Huomenta mimmit :xmas:
undercovergirl Mulla on jo aika pitkä aika, varmaan pari vuotta kulunut siitä kun teroja viimeksi oon popsinut ja muistelin että tolla 1tbl:n annoksella mulle ne aiheutti ruokahalun lisääntymistä ja karmeeta tissien turvotusta/kipua. Muistelin kans just et ne sai mut just noiden takia luulemaan itseni raskaaks varmaan joka kierrossa :stick: Joten saapa nähdä mitkä oireet sit tupla-annoksesta tulee :O
Inizal Sullahan on mukava viikonloppu tiedossa, ihan kateeks käy
Mitä sitä turhaan ovistestejä tuhlamaan kun vaikuttaa että sulla keho kertoo enemmän kuin tuhat tikkua
Mun piti kysyä sulta tosta cipralexistä, syötkö sitä vielä? Mua tosiaan kiinnostaa sen yhteys ovikseen? Ite oon syöny lääkettä nyt noin 2kk, enkä sais lopettaa sitä vielä, mutta jos se vaikuttaa ovikseen haittaavasti, niin sithän mun on pakko se lopettaa, koska eihän mulla muuten oo mitään mahiksia kun pcokin vaikuttaa etten koskaa luomusti ovuloi :kieh:
Mulla kp 48 eli onneksi nyt saan tänään terot kouraan, en jaksa tätä kierron venymistä
Kun kierto venyy niin olo on aika karmea, iho pukkaa finniä naamaan minkä kerkee, turvoksissa (vaikka mitään en oo ottanu) ja mieliala kuin kolmen viikon pms ois päällä :headwall: silloin kun kierrot on 28-32 niin olo on aivan toinen, aika metka juttu että kesäisin mun kierrot ei veny pätkääkään. Mainitsin asiasta gynelleni ja hän totesi, että asiaan voi olla vaikutusta D-vitamiinilla, asiaa ei ole tosin sen enempää tutkittu, mutta kehoitti sitä popsimaan. Tällä hetkellä mä en syö mitään vitamiineja, pitäis varmaan aloittaa..entäs te, syöttekö jotain monivitamiineja tms.?