No mun miespä on nuorempi ja paremmannäkönen kun sun mies. Ja mun isi on vahvempi kun sun isi.Mun mies on 33 ja paljon timmimpi ja parempi vartaloisempi kuin tuo. Ehkä tuo ei siksi säväyttänyt yhtään kun on kotona tottunut parempaan. ...
Joo en mäkään yhtään aatellut et ois jotenkin hyväkroppainen.Mun mies on 33 ja paljon timmimpi ja parempi vartaloisempi kuin tuo. Ehkä tuo ei siksi säväyttänyt yhtään kun on kotona tottunut parempaan. ...
No miksi siitä paha mieli tulee, jos toiset ovat kummallisia?Oliko viime jaksossa ne pehmoleluilla leikkivät Poni ja Aasi? Oli ne minustakin aika kummallisia..
Mun mielestä taas vaikutti aika kypsältä ja seesteiseltä tapaukselta Ei kovin monesta naisesta olis tuohon,seitsemän lapsen äitipuoleksi. Ei mustakaan Ja kaikesta huolimatta näytti että morsian oli ihan oikeasti onnellinen.No tuossa olet oikeassa. VAIKKA se nainen oli vähän lapsellisen oloinen.
Aivan
(Jos joku on hyvännäköinen niin sen täytyy olla paremman näköinen kuin oma mies, koska jos joku muu näyttää hyvältä, on oma mies ruma ja läski...)
Ehkä vähän herkimmille tulee koska selvästi näki että olivat mielenterveysongelmaisia eivätkä ihan niin täysillä käyviä kuin valtaosa ihmisistä..No miksi siitä paha mieli tulee, jos toiset ovat kummallisia?
Se mies on ollut lesta, ei ole enäänsiis onko ton miehen vaimo kuollut vai eronnut ja yh? onko noi lestoja kun noin monta pikkulasta?
Miten joku sai tosta miehestä pelimiehen, siis jotenki "pahassa" mielessä? :O Seittämän lasta saman naisen kanssa kolmekymppisellä? Eikai se kauheesti muita oo ehtiny katella... Ja aika kunnioitettava suhtautuminen tolla naisella, kun pikku "kusetuksen" jälkeenkin rupes seittämän lapsen äitipuoleks, nostan hattua kyllä Mut missäköhän noiden lasten äiti on, mua jäi häiritteen...