Kerron nyt itselleni tapahtuneen. Ei ole taatusti provo, kuten en usko ap:n tarinankaan olevan.
Miehen kavereiden kanssa mökillä, jossa join ensimmäistä kertaa vuosiin. Nukkumaan minut laittoivat mieheni ja hänen paras ystävänsä. Hetken (tunnin? kaksi? en tiedä) nukuttuani heräsin siihen, kun tämä kaveri tulee ehdottelemaan että "nussittaisko". Olin edelleen ihan törkykännissä, mutta vastaus oli jotain "ei tosiaankaan"-luokkaa. Seuraavaksi se tulee viereen, vetää multa peittoja päältä, joita sitten sitä mukaa vedän takaisin päälleni. Kerta toisensa jälkeen sanon "ei" ja sillä ei ole mitään vaikutusta. Jos olisin yhtään ollut tolkuissani, olisin huutanut, raapinut, purrut TAI EDES JOTAIN. Olin kuitenkin niin kännissä ja väsynyt, että melkein en jaksanut kättä nostaa ja ajatus takkusi. Olin täysin lamassa alkoholista ja jonkinlaisesta sokista. Jälkeen päin tämä kaveri uhkaili, että jos edes pihahdan kenellekään siitä mitä tapahtui, niin hän laittaa kaiken minun syykseni. Tämän toisti moneen kertaan ja vakuudeksi vielä puristi käsivarsista ja ravisteli. Tämä on jäänyt mieleen, vaikka monta yksityiskohtaa tuosta on hämärän peitossa. Noh, olin hiljaa asiasta koko mökkireissun. Mietin, olinko oikeasti jotenkin antanut ymmärtää jotain. Oikeasti uskoin sen olevan omaa syytäni. Luultavasti se sitten on, koska humalaanhan ei itseään saa juoda, sammua ei saa kuin omaan sänkyyn ja joillekin miehille nyt vaan ei-sana tarkoittaa kyllä.