rtee
Ehkä tuo puhetapa on osittain aluekysymys. Se turpa kiinni, ei ollut mikään ilkeä huuto vaan ihan rakkaudella sanottu. Se on täällä meilläpäin ihan yleistä, ollaan vähän rääväsuita.
Mun piti mennä oikeen kattoo pätkä siitä alusta, että näin sen pään. Noh. Survottu on hyvä sana todella. Mutta ymmärrä, että määrätynlaiseen kaksplusmammaan uppoo varmaan kuin.... jos siellä kotona sohvalla makaa se perusjunttieinari-isomaha.Komea? Tuo sulhanen siis. No ei kyllä minusta. En tykkää tuommoisista "survotun" näköisistä miehistä.
Ei tuo mies enää ole lestadiolainen, on aiemmin ollut... varmaan noissa häissä ei ollut alkoholia ja musiikkia sen takia jos miehen sukulaisia oli paikalla ja ne oli lestadiolaisia...Alkuperäinen kirjoittaja pimä;23007681:Todella tylsät häät. Ei viinaa tarvii välttämättä olla, mutta musiikkia..
Ja siis ei kovin totisia lestadiolaisia, jos kotonakin komeilee KARHU pack.
Hääpaikkaa ei ollu juurikaan koristeltu, mikä vaikutti aika tylsältä jutulta........
Siis mies oli ENTINEN vl.Alkuperäinen kirjoittaja pimä;23007681:Todella tylsät häät. Ei viinaa tarvii välttämättä olla, mutta musiikkia..
Ja siis ei kovin totisia lestadiolaisia, jos kotonakin komeilee KARHU pack.
Hääpaikkaa ei ollu juurikaan koristeltu, mikä vaikutti aika tylsältä jutulta........
Kaikki ei ole elareiden perään.Voi kamala sentään. Ja kuitenkin kaikki olivat hengissä ja perhe vaikutti ihan tasapainoiselta. Onko tosiaan niin, että mieskin voi lastensa kanssa eron jälkeen elää??? Eei kai sentään...
Jos miehellä on seitsemän lasta ja oma yritys, niin eipä siinä hirveesti jää aikaa kuntosaleilla huhkimiseen ja omasta kunnosta huolehtimiseen. Eli siinä mielessä mun mielestäni tosi hyvin saanut pidettyä kroppansa kunnossa.Ihan normaali nuoren miehen kroppa. Millaset kropat teidän miehillä on jos tuota pitää kuolata ja pitää jotenkin erityisen hyvänä? Kyllä mun miehellä on vielä parempi. Onks teidän miehet jotain plösöjä?!
Katos, pääsiskin kätevästi eroon epämieluisista sukulaisista...Itse kuolisin tylsyyteen tollasis häissä....