Terolut mimmit

Moikka taas, kirjoittelin pari kuukautta sitten tänne ekan kerran ja nyt lueskelin teidän kirjotuksia uudelleen. Oon tosiaan 26v. ja esikoinen olisi haaveissa. Ehkäsyn jätin pois syyskuussa -10. Ja Terot alotin kp 2. Viime kierrolla olisin voinut laittaa vaikka pääni pantiksi raskautumisen alkamisesta, mutta kuinkas ollakkaan täti kurvasi kylään kp39, jolloin tipuin aikas korkeelta:| Ja nyt olen taas viisaampi ja uskonkin, että Terot saivat aikaan, kaikki ne (selvät)raskausoireet.Viime kierrossa pidin terottoman kierron, mutta kait ne voi silti vaikuttaa? Nyt siis mulla kp8 yk4 ja alotan terot kp15 (alottelen siis toista terokiertoa).Teroilla saan ainaski kierrot pysymään lyhyinä ja yrityskertoja mahtumaan enemmän tällekkin loppu talvelle. Ajattelin tikuttaa kuitenkin ovista, koska halaun olla tietonen ovuloinko. Oon tikuttanu ovista vain yk2:ssa jolloin aloitin terot ja bongasin oviksen kp24. Joten tällä kierrolla alottelen tikuttamisen varmaan joskus kp13-15 kieppeillä, koska luultavastikkin ovis tulee taas aikas myöhään..

Aadami
Tervetuloa HelenaM!
Mä olen ainakin huomannut, että itselläni on "raskausoireita" ollut siitä asti kun ehkäisy jätettiin pois ja terot aloitettuani niitä on tullut vain lisää :) Eli enää en luota mihinkään oireisiin, vasta siihen mahdolliseen plussaan testissä.

Mulla on kolmas terokierto menossa ja eilen, eli kp 8 aloitin tikuttelun, kun limoja alkoi ilmestyä. Sainkin tummimman viivan ikinä, edelleenkään ei tosin ollut yhtä tumma kuin kontrolliviiva.. Tänään oli hieman haaleampi, joten jälleen kerran ei taida tuo LH:n nousu riittää ovikseen asti..

Muilla täällä taitaa olla RT plussa tavoitteena, mulla tämä on alkanut kääntyä niin, että tavoittelen ensin tuota ovisplussaa ja alan sitten vasta haaveilla siitä raskausplussasta...

Kiitos Aadami ja tsemiä ovisplussan löytämiseen, kyllä se vielä sieltä löytyy!!=) Niinhän se meille pitkäkiertolaisilla on, et ikinä ei voi tietää mikä kp ovis on, sillä mulla ainakin menee ovikset ihan miten sattuu, mutta pitää vaan jaksaa tikutella päiviä putkeen..

Juu onneks oon tietonen, että ovuloin, (ainakin joissain kierroissa) joten raskautuminen on ainakin teoriassa mahdollista..Ja eihän mulla ole yrityskertojakaan vasta kuin neljäs menossa, joten vielä ei sais toivoaan menettää.:D Onneks mulla on tulossa kiireinen kevät-kesä(pitäis valmistua), joten mulla on muutakin ajateltavaa kun vauvojen teko;) Joten näillä mennään eteenpäin..

Olin nettipimennossa melkein viikon virusturvaogelmien vuoksi. Kierto vaihtui ja nyt on kp4 ja yk14. Kävin labrassa antamassa verta ja parin viikon sisällä tulokset valmistuvat. Saan nyt varata ajan polille. Mies käy myös antamassa vielä verinäytteen paria tutkimusta varten, mutta sekin hoituu tällä viikolla. Toivottavasti nyt kierto pysyy kohtuullisena ja saan varattua ajan polille oikeaan ajankohtaan. Neuvolalääkäriltä saan Terot tarvittaessa ja luultavasti myös sitten viimeistään sieltä polilta. Onneksi on nyt muutakin ajateltavaa eli ei ehkä tule liikaa stressattua tätä vauvakuumeilun tilannetta. Plussatuulia kaikille! :wave:

Aadami
Onpas täällä hiljaista... Mitäs porukalle kuuluu?

MG: tosi paljon tsemppiä tutkimuksiin! Toivottavasti homma alkaa rullaamaan nopeasti. Saikos se teidän esikoinen alkunsa luomusti vai olitko silloin hoidoissa?

