+ + + JOULUKUUSSA PLUSSAAVAT, tammikuuta suunnittelevat + + +

Moikka ja kiitoksia vain kaikille :) Olen tosi iloinen, että saan jäädä. :) Sillä asiaa aloin kyselemään, kun täällähän on oikein oma osasto meille lapsettomille, jossa sitten asioita voi puida läpi samaa kokeneiden kanssa..
Ymmärrän kyllä, jos ei aina jaksa kuukaudesta toiseen lueskella ikitoivojan toiveiden nousuja ja niiden romahduksia.
Sen lisäksi, että itse joudun kärsimään lapsettomuudesta, kärsivät siitä läheiseni syyllisyyden muodossa.
Kaikki kun saavat lapsia helposti ja silloin kun haluavat, joten on joskus tosi kurjaa kun huomaa aiheuttavansa lapsettomuudellaan pahaa mieltä niille raskautuneille tai raskautta toivoville jotka tuntevat pahaa mieltä minun pahasta mielestä ja lapsettomuudesta etenkin tilanteessa kun itse tulevat helposti raskaaksi ja minä aina vaan jään lehdelle soittelemaan.
Hankala homma tämä lapsettomuus.

No mutta se siitä... kiva juttu tosiaan, että saan jäädä :) Ja kiitoksia teille kannustavista sanoistanne. Onhan sekin mahdollista, että hoitojen avulla minä joskus täältä pääsisin etenemään. Mitään en kuitenkaan niiden varaan laske.

Kyselikös joku asumisesta ? Me asumme omakotitalossa maalla. Lämmintä tilaa löytyy 200 m2 ja sitten lisäksi kylmää tilaa n 150m2 , josta tarvittaessa saa myös lämmintä tilaa (huoneita niille useille lapsille, joita joskus saamme? ). Lisäksi on sitten ihan kylmää varastotilaa 150 m2 kaikille lasten ulkoleikkivälineille...
Huoneita löytyy 6 + keittiö. Kaikki huoneet ei meillä ole käytössä kun kahdestaan asustelemme. Eli tilaa olisi.. jos niitä vauvoja vaan alkaisi siunaantumaan.

Anteeksi nyt kun meni tämä ihan tälläseksi itsestä lätisemiseksi :) Kunhan tästä alkukierron kankeuksista selviää ja lääkärikäynti on ohi, niin tulen sitten kertomaan mitä uutta olen oppinut itsestäni ja hoidoista.

Siihen asti oikein mukavaa, lämmintä ja rentouttavaa Joulua kaikille :) Pitäkäähän puolisoitanne ja perheitänne hyvänä joulun pyhät (ja muutenkin ) :)

Pakko tulla purkautumaan. En kestä enää! Neljäs, NELJÄS kaveri ilmoitti muutaman viikon sisällä että heille(kin) tulee kesävauva. Tää ei vaan voi olla totta. Miten helvetissä ne kaikki nyt sikiää (mutta minä en :( ) Kaikki, kaikki siis! En kohta voi mennä ollenkaan FB:iin, kun joka ikinen kerta kun avaan sen, joku ilmoittaa ilouutisensa. Neljäs, ei voi olla enää totta!!!

SiSa78 > Mukavaa reissua! Tuohan masukki tuliaisina. ;) Parissa viikossa ei listoilta ehdi pois tippua vaikka loppukiertoa elelisikin lähtiessä. Itse ainakin olen pitänyt yleensä suunnilleen kp60 asti ennen taustalle laittamista ja sieltäkin sitten nostellut takaisin paluun myötä. :)

AiraM > Ihan outo testi minulle. Mistä se on ostettu ja minkä herkkyinen? Jos on herkkä testi, niin saattaa näyttää virheellistä negaa suuren hormonimäärän vuoksi, jos oletkin raskaana. Herkkiä testejä kannattaa siis käyttää vain silloin, kun dpo on vielä pieni. Toivoa on tätiin saakka, joten puhaltelen vielä plussatuulia. :whistle:

villervalla > Tervetuloa! :wave:

Aika valuu käsistä. En voi ymmärtää. Kaupoilla meni yli kaksi tuntia vaikka olevinaan oli nopeita käyntejä kaikki. Viimeiset hankinnat on nyt onneksi tehty ja hommat alkaa olla hyvällä mallilla, joten ehdin hyvillä mielin poikkeilla täällä kuulumisia ja ajatuksia vaihtamassa. Tehtävää silti riittää, sillä joululaatikot ovat vielä raaka-ainevaiheessa, reissuun lähteviä vaatteita täytyy pestä ja pari askartelujuttua on kesken. Taas jää niin viimetippaan, että käyn ylikierroksilla. Toisaalta tämä on juuri parasta aikaa ennen joulua, koska pieni paine saa skarppaamaan ja saan enemmän aikaan pienemmässä ajassa. Univaje kuitenkin näkyy jossain vaiheessa eikä se tee mulle hyvää. Onneksi viikonloppuna ehtii levätä. :D

