

Noista niskaturvotuksista vielä, että esim rv 10 se on normaalisti pienempi, kuin rv 12, eli se siis ensin kasvaa ja sitten menee pois (normaaleissa raskauksissa). Korjatkaa jos olen väärässä :D

En kestä yhtään noita, kun sanotaan, että "vauva potkii mahassa kovasti, niin siitä tulee jalkapalloilija" tms. Ne on jotenkin niiiiin kuultuja ja kuluneita :D

Arminen, sielläkin hyvät ultrakuulumiset! :) Kyllä noissa on ollut huimia eroja, kun on ultralla kateltu rv 7, rv 10, rv 11 ja rv 13 ja saa nähdä miltä näyttää sitten rv 16 ultrassa taas :)

innoM + Pulla 12+1

Hammas juttuja:|
Meillä olis päässyt johonkin tarkastukseen ja infoon ilmatteeks ja vissiin mulla olis ollut ilmasta korjaaminenkin, mutta kun ei oo tarvetta mennä:)
Oon käynyt yli kymmenen vuotta yksityisellä ja laskut on aika pieni kun käyn kerran vuodessa tai sitten heti jos on huomannut että on pala lähtenyt hampaasta. Kärsin vielläkin hammaslääkäri kammosta ja on mukavaa kun ne ei koskaan joudu teke mitään suurta. Joskus yli kymmenen vuotta sitten annettu juurihoitoa ja se ei ollut kivaa:mad:

Tänne pikaiset ultrakuulumiset tuon:

64mm kokoinen papunen siellä näkyi eli hurjasti on muutamassa viikossa kasvanut, kun viime ultrassa oli kokoa se 8mm :) Ihanaa oli nähdä, kuinka pikkuinen siellä mellasti potki ja pyöri ja kieri milloin mitenkin, kunne väsähti :heart:

Niskaturvotus oli 0,8mm eli ei juuri mitään ja muutenkin seula-näytti negatiivista eli toooosi pieni riski downiin. Kaikki oli kohdallaan ja niin kuin pitääkin. Nähtiin pienet sormetkin ja kasvot ja kaikki, voi että kyllä helpotti oloa. Olin aamulla ihan hermorauniona :D

Nyt vaan sitten iltapäivällä ja illasta vaivannut tosi inhottava päänsärky ja pahaolo, että näin...

laskettua aikaa ei muuten muutettu, että samana pysyi, vaikka kokoa tällä hetkellä olikin ehkä jopa pari päivää enemmän kuin tuo LA kertoo...

Heinäneito ja Papunen 12+2 (Jei, riskiraja ylitetty!)

1. Raskausviikkosi? Öh, pakko tunnustaa ettei mitään käsitystä. Olisinko viikolla 10?
2. Oireesi? Väsymys, etova olo ja puutumiset.
3. Koska menet np-ultraan, vai oletko jo käynyt? En mene np-ultraan. Valitsin varhaisraskauden yleisen ultraäänen. Tehdään samoilla viikoilla, mutta kyseessä ei ole kromosomiseula vaan katsotaan ainoastaan montako sikiötä ja missä. Eli siis en ota myöskään minkäänlaisia veriseuloja. Maaliskuun puolivälissä taisin saada ultra-ajan.
4. Kumman sukunimi lapselle tulee? Yhteinen nimi.
5. Oletko ostanut jo tulevalle pikkuiselle jotain? Mitä? En mitään, mutta itselle sorruin tänään ostamaan yhden ihanan mammahameen, jota olen hypistellyt jo aiemmin. Tulee käyttöä jos tulee, vielähän en tiedä, jos on vaikka tuulimuna, kun sydänääniäkin koitetaan kuunnella ensimmäisen kerran vasta joskus maaliskuussa. :)
6. Oletteko miettineet tulevalle vauvalle jo nimeä? Pojalle on jo valmiina, tytöllekin vaihtoehtoja. Mutta ei näillä geeneillä tyttöä saada. ;)
7. Seksihalut, ovatko vähentyneet/pysyneet samassa/lisääntyneet? Pysyneet samassa
8. Onko tullut mielihaluja ruokiin/herkkuihin tms? Roskaruokaan, jäisiin mustikoihin. Saatan himota hirveästi jotakin ruokaa ja sitten kun saan sitä eteeni, mieli tekee vain oksentaa.
9. Kysyttekö sukupuolen? Emme kysy.
10. Onko paino liikkunut suuntaan tai toiseen? Ei ole mulla vaakaa.

