SATUHÄÄT 27.1. - ketju

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
sasd
[QUOTE="vieras";23006155]No teitä haaskoja nyt ei voi miellyttää mitenkään :LOL: Kaunis ja herttainen morsian,eka pari joka vaikutti TÄYSPÄISELTÄ.[/QUOTE]

No tuossa olet oikeassa. VAIKKA se nainen oli vähän lapsellisen oloinen.

[QUOTE="vieras";23006163]No mun miespä on nuorempi ja paremmannäkönen kun sun mies. Ja mun isi on vahvempi kun sun isi.[/QUOTE]

:D

(Jos joku on hyvännäköinen niin sen täytyy olla paremman näköinen kuin oma mies, koska jos joku muu näyttää hyvältä, on oma mies ruma ja läski...)

"vieras"
[QUOTE="vieras";23006183]Ohhoh.. Mä luulin jo että täällä tädit on kauhuissaan haukkumassa isää kun lapsille oli turpa kiinni.[/QUOTE]

No ei tietenkään. Mut auta armias jos nainen ois sanonu noin :whistle:

"vieras"
[QUOTE="vieras";23006199]siis sanottiinko siinä mitään siitä ex vaimosta?
Sanottinko asuuko ne lapset vallan isällään?

Entä toi lestadiolaisuus, oliko siitä mitään juttua?[/QUOTE]

No mitä siitä ois pitäny olla? Jotain salattuja rituaalipaljastuksia?

rtee
[QUOTE="vieras";23006272]Ehkä vähän herkimmille tulee koska selvästi näki että olivat mielenterveysongelmaisia eivätkä ihan niin täysillä käyviä kuin valtaosa ihmisistä..
Toisaalta, jokainen meistähän on vähän tai enemmän hullu.
Ja tällä tarkoitan siis tätä edellistä Poni&Aasi-jaksoa..[/QUOTE]

(En nyt rupea saarnaamaan siitä, että ei yhden ohjelman perusteella voi sanoa ihmisen olevan mielenterveysongelmainen...) Huonosti on ihmisellä asiat, jos pahoittaa mielensä mielenterveysongelmaisista. Oiskohan parempi tottua siihen, että maailmassa on monenlaisia ihmisiä, jopa sairaita, turha siitä on mieltään pahoittaa tai saa koko ajan olla mieli maassa.

:P
Miten joku sai tosta miehestä pelimiehen, siis jotenki "pahassa" mielessä? :O Seittämän lasta saman naisen kanssa kolmekymppisellä? :D Eikai se kauheesti muita oo ehtiny katella... :D Ja aika kunnioitettava suhtautuminen tolla naisella, kun pikku "kusetuksen" jälkeenkin rupes seittämän lapsen äitipuoleks, nostan hattua kyllä :) Mut missäköhän noiden lasten äiti on, mua jäi häiritteen...

"vieras"
[QUOTE="vieras";23006235]No mitä siitä ois pitäny olla? Jotain salattuja rituaalipaljastuksia?[/QUOTE]

eikun siis oliko että miehen perhe lestadiolainen tai entinen vaimo tai nykyinen vaimo?
Minulla meni alku ohi. Siis puhuttiinko lestaadiolaisuudesta lainkaan?

"vieras"
[QUOTE="vieras";23006272]Ehkä vähän herkimmille tulee koska selvästi näki että olivat mielenterveysongelmaisia eivätkä ihan niin täysillä käyviä kuin valtaosa ihmisistä..
Toisaalta, jokainen meistähän on vähän tai enemmän hullu.
Ja tällä tarkoitan siis tätä edellistä Poni&Aasi-jaksoa..[/QUOTE]

Mullekin tuli ihan melkein oksettava olo siitä viime jaksosta. Sit se Noitatohtorin musiikki vielä oikein kruunasi ällötyksen :x Vai mitä sanotte tästä

YouTube - Noitatohtori: Kiitospäivä

"Vieras"
Totta kai löytää haukuttavaa, kun etsimällä etsii. Aina pitää saada sanoa jotain negatiivista. Jos sitä nyt ei ole, niin kyllä se löytyy, kun hakemalla hakee. Tiedä sitten, miksi kummassa joillain ihmisillä on tällainen tarve. Kai siitä jonkun tyydytyksen saa? Tapansa kullakin.

Mun mielestä mukavan oloinen hääpari, ison harppauksen olivat kummatkin ottaneet ja naiselle varmastikin aika iso elämänmuutos tulla suurperheeseen emännäksi. En nähnyt loppuosaa, mutta kaiketi häät sujuivat hyvin. Mä en tykännyt morsiamen hääpuvussa siitä niskan takaa tulevasta lenkistä, mutta muuten nätti puku. Siemenmekko. :D

"Vieras"
Miten joku sai tosta miehestä pelimiehen, siis jotenki "pahassa" mielessä? :O Seittämän lasta saman naisen kanssa kolmekymppisellä? :D Eikai se kauheesti muita oo ehtiny katella... :D Ja aika kunnioitettava suhtautuminen tolla naisella, kun pikku "kusetuksen" jälkeenkin rupes seittämän lapsen äitipuoleks, nostan hattua kyllä :) Mut missäköhän noiden lasten äiti on, mua jäi häiritteen...

Muakin jäi mietityttämään, että onko se esim. ollenkaan lasten kanssa tekemisissä tai missä on. Se tuli selväksi, että ero sulhasen kanssa oli tullut, ja että ero oli ollut kipeä. Tai niinhän ne erot usein on.

Yhteistyössä