karppaajien tsemppiketju

  • Viestiketjun aloittaja pepperoni
  • Ensimmäinen viesti
Ooo
Ah, kunnon ruokaa. Uunivihanneksia/-juureksia (munakoiso, sipuli, kesis, lanttu, nauris, paprika) ja lihapullia, paksu kastike pippurijuustosta ja kuohukermasta. Kylläpä helpotti huonosti syödyn päivän jälkeen :p
 
Täällä ilmoittautuu yksi aloittelija lisää, 3.päivä vasta menossa ja inudktiota kohti vielä kompastellaan, BMI 35 :ashamed:
Syksyllä ehdin pari viikkoa testailla, mutta homma kaatui ruokavalion yksipuolisuuteen ja omaan armottomuuteen. Uusi yritys, uudet kujeet . pari päivää meni kahlata tämä ketju läpi, ja nyt kirjastosta haettuna 1kpl opuksia iltalukemiseksi.
 
help
Täällä yks joka kaipaa tukea!! Olen laihduttanut 8 kiloa atkinssilla mutta joulu otti ja pilas kaiken. Nyt olen syönyt suklaata ja muuta paskaa yli viikon, enkä pysty lopettamaan. Paino on noussut jo kolme kiloa. Masentaa, kun tuntuu, että kaikki se herkuista kieltäytyminen on mennyt hukkaan, ja pian olen lihonut kaikki takaisin! :'(
Oikeasti olen aivan maassa, kun en pääse takaisin ruotuun.
 
Ooo
Voi help, sama fiilis. Pikkuhiljaa repsahtelin jo syksyllä kun oli raskasta äidin kuoleman kanssa, mutta joulun suklaat kyllä ovat sitten olleet viimeinen niitti. No, parissa viikossa tulleet kilot eivät oikeasti ole mitään läskiä, se kai on ymmärrettävä. Eikä se ole mikään lopullinen tuomio, saithan 8 kiloa jo ennenkin pois, edelleen olet "miinuksella" ja onnittelut siitä. Itse huomaan, että kun olen antanut luvan ottaa suklaan tai pari, ajatellut, ettei yksi sinne tänne maata kaada, niin tuo asenne leviää salakavalasti ja yhtäkkiä syökin joka päivä jotain "pientä". Pitää ottaa oma asenne takaisin haltuun, eihän niitä suklaita ja muita herkkuja kukaan muu pakota syömään. (Tämä on tsemppipuhetta itselle, ei mitään luentoa sulle ;))
Ja tervetuloa riiviöiden äiti! Mukavaa kun ihmiset löytävät ketjun ja se pysyisi aktiivisena. Koko homma kaatuu helposti jos ruoka on liian tylsää ja/tai yksipuolista. Äitinä ei aina ole helppoa ehtiä miettimään ruokia eikä hauduttelemaan monen tunnin ruokalajeja kun on kiire ja nälkä. Mutta kyllä sieltä sitten omat suosikit löytyy kun jaksaa kokeilla. Tsemppiä.
 
Viimeksi muokattu:
Help, samassa veneessä ollaan! Mullakin jäi päälle hiilarivaihde ja vaikka yököttää, maha on kipeä jne. niin en vain lopeta. Olen päättänyt että 1.1 sitten lopetan..

Mutta olkoon tämä opetuksena meikäläiselle hh-valion sopimattomuudesta.
 
Aamusta inhottava (tuttu viime kerrasta) päänsärky, mutta muuten helppo ja nälätön päivä. Hiilihydraatteja tuli 11,3g ja prot 96. Rasvaa ja kaloreita en laskenut, rasvaa oli ainakin tarpeeksi .
On todella vaikea paistaa rasvassa ja käyttää kermaa kun on aivot käännetty vähärasvaiseen, olen ihan varma että viikon päästä vaaka näyttäisi 5kg lisää tällä ruokavaliolla, mutta aion kokeilla koska tämä olisi helpoimmin toteutettava ruokavalio pitkällä tähtäimellä. Nesteitä on selkeästi poistunut, joulupöhöstä lähti pari kiloa jo.
Kirjaa olen lukenut vasta vähän matkaa ja on siellä kyllä sellaisia kohtia joiden tiedän olevan tieteellisesti vääriä , mutta koska itse dietti ei perustu niille niin ohitan ne olankohautuksella.
Katsotaan miten minun käy huomenna anoppilan ruokapöydässä, onneksi olen lasten kanssa ja ajelen autolla niin ei tule edes siiderikiusausta =) Taidan syödä tuhdisti ennakkoon
 
fluemieneism
Today, almost everything that can be done within the real world can be accomplished on the web. Via online social network in order to real-time communicating, the internet added closed countless gaps throughout the world it swiftly raising globalization. Purchasing was absolutely no exemption. prentice capital zimmerman There may be a different name regarding most of these futures: small cap stocks. prentice capital The majority of people determine what some sort of mutual pay for is actually as well as imagine any hedge deposit investment decision is actually the same. They're appropriate as any hedge pay for will be a gaggle of buyers that will pool area their own funds, as a communal deposit. Hedge resources, even so, don't possess identical form of regulation the good deposit has. In truth, you 'must' have a certain volume of success to buy any hedge finance as well as a essential volume of expense intelligent. A new hedge finance purchase is not some sort of general public supplying, but ordinarily a exclusive confined collaboration while using fund manager because the normal companion.
 
vierailija
Tehtiin eilen pitsaa,ja itselleni tein pohjan mantelijauhoista,tuli tosi hyvää.Laitoin pohjaan 50g mantelijauhetta kaksi munaa ja ihan tolkuttomasti juustoraastetta=)
Sitä siis tänään syöty ja rahkaa.Lounaalla söin salaattia jossa katkarapuja ja paistettua lohifilettä.
Kumma juttu että tuohon rahkaan ei kyllästy,oon sitä vuoden alusta syönyt liki päivittäin.
Kun vaan lasket ettei tuu liikaa kalsiumia
 

Yhteistyössä