Paikallisista kaupoista ei löytynyt Pregcheck-testejä tai ne oli sijoitettu vaikeasti löydettäviksi. En viitsinyt kysyä myyjältä. Jäi sitten hankkimatta, joten digi on ainoa testini ja testaamisen pakko-odotus kestää torstaihin. Apteekkiin en mene, en varmasti. Korkeintaan sitten menen, jos käyn kaverin kyydissä toisella paikkakunnalla. :rolleyes: Että pitikin tuo vaihtoehto tulla mieleen! :LOL:

Tervetuloa Villervalla!

AiraM Pahoittelut, jospa se siitä vielä plussaksi muuttuisi!

Sisa Hyvät reissut!

Iloksi ihanan iso talo teillä! Me asutaan kahestaan ihan vaan vuokra kaksiossa. Välillä ollaan mietitty oman talon ostoa, mutta nyt on hinnat kyllä ihan turhan korkealla.

Miten muuten te jotka saatte hoitoa, päädyitte sitä hakemaan?

) . ( Loppuis nyt tämä vuoto kunnolla, ei jaksais enään tätä tuhrua. Aloin äsken miettimään, että pitäisi keksiä jotain puuhaa, ettei koko ajan tätä yritystä miettisi. Ajattelin nyt sitten ottaa kauniisiin kätösiini tuolta meidän kirjahyllystä Linnunrata-kirjan, yleensä nuo kirjat tuppaavat hyvin mukaansa tempaamaan.. Toivottavasti tämäkin tekee niin.. :)

Hyviä pyhiä kaikille!! :wave:

Tervetuloa villervalla :wave:
Minkä ikänen teillä nuorimmainen on? Onko nää ekat menkat synnytyksen jälkeen?

Aira
Pahottelut negasta... Tosiaan tuli mullaki tuo mieleen niinku mg:kin jo mainitsi että jos on herkkä testi niin ei tuossa vaiheessa pakosti näytä plussaa. Itellä kävi esikoisesta niin et testasin sekä herkällä että tavallisella. Ja siihen herkkään tuli tosi hailu viiva kun taas siihen tavalliseen tuli ihan plussa :D

iloksi
Sulle piti munki sitä samaa läpissä ku muutki että pysy vaan täällä... Ja aikasemmin piti jo "onnitella" että saitte sen ajan sinne tutkimuksiin... Olithan se sinä joka siitä puhuit, etten vaan sotke nyt...

Viola :hug: Ei nyt ole sama asia ja toivottavasti en loukkaa mitenkään mut tiedän tavallaan tuon tunteen... Mä kärsin kauheesta vauvakuumeesta pitkään ennen esikoista ja tuntu aina helkkarin pahalta ku kuuli vauvauutisia... Niitäki ku tuli muistaakseni liki 10kpl ennen ku ite pääsin edes yrittämään...

Asumisesta
Me asutaan vuokralla pt kolmiossa, 80m2. Omakotitaloon haluttas vuokralle :p Oma olis kiva muttei meille vielä mahollinen...

Viimeksi muokattu:
Viola30 :hug:

Tervetuloa Villervalla :)

AiraM: Pahoittelut negasta! Mulle myös ihan outo testi.

Sisalle oikein mukavaa reissua!!!! :)

Sitten, sitten........:eek:

Eilen jo hullu kun oli dippasin 2h pissasta haamulaisen, jota tuskin kukaan näki tuolla mitäs nyt palstalla. Tänään sitten dippasin heti kaksi, hyvä etten kolmattakin hakenut. Mutta kyllä ne mun mielestä aika selviä viivoja on, vaikkakin haaleita.

