Ystävän häät + kateus ulkonäöstä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaasoilija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jotkut on kyllä niin uskomattomia ja epävarmoja, ettei tiedä itkisikö vai nauraisiko.

Mun yksi kaveri lukittautui kerran leffaan lähtiessämme vessaan itkemään, eikä tullut sieltä ulos, ennen kuin olin "rumentautunut".
Hän sai laittaa korkkarit, tavallista nätimmät vaatteet ja ehostusta, kun taas itse jouduin lähtemään vaatimattomamman näköisenä, jotta hän suostui tulemaan mukaan.
Muistan ikuisesti sen tilanteen, kun yritimme hänen poikaystävänsä kanssa saada häntä vessasta ulos ja oven takaa kuului itkuista huutoa "Mä en lähde mihinkään, jos fortunate ei rumentaudu! Mä näytän aivan rotalta!". :D
Ja tuo ihminen on oikeasti minua kauniimpi ja omaa erittäin hyvän vartalon.
On vain hemmetin epävarma ja miettii ulkonäköä "vähän" liikaa. Sen lisäksi, että haluaa olla aina se "kaunein".

Tää oli niin legendaarinen tarina, että oli pakko lukee miehellekin.

Ap laittaa tietenkin ne vaatteet, jotka on hankkinut. Uskomaton morsian o_O

Entinen paras kaverini vaati minua joskus pukeutumaan häntä vaatimattomammin kun oltiin lähdössä kapakkaan. Tietysti olisi pitänyt meikatakin hillitymmin. Uskomatonta kyllä, suostuin laittamaan hänen kaapistaan housut ja topin ja kaveri pukeutui hengästyttävimpään minimekkoonsa. Kun minulla tästä huolimatta oli enemmän vientiä, kaveri löi mua naistenvessassa.

En suostuisi morsiamen vaatimuksiin. Kompromissia saattaisin ehdottaa, niin kuin joku jo sanoi; että sanot tulevasi omassa mekossasi,mutta laitat hiukset kiinni morsiamen pyynnöstä.

Tai sitten sanoisin, että ehkä parempi jos hän pyytää jonkun muun kaasokseen. Turha alkaa riitelemään epävarman morsiamen kanssa. Tuossa tilanteessa ei ehkä enää huvitakkaan toimia kaasona? Koko ajan joutuisi miettimään että oletko liian puhelias/iloinen/näyttävä, ja eikai vaan morsian nyt suutu... Minä menisin häihin omana itsenäni, juuri se mekko päällä mitä haluaisin, ja kieltäytyisin kaason tehtävästä.

Voi jessus mikä morsian... Mä laittaisin sen mekon ja vielä jonkun päheän pikkuhatun tai kukkasen päähän.

Morsiamet on hulluja. Hommaisi paremman itsetunnon eikä syyttelisi sinua, kaasoa, jonka on muuten ihan itse valinnut. AP:lle pisteet rauhallisuudesta, mä olisin jo vetänyt hernemaissit nenäonteloon aikaa sitten.

Onpas huonolla itsetunnolla varustettu morsio. :O Toivottavasti tuo on vaan häästressiä, muutoin tuommoinen käytös enteilee ongelmia avioliitossakin...

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Joku mulle joskus sanoi että häissä pääosaa näyttelee morsian, muut ei pukeudu valkoiseen etc.

Mä en ymmärrä, mistä tässä ketjussa keskustellaan. Mä EN OLE KOSKAAN MIETTINYT, onko joku mun kavereista mua kauniimpi kuin mä. Siis en koskaan. Enkä sitä osaa sanoa, vaikka nyt tätä lukiessani asiaa mietin. En itse koe olevani mikään kaunotar, minua ei kiinnosta muoti, meikkaaminen tms. ollenkaan. Pääasiassa kuljen mukavissa, tilanteeseen sopivissa vaatteissa (eli toki juhliin laitan mekon jne.). Eikä mulla ole mieleen tullut että en voisi jonnekin lähteä jonkun muun ulkonäön vuoksi. Jotenkin ihan eri planeetalta koko