V
"vieras"
Vieras
[QUOTE="huoh";22652276]Miksi? Mitä ihmeen haittaa sitä on jos antaa ymmärtää mutta ei ymmärrä antaa? Pallit räjähtää?[/QUOTE]
Ettei tule raiskatuksi!
Ettei tule raiskatuksi!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Aivan. TinkaM taas pohti asiaa eri näkökulmasta, nimittäin uhrin toiminnan kannalta. Että uhri olisi voinut välttää tilanteen, käyttäytyä eri tavalla jne.
Aha. Mä en ole nähnyt yhdenkään sanovan, ettei kannattaisi noudattaa varovaisuutta.
Aivan. TinkaM taas pohti asiaa eri näkökulmasta, nimittäin uhrin toiminnan kannalta. Että uhri olisi voinut välttää tilanteen, käyttäytyä eri tavalla jne.
Totta kai. TinkaM kuitenkin pohti asiaa eri tavoin kuin sinä, nimittäin uhrin toiminnan kannalta. Että uhrin käytös voisi lieventää raiskaajan tuomiota. (Jos uhri ei olisi ottanut riskejä.)
Tuota noin...myös puskaraiskaus voi tapahtua hetken mielijohteesta. Samoin voi olla vakaasti suunniteltu teko juottaa nainen humalaan, viedä hänet jatkoille ja raiskata väkivaltaisesti.
Alkuperäinen kirjoittaja nuoruuden kipeä muisto;22652655:Mulle kävi kerran nuorena niin, että liftausreissullani päädyin erään nuorukaisen kotiin. Oli iltamyöhä, ja hän halusi tarjota mulle yösijan "ilman taka-ajatuksia". Olin lapsellinen, nuori ja naivi. Kun pääsimme miehen asuntoon, tämä alkoi kouria mua lujasti ja litisti allensa sänkyyn. Sanoin hänelle ei, mutta hän ei ollut kuulevinaan. Hänen silmissään oli hullu katse, ja minä tein jotain älytöntä: annoin hänen panna minua. En halunnut, minua ällötti, mutta itsesuojeluvaistoni kehoitti minua valitsemaan ns. pienemmän pahan. Rimpuilu olisi todennäköisesti johtanut väkivaltaan, sillä tämä nuori painijamies oli selvästi päättänyt "ottaa omansa". Aktin jälkeen hän nukahti ja minä keräsin vaatteeni itkien ja karkasin yöhön.
Raiskaus? Ei kai sitten, kun annoin hänen panna. Vai..?
On se raiskaus, jos sanoit "ei". Sen pitäisi riittää, mutta valitettavasti se ei kaikille hulluille riitä. On totta, että olisit luultavasti tullut hakatuksi ja sen päälle raiskatuksi jokatapauksessa. Olisihan sinulla sitten ollut mustelmia näyttää, mutta tuskin sinä niistä mustelmista suurta iloa olisit saanut.
Alkuperäinen kirjoittaja nuoruuden kipeä muisto;22652715:Tämä asia nousee mulle joskus mieleen, vaikka oon yrittäny sen unohtaa. Minäkin kannan häpeää, syyllisyyttä ja itseinhoa tästä asiasta. Liftaaminen on vaarallista ja tyhmää, vieraan miehen kotiin meneminen on vaarallista ja tyhmää...Mutta olin tosiaan luottavainen ja elin ajatuksessa "ei mulle mitään kamalaa tapahdu".
Enpä ole tätä kellekkään kertonut, juuri tämän vastaanoton takia, joka täälläkin raiskatulle on annettu. "Mitäs läksit.."![]()
Totta kai. TinkaM kuitenkin pohti asiaa eri tavoin kuin sinä, nimittäin uhrin toiminnan kannalta. Että uhrin käytös voisi lieventää raiskaajan tuomiota. (Jos uhri ei olisi ottanut riskejä.)
Alkuperäinen kirjoittaja nuoruuden kipeä muisto;22652715:Tämä asia nousee mulle joskus mieleen, vaikka oon yrittäny sen unohtaa. Minäkin kannan häpeää, syyllisyyttä ja itseinhoa tästä asiasta. Liftaaminen on vaarallista ja tyhmää, vieraan miehen kotiin meneminen on vaarallista ja tyhmää...Mutta olin tosiaan luottavainen ja elin ajatuksessa "ei mulle mitään kamalaa tapahdu".
Enpä ole tätä kellekkään kertonut, juuri tämän vastaanoton takia, joka täälläkin raiskatulle on annettu. "Mitäs läksit.."![]()
No mä nyt vaan mietin, että mitkä sun mielestä on niitä signaaleja, joita lähettäessään nainen provosoi miestä? Pakkohan sulla on niistä jotkin määritelmät olla, kun sun mielestäsi kerran sellaisia lähettäneen naisen raiskaamisesta pitäisi saada pienempi tuomio?No en viitsi vastata noin typeriin kysymyksiin jotka on vedetty muka mun mielipiteiksi vaikka ei ole sinnepäinkään. Jos haluaa varta vasten ymmärtää väärin niin siitä vaan...
Tosi inhottava juttu. Mutta kai nyt itsekin ymmärrät jälkeenpäin miten typerästi toimit? Liftaus ja vielä tuntemattoman luoksemeneminen. Hienoa tässä tarinassasi on se ettet varmaankaan ole tehnyt niin toisin? Eli otit opiksesi, vaikka valitettavasti sulle kävi noin kamalasti. Sitä mitä olen täällä sanonut että jos jatkaisi tuollaista käyttäytymistä tuollaisen kamalan kokemuksen jälkeen, se olisi sitä typerää käytöstä joka lisää entisestään riskiä tulla raiskatuksi tai jopa surmatuksi. Niitäkin kohtaloita on ihan liikaa ja se jos mikä on turha rikos.