Itellä nyt kp14 menossa. Kp 10 melko varmasti oli ovis, mutta aion silti syödä terot ohjeen mukaan...

Vaikka noi terotkin aiheuttaa kaikenmoisia oireita, niin musta tuntuu, että kerrankin kun omat hormonit toimii, niin oireita on vielä enemmän... Nännit on neljättä päivää törkeän kipeät, poskiin ja päänahkaan pamahti yhtäkkiä finnejä, vetistä valkovuotoa suorastaan lorisee ja alamahaan iskee ihme viiltelyjä aina välillä... Toivottavasti nämä oireet tästä helpottuu jatkossa, jos nämä omat hormonit jatkavat toimimistaan...

Aadami > Esikoinen tärppäsi luomusti ekasta kierrosta. Kierto oli silloin säännöllinen ja pco oireili vähemmän. En edes tiennyt sellaista riesaa omaavani. Ihmettelin ja tuskailin vain epänaisellista karvoitusta sekä aknea. Olin vähän aikaisemmin käyttänyt vähän aikaa hormonaalista ehkäisyä ja jättänyt sen sitten pois sopimattomuuden vuoksi (ja sitten lopulta ehkäisy kokonaan pois raskaustoiveen alkaessa) sekä laihtunut muutaman kilon. Ne saattoivat antaa juuri sen ratkaisevan pienen avun tai sitten hormonitoimintani vaan oli luonnostaankin riittävän normaalia.

Nyt on sitten aika varattu maaliskuulle. Sitä ennen pitää antaa vielä spermanäyte, jonka luulin annettavan vasta sitten pariskuntana mentäessä. Täytyy nyt sitten järjestellä asioita, että pääsemme siellä käymään. Onneksi on muutakin asiaa samalle suunnalle, joten saadaan muutakin hyötyä käynniltä. Matkaa kun on kymmeniä kilometrejä, niin ihan vain spermapurkkia ei viitsi lähteä kuskaamaan.

Kovasti tekisi mieli tikutella ovista, mutta koitan malttaa mieleni. Yritän tässä kierrossa keksittyä omaan hyvää oloon ja liikunnan lisäämiseen. Kipuiluja on nyt taas ollut ja luulen viime kierron lopulla ultrassa näkyneen möllykän olleen folli. En tiedä minkä kokoisena ne yleensä puhkeaa, mutta ehkä 2cm halkaisijaltaan oleva rakkula kuitenkin on todennäköisemmin folli kuin keltarauhanen. Haluan tuohon folli-vaihtoehtoon uskoa senkin vuoksi, että se enteilisi tyypillistä aikaisempaa ovista. Sekin saa ovisliuskat kaapissa huutelemaan dippailukutsuja.

Sitä ihmettelin, kun alkukierrosta oli kovasti haluja ja näin myös levottomia unia. Yleensä ei sellaista esiinny, joten vähän pelkään ovuloineeni jo vuodon aikana. Se kuitenkin tarkottaisi todella lyhyttä kiertoa eli asian pitäisi selvitä ihan pian. Yleensä myös oviksen jälkeen halukkuus hiipuu ja joskus on jopa vaikea houkutella kroppa touhuihin, mutta nyt sellaista ei ole ollut. Tekisi mieli pyytää Terot, niin tietäisin suunnilleen milloin täti on mahdollisesti tulossa. Parempi lienee kuitenkin malttaa odotella poliaikaa luomuillen ja antaa keholle mahdollisuus yrittää toimia. Kuukausi menee nopeasti, joten eiköhän tässä keksi riittävästi muuta ajateltavaa siksi aikaa. :)

Omanapaiseksi jäi tämä kirjoitus. Koitan myöhemmin palailla asiaan, sillä nyt täytyy poistua koneelta. Mukavaa viikonloppua kaikille!

Kristiina84
Heippa kaikille! :)

Mahtuuko mukaan yksi teroilija, joka on "hieman" vieläkin puulla päähän lyötynä, että taas napsitaan pillereita vaikka yksistä pääsi jo eroon? :confused: Olenkin ollut jo tuolla yrityspuolellakin jonkin aikaa, mutta löysin sitten tämänkin palstan.