First signal http://i1118.photobucket.com/albums/k617/Elia29/21122010009.jpg

precheck liuska http://i1118.photobucket.com/albums/k617/Elia29/21122010008.jpg

molemmat yhdessä http://i1118.photobucket.com/albums/k617/Elia29/21122010010-1.jpg :heart:

Parina päivänä on ollu sellaista outoa lievää ällö oloa (jonka luulin kuvittelevani) ja tänä aamuna herätessä jo iski. Vatsalla myös aika ajoin outoa tuntemuksia välillä, menkka kipuakin. TOivotaan nyt, että vahvistuis vielä. Tänään kp28. Jännittää. :whistle:

Apua!
Tein äsken aamupissasta Apteekin Omalla uusintatestin ja siihen tuli haamu! Ensin katsoin, että negahan se on, mutta hetken päästä siihen piirtyikin hennon vaaleanpunainan viiva. On tosi haalea kontrolliviivaan verrattuna, mutta silmin nähtävissä kuitenkin. Heiluin äsken kameran kanssakin kädet täristen, mutta noista kuvista ei kyllä saa mitään tolkkua. Joten teidän on vaan uskottava. :D

On kyllä niin omanapaisia nämä mun viestit, mutta tervetuloa ny siis uusille ja plussapuhureita kaikille!

Apteekista ostin sen edellisen testinkin, maksoi vaan muutaman euron. Täytyy tänään hakea pari Apteekin omaa lisää ja testata huomenna aamulla jälleen kerran näenkö mä nyt vaan harhoja vai voiko tää olla mahdollista.

Kääk!

Mukavaa päivää kaikille!:heart:

Pikaseen ennen töihin lähtöä ja pojan herättämistä ..........
AiraM ja Leo varovaisesti Onnea!!!! Leo ihan selvä haamu!!!!!!!!:D :heart:
Viola30 se kirpaisee aina mutta ei auta kun yrittää olla onnellinen niiden puolesta jotka tuon onnen tunteen saavat kokea,koita jaksaa :heart:
ON: Aamulämpö vihdoin mitattu ku en ole aikaisemmin sangyssä saanu mitattua ku mittari ollu aina jossain ja tulos oli 36,72 eli olen ilmeisesti ovuloinut kuitenkin =)no mut ph ei ihanneluokkaa tuol alakerras mut toivoo silti voi =)mut nyt pitänee menää,kivaa päivää kaikille =)

Huldasharks Ja sinullakin, ihana aamu kaikkine uutisineen :D :heart: Tossa testissä on aika selväkin viivanpaikka, mutta mä en kyllä koskaan sitä viivanpaikkaa ole noin selvästi saanut kameraan näkyviin, vaikka jka kulmasta ja joka säädöllä olen sitä yrittänyt :D Toivotaan, että vahvistuu kunnolla!

Se, ettei 10 testissä näy, mutta 25 näkyy, on ihan mahdollista, koska varsinkin noissa halpis testeissä on monesti niin, ettei ne herkimmät olekaa oikeesti ihan niin herkkiä...

Huldasharks: Mullakin tämän aamuiset testit on 10 ja 25 herkkyydeltään ja siltikin tuo 25 näyttää ihan yhtä hyvin.

Mun on varmaan pakko tilata vielä digitesti. =D en ole koskaan kokeillu, joten olis kiva kokeilla sitäkin. :)

AiraM: Sinäkin. :heart:

Viimeksi muokattu:
+ + + JOULUKUUSSA PLUSSAAVAT, tammikuuta suunnittelevat + + +

tiistai 21.12.2010

KUUMEILEVAT
Nimimerkki...................Kiertopv:t.....Ikä.....Haaveissa...Yritys
AiraM........................kp40/~34....................................yk1
macy gray.................kp39/30-34........30v.....2. lapsi......yk13
Huldasharks..............kp36/40......................3. lapsi......yk6
lisse...........................kp35/30-45.................2. lapsi......yk1
MolliMelooni.............kp30/35...........32v.....2. lapsi......yk3½v
Leo81........................kp28/28-33.................3. lapsi......yk2
kolmannen haaveilja..kp26/28-30......28v.....3. lapsi......yk3
kaneli83.....................kp26/28-32.......27v.....1. lapsi......yk4
Pikku-Saara...............kp25/30.............28v.....1. lapsi.......yk4
Viulu.........................kp25/28-30..................4. lapsi.....yk1/5
koiksa-79...................kp25/28......................3. lapsi.....yk1
SiSa78......................kp23/?...............32v.....2. lapsi......yk1/3
Barbamama35...........kp23/23-28.......35v.....3./4. lapsi...yk3
anniala.......................kp22/26-30.......23v.....2. lapsi
Mirage........................kp21/27-28......29v......2. lapsi......yk4
Minnäi.......................kp21/31..........31v......4. lapsi......yk2/13km2
Minnarun...................kp20/29-31......30v.......3. lapsi......yk5
Gabrielle....................kp20/26............29v.......1. lapsi......yk4
Shiny..........................kp20/?.............23v.......1. lapsi.......yk4
jonna_82...................kp20/29-32.......27v.......1. lapsi......yk7
henssu.......................kp18/28............18v.......1. lapsi......yk1
JiiMii82......................kp17/29............28v.......2. lapsi.......yk6
undercovergirl...........kp15/29-31.......26v......1. lapsi......yk11
bluebaby....................kp15/28............26v......1. lapsi......yk3-4v
Lisey...........................kp11/28-32......28v.....2. lapsi......yk2
iloksi............................kp7/31-33.......28v.....1. lapsi......yk4,5v
Zanca...........................kp6/27-31.......26v.......1. lapsi......yk6
Epa_88........................kp6/30..........................1. lapsi......yk3
Salainen toive.............kp5/24-36(44)..22v......2. lapsi......yk2
Mariel85.....................kp4/?...............25v.....2. lapsi......yk3km2
Liina87........................kp4/29.............23v......1. lapsi......yk8
Viola30.......................kp3/27.............31v.....2. lapsi......yk7
Villervalla...................kp3/30.............27v.....3. lapsi.....yk1
sandemar...................kp?/?...........................................yk2
myrskytuuli.................kp?/?..............33v.....2. lapsi......yk2
mileon........................................................5. lapsi

