Minut on raiskattu monta kertaa.

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"alkup."
Yhden illan juttu tehdään omasta tahdosta eikä se ole verrattavissa raiskaukseen. Ja monesti olen ollut jatkolla harrastamatta seksiä yhdenkään miehen kanssa enkä silti ole joutunut raiskatuksi, että äläpä tee typeriä oletuksia.
Niin mutta minä olin nuori, kaunis ja hyväkroppainen. Miehet vaan menevät sekaisin, pakko päästä sisälle.
 
"alkup."
Ei ne olleet tuntemattomia, ainakin yhden tunsin aina porukasta. Vaan yksi porukka ketä en tuntenut, mutta kaveri tunsi ja minut laittoi heidän luokse.

Ja yksi kerta oli niin, että ei ollut avaimia kotiini ja kaveri teki oharit kun piti olla siellä yötä mutta ei vastannut puhelimeen.
 
[QUOTE="alkup.";22644737]Niin mutta minä olin nuori, kaunis ja hyväkroppainen. Miehet vaan menevät sekaisin, pakko päästä sisälle.[/QUOTE]

Kumma kun kukaan mun kauniista kavereista ei nuorena joutunut raiskatuksi vaikka lähtivät jatkoolle.

Taidat vain olla provo.
 
-
[QUOTE="alkup.";22644737]Niin mutta minä olin nuori, kaunis ja hyväkroppainen. Miehet vaan menevät sekaisin, pakko päästä sisälle.[/QUOTE]

:D suuret on kehut itsestä.. et taida nytkään olla kovinkaan vanha..
 
"vieras"
[QUOTE="alkup.";22644737]Niin mutta minä olin nuori, kaunis ja hyväkroppainen. Miehet vaan menevät sekaisin, pakko päästä sisälle.[/QUOTE]

Voi hyvää päivää. Taidat olla Teemu 16v. ja hieman sekaisin.
 
123
Alkuperäinen kirjoittaja voipyhäjys...;22644789:
Anteeksi nyt vaan, mutta mun mielestä ap kuulostat vähän yksinkertaiselta.
Munkin mielestä.
'Tunsin ne raiskaajat, en ollu tuntemattomilla yötä, ne oli mun tuttuja'
Siis hetkonen... MILLAISIA tuttavia ap:lla oikein on?! Hyi saatana.
 
"alkup."
Niin niin haukkukaa vaan raiskattua. Eihän naiset muuta voi. Mutta muistakaa minkalaista palautetta itse toivoisitte saavanne jos teidät olisi raiskattu. Enpä haluaisi olla ystävänne joka kertoo teille kun hänet on raiskattu, en tosiaan.
 
ev
Munkin mielestä.
'Tunsin ne raiskaajat, en ollu tuntemattomilla yötä, ne oli mun tuttuja'
Siis hetkonen... MILLAISIA tuttavia ap:lla oikein on?! Hyi saatana.
nimenomaan....


olen minäkin ollut yötä YSTÄVILLÄ, jopa miespuolisilla, mutta enpä ole raiskatuksi tai käpälöidyksi joutunut. päinvastoin, aamulla oon saanut kaffet ja aamupalan ja sitten kotia viettää kankkusta.

kyllä jossain on vika jos menee kertatoisensa perään minne milloinkin yöksi kännissä ja sitten käy noin. en sano etteikö syy olisi miehissä, mutta pitää ihmisellä joku itsesuojeluvaisto olla.
 
[QUOTE="alkup.";22644812]Niin niin haukkukaa vaan raiskattua. Eihän naiset muuta voi. Mutta muistakaa minkalaista palautetta itse toivoisitte saavanne jos teidät olisi raiskattu. Enpä haluaisi olla ystävänne joka kertoo teille kun hänet on raiskattu, en tosiaan.[/QUOTE]

Mun ystävät eivät rupiakaan irvimään, että mä olen niin ruma ettei mua kukaan voisikaan raiskata. Aivan kuin raiskaaja välittääs miltä nainen näyttä kunhan vain saa. Raiskaus on valtaa ei seksiä.

Sä kirjootat niin provoavasti, että en voi uskoa sun juttuja etkä saa multa sääliä.
 
123
[QUOTE="alkup.";22644812]Niin niin haukkukaa vaan raiskattua. Eihän naiset muuta voi. Mutta muistakaa minkalaista palautetta itse toivoisitte saavanne jos teidät olisi raiskattu. Enpä haluaisi olla ystävänne joka kertoo teille kun hänet on raiskattu, en tosiaan.[/QUOTE]

Kannattaisko vaihtaa tota tuttavapiiriä.
 
ev
[QUOTE="alkup.";22644812]Niin niin haukkukaa vaan raiskattua. Eihän naiset muuta voi. Mutta muistakaa minkalaista palautetta itse toivoisitte saavanne jos teidät olisi raiskattu. Enpä haluaisi olla ystävänne joka kertoo teille kun hänet on raiskattu, en tosiaan.[/QUOTE]

sinulle on tehty väärin, sitä ei kukaan ole kieltänyt. sun omaa itsesuojelua on kyseenalaistettu...
 