Elikkäs siis olen 26 ja ollaan vasta vuoden alusta lähtien tjottailtu. Menkkoja ei ole kuulunut sitten viime marraskuun ja menin käymään viikolla gynellä, joka löysin sitten syyksi PCO:n. Aloitin terot samantien eli kovasti nyt toivon, että jonkunlaiset menkat niillä saataisiin aikaan. Kaikki on siis tapahtunut lyhyen ajan sisällä, tosin ehkä onnikin siinä mielessä, ettei kauaa ole keritty yrittää ja ihmetellä miksei ala tärppäämään/menkkoja kuulumaan. Tällä hetkellä on siis tilanne se, että tiedetään munasarjoissa olevan paljon reserviä(kuten gyne asian ilmaisi), mutta kovin pieniä ovat eikä kypsymään pääse. Nyt vuoden verran olis tarkoitus aina muutaman kk:n erissä syödä teroja, välillä odotella alkaako luomumenkat ja vuoden päästä viimeistään lisätutkimuksiin.

Huh, olispas sekavasti selitetty... :O Johtunee siitä, että oma pääkin on vielä hieman sekaisin tästä diagnoosista, vaikka osasin arvata jotain tämän suuntaista gynelle mentäessä. Toisaalta alussa vasta ollaan vauvailussa eikä hätä ole iänkään puolesta, mutta vähän pelokkailla fiiliksillä olen viimeiset päivät ollut eikä mieliala nyt kovin korkealla ole. Henk.kohtaisesti ottaa koville saada tietää, ettei oma kroppa olekaan sellainen mitä luuli sen olevan ja toki myös mahdollinen pitkä yrittäminen mietityttää.

Sopiiko liittyä seuraan? :)

Aadami Ihanan aikasin sulla tullut ovis! Pidetään peukut pystyssä, että siitä tärppäis! Mulla oli muistaakseni ekassa terokierrossa pahimmat oireet... Varsinkin toi tukan rasvottuminen on ärsyttävää.

MG En oo tarkemmin perehtyny tohon PCO:hon, mitäs eroavaisuutta siellä munasarjoissa silloin onkaan? Näkeekö gyne sen ihan ultralla? Mulla on ainakin karvankasvu nopeutunut ja jonkin verran lisääntynytkin pillereiden lopettamisen jälkeen, onneks nyt en koskaan hirmu karvainen ole ollut mutta eron huomaan kyllä. Noista ovistesteistä pidättäytymiseen, musta tuntuis et omalla kohdalla se tuottais jopa enemmän stressiä kun niitten kanssa kikkailu. Tietenkin jos sitä plussaa ei tuu niin sillon ehkä stressitaso nousee...
Onneks maaliskuu tulee yllättävän nopeesti, ettette joudu ikuisuuksia odotteleen sitä käyntiä. Voiko sen spermanäytteen ottaa kotona ja sit viedä johonkin tietyn ajan kuluessa, että pysyy hengissä? Mulla on nyt näköjään joku kyselyikä... :whistle: Tsemppiä maaliskuun odotteluun!

Mulla on nyt eka kierto ilman teroja menossa, ovista tikuttelin ja plussan bongasin neljä päivää edellistä kiertoa myöhemmin eli näyttäis venyvän. Paljon vähemmän on ollut oireita, ei juurikaan mitään. Tissit on alkanu nyt vasta kipeytyä (oliskohan dpo 12 tänään?) ja ne keltarauhasjomottelut on jääny kokonaan pois. Ainoa oire on semmonen ihme kutinan tunne tuolla alavatsassa, välillä pitää rapsuttaa kun semmosta kummaa kihelmöintiä pitää.

Kristiina84 > Tervetuloa! :wave: Kyllä tänne mukaan mahtuu. :) Plussatuulia!

Gabrielle > Munasarjat on monirakkulaiset ja ultrassa näkyy helminauhamaiset muodostelmat. Itselläni ei tällä hetkellä helminauhoja ole, mutta folleja on paljon ja viime kierron lopulla tosiaan komea johtofollikin. Ei ole syytä epäillä ettenkö ovuloisi ainakin suurimmassa osassa kiertoja, mutta hormonitoiminta ei muuten riitä. Hormonaalisen ehkäisyn aikana mullakin on karvaisuus ollut vähäisempää eli ihan normaalia. Sitten luomuna täytyy sheivailla tiheään, rajailla bikininrajaa reilusti ja nyppiä viiksiä. Myös kulmakarvat ovat vahvat ja hajakarvoja paljon, joten niitäkin täytyy nyppiä tiheään. Navan ympärillä ja nännien ympärillä on muutamia erittäin häiritseviä karvoja, jotka nyppimisestä huolimatta kasvavat sitkeästi takaisin. Onneksi ovat alkaneet vähitellen ohentua. Aika monella tavalla tämä voi oireilla eli aina ei kierrot heittelehdi ja munasarjat saattavat näyttää normaaleilta pco:n olemassa olosta huolimatta.

