Minut on raiskattu monta kertaa.

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Kerron nyt muutaman tapauksen

1. Baari-illan jälkeen menen tuttujen tyyppien luokse jatkoille. Menen nukkumaan parisänkyyn (vieressä nukkuu myös eräs mies), herään aamuyöstä kun eräs mies panee minua sivuttain takaapäin, oli ilmeisesti tullut baarista kaverinsa luokse. Nukuin siis hänen kaverinsa vieressä.

2. Eräs mies tunkeutuu sisälleni vaikka sanon monta kertaa ei, en halua. Olen lamaantunut, muuta en pysty tekemään kun sanomaan "ei". Hän ei totellut vaan sanoi kuitenkin haluat.

3. Aamulla herään kun eräs mies koskee alapäähäni ja yrittää työntyä minuun. Herään kun hänen kaverinsa kieltää miestä tekemästä niin. Nukkumaan mennessäni olin yksin, mutta tämä mies oli tullut siihen jossain vaiheessa.

4. Minulla oli menkat (side pöksyissä) , enkä muutenkaan halunnut minkäänlaista intiimiä kenenkään kanssa. Nukuin huoneessa yksin, mutta asunnossa oli muitakin. Aamulla huoneeseen tuli mies jota en tuntenut kunnolla ja hän tuli viereeni ja tunki kätensä pöksyihini. Hän lopetti vasta kun olin kieltänyt monta kertaa ja yrittänyt saada kättä pois.
 
"äiti"
[quote="vieras";22644503]kerron nyt muutaman tapauksen

1. Baari-illan jälkeen menen tuttujen tyyppien luokse jatkoille. Menen nukkumaan parisänkyyn (vieressä nukkuu myös eräs mies), herään aamuyöstä kun eräs mies panee minua sivuttain takaapäin, oli ilmeisesti tullut baarista kaverinsa luokse. Nukuin siis hänen kaverinsa vieressä.

2. Eräs mies tunkeutuu sisälleni vaikka sanon monta kertaa ei, en halua. Olen lamaantunut, muuta en pysty tekemään kun sanomaan "ei". Hän ei totellut vaan sanoi kuitenkin haluat.

3. Aamulla herään kun eräs mies koskee alapäähäni ja yrittää työntyä minuun. Herään kun hänen kaverinsa kieltää miestä tekemästä niin. Nukkumaan mennessäni olin yksin, mutta tämä mies oli tullut siihen jossain vaiheessa.

4. Minulla oli menkat (side pöksyissä) , enkä muutenkaan halunnut minkäänlaista intiimiä kenenkään kanssa. Nukuin huoneessa yksin, mutta asunnossa oli muitakin. Aamulla huoneeseen tuli mies jota en tuntenut kunnolla ja hän tuli viereeni ja tunki kätensä pöksyihini. Hän lopetti vasta kun olin kieltänyt monta kertaa ja yrittänyt saada kättä pois.[/quote]

siinäpä neuvo ja älä ole tyrkky.
 
e
Eli jokainen noista tapauksista on tapahtunut jossain muualla kuin sun omassa kodissa, muitten ihmisten (usein miesten) asunnoissa, jonne olet mennyt nukkumaan, ilmeisesti useimmiten myös humalassa?
Sama kaava näyttäis toistuvan...
 
"alkup."
En enää liiku missään seurassa, mutta nämä tapahtu kun olin nuorempi. Ihan tavallisia nuoria ihmisiä, ei mitään rikollista porukkaa ollenkaan. Lähinnä ne nuoret miehet oli urheilijoita. Täytyy myöntää et yksi porukka oli kyllä erittäin epämiellyttävää, mutta oli vaan pakko mennä sinne yöksi, muuten vaihtoehtona olisi olla ulkona ja oli talvi. Yhdessä tapauksessa varmaan laitettiin jotain juomaan, join vaan kaksi drinkkiä ja en pystynyt kävelemään. En tiedä varmaksi ja edes että kuka laittoi jos laittoi.
 