Jotain piti kommentoida, mutta unohdin...
Turvotusta Rannekanavat ilmeisesti aika turvoksissa, kun käsien puutumiset on alkaneet jo nyt, vaikka aiemmissa raskauksissa vasta joskus viikn 20 tienoilla. Aargh... Ei kivaa.

Kiinalaisista taulukoista, meillä näyttää että tyttöjä pitäis olla ja tyttö tulossa, eli siis ihan sataprosenttisesti pielessä. ;) Tai eihän tästä tulokkaasta vielä tiedä, mutta en usko tyttöä saavani. :p

Mietin tuota hammashoitolajuttua ja pohdin, etten taida käydä. Syyskuussa olen hampaani hoidattanut kuntoon yksityisellä ja jotenkin olisi hölmöä mennä nyt heti uudestaan. Ehkä loppuvuodesta sitten. Julkiselle en todellakaan mene, viimeksi kun kävin paikkaamassa lohjenneen hampaan väliaikaispaikalla (oma hammaslääkärini yksityiseltä oli lomalla) väitti kunnallisessa, että minulla on ainakin kolme reikää ja ilmoitti, että voin suoraan varata niihin paikka-ajat. Kun kävin omalla hammaslääkärillä laittamassa pysyvän paikan, hän totesi, että kyseiset "reiät" ovat vain tummentumia takahampaissa, eikä niille tarvitse tehdä mitään. Meni loppukin luotto julkiseen, vaikka täällä kait äitiysneuvolan asiakkaana saisi ilmaisen tarkastuksen julkisella niin passaan. Riippuu varmaan todella paljon paikkakunnasta, mitä hammashoitoa on mahdollista saada julkiselta ja mihin hintaan.

Carlotta ja mahdollinen-masukki-mahdollisesti-viikolla-kymmenen

heinäneito, ihania uutisia sait! :) Hyvin tarkkaan täälläkin näytettiin (molemmissa ultrissa 9.2 ja 17.2) kaikki mitä pienellä pitääkin olla. Taidetaan tosiaan olla samoihin aikoihin pukkaamassa pientä maailmaan ;)

Tuli mieleen, että onko täällä jo aiemmin elo/syyskuussa lapsen saaneita äitejä? Kiinnostaisi kovasti tietää millaisia vaatteita kannattaa hankkia tulevalle pikkuiselle :) Elokuisista kurkkailin ja siellä sama keskustelu menossa, mutta mites onko täällä tietäväisiä? :)

innoM + Pulla 12+1

Kiitos linkistä -laura-. Avautui T4V:t ja muutama muukin pikku seikka paremmin. :)

Mun keskiviikkona tilaama doppleri saapui tänään. Aika kauan tuli etsittyä sykettä, ja aluks löysinkin sellasen vaimean ja omaa sykenopeutta vastaavan "viuh, viuh"-äänen jota erehdyin kuitenkin hieman epäröiden luulemaan vauvan sykkeeksi. Loppujen lopuks löysinkin siitä ihan vierestä huomattavasti nopeamman tsukutuksen jonka jälkeen ei jäänyt eipäilystäkään vauvan sykkeestä. :heart: Tais toi ensimmäinen ääni olla istukasta?:rolleyes:

InnoM Mun tyttö syntyi elokuussa -07 (tosin la. oli heinäkuussa) ja muistan että se kesä ei ollut mikään mahdottoman kuuma. Mulla oli AINA capri-housut ja joku trikoopaita lyhyillä tai 3/4-osa hihoilla. Hameista en sillon välittänyt, mutta nyt senkin edestä (nim.3 mammahametta jo kaapissa odottamassa) :D Ja sit meinaan varautua legginsseillä ja tunikoilla tulevaan kesään. Nehän on povannu että elokuussa menis viime kesäiset lämpöennätykset rikki, huh! Tän mamman löytää sit jonkun lutakon luota vilvottelemasta :attn: Pitäis kai investoida mamma-uikkariin? Nim. Great White Whale on the beach.

miirikki ja pötsi 10+1

Räpä juu luultavasti toi on juuri se istukan syke..sen mieki olen kuullu,mut sen eron huomaa kyllä niin selvästi,ei se ole läheskään niin nopee ku vauvan syke.
Täällä löydetty eilen vauvan syke:heart: ja pääsipä tuleva isoveliki sitä kuuntelemaan,vaik se sanoiki sitä hengitykseksi :D

InnoM mulla esikoinen syntyny elokuun 10. riippuuhan se tietysti hirveesti millainen loppukesä/syksy tulee olemaan..esikoisen aikaan oli ainaki viel helteitä,laitokselta lähtiessä +25,se puku mikä äitiyspakkauksessa tulee on ihan hyvä noin alkusyksystä ainaki,siis se vanupuku.En ole tainnu käyttää sitä toppapukua ku pari krt,mun mielestä sille ei oikein ollu käyttöä ja se oli aika iso.. taisin myydä se pois kirpparilla..huomenna hakeen pikkuvaatteet kotoa joten saa nähä mitä löytyy,ihanaa:heart:

Huomenta!