Oviksen testaamisessa on juurikin tuo, että plussan bongaamattomuus aiheuttaa stressiä. Jos aloitan testaamaan, täytyy testailla tunnollisesti päivittäin plussaan asti tai vähän yli. Mielellään kannattaa tikuttaa viivan vahvistuessa kahdesti päivässä. Juomisen säännöstely on vaikea ajoittaa ja välillä unohdan pidättää riittävän kauan. Ehkä se on jotain alitajuista testaamisen estelyä. :D Plussa toisi kyllä oman lisänsä halukkuuteen, mutta toisaalta ajoitus saattaa aiheuttaa stressiä miehen reissutyön vuioksi. Pari kertaa viikossa riittää ja kertakin saattaa olla tarpeeksi, mutta huonolla ajoituksella harmittaa varmasti ja kasaantuu turhaa painetta. Yritän minimoida stressin nyt, kun vielä vähänkin voin. Ovistestailun rauhoittavan vaikutuksen ottaisin kyllä ilolla vastaan heti, jos ne mahdolliset stressiä aiheuttavat vaikutukset saisi suljettua pois. :whistle:

Voi sen spermanäytteen ottaa kotonakin, kunhan hakee labrasta purkin. Aikaa polille toimittamiseen on kaksi tuntia ja näyte täytyy pitää kehon lämpöisenä. Voimme siis "hoitaa homman" mukavasti kotona, mutta minä sitten "haudon" purkkia matkan ajan puseroni alla. :D Kysellä saa. Eipähän sitten asiat ole niin jänniä kummajaisia niille, jotka myöhemmin päätyvät samaan tilanteeseen. Toivotaan kuitenkin, että mahdollisimman moni pääsisi vähäisemmillä syynäämisillä plussaamaan ja onnellisesti vauvautumaan. :) Kiitos tsempeistä! :flower: Sitä tarvitaan. :)

Tuntemuksista sen verran, että mahassani on tuntunut hassuja vibroja. Vähän niin kuin elohiiri, mutta ei ihan kuitenkaan. Kai se on ollut vain jotain ilmakuplien seikkailua, mutta kummallisen usein on tuntunut. Myös häpyluuta vihloo välillä ja oikeassa muniksessa tuntuu polttelua, kirvelyä tai jomotusta. Hieman vaihtelevasti. ostin pitkästä aikaa greippimehua, mutta en tiedä onko sillä mitään vaikutusta tähän kiertoon. Meinaan nyt kuitenkin juoda ainakin mahdollisiin ovistuntemuksiin asti, kun on niin hyvää. :p

Kristiina84 > Greippimehun (valion täysmehu) juomisella tai greippien syömisellä väitetäään olevan vaikutusta limakalvoihin. Itse allekirjoitan sen, että ns. ovislimat oli helpompi tunnistaa, koska oli tavallista runsaampaa. Jos poppakonsteista olet kiinnostunut, niin kannattaa vilkaista seuraavaa pinoa: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1552706-poppaskonsteja-avoimin-mielin-kokeilevat-pinoon/ Myös seuraavassa porukassa on ollut paljon poppaskonsteista puhetta: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1552665-keskustelua-pco-sta-ent-pconaiset-ja-vauvakuume/ :)

Aadami
Täällä oireet vaan lisääntyy... Viime yönä pisti varmaan tunnin navan alapuolella vähän vasemmalla ja nyt koko päivän toi vasen puoli alamahasta on vihotellut. Ovis oli selkeästi aikanaan oikealta.

En taida uskaltaa syödä teroja tällä kierrolla kuin yhden päivässä, ei yhtään kipuja lisää kiitos!