"ppp"
Kaikki nuo teot ovat luonnollisesti väärin ja täysin tuomittavia. Sinun kannattaa kuitenkin myös huolehtia turvallisuudesta ja miettiä minkälaisissa paikoissa yövyt. Jos majapaikassa on epämääräistä porukkaa tai miehiä, joita et oikeastaan edes tunne, olet suuressa vaarassa - etenkin jos olet nauttinut alkoholia ja pystyt täten erityisen vähän puolustamaan itseäsi.

Vaikka olisit humalassa ja nukkuisit tuntemattomien kanssa, kukaan ei saa ilman lupaa tehdä sinulle mitään ja/tai satuttaa sinua, mutta valitettavasti kaikenlaisia p*kiaisia maailmassa riittää ja sinlloin sinun kannattaa pyrkiä turvaamaan omaa turvallisuuttasi jo etukäteen.
 
"alkup."
No yleensä jatkoille olen mennyt, tai jossain tapauksessa minut on raahattu. Mutta arvasin toki että minun syyksi laitetaan. Vaikka joku tulisi minun luokseni, en ajattelisi että minulla on oikeus raiskata tai edes koskea jos mies ei halua.
 
"vieras"
Törkeää, että melkein kaikki vastaajat syyllistävät uhria! Niin tyypillistä, että aina haetaan vikaa raiskatusta. Väärin! Hän on aina syytön tapahtumaan, vaikka olisikin ollut humalassa, flirttaillut tai pukeutunut millaisiin vaatteisiin tahansa. Raiskaaja on aina se ainoa syyllinen, eikä naisen käytös siirrä vastuuta pois mieheltä.
 
"alkup."
Olen useimmat tuntenut hyvin tai jotenkuten. Eräs porukka oli ketä en tuntenut vaan kaverini. Mutta kaverin mielestä ok että menen sinne tai hän se olikin joka sitä "suositteli", kun ei itse voinut mulle yöpaikkaa tarjota.
 
"mä"
[QUOTE="vieras";22644608]Törkeää, että melkein kaikki vastaajat syyllistävät uhria! Niin tyypillistä, että aina haetaan vikaa raiskatusta. Väärin! Hän on aina syytön tapahtumaan, vaikka olisikin ollut humalassa, flirttaillut tai pukeutunut millaisiin vaatteisiin tahansa. Raiskaaja on aina se ainoa syyllinen, eikä naisen käytös siirrä vastuuta pois mieheltä.[/QUOTE]

Kukaan ei syyllistä uhria vaan neuvoo, miten toimia jatkossa. Vai pitäisikö sanoa, että voi voi, onpas ne miehet olleet sikoja, mutta jatka vain samaan malliin, jos joku kerta käviski sitten ihan hyvin?
 
123
[QUOTE="vieras";22644608]Törkeää, että melkein kaikki vastaajat syyllistävät uhria! Niin tyypillistä, että aina haetaan vikaa raiskatusta. Väärin! Hän on aina syytön tapahtumaan, vaikka olisikin ollut humalassa, flirttaillut tai pukeutunut millaisiin vaatteisiin tahansa. Raiskaaja on aina se ainoa syyllinen, eikä naisen käytös siirrä vastuuta pois mieheltä.[/QUOTE]

Ei tietenkään oo raiskatun vika.
Mutta ei KANNATA pyöriskellä missään raiskari-piireissä. Saati jäädä mihinkään yöpaikkoihin, joissa on tuntemattomia humalaisia ihmisiä, ja itsekin humalassa.
 
[QUOTE="vieras";22644608]Törkeää, että melkein kaikki vastaajat syyllistävät uhria! Niin tyypillistä, että aina haetaan vikaa raiskatusta. Väärin! Hän on aina syytön tapahtumaan, vaikka olisikin ollut humalassa, flirttaillut tai pukeutunut millaisiin vaatteisiin tahansa. Raiskaaja on aina se ainoa syyllinen, eikä naisen käytös siirrä vastuuta pois mieheltä.[/QUOTE]

No kyllä se pistää ihmetyttämään jos samalle naiselle käy monta kertaa noin. Kannattaisi ehkä vähän miettiä missä seurassa aikaansa viettää.

