Suomessa ei myydä täysrasvaista maitorahkaa, joten eipä ole oikein vaihtoehtoja. Itse laitan rasvattomaan rahkaan kermaa sekaan.
Ohhoh, no ilmankos en löytänyt.Alkuperäinen kirjoittaja kesäkurpitsa;22445212:Suomessa ei myydä täysrasvaista maitorahkaa, joten eipä ole oikein vaihtoehtoja. Itse laitan rasvattomaan rahkaan kermaa sekaan.
ok, kiitos. Mietinkin että onkohan niissä sokeria..Minulle kävi samalla lailla kuin Lunaticille. Otetin kuohuviiniä perjantaina, kuten aina, ja tuota noin.. enpä paljoa muista koko illasta. Mukana tuli hirveä darra lauantaille. Kyllä meikäläisen alkoholin sietokyky nyt pikkasen suurempaa luokkaa on kun ikääkin on jo 37v eli harjoitusta on tullut riittämiin.
Kaupan punajuurisalaatissa on varmaan sokeria ym kökköä mukana. Kannattaa tehdä itse jotain, esimerkiksi itse tein tällä reseptillä lauantaina punajuurivuoan ja juma että oli makoisaa.
Punajuuri-aurajuustovuoka :: karppaus.info :: reseptit
Mä tein sellasen aamupalan mihin tuli mustikoita, partajugua ja kuohukermaa suoraan purkistaVähän hölmö kysymys, mutta kun kerrotte laittavanne kuohukermaa esim. partajoguun niin onko se kerma vaahdotettu vai "ilman vaahdotusta"...?
Mulla on nyt pudonnu 4kg Et nesteet on lähteny liikkeel Nyt mul on tuol BorssikeittooMun suositukseni Lunaticille on ihan samankaltainen kuin Sapfollakin, eli kannattaa ihan oikeasti tutustua asiaan ennenkuin rupaa vain tekemään Monen asian kanssa sama juttu, mutta tässä myös, nyt kun on kuitenkin oma terveys ja hyvinvointi kyseessä. Kannattaa miettiä mitä tekee ja miksi. Jos tajuaa sen idean karppamisen takana, niin kaikki on helpompaa. Antti Heikkilän kirjat on hyviä ja asit selitetty ilman turhaa lääkärisanastoa.
PinkLily:lle tervetuloa. Sopivalta urakalta kuulostaa Täysin mahdolliselta vähintäänkin kahdessa vuodessa. Mulla tippui 10kg puolessa vuodessa. Toki kai luonnonlakien mukaista on, että jossain vaiheessa tasaantuu... Niinkuin nyt mulla. Mutta itsellä onkin ihan oma syy ja herpaantuminen hyvästä systeemistä.
Mä ratkesin viikonloppuna myös söin joulutortun ja ihan pikkasen suklaata JA lanttulaatikkoa No, nyt mä oon taas (s)karpannu ja nyt alkaa tuntumaan hyvältä Ei enää turvota ja pekoniki maistuu HYVÄLTÄ Ai nam. Mä en kyllä tajunnut kuinka noi hiilarit vaikuttaa hyvinvointiin OIKEESTI! :OViikonloppu menikin aika täydellisesti puihin. Jossain vaiheessa mietin, miten sitä ennen söi tähän tapaan ihan koko ajan, eikä ajatellut sen enempää. Nyt tuli aika lailla tukala olo, ihan fyysisesti turvonnut, mutta henkisestikin aika surkea. Oli synttärijuhlaa ja pari yötä poissa kotoa muutenkin, ei omia ruokia mukana ja laiskotti tehdä itselle erikseen muutenkin.
Syksy on mennyt vähän huonosti syömisten kanssa kaiken kaikkiaan, hitusen oli paino silti tippunut, ei onneksi siis ainakaan noussut. Tavoitepaino olisi 60, siihen olisi vielä 4 kiloa matkaa. Periaatteessa 55 olisi mulle lyhyelle ihmiselle ihan sopiva, mutta tuohon 60:iin olisin jo tyytyväinen.
Mua sitten ihan oikeasti jurppii tällaiset vastaukset. Jos joku täällä kysyy karppauksesta, niin eikö se tarkoita sitä, että hän toivoisi saavansa vastauksen TÄÄLTÄ!? Mua ei ainakaan nappaa alkaa lukea jotain opusta, ei mulla oo aikaa eikä intoa. Miksei joku voi kertoa mikä se helvetin "idea karppaamisen takana" oikein on, pähkinänkuoressa? Samalla vaivalla kun kirjottaa pitkät litaniat siitä, kuinka järkevää/mahtavaa/super/hyper/fantastista on itse perehtyä aiheesta käsitteleviin kirjoihin!!! Mä en aio lukea ainuttakaan kirjaa, ja aion silti laihtua 20kg. Syön päivässä alle 20g hiilareita ja jatkan näin niin kauan, kunnes tavoite on saavutettu.Mun suositukseni Lunaticille on ihan samankaltainen kuin Sapfollakin, eli kannattaa ihan oikeasti tutustua asiaan ennenkuin rupaa vain tekemään Monen asian kanssa sama juttu, mutta tässä myös, nyt kun on kuitenkin oma terveys ja hyvinvointi kyseessä. Kannattaa miettiä mitä tekee ja miksi. Jos tajuaa sen idean karppamisen takana, niin kaikki on helpompaa. Antti Heikkilän kirjat on hyviä ja asit selitetty ilman turhaa lääkärisanastoa.
PinkLily:lle tervetuloa. Sopivalta urakalta kuulostaa Täysin mahdolliselta vähintäänkin kahdessa vuodessa. Mulla tippui 10kg puolessa vuodessa. Toki kai luonnonlakien mukaista on, että jossain vaiheessa tasaantuu... Niinkuin nyt mulla. Mutta itsellä onkin ihan oma syy ja herpaantuminen hyvästä systeemistä.