Minut on raiskattu monta kertaa.

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
voipyhäjys...
Ei ole tarkoitus haukkua raiskattua ja ikävää, että olet tuollaista joutunut kokemaan, tottakai raiskaus on aina väärin! Mutta kyllä jonkinlainen itsesuojeluvaisto olisi hyvä olla, ei nykymaailmassa kannata liian sinisilmäiseksi heittäytyä. Maailma on pullollaan hulluja ja muuten mieleltään vinksahtaneita, joille ei ole mitään väliä, haluaako nainen vai ei, se otetaan vaikka väkisin nukkuessa. Ei kannata siis liikaa luottaa siihen, että sen tutun kaveritkin ovat kunnollisia miehiä, jotka ymmärtävät sanan ei ja kunnioittavat naisen koskemattomuutta.

Ihan samalla tavalla suhtaudun esim. väkivaltaan, en tietenkään sitä hyväksy, mutta kyllä jos joku vaikka toistuvasti baari-illan päätteeksi siellä nakkikioskijonossa alkaa aukoa päätään ja haastaa riitaa tuntemattomille ja saa siitä hyvästä turpaansa, niin kehotan kyllä miettimään, voisiko sitä omaa käytöstään jotenkin muuttaa niin ettei tuollaista tapahtuisi.
 
Mun ensimmäinen ajatus tämän luettuani on, että miten ihmeessä voi löytyä noin paljon kusipäisiä miehiä. :kieh: Tuosta saa melkein kuvan, että todella usea mies voisi tilaisuuden tullen käyttäytyä noin.
 
ev
Mut yritettiin raiskata muutama vuosi sitten. Eipä ole tullut mieleenkään että alkaisin kehuskelemaan että "joo mut yritettiin raiskata koska oon hemmetin hyvännäköne ja kroppane ja sil miehellä oli niin kovat himot et sen oli pakko saada tulla mun sisään"

voi pyhä jysäys.. en usko tätä juttua kyllä yhtään.
tähän.

mut on koittanut jopa oma isäpuoleni raiskata... enpä voi aatella että hitsit kun olin silloin 14veenä niin hyvännäköinen niin eihän isäpuoli haluilleen mitään voinut... :O
 
Avaa silmäsi
Mun ensimmäinen ajatus tämän luettuani on, että miten ihmeessä voi löytyä noin paljon kusipäisiä miehiä. :kieh: Tuosta saa melkein kuvan, että todella usea mies voisi tilaisuuden tullen käyttäytyä noin.
Niinhän ne taitaa kuule tehdä, eikä tajuttoman naisen raiskausta pidetä raiskauksena. Niin se vaan naisen ruumis on vapaata riistaa. Orjiahan tässä vain ollaan.
 
"alkup."
Mun ensimmäinen ajatus tämän luettuani on, että miten ihmeessä voi löytyä noin paljon kusipäisiä miehiä. :kieh: Tuosta saa melkein kuvan, että todella usea mies voisi tilaisuuden tullen käyttäytyä noin.
Miehet on niin hävyttömiä, että kyllä tuollainen on yleistä, uskoisin. Ei siitä vaan kehdata kellekään mainita, koska jos huomasit minkalainen vastaanotto minunkin viestilläni oli. Että mitäs lähdit...!?
 
123
[QUOTE="alkup.";22644894]Miten niin, tarviiko onneen aina miehen?[/QUOTE]

No aika perseestä, että et enää yhteenkään mieheen luota.
Ihania miehiä löytyy, kuten minun mies, ja moni mun ystävä. Turha joittenkin sun tuttava-urheilija-raiskareiden takia kannattaa kaikkia miehiä vihata.
 
E
Mun täytyy kyllä vähän ihmetellä, että minkälainen sekopää ap on kännissä ollessaan... Siis kun useammassa viestissä käytetään ilmaisuja tyyliin "tai sitten mut on raahattu sinne jatkoille" ja "kaverini laittoi mut sinne nukkumaan".

Itse olen teekkari ja opiskeluaikana on tullut useampikin vuosi biletettyä monesti sellaisissakin seurueissa, joissa on ollut mun lisäksi vain miehiä, mutta kyllä mää silti oon aina itse päättänyt, mihin olen menossa ja koska menen nukkumaan jne. Olen myös jäänyt kaverin kämpille nukkumaan tai kaveri on saattanut nukkua mun kämpillä, mutta ikinä mua ei oo edes yritetty raiskata.