TAUSTALLA
mahara, Agaetis, Amf, Sanelma, Coya, Paha päivä, Marble, very important baby, Nasukka82, Heathy, A-H, pia, Mukiin menevä, viuhpiipore, toiveikas -87, Safiirix, Sarmiina, Taikapeili, Nallekarkki, Liljah, adora, BloodyEnd, marika 83, Nuplu, Vuokko84, Constance, wilkat, angelfish, Joko, Millukka, inspire, Viuhti10, Peppi Pitkäkorva, kissendaal, Aawatar, An-nie, Mischa10, Muffinssi

PIINAILIJAT
macy gray.................dpo19
kamiraro....................dpo14
sandemar..................dpo12
Huldasharks...............dpo11/9
Leo81.......................dpo10
Barbamama35...........dpo10
kaneli83....................dpo9
anniala......................dpo8
Mirage......................dpo7
MolliMelooni..............dpo5
Minnarun...................dpo3/5
SiSa78......................dpo3
bluebaby...................dpo3
Gabrielle...................dpo2
jonna_82...................dpo1

PLUSSANNEET
2oo9 joulukuu:
MaybeSomeday ~ Tellu30
2o1o tammikuu:
Riemu ~ tyyty85 ~ Lara- ~ ennie ~ Hyväsetti ~ jemppero ~ Auroora
2o1o helmikuu:
HayLina ~ Leli82 ~ Neila ~ sutulii ~ Sintsu78 ~ Eveny
2o1o maaliskuu:
RiikkaVaan ~ piprane ema ~ Sanelma ~ Ezziina ~ Tinker Bell ~ miya ~ AaVee
2o1o huhtikuu:
Unelmahöttö ~ babar ~ Neppi
2o1o toukokuu:
Piupula ~ icefairy ~ Milja Sivupolku ~ Sophie84 ~ vauvahaaveilija85 ~ Onnellinen x5 ~ onnipellervo
2o1o kesäkuu:
Auneliini ~ samara88
2010 heinäkuu:
mimia85 ~ Jade- ~ ToinenToive ~ tombatar ~ Jinda ~ Plink ~ Allie81
2010 elokuu:
äizikkä ~ nereida ~ Yaden ~ NeliApina ~ äiti x4 ~ tatskattu ~ dyyni
2010 syyskuu:
Aada87 ~ Iksu81 ~ Diipeli ~ Ciba ~ JA82 ~ TUUtikiks ~ MyrskyMaija ~ PohjanTuuli ~ amma
2010 lokakuu:
sannikki ~ lumihiutale85 ~ tirpula ~ Mimmimami ~ Hiipu1 ~ skumppis ~ Silva ~ MyDream
2010 marraskuu:
tätimoonika ~ skorpioni07 ~ Manzu ~ Kristen ~ karvatonkoira ~ hemari ~ valtsukka ~ HelinäKeiju10 ~ Pumpuliini ~ vimmu

PLUSSANNEET 2010 joulukuu:
iines83...........9.12. .....kp28/30-34.................2. lapsi.....yk5
miimii10.........13.12. ...kp39/36......................................yk6
Okaasan.........14.12 ....kp34/28-30..................4. lapsi.....yk9
kamiraro........17.12. ...kp21(31)/30......22v......3. lapsi.....yk1

HAAMUILIJAT
MiiJane76.......19.11.
Sandemar.......20.12.
Leo81.............21.12.
AiraM.............21.12.
Huldasharks.....21.12.

Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:

Listaa päivittää: macy gray

Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:
kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina)
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km?= yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Jos yritystä ollut pitkään eikä kiertomäärä selvillä, voi ilmoittaa myös vuosina.
Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen. Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (dpo-1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita :D

Plussarikasta joulukuuta

Viimeksi muokattu:
Onnittelut haamuilijoille! :) :flower: ja kovasti tarrasukkia. Ihanat joululahjat teille tulossa :)

Kukas päivittäisi listaa perjantaista alkaen? Minun puolestani noissa pyhissä riittäisi vaikka joka toinenkin päivä, kun ihmisillä on varmaan aika paljon muutakin tekemistä. Ihan kuinka vaan :)

Viimeksi muokattu:
Heippa taas!

Onnea ja tarrasukkia ja vauvaliimaa roppakaupalla Leolle ja Huldasharksille! Jospa tästä tulisi oikein hyökyaalto pelkkiä plussaa!

Mä olen vähän onneton. Heti aamuisen haamutestauksen jälkeen kun menin vessaan niin paperiin tulikin vähän rusehtavaa tuhrua. :( Että mikä lienee kemiallinen raskaus sitten? Jos sitäkään? Rinnat ja nännit erityisesti on edelleen kyllä kipeät ja olo "kuumeinen", että ihan vielä ei kunnolla menkat ainakaan ole kai alkamassa. Että enpä sitten tiedä. Nyt täytyy puuhastella kaikenlaista ettei ajatukset pyöris koko ajan tuolla alapäässä. :headwall:

Jos tästä kuukautiset alkaa, niin sitten alkaa. Ihan liian suuri ihme oliskin ollut jos heti ekasta "yrityksestä" olisin raskaaksi pamahtanut. Pitkän kierron vuoksi mä kuvittelisin, että raskautumiseen tarvittaisiin paitsi kovaa yritystä niin myös mahdollisesti jotain kemiallisia apuja.

Silti mulla on täällä töissäkin mukana tuo aamuinen haamutesti, jota salaa välillä vilkuilen. Enkä näe näkyjä! :xmas: Vähintään tuollainen Huldasharksin näköinen viiva siinä on!

Viimeksi muokattu:
Kiitos Kristen kannustuksesta. :heart: Millä viikoilla olet itse nyt?

Mulla ei ole aavistustakaan koska ovulaatio olisi ollut, kiertopäiväni on tänään 40 ja kierto keskimäärin 34 pv. Hento haamu oli siisi Apteekin testissä aamulla.

Vau täällä tapahtuu!

Leo81 > Ihan selvästi näkyy punertavat viivat. :) Onnea ja tarrasukkia! :flower:

AiraM > Apteekin oma on luotettava testi. :) Onnea ja tarrasukkia! :flower: Tuhruttelu voi olla valemenkat, joten älä vielä suotta huolestu. Koita ottaa ihan rauhassa. Toivotaan, että tihkuttelu loppuu eikä villiinny runsaaksi. Vauvaliimaa! :hug:

Huldasharks > Ylempi näyttää viivanpaikalta, mutta alempi haamulta. Viivanpaikka niissä testeissä on, joten en uskalla onnitella. Jälkimmäinen on kyllä sen verran näkyvä viiva, että toivottavasti on haamu. Lupaavalta näyttää. :) Vauvaliimaista viivan vahvistumista!

Mirage > Riittää varmasti joka toinen päivä. En usko, että täällä kovin aktiivista on joulun pyhien aikaan. :) Toivottavasti vapaaehtoinen löytyy. Ei se tosin vakavaa ole, jos jää pyhät päivittämättä. Itse voin maanantaina sitten hoitaa listan ajantasalle. :)

anniala > Söpöjä nuo sinun keltaiset pienet postaukset. :D Toivottavasti tuntemuksesi osoittautuvat raskauden aiheuttamiksi. Onko testipäivä päätetty? :)

Oma napa on entisellään. |O Kaksi yötä vielä testaukseen, jos vuoto ei ala. Pitkältä tuntuu odottaminen ja ajatukset pyörii entä jos -linjalla. Ottaa aika rankasti päähän, jos tämä on joku hormonihäiriö ja/tai valeraskaus. Onneksi tiedän saavani lisäapuja, joten jonkinlaisia rentoutumismahdollisuuksia edelleen on. Valmistelut pitää aika kiireisenä, kunhan tästä koneelta nousen. Jospa ne ajatukset sinne häviäisi.

Yhteistyössä