Ihan oon aikasessa näköjään...mutta illan nukuin pahoinvoinnin takia niin ei sitäunta näköjään mahottomiin riitä!!!=)

Galluppiin:
1.rv 8+3
2.iltapahoinvointia ja mieletön väsymys...
3.en ole edesnlaan ilmoittautunut:ashamed:
4.sama sukunimi on
5.en ole ostanut vaatetta,ennestään on yli tarpeiden
6.ei ole nimeä mietitty
7.seksiä ei ole pystyny iltasin ja aamusin vähän hankalaa...=)
8.kivennäisvesi on IN ja leivän päälle siivumakkaraa ehdottomasti
9.ehkäkysytään sukupuoli=)
10.paino sama ed.

kaneli : ei pysty juuri herkkuihin ,vaikka mieli tekee,ne tulee yrjönä pois... toissapäivänä söin rahkaaniin oksennus tuli hirviällä voimalla ja verenpurkaumat tuli silmäkulmiin...

Anazu voimia paljon ja pahoittelut:hug:

migreenistä ollu puhe ja mulla on yleensä vain sitä raskausaikana ja ihan kunnollista onki. oireena pääkipu(ei kovin paha) ,sahalaita,käsien ja kilen turruus,joskus puhehäiriö ja se on oikeasti tosi pelottavaa... sen jälkeen on pitkään kauhea olo,ei pysty mitään tekemään,seuraavana päivänäki on ihan sekasi...

sain leikattua hiukset=) ihanat,ihan lyhyet,hui ku pelkäsin mitä tulee ku on ollu aika pitkäthiukset ennen... mutta tyytyväinen olen.ja mies ihan inossaan että wau!!=)

mahakuvia en ole ottanu vielä,mutta täytyypä nyt alottaa ku tuli mieleen...

joka toinen päiväolen liikkunut,ei vaan oo pystyny usiammin.väsymys vie voiton...töiden jälkeen aika naatti ku jalkojen päällä koko päivän... ja aamuherätykset on aina 5 vaille 5.

Pai ja Luna 8+3:heart:

Huomenta!

Onnittelut heinäneito, Arminen ja Lunea ihanista ultrakuulumisista! :heart: Ja muillekin, jos joku unohtui :)

Mä koitan olla uskomatta ens kesän helle-ennustuksia - telkkarissa haastateltiin jotain meteorologia, joka sanoi, ettei mistään voi vielä tietää säätä niin pitkälle. Hyvä jos viikon päähän oikeasti voi ennustaa. ;) Mutta jos tulee kuuma kesä taas, niin mä en kestä. Siis ihan oikeasti pelkään miten mun ja vauvan käy, mä en voi sietää kuumuutta, viime kesänäkin oli ihan liian tuskaa, en saanu nukuttua, kun jalkoja turvotti niin paljon ja sit oon hemmetin pahalla päällä koko ajan... :( Mut jos tulee kuuma niin meille ostetaan ilmastointilaite, ei siinä oo pal vaihtoehtoja ja sit linnottaudun tänne sisälle :D (kiva vaan kökkiä koko kesä sisällä, ja jää pihatyöt tekemättä ja kaikki :headwall:)

Hei mites uiminen? Saako raskaana uida ihan missä vaan, mä pelkään, et saan jonku tulehduksen... ja tietty sen takia mietin (tätäkin), kun viime kesänä lilluin lammessa koko ajan ja sit sain keskenmenon... :ashamed:

Pai-30: nyt neuvolaan :) hopi hopi :D :hug:

En oo ottanut yhtään mahakuvaa. Ei tossa läskissä oo mitään erikoista, ehkä sit jos tulee jotain vauvamahaa niin otan :)

Oonpas mä näköjään pahalla päällä... kivasti hormonit heiluttaa noita hermoja... :whistle: Jos sais jotain aikaseks tänään niin vois ehkä helpottaa...