Ainiin, mutta ap:hän on niiiiiiiin haluttava, ettei miehet voi pidätellä itseään. :D :D :D No joo, kukaan muu nainenhan ei ole. ;) Ja silti ketään muuta tähän keskusteluun osallistunutta ei ollut raiskattu useita kertoja.
 
plm
[QUOTE="alkup.";22644737]Niin mutta minä olin nuori, kaunis ja hyväkroppainen. Miehet vaan menevät sekaisin, pakko päästä sisälle.[/QUOTE]

Tämä paljasti sut provoksi.
Kyllä on sairasta provoilla tällaisella asialla.
 
Yhden illan juttu tehdään omasta tahdosta eikä se ole verrattavissa raiskaukseen. Ja monesti olen ollut jatkolla harrastamatta seksiä yhdenkään miehen kanssa enkä silti ole joutunut raiskatuksi, että äläpä tee typeriä oletuksia.
Ap varmaan tarkoitti, että siinä on aina iso riski, jos lähtee tuntemattoman miehen kanssa baarista. Kun hän itse on ollut suht tutussa seurassa, ilman aikomusta seksiin ja silti hänet on noinkin monesti raiskattu.
 
"alkup."
tähän.

mut on koittanut jopa oma isäpuoleni raiskata... enpä voi aatella että hitsit kun olin silloin 14veenä niin hyvännäköinen niin eihän isäpuoli haluilleen mitään voinut... :O
Mutta kyseessähän on pedofiili ja sehän just pitää lapsia seksuaalisesti viehättävinä, niin sairasta kun se onkin.

Perhetuttu kävi alapäähäni kiinni kun olin noin 11v, olin siis lapsi.
 
[QUOTE="alkup.";22644955]Mutta kyseessähän on pedofiili ja sehän just pitää lapsia seksuaalisesti viehättävinä, niin sairasta kun se onkin.

Perhetuttu kävi alapäähäni kiinni kun olin noin 11v, olin siis lapsi.[/QUOTE]
Olisi ihan positiivista jos ihmiset käyttäisi tuota pedofiili-termiä vähän tarkemmin kuin keltainen lehdistö.
 
"alkup."
Ap varmaan tarkoitti, että siinä on aina iso riski, jos lähtee tuntemattoman miehen kanssa baarista. Kun hän itse on ollut suht tutussa seurassa, ilman aikomusta seksiin ja silti hänet on noinkin monesti raiskattu.
Niin sitä mä just tarkotin. Ei sitä koskaan tiedä, ja useat varmasti harrastaa yhden illan juttuja. Ehkä teillä on käynyt hyvä tsägä. En vieläkään myönnä että näistä kyseisistä miehistä olisi voinut edes aavistaa, että raiskaavat tai sitä yrittävät.
 
E
[QUOTE="alkup.";22644955]Mutta kyseessähän on pedofiili ja sehän just pitää lapsia seksuaalisesti viehättävinä, niin sairasta kun se onkin.

Perhetuttu kävi alapäähäni kiinni kun olin noin 11v, olin siis lapsi.[/QUOTE]

Sairas provoilija tämä ap. Kannattaisi mennä ihan kiltisti kotiin kasvamaan pariksi vuodeksi ja miettiä näitä seksifantasioita uudelleen sitten vasta.
 
"Hmmm"
Ap: Kun ne tyypit kerran oli sun tuttujas, niin miten ne on suhtautunut suhun, kun oot jatkossa ollut tekemisissä niiden kanssa? Etenkin kiinnostais kuulla, minkälaisia reaktiot on ollu, kun oot seuraavan kerran tavannu raiskauksen jälkeen.
 
"alkup."
[QUOTE="Hmmm";22644996]Ap: Kun ne tyypit kerran oli sun tuttujas, niin miten ne on suhtautunut suhun, kun oot jatkossa ollut tekemisissä niiden kanssa? Etenkin kiinnostais kuulla, minkälaisia reaktiot on ollu, kun oot seuraavan kerran tavannu raiskauksen jälkeen.[/QUOTE]

En ole tavannut useimpia. Mutta yksi ainakin välttelee mua jos sattumalta nään vaikka kaupungilla. Näyttää siltä että nolottaisi. Saakin pelätä että vielä tulen kertomaan.
 