Valkovuoto lisääntynyt vieläkin. Yleensä olen kuin sahara, nyt housut märkänä koko ajan...
Hermo menee...:kieh:

Aadami Onnittelut oviksen bongailusta. Sulla on kyllä aika hurjia tuntemuksia, voisi luulla sun olevan raskaana;) Onko nuo kaikki tuntemukset ollut myös edellisissä kierroissa, vai onko jotain uusia tullut? Mulla mahassa nippaili kp10 ja 11 mietin voisiko se olla ovis, mutten tikuttamalla saanut ainakaan kiinni. Mulla terot saa aikaan koko ajan kaikenlaisia nippiluja sun muuta masu tuntemuksia, etten enää edes erota ovulaatio kipuja, muista nippailuista:stick: Harrastetaan kuitenkin joka toinen päivä seksiä, ihan sen takia mikäli ovis sattuu tulemaan eikä näy tikuissa. (niin monta yk:ta mennään näin tiheällä rakastelulla kuin jaksetaan;))

Kristiina84 Uusia mukaan vaan. Hyvä, että hait apua aikasessa vaiheessa!

Gabrielle mahtavaa, että ovis on löytynyt! =) Nyt jännäämään toisen testin kanssa!

Tällä hetkellä kp 20 yk4 siis käynnissä. kp15 piti alottaa taas terojen syönti mutta tein päätöksen etten niitä alota tässä kierrossa syömään, vaan tarkastelen nyt 2kk lyheneekö kierto itestään. Nyt oon havainnut että kierto jonkin verran aina lyhenee. Oon tikuttanut ovista kp9 saakka, enkä ole sitä vielä napannut.(ovuloin yk2 kp24, yk3 en tikuttanut). Luin viimeviikonloppuna pitkät pätkät luteaalivaiheesta (en ole edes ennen kuullut koko asiasta)ja tietysti myös pelästyin etten voi aloittaa teroja kp15, koska luteaalivaihe jää aivan liian lyhyeksi. Eiks se niin nyt ole, et 10päivää se minimissään pitäis kestää, jotta raskautuu, miten olette sen ymmärtäneet?

Viimeksi muokattu:
HelenaM. > Luteaalivaiheen pitäisi olla vähintään 10 vuorokautta ollakseen riittävän pitkä kiinnittymiselle. Terolutit kuitenkin tukevat alkavaa raskautta, joten lyhyehkökään luteaalivaihe ei välttämättä tarkoita raskauden epäonnistumista. Itselläni on pitkä kierto (ovis kp20+, tero-kierroissa muistaakseni asiaa tarkistamatta suunnilleen kp21-23 ja kierron pituus 30-32 paitsi kolmannessa terokierrossa, jossa plussasin haamusti ja tuli varhainen km) Jos siis tiedät ovuloivasi myöhään, niin voit lykätä terojen aloitusta muutamalla päivällä luteaalivaihetta pidentääksesi. Itse tikuttelen tällä hetkellä satunnaisesti eikä oviksen ajankohdasta ole tietoa tämän eikä edellisen kierron osalta. Terot on tauolla ja odottelen polikäynnin seuraamuksia.

Moi taas, tuunpas tännekin päivitteleen että mun huomisesta kolme viikkoa sitten bongaama vahva ovisplussa tuotti tulosta ja raskaustestiin elämäni ensimmäisen plussan 9.2. :heart: Kyseessä oli siis kolmen terokierron jälkeinen ensimmäinen teroton kierto, jossa greippimehut ekaa kertaa käytössä eli suosittelen! Mulla ei aiemmin mitään kummempia ovislimoja ole näkynyt ja nyt nekin saatiin aikaiseksi. Jostain luin, että niiden tarkoitus on helpottaa siittiön pääsyä päämääräänsä ja ne siittiöt pääsisivät ainoastaan tuossa ovislimassa etenemään. Paljon plussaonnea kaikille tero-mimmeille!! :heart:

Kristiina84
Aivan mahtavaa Gabrielle, siis ihana uutinen! =) =) Tämä antaa toivoa meille muillekin tero-naisille! Nyt toivotaan kaikkea hyvää jatkon kannalta! :heart:

ON: täällä odotellaan menkkojen alkua, vika tero otettu pari pvää sitten, joten suuret odotukset on näinä päivinä. Jotenkin tuntuu, ettei ne ala. Kerkesi jo tottua siihen, ettei niitä tule, tai jos tulee niin ihan satunnaisesti. Enpä olisi ikinä uskonut, että odotan näin kovasti menkkoja saapuvaksi, koska aina olen inhonnut oloani niiden aikana. Mutta aikaisemmin kun ei ole vauvahaaveet olleet mielessä ja pillerit käytössä, niin mitäpä niitä normaaleja kiertoja silloin miettimään :confused:

Eli siis eka terokierto alkaa olla lopuillaan ja tämän jälkeen pääsis sitten starttaamaan virallista yk2, olkoonkin sitten teroilla avustettuna. Ainoastaan pohdiskelen tässä, että uskaltaisko sitä alkaa tikutella meikäläinenkin ovista, vai tuleeko liikaa paineita tähän hommaan. Meidänhän (minun) piti ottaa tämä vauva-asia ihan rennosti ja tjottailla, mutta tuon pco:n löydön jälkeen kyllä multa rentous on kaukana ja yhtäkkiä tähän hommaa tulikin itselle mukaan pieni pelko. Myös mies suhtautuu asiaa hieman eri tavalla kuin vielä vuoden alussa, jolloin päätimme tjottaillla. Nyt mieskin puhuu jo vauvan yrittämisestä :D

Aadami
HelenaM -> ei ole ollut kaikkia oireita edellisissä terokierroissa. Erona edellisiin on se, että taisin tosiaan ovuloida tällä kierroksella. En ole pillereiden lopettamisen jälkeen vielä kertaakaan ovuloinut. Oireet tosiaan ovat lupaavan kuuloisia, mutta raskautta ajatellen alkoivat kyllä ihan liian aikaisin (eli heti oviksen jälkeen). Negankin testasin dpo11 herkällä testillä, joten tuskin on viivaa tulossa tälle kierrolle...

Listailin tämän kierron oireita toiseen ketjuun. Voin sieltä sitten ensi kierroissa tiirailla ja muistutella itseäni että nämä eivät ole minun kohdallani raskausoireita :)

Gabrielle -> Onnea, onnea, onnea!! :flower: Joitko mehua koko kierron vai kuinka?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kiitti MG valaisemisesta.
Näyttääkö Aadami testit mitä/onko täti tullut?
Onnea gabrielle ihan suunnattomasti!=)
Kristiina84 Kuulostaa niin tutulta, meidänkin piti aluksi mennä ajatuksella tulee jos on tullakseen, mutta nyt jo kummatkin petytään kovasti, jos negaa näyttää..Onko täti jo tullut kylään/plussaa näytänyt testi?

Itellä tää kierto rupee näyttää epätoivoselta nyt menossa kp24 ja ovista en oo bongannu ja luultavasti siis ei oo tullut eikä tule: / On tää niin taas tätä.. Nyt kuitenkin kropassa samoja tuntemuksia kuin edellisessä kierrossa, joten en tiedä mikä näitä tekee(etova olo ja mahassa nippailuja, myös mahakipua, mutta nyt ainakin tiedän etteivät nämä ole r.oireita..

Kristiina84
HelenaM Itseasiassa mulla taisi just alkaa menkat, pienen pientä tiputtelua on... Ei tuosta nyt vielä ota mitään selkoa(tuntuu ettei edes muista miltä ne näyttää:D), mutta voin kyllä sanoa etten ole ikinä ollut niin iloinen menkkojen alkamisesta. Eli terot näyttäis saavan vuodon alkamaan, hyvä niin. Mistään muustahan ei ole takeita, mutta tällä hetkellä mennään nyt tällä.
Eli meikäläinen starttaa virallista yk2:sta :)

Ai niin, kysyisin teiltä neuvoa, että alatteko laskemaan niitä päiviä seuraaviin teroihin(kp 15-24) menkkojen ensimmäisestä päivästä, vai vasta sitten kun ns. kunnon vuoto alkaa? Tavallaan onko kp1 vasta se varsinainen 1. vuotopäivä, ei mikään haalean haalea tiputtelupäivä? Äh miten vaikea selittää, jotenkin ihan sekaisin olen vieläkin miten ja milloin näitä tabuja alan laskea : /

Aadami
Täällä tätitättähäärä saapui paikalle. Veikkaisin siis, että nuo oireeni tosiaan johtuuivat siitä, että oma kroppa kerrankin toimi.
Mulla siis terot teki sinänsä tehtävänsä, eli herätteli omaa hormonitoimintaa. Ensi kierron olen ilman teroja, katsotaan pysyykö tämä positiivinen vaikutus....

Aadami Pahoittelut tädistä... :hug: Ja peukut pystyssä, että positiivinen vaikutus pysyy ja siirtyy positiivisuutena siihen r-testiinkin! Join greippimehua kierron alusta ovikseen asti. Jotenkin musta tuntuu, että se limojen puuttuminen saatto aiemmin vaikeuttaa asiaa mun tapauksessa.

Yhteistyössä