Olen mäkin ollut monta kertaa jatkoolla ja jäänyt yöksi johonkin paikkaan, mutta koskaan ei ole kukaan yrittänyt raiskata.
 
"alkup."
Halusin ottaa asian esille, että onko kenellekään tapahtunut samanmoista. Aika monethan on harrastaneet irtosuhteita. Itsehän olen mennyt vain juhlimaan en antamaan pillua. Ehkä teille ei ole näin tapahtunut jos olette antaneet niin siinähän se mies on tyydytetty. Kuitenkaan en ole flirttaillut tai antanut olettaa että minulta saat. Täytyy kuitenkin sanoa, että olen joskus viettänyt yön miehen kanssa ja seksiä ei olla harrastettu ollenkaan, eikä mies ole siitä ollut niin pahoillaankaan.
 
"eipäs"
[QUOTE="alkup.";22644595]No yleensä jatkoille olen mennyt, tai jossain tapauksessa minut on raahattu. Mutta arvasin toki että minun syyksi laitetaan. Vaikka joku tulisi minun luokseni, en ajattelisi että minulla on oikeus raiskata tai edes koskea jos mies ei halua.[/QUOTE]

Siis. Mä en syyllistä sua miesten teoista mutta tapaus on toistunut samalla kaavalla monta kertaa joten kyllä sun omassa käytöksessä ja myös porukassa jossa liikut on jotain vialla. Tarkista sitä. Ei todella ole tavallisia nuoria nuo. Sä otat tietoisen riskin tuossa seurassa.
 
--
raiskaus on tottakai aina väärin, mutta kyllä ainaki mun itsesuojeluvaisto on sanonu etten lähde jatkoille kenen tahansa kanssa, saatika jää nukkumaan kenen tahansa luokse. Aina kannattaa järjestää niin että pääsee kotiinsa yöksi tai oikeasti turvallisen kaverin.

kyllä olis luullu hälytyskellojen soivan jo ensimmäisen raiskauksen jälkeen.
 
[QUOTE="alkup.";22644647]Halusin ottaa asian esille, että onko kenellekään tapahtunut samanmoista. Aika monethan on harrastaneet irtosuhteita. Itsehän olen mennyt vain juhlimaan en antamaan pillua. Ehkä teille ei ole näin tapahtunut jos olette antaneet niin siinähän se mies on tyydytetty. Kuitenkaan en ole flirttaillut tai antanut olettaa että minulta saat. Täytyy kuitenkin sanoa, että olen joskus viettänyt yön miehen kanssa ja seksiä ei olla harrastettu ollenkaan, eikä mies ole siitä ollut niin pahoillaankaan.[/QUOTE]

Yhden illan juttu tehdään omasta tahdosta eikä se ole verrattavissa raiskaukseen. Ja monesti olen ollut jatkolla harrastamatta seksiä yhdenkään miehen kanssa enkä silti ole joutunut raiskatuksi, että äläpä tee typeriä oletuksia.
 
ev
[QUOTE="alkup.";22644647]Halusin ottaa asian esille, että onko kenellekään tapahtunut samanmoista. Aika monethan on harrastaneet irtosuhteita. Itsehän olen mennyt vain juhlimaan en antamaan pillua. Ehkä teille ei ole näin tapahtunut jos olette antaneet niin siinähän se mies on tyydytetty. Kuitenkaan en ole flirttaillut tai antanut olettaa että minulta saat. Täytyy kuitenkin sanoa, että olen joskus viettänyt yön miehen kanssa ja seksiä ei olla harrastettu ollenkaan, eikä mies ole siitä ollut niin pahoillaankaan.[/QUOTE]

raiskaus ei ole koskaan naisen vika, mutta en voi olla miettimättä sinun omaa itsesuojeluvaistoa. olen ollut samanmoisissa jatkoilla sun muilla vaikka kuinka kovassa kännissä nuoruudessani, mutta se mikä minut on pelastanut on nimenomaan hyvinkin vahva itsesuojeluvaisto. oli tilanne mikä tahansa, olin kuinka sekaisin tahansa, osasin ja halusin lähteä pois ennenkuin tuli tilanne että käyn nukkumaan vieraiden luona.
 

Yhteistyössä