SATUHÄÄT 27.1. - ketju

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Yx kotiäisGäh;23007793:
Oli ihan kiva jakso! Ja oli niin sööttejä ne lapset juhlapuvuissaan :) Selvästi oli tuleva Janne Katajakin joukossa, meinaan tämä pikkukaveri joka juonsi häissä jotain tietokilpailua. Meni niin ammattimaisella otteella :D
Tämä jäi myös mieleen, juontaja jo syntyessään :D
 
"jossu"
tuntuu moni sekoittavan täällä jehovan todistajat ja lestadiolaiset... esim. vanhimmat on jehovilla ja se, että seurakunnan tai näiden vanhimpien edessä pyydetään syntejä anteeksi, lestadiolaisilla ei ole tuommosta julkista anteeksipyyntöä seutakunnan edessä samoin tuo perheestä ja suvusta erottaminen on jehovien juttu ja normikäytäntö heillä.
 
minua häiritsi eniten se että
Miksi morsiustyttöjen mekot oli vaaleanpunaiset vaikka muuten oli sininen tehosteväri? Miksi mekot ei olleet valkoiset sinisillä somisteilla tai siniset?
 
Huom harmaana
[QUOTE="huokaus";23007652]No omasta puolestani voin sanoa, että aika harvoin pidän ihmisiä juntteina. Mutta tuo ukko sitä tosiaankin oli.

On junttia retostella sänkysuorituksillaan. On junttia uhota lapsille. On junttia pitää koko ajan itsekorostusta päällä. Tuollaiseen ylisovinistiseen käytökseen olen törmännyt joskus vanhoillislestadiolaisten keskuudessa, niissä perheissä joissa pojat ovat kaikki kaikessa ja tytöt eivät mitään. Mutta onneksi suurin osa heistä(kään) ei todellakaan ole tuollaisia!

Onneksi morsiankin on uskovaisesta perheestä, hänen on helpompi sopeutua siihen että mies näyttää kaapin paikan. Sen "runon" olisi kyllä voinut jättää kirjoittamatta, kuulosti ala-asteikäisen tekemältä.[/QUOTE]


Katottiinkohan me eri jakso, kun minusta se mies ei kyllä leveillyt sänlysuorituksillaan eikä uhonnut lapsille. Kerran totesi siellä kirkossa että turvat tukkoon eikä sekään nyt minusta pahalta kuulostanut. Mieti millaista häröilyä 7 lasta kirkossa saa aikaan. Itse kiinnitin huomiota suomileijonariipukseen miehellä (minusta ehdoton turn off) ja runsaaseen tupakointiin, mutta en minä mitään itsekorostusta enkä sovinismiäkään havainnut.

Kyllä on tosiaan haaskalinnut taas nokkimassa. Piti etsiä tämä ketju, kun katsoin jakson vasta tänään. Rakastunut pari, ihan perusperhe, työssäkäyviä normaalin oloisia ihmisiä, kauniita ja hienosti käyttäytyviä lapsia. Mitä tuossa perheessä nyt on moitittavaa?
 
"manta"
Alkuperäinen kirjoittaja minua häiritsi eniten se että;23018008:
Miksi morsiustyttöjen mekot oli vaaleanpunaiset vaikka muuten oli sininen tehosteväri? Miksi mekot ei olleet valkoiset sinisillä somisteilla tai siniset?

Hohhoijaa.. Ne mekot oli tosi nätit. Vaaleanpunainen sopii hyvin sinisen ja valkoisen kanssa.
 
Minusta
tämä pari oli ihana ja rakastuneenoloinen. Niin kauniisti katsoivat toisiaan. Erityisesti tuo Stiina oli kaunis ja lempeä nainen. Vain yksi asia kummastutti: eikö lapsille ole opetettu, että kirkossa ei pidetä lippistä päässä?
 
löytyipäs ketju
noniin ja kommentoimaan. Aivan ihanan oloinen kaunis pari. Sopivat toisilleen täydellisesti. Morsian puettu ja laitettu kauniiksi, samoin sulhanen. Lapsetkin niin komeita, ja söpösiä.
Ainut asia, mikä jäi vaivaamaan, miksi Pekka valehteli alkujaan Stiinalle lapsiluvustaan? Tulee mieleen onko hällä tapana valehdella muutenkin, kun näin tärkeässä asiassa huijasi tulevaa vaimoaan?

missä muuten on kerrottu, että ovat saaneet tytön?
 
Huom harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja löytyipäs ketju;23020455:
Ainut asia, mikä jäi vaivaamaan, miksi Pekka valehteli alkujaan Stiinalle lapsiluvustaan??
Villi veikkaus, että 99,9 % naisista lähtisi lätkimään saman tien suhteen alussa, jos kuulisi miehen olevan 7 lapsen yh. Sama juttu miehillä. Ehkä siksi?
 

Yhteistyössä