"vieras"
[QUOTE="alkup.";22644812]Niin niin haukkukaa vaan raiskattua. Eihän naiset muuta voi. Mutta muistakaa minkalaista palautetta itse toivoisitte saavanne jos teidät olisi raiskattu. Enpä haluaisi olla ystävänne joka kertoo teille kun hänet on raiskattu, en tosiaan.[/QUOTE]

Jos ystävä kertoo useita kertoja että hänet on taas raiskattu samoissa olosuhteissa niin...mitäpä siihen voi sanoa? Jos ei ota opikseen ja ei osaa olla hakeutumatta tuohon porukkaan niin...
Me ei varmaan oltais ystäviä koska mä en liikkuisi raiskareitten joukossa. Mä en usko tätä kertomusta.
 
"alkup."
Anteeksi vaan jos myönnän olevani hyvännäköinen. Vaikka ei kaikki raiskarit ulkonäköä katokkaan, mutta nuo oli nuoria miehiä joilla kovat himot, en vaan tiennyt ettei kaikki pysty niitä hillitsemään.
 
jipjip
[QUOTE="alkup.";22644844]Anteeksi vaan jos myönnän olevani hyvännäköinen. Vaikka ei kaikki raiskarit ulkonäköä katokkaan, mutta nuo oli nuoria miehiä joilla kovat himot, en vaan tiennyt ettei kaikki pysty niitä hillitsemään.[/QUOTE]

Siis ettäkö saat irti aihetta omakehuun siitä, että olet joutunut raiskatuksi? Pro-vo!
 
"alkup."
Näistä on nyt vuosia aikaa, en mä liiku heidän kanssaan ja oikeestaan en harrasta ollenkaan mitään miesten kanssa. Sain opetuksen ja nyt kolmisen vuotta niin en ole yhtään mitään tehnyt miesten kanssa että ihan selibaatissa olen ja tulen olemaan, että sen sai tämä kaikki aikaiseksi. En luota miehiin ja en tule enää ikinä olemaan miehen kanssa. Että siitä saatte tietää mitä sai aikaan ja enää ei voi tapahtua kun en koskaan tule olemaan miehen kanssa, jos ei nyt kadulla raiskaa.
 
[QUOTE="alkup.";22644844]Anteeksi vaan jos myönnän olevani hyvännäköinen. Vaikka ei kaikki raiskarit ulkonäköä katokkaan, mutta nuo oli nuoria miehiä joilla kovat himot, en vaan tiennyt ettei kaikki pysty niitä hillitsemään.[/QUOTE]

Mene hoitoon jos sun pitää provota tällääsellä aiheella. Mä en ainakaan enää usko sua pätkääkään.
 
123
[QUOTE="alkup.";22644869]Näistä on nyt vuosia aikaa, en mä liiku heidän kanssaan ja oikeestaan en harrasta ollenkaan mitään miesten kanssa. Sain opetuksen ja nyt kolmisen vuotta niin en ole yhtään mitään tehnyt miesten kanssa että ihan selibaatissa olen ja tulen olemaan, että sen sai tämä kaikki aikaiseksi. En luota miehiin ja en tule enää ikinä olemaan miehen kanssa. Että siitä saatte tietää mitä sai aikaan ja enää ei voi tapahtua kun en koskaan tule olemaan miehen kanssa, jos ei nyt kadulla raiskaa.[/QUOTE]

Jos tää on totta, ni kyllä on elämä vituroillaan.
 
allkup.
Kyllä te inhootte mua nyt, anteeksi vaan että tulin raiskatuksi ja siitä teille kerroin. Jos teitä lohduttaa niin myönnän ei olis pitänyt viettää nuoruuutta niin villisti, että menin jatkoille tai toiseen kaupunkiin juhlimaan niin ettei ollut kaikki ihan tiedossa tai siitä en niin välittänyt vaan melkeinpä seikkailumielellä.
 
..
Mut yritettiin raiskata muutama vuosi sitten. Eipä ole tullut mieleenkään että alkaisin kehuskelemaan että "joo mut yritettiin raiskata koska oon hemmetin hyvännäköne ja kroppane ja sil miehellä oli niin kovat himot et sen oli pakko saada tulla mun sisään"

voi pyhä jysäys.. en usko tätä juttua kyllä yhtään.
 

Yhteistyössä