Voikaa paksusti! :)
tömpsis ja super 11+2

Kyllä tuolla kotidopplerilla kuulee ihan selkeesti eron onko se vauvan syke vai ei. Just herätessä kuuntelin ja kuului todella hyvin nopea jumputus :heart: Jos ei ole ihan varma, niin kannattaa kuunnella tämä ja verrata :)

Jotenkin kuvittelisin kesällä jotain legginsejä, hameita (ei mekkoja!) ja tunikoita päälläni :)

Masukuvia olen ottanut 7+0 lähtien ja edelliset otettu nyt siis 12+0 :) Eihän noissa valtavia eroja ole, mutta vaihtelevia muotoja masussa on, vaikka kaikki otettu aina aamulla heti heräämisen jälkeen. Eipä tuo nyt kuitenkaan mikään ns vauvamaha ole, kun on sitä omaakin kerrosta siinä :D

Uimisesta en pidä muutenkaan. En edes muista koska olisin viimeks uinut. Viime kesä mentiin lähinnä kylmillä suihkuilla ja tuulettimien edessä istumisella.

innoM + Pulla 12+2

Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista =) Näitä meille kaikille lisää.

Kun tämä raskaus tässä nyt etiäpäin hipsuttelee mua on entistä enemmän ruvennut mietityttämään kaikki käytännön jutskat. Ihan jos aloitetaan siitä että meidän kuopus 3 v. nukkuu edelleen meidän välissä :ashamed:. Yleensä kyllä nukahtaa omaan sänkyyn, mutta hipsii sieltä sitten meitin viereen. Poika raasu on pakko jahistaa omaan sänkyynsä ennen kun vauva tulee muuten on niin paljon porukkaa ja trafiikkia siellä että ei tule nukkumisesta mitään.

Kovasti olen miettinyt myös pitäisinkö kuopuksella yhden hoitopäivän viikossa. Esikoinen on koulussa ja keskimmäinen menee syksyllä eskariin. Että ei mulla sitten olisi kotona täysipäiväisesti kun vain kaksi lasta. Mutta sitten taas vaakakupissa on että vastaan lastenhoidosta tosi pitkälti yksin ja isovanhemmat on joko satojen kilometrien päässä tai eivät muuten halua/jaksa osallistua meidän arkeen joten apuja ihan jokapäiväiseen arkeen ei ole. Kovasti on pähkäiltävää vielä edessä..

Muuten laittakaapa googleen hakusanaksi prams uk. Englantilaisilla lastentarvikesivuilla on niin herkkuvärisiä vaunuja ja rattaita! Voi olla että pyörrän päätökseni olla ostamatta uusia vaunuja :p

Profiilista näkee mun masukuvan :heart:

Viimeksi muokattu:
Isompien hoitopäivistä: mä taas oikein odotan, että jään äitiyslomalle, ettei kuopuksen tarvii enää mennä hoitoon. Palasin töihin marraskuussa ja siitä saakka on ollut noin 3-4 päivänä muutaman tunnin kerrallaan pph:lla. No se onkin vasta 1,7v, joten isommat tarvitsee enemmän aktivitettia. Kolmen vanhastahan kai suositellaan, että samanikäisten seura olisi hyväksi, eli tuo päivän viikossa hoidossa kuulostaa lapsen kannalta kivalta :)

Rattaista: Meidän tarvii ilmeisesti hommata tuplat. Olen eri vaihtoehtoja miettinyt, muttei vielä päätetty mitään. Meillä on lähes uudenveroiset pinkit Emmaljungan Scooterit (2010) kuopuksella ja harmittaa niistä luopua, muttei nillä oikein taida jatkossa olla käyttöä. Eikä tilaa säilyttää kaikkea :) Ja Scooterit ei käy alle 6kk ikäiselle, joten niitä ei vauvalla aluksi voisi edes käyttää. Ja mies ei varmaan haluaisi (jos poika tulisi) poikaa työnnellä pinkeissä rattaissa :D

Huldis ja pikku 11+3

Mä tulin kommentoimaan rattaista, kun olen ihan innossani!

