karppaajien tsemppiketju

  • Viestiketjun aloittaja pepperoni
  • Ensimmäinen viesti
Ooo
Alkuperäinen kirjoittaja kesäkurpitsa;22758338:
Mitä yritit tilata jos yksi tuote on noin painava? Kun me tilattiin juuri muistaakseni 11 tuotetta, ja tulee tuolla halvimmalla. Katsoithan kohdasta International Airmail sen hinnan?
Ööh, täytyy oikeasti katsoa uudestaan. Mun mielestä se antoi vain yhden postitusvaihtoehdon, mutta tsuumaillaan uudestaan, kiitos vastauksesta!

Ja tarkastuksen jälkeen olin vieraillut loppujen lopuksi eri sivuillakin (NuNaturals) :headwall: Voi sentään, hiilarit pehmentävät aivot?? Nyt etsiydyn sinne IHerb:n sivustoon ja kokeilen uusiksi.
 
Viimeksi muokattu:
Ooo
Jeps, nymmäävastahokasin :xmas: Tilaukseen meni 5 tuotetta ja postarit tosiaan sen 4 euroa. Vanilja- ja hasselpähkinästeviaa kuvittelen jo kahviini :p Ja toivon parasta maun suhteen. Non-bitter-steviaa tulossa myös ja vähän käsivoidetta. Sitten oli pakko hillitä.

Muutoin en ole ihan vielä päässyt tiukkaan ruotuun. Töissä ei ole ketään muuta, mutta kahvipöydällä 3 konvehtirasiaa! Mitä kiusantekoa!
 
Ooo
Naminami, jotain leipää munkin rupesi tekemään kovasti mieli. Oikein paljon juustoa ja hyvää meetwurstia päälle... No, ihan heti ei saa. Töistä tullessa varmaan odottaa miehen tekemä kana-feta-salaatti. Mut ehkä huomenna vois pyöräytellä kans leipää. Tai pitsaa.
 
Mäkin teen pitsaa. Ihan Dr. Oetkerin jumalaista mozzarellaa.

Eikö kukaan muu ole repsunut:xmas:

Kaipaa kohtalotovereita..
Älä nyt houkuttele.... Tää päivä mennyt hyvin tähän asti (jugua, marjoja, täytettyä kesäkurpitsaa, salaattia, maapähkinöitä). Mies juuri ilmoitti että menee ilta pitkäksi. Tää tunnesyöppö melkein jo kävi hakemassa konvehteja.
 
"popo"
Ompa kiva, täällä tämmöinen ketju jonka olen missannut!
Mulla pituutta 160 ja painoa oli aloittaessa tämän kuun alussa 69kg. Haluaisin painon tippuvat 58 kiloon, siinä ollut hyvä olo aikaisemmin.
Nyt siis painoa pudonnut nelisen kiloa tän kuun aikana! Senttejä en ole mitannut mutta sekin täytyisi tehdä..

Laitan tähän esimerkkipäivän mun syömisistä, menee useimmiten samalla kaavalla, tietty lämmin ruoka vaihtelee ja salaattia teen myös erilaisia:

aamu: mantelileipä voilla, juustolla, kinkulla, kurkulla, teetä ilman maitoa, vettä runsaasti
lounas: salaattia, kurkkua, jotain juustoa, aamiaismöttönen, teetä, vettä
päivällinen: salaattia ja karpin lihapullia muutama, vettä
välipala: pistaasipähkinöitä
iltapala: möttönen, salaattia, teetä

Mitä sanotte...?
 
Popo - mukavaa kun olet täällä! Aika heppoista on tuo syömisesi. Missä on oikea ruoka? Kaloreilla menet luultavasti miinuksella ja rasvaa saat aivan liian vähän.
Onko salaattisi vain salaatinlehtiä? Mielestäni syöt kasviksia liian vähän.
 
