Tervehdys taas
Täällä sairastetaan lähes koko perhe.. pienin sairastu eka ja sairasti yhden yön kuumeen ja sen jälkeen on ollu terve oma ittensä.. no samal sairastu tuo isompi ja on yhä kipeenä - käytiinki hakee torstaina lääkitys korvatulehdukseen.. ois menty päivystykseen jo keskiviikkona ku huus illan korvaansa - mut ei kuulemma täällä kuulu korvatulehdukset päivystykseen ennen ku korva valuu märkää tai verta.. oli se kiva yön kuunnella itkua ja huutoa - särkylääke autto 1,5-2h kipuun ja sais antaa 4h välein. Itel on räkä valunu ja kurkku tules.. nyt tuntuu et alkaa nuha helpottaa ja yskä tulos tilalle..
raskaus etenee tai ei.. mul on kauhee fiilis et onko mitään matkassa. Viikol 8 sykki sydän ultrassa kyllä.. mut jotenki tuntuu et kohtu ei kasva (tietty tää runsas vararavinto voi vaikuttaa tuntemukseen), huono olo lähti pois yhtäkkiä jne.. Ja sain riesakseni hiivan
ja tuo lääke sai aikaan toisena hoitopäivänä sellasen poltteen et pitää vissii käydä hakee toinen lääke.. pari viikkoa ois viel lääkärineuvolaan ja sais samal nähdä onko mitään hengissä.. mä oon aina kauhee panikoimaan ekan 15viikkoa
liikkeitä ei viel tunnu enkä vie odota tuntuvankaan. Esikost hoksasin vasta siel päälle 20 viikol ja tosikost sit joskus 16 viikoilla.. just pakkailin pienemmält neitilt 80 vaatet laatikkoon ja siirsin isomman kaapist 92cm oottaan pienemmän kaappiin ja laatikost hälle 98cm tilalle.. ja haaveilevasti pitää välillä vilkuilla äippäpakkauslootaa mis on kaikenlaist pienen ihanuutta
mut mä en osta mitään varmast piiiitkään aikaan.. esikol taisin ostaa joskus 30+ jotain ja muutenki hyvin vähän ku niin paljon saatiin muualta ni ei ite tarvinnu hommata.. kauhul jo mietin et jos kolmas ois poika ni pitäs melkeenpä kaikki pistää kiertoon ku kummast tuo valikoima on punavoittoista
sokerirasitus ois eessä ens viikolla. Taustalla on kaks rd-raskautta insuliinihoidolla ni eiköhän se kolmas mene siihen samaan sarjaan. Pohjilla on kakkostyypin diabetes (ainaki välil narahdan testeis..) 8.3 oiski se lekurineuvola ja meinashan tuo terkka et ulrataan samalla. Ja vissiin tääl käytetää suht usein tota ultraa eli näkee pikkasen monasti
tän vuoks jätin np:n välistä, koska ne kromosomit ei mua niin pelota vaan oon valmis ottaan vastaan myös downlapsen jos sellainen eteen tulee. Ja uskon, että suuremmat viat näkyvät myös neuvolan ultralla ja rakenteessa viimestään.
Tuikku83 ja asukki 11+0