Eilen saapuivat meitin uudet pränikät vaunut!!!
Vitsi mutta ne on makeemmat mitä osasin odottaa! Vaunukopassa on keinujalat ja kaikki. Selkänojaa saa siinäkin säädettyä! Edessä olevat kääntyvät pyörät ovat nekin ilmakumipyörät ja voi miten kevyesti noi mahtuu meidän aneemiseen hissiin johon ei mitkään tahdo mahtua, ei varsinkaan teleskooppivarrelliset mukamas kätevät! Tässä kuva jos joku haluaa kurkkia: BABYACTIVE JET "MAASTO" - Rokkibeibi

Ja miksi jo nyt hommattiin... Joo, no näitä ei tällä hetkellä ollut kuin kahdet siellä ja myyjä on ainoa maahantuoja ja juuri tämä kuosi haluttiin niin minkäs teet :D

Nyt on pakko kipittää suihkuun jos vaikka heräis..

-Miuski & "Ötökkä" 14+0 *pox*

Ihanat Miuski :)

Mäkin olen "hieman törsänny nyt tällä viikolla...
Viikolla tilasin kuopukselle uuden vk-haalarin: Keltainen Kettu - Ticket to Heaven vlikausihaalari Amino baby suit - white/black flower Tällainen, mutta kokoa pienempi toisesta kaupasta. Ensin tilasin tuon 92 cm, mutta on NIIN iso ettei toivoakaan tänä keväänä päälle laittaa :)

Uudelle vauvalle tilasin äsken tällaisen haalarin ensi talveksi:

Pieni puolustuspuhe perään... Ostin tämän kun löytyi puoleen hintaan...

Viimeksi muokattu:
moikka vaan!! nyt jotenki tuntuu että täällä jo KAIKKI muut on käyneet ultrassa ja mä en vielä.. tänään poksuu 9viikkoo. Mä en siis oo nähny vauvaa ultrassa, en kuullu uhtään sydämen lyönti ääntä, eikä oo oikeen oireitakaan. AINOA todistus raskaudesta on positiivinen raskaustesti. Joten kärsivällisenä vaan ootelen viel kolme viikkoo että onko vatsassa elämää vai ei. Minnekkään ultraan ei voida mennä koska ylimääräistä rahaa ei ole käydä yksityisellä. ja tuskin ihan keveijn perustein kunnallisessa alkaavat ultrata. Mutta sellaisat kun joku sanoi että nostaa hattua niille jotka pientä ei vielä oo nähny.

Ihania ultrakuulumisia paljon =)

Keskiviikkona käytiin neuvolassa =) Aika meni ihan hírveän nopeasti, ja saatiin kasa papereita mukaan luettavaksi. Mies sai hiukan toruja lisääntyneestä oluen juonnista :D Saatiin samalla np-ultraan aika 8.3. ja seuraava neuvola 6.4. Ei siis enää kauaa, niin päästään kurkkaamaan pikkuista.

Työnimistä oli juttua. täällä on kutsuttu pikkuiseksi ja toukaksi =)

Kotidoppler On täälläkin kaapissa jo odottamassa =) Jos kohta vois ruveta jo kuuntelemaan.

Turvavyönalenninta ollaan harkittu. kesällä ainakin tulee ajettua paljon, kun käydään miehen sukulaisia moikkaamassa Kuopiossa, ja mökille jos mennään myös, niin tulee noita kilometrejä ihan mukavasti.

Galluppiin vastauksia =)

1. Raskausviikkosi? 8+6 (kauhian nopeesti tuo aika vaan menee)
2. Oireesi? Pahoinvointi, hirveä väsymys, ja öinen vessassa ravaaminen
3. Koska menet np-ultraan, vai oletko jo käynyt? 8.3
4. Kumman sukunimi lapselle tulee? Yhteinen sukunimi
5. Oletko ostanut jo tulevalle pikkuiselle jotain? Mitä? Nyt täytyy myöntää että ostoskärpänen on päässy purasemaan. Alkuviikolla tuli ostettua muutamat potkuhousut ja bodyt. On tuolla kaapissa sitte jo muitakin vaatteita odottamassa, ja nalle ym.
6. Oletteko miettineet tulevalle vauvalle jo nimeä? Tytölle on nimi valmiina, pojalle vielä mietinnässä.
7. Seksihalut, ovatko vähentyneet/pysyneet samassa/lisääntyneet? Melkeinpä kadonneet täysin. =(
8. Onko tullut mielihaluja ruokiin/herkkuihin tms? Vesi- ja hunajameloni :D
9. Kysyttekö sukupuolen? Kyllä
10. Onko paino liikkunut suuntaan tai toiseen? Aika lailla samoissa lukemissa on pysyny.

Santzuu ja Toukka 8+6

Yhteistyössä