"vieras"
[QUOTE="alkup.";22644929]Miehet on niin hävyttömiä, että kyllä tuollainen on yleistä, uskoisin. Ei siitä vaan kehdata kellekään mainita, koska jos huomasit minkalainen vastaanotto minunkin viestilläni oli. Että mitäs lähdit...!?[/QUOTE]

Ai uskoisit että tuollainen on yleistä? Nyt menee jo aika paksuksi koko juttu.
 
"alkup."
[QUOTE="vieras";22645017]Ai uskoisit että tuollainen on yleistä? Nyt menee jo aika paksuksi koko juttu.[/QUOTE]

Olen mä kyllä kuullut että miehet on pannut sammunutta naista. Eihän kaikki sitä tiedä, mitä miehet on tehnyt kun on sammuneena ollut. Jotkut herää, jotkut ei.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Avaa silmäsi;22644928:
Niinhän ne taitaa kuule tehdä, eikä tajuttoman naisen raiskausta pidetä raiskauksena. Niin se vaan naisen ruumis on vapaata riistaa. Orjiahan tässä vain ollaan.
Onneksi nyt tuli voimaan muuten lakimuutos. Ennen oli kyseessä seksuaalinen hyväksikäyttö, mutta nykyään sammuneen/nukkuvan/jollain tavalla tiedottomassa tai puolustuskyvyttömässä tilassa olevaan sekaantuminen on raiskaus ja siitä saatava tuomio myös koveni.
 
"alkup."
No aika perseestä, että et enää yhteenkään mieheen luota.
Ihania miehiä löytyy, kuten minun mies, ja moni mun ystävä. Turha joittenkin sun tuttava-urheilija-raiskareiden takia kannattaa kaikkia miehiä vihata.
Uskotko oikeasti että ihania miehiä löytyy. En minä miehiä vihaa, mutta useat inhottavat minua. En nyt vaan halua olla miesten kanssa, ja se ei minun onnellisuuttani vähennä, päinvastoin uskoisin.
 
Ap varmaan tarkoitti, että siinä on aina iso riski, jos lähtee tuntemattoman miehen kanssa baarista. Kun hän itse on ollut suht tutussa seurassa, ilman aikomusta seksiin ja silti hänet on noinkin monesti raiskattu.
No ikävää sanoa, mutta mitä enemmän ap:n viestejä lukee niin tulee väkisin mieleen, että kyseessä on provo. Kuka raiskattu muka korostaa omaa kauneuttaan yms. ja sitä että tuli sen takia miehille pakko päästä sisälle. Provo.
 
"vieras"
[QUOTE="alkup.";22644567]En enää liiku missään seurassa, mutta nämä tapahtu kun olin nuorempi. Ihan tavallisia nuoria ihmisiä, ei mitään rikollista porukkaa ollenkaan. Lähinnä ne nuoret miehet oli urheilijoita. Täytyy myöntää et yksi porukka oli kyllä erittäin epämiellyttävää, mutta oli vaan pakko mennä sinne yöksi, muuten vaihtoehtona olisi olla ulkona ja oli talvi. Yhdessä tapauksessa varmaan laitettiin jotain juomaan, join vaan kaksi drinkkiä ja en pystynyt kävelemään. En tiedä varmaksi ja edes että kuka laittoi jos laittoi.[/QUOTE]

Urheilijat on just tollasii!
 
"alkup."
Onneksi nyt tuli voimaan muuten lakimuutos. Ennen oli kyseessä seksuaalinen hyväksikäyttö, mutta nykyään sammuneen/nukkuvan/jollain tavalla tiedottomassa tai puolustuskyvyttömässä tilassa olevaan sekaantuminen on raiskaus ja siitä saatava tuomio myös koveni.
Tämä on hieno juttu. Kunpa vaan tuomiot olisivat kovempia. Toivottavasti asiaa ei häpeiltäisi, mutta ymmärrän kyllä, koska täälläkin oli tälläinen vastaanotto.
 

Yhteistyössä