SATUHÄÄT 27.1. - ketju

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Helppo sanoo toisen miehestä, että pelimies pitää olla. Olisko kivaa jos oma ukkos olis?! Tuskin kukaan tykkäis että oma mies on pelimies. En minä ainakaan.
no minä käsitän ainakin pelimiehellä sitä,että on tietynlaista pilkettä siellä silmäkulmassa miehellä.
ja musta se on ainoastaan viehättävää ja seksikästä.ei korreloi minusta sen kanssa että oisi pettävä sika .
 
serr
[QUOTE="vieras";23006082]Ihanasti suhtautui Stina miehen lapsiin :).
Ihania ne 2 pienintä muksua :heart:

Olipas sulhasella hyvä kroppa! :p:p:p[/QUOTE]

Ihan normaali nuoren miehen kroppa. Millaset kropat teidän miehillä on jos tuota pitää kuolata ja pitää jotenkin erityisen hyvänä? Kyllä mun miehellä on vielä parempi. Onks teidän miehet jotain plösöjä?!
 
"vieras"
[QUOTE="eee";23006079]Ja oli tosi kiva ohjelma, paljon kivempi kuin viime jakso, josta jäi vähän outo olo ja paha mieli. Ihanat häät ja ihana pari.[/QUOTE]

Viime jaksossa kritisoitiin paljon morsiamen ketjutupakointia. Nyt tuntui mies olevan ketjupolttaja, poltti aika usein, mutta nyt sitä ei ole kommentoitu...
 
"eee"
[QUOTE="vieras";23006082]Olipas sulhasella hyvä kroppa! :p:p:p[/QUOTE]

Jep! Jos tollanen mies kosis, ja vielä sellasessa tilanteessa josta vihjailivat, niin eipä tarvis kauaa vastausta miettiä!
 
rtee
[QUOTE="eee";23006079]Ja oli tosi kiva ohjelma, paljon kivempi kuin viime jakso, josta jäi vähän outo olo ja paha mieli. Ihanat häät ja ihana pari.[/QUOTE]

Tämä oli kiva jakso, mutta en kyllä ymmärrä miksi sinulle jäi edellisestä jaksosta paha mieli..
 
Ihan normaali nuoren miehen kroppa. Millaset kropat teidän miehillä on jos tuota pitää kuolata ja pitää jotenkin erityisen hyvänä? Kyllä mun miehellä on vielä parempi. Onks teidän miehet jotain plösöjä?!
näin minustakin.normaali kroppa :) ei erikoisen HYVÄ mut ei mikään huonokaan. toki makui on monii :)
mun mies on pian kolmekymppinen ja kyllä sen kavereista aika monella on jo iso kaljamaha tai vähintään sen alku : /
 
"nella"
Ihana pari, tykkäsin! Ihan meni kylmät väreet ja loppu rakkauden tunnustuksista tuli ihan kyyneleet silmiin, herkkää... Oli ihanan rakastuneen oloisia.
Mahtavasti kohtelivat lapsia ja huumoria löytyi mieheltä roppakaupalla. :D Kaunis morsian ja komea sulhanen, oli kuin toisilleen luodut.
Paras satuhäät jakso näistä uusista, tälläistä oli kiva katsoa. :)
Onnea vaan kovasti hääparille!

Mullakin meni se alku ohi.. :/
 

Yhteistyössä