*Justiina* > Kuvat ovat koukuttavia. Ihana tuo Betty Boop. Harkitsen sitä tammikuun teemaksi tuohon toiseen pinoon, mutta en ole vielä löytänyt kaikkia sopivia kuvia.
Täällä on alkanut vuosi kivuliaasti ja uudenvuodenpäivästä osa tulikin vietettyä päivystyksessä. Onneksi en silloin enemmälti kipuillut. Litalginia nyt sitten popsikn kohtauksiin, mutta eilen illalla se ei meinannut auttaa. Täytyy soitella milloin pääsisin lääkärille tutkituttamaan lisää. Taitaa virtsakivistä olla kyse, mutta eivät tunnu poistuvat itsestään. Lääkkeistä on kyllä ollut apua.
Olen nyt jättänyt D-vitamiinilisän vähäksi aikaa pois ja popsin vain raskaana oleville tarkoitettua monivitamiinia sekä omega3-kapseleita. Otan D-vitamiinin takaisin diagnoosin varmistuttua, mutta varmaankin hieman pienempänä. Tähän asti olen popsinut noin 50 mikrogrammaa päivässä. Myös proteiinien saantia koitan rajoittaa vaikka se onkin haasteellista hiilihydraatteja välttäessä. En ole vielä karppaukseen palannut kunnolla, mutta vähitellen sitä kohti tähtään. Kipuilun vuoksi olen oikaissut ruoka-asioissa ja viljaa on tullut syötyä. Pyrin nyt siitä kokonaan pois.
Mulla jäi myös menkkakipuilut pois Terojen myötä. Ihanaa!
On se ollut hämmentävääkin, kun vuodon vähäisyydestä huolimatta oli kovat kivut ja sitten ne katosivat kokonaan. En ensin tajunnut johtuvan Teroista. Toivottavasti eivät tule takaisin nyt, kun lääkkeet on tauolla. Polilta luultavasti kirjoittavat uuden reseptin ja Clomit kaveriksi, jos en siihen mennessä omin avuin raskaudu. Nyt jännittääkin, kun lämmöt oli normaalit ja dippasivatkin (iltadippi) eikä petipuuhia ole voinut harrastella kipuilujen takia. Jos ovis meni jo (eli tuli poikkeuksellisen ajoissa), niin tässä kierrossa ei taida olla raskautumismahdollisuutta. Odotan oviksen tapahtuvan vasta suunnilleen viikon päästä ja siihen ehditään luultavasti varautumaankin. Täytyy nyt vähän seurailla kuinka on käynyt. Ovistestejä en ole tässä kierrossa vielä käyttänyt enkä tiedä käytänkökään. Yritän välttää kaikkea paineilua.