"popo"
Popo - mukavaa kun olet täällä! Aika heppoista on tuo syömisesi. Missä on oikea ruoka? Kaloreilla menet luultavasti miinuksella ja rasvaa saat aivan liian vähän.
Onko salaattisi vain salaatinlehtiä? Mielestäni syöt kasviksia liian vähän.
Vihreää salaatinlehteä, kurkkua ja paprikaa joskus. Auts, syönkö tosiaan liian vähän :/ paistan omat lihani aina voissa, siis nuo lihapullatkin pannulla pyörittelin.
Jos lisään tuota mantelileipää myös välipalaan? (karppaus.infon sivulta resepti)
Täytyy myöntää, että välillä nälättää muttei keksi mitään uutta syömistä.. tai tulee pelko että syön liikaa!
 
Popo - kokeilemalla oppii. Nälkä on selkeä seuraus rasvan puutteesta. Pistäppä laskuriin syömisesi niin näet makrot. Veikkaan että kaloreita, rasvaa ja proteiinia on liian vähän. Karppaus.info resepteistä löytyy jos jotakin.
 
Tjaa-a
Muun muassa noilla saat aikaan kunnon ruokaa jolla jaksat.

[QUOTE="popo";22760651]Vihreää salaatinlehteä, kurkkua ja paprikaa joskus. Auts, syönkö tosiaan liian vähän :/ paistan omat lihani aina voissa, siis nuo lihapullatkin pannulla pyörittelin.
Jos lisään tuota mantelileipää myös välipalaan? (karppaus.infon sivulta resepti)
Täytyy myöntää, että välillä nälättää muttei keksi mitään uutta syömistä.. tai tulee pelko että syön liikaa![/QUOTE]
 
"popo"
Joo tuo gratiini on hyvää, sitä tehnytkin muutaman kerran,pitää nälän poissa pitkän ajan.
Täytyy tehdä tuota kukkismuusia heti tänään!
Mä syön joskus kananmunaa aamupalalla mutta en pysty joka päivä. Joskus keitän/paistan kananmunaa ja syön päivällisen lisänä.
 
karppikatti
Kävimpä pitkästä aikaa vaa'alla, paino ei ole noussut grammaakaan! Täysin saman verran olen painanut nyt yli puoli vuotta. En siis laihduta. Ja olen aika paljo kuitenkin herkutellu, varsinkin ennen joulua... Tietty hiilareita oon rajoittanu (varmaan aina alle 100 g). Ihan outoa kun ennen karppausta lihosin todella helposti.

On tää karppaus sitten ihanaa :D
 
Kävimpä pitkästä aikaa vaa'alla, paino ei ole noussut grammaakaan! Täysin saman verran olen painanut nyt yli puoli vuotta. En siis laihduta. Ja olen aika paljo kuitenkin herkutellu, varsinkin ennen joulua... Tietty hiilareita oon rajoittanu (varmaan aina alle 100 g). Ihan outoa kun ennen karppausta lihosin todella helposti.

On tää karppaus sitten ihanaa :D
Hienoa!
 
Ooo
Mulla illalla alkoi inhottava selkäkipu, joka vaan jatkuu. Kärsin tästä viime syksynä ja talvena. Sitten kävin akupunktioissa yms. hierontahoidoissa ja aloin karppaamaan ja kipu hellitti. En ollut ihan varma kumpi auttoi, hoidot vai ruokavalio. Nyt tuntuu siltä, että ruokavalio. Kun on mennyt melkein vanhan hiilarimössöajan mukaan viime viikkojen ruokailut, niin johan särkee. On se kumma. Tai oikeastaan ei, mutta kun ei tahdo uskoa. Ei auta kun vetäistä itseä niskasta. Nyt on tilattu hiilarittomasta pastaa ja niita stevioitakin. Pitäisi oikein ajatuksella tehdä ruokalistaa kauppaa varten.

Ja tervetuloa popolle! Mun ongelmani on loppujen lopuksi varmaan myös tuo liian vähäinen syöminen. Töissä ei ole nyt "lomapäivinä" ruokaa ja eilenkin söin vain pienen inhottavan kaupan kanasalaatin. Iltapäivällä oli kaupungilla niin kova nälkä, että söin kahvilassa täytetyn patongin. Illalla sentään kunnon itsetehty salaatti, mutta aika vähällä rasvalla mentiin ja tuo leipään sortuminen, nou nou.
 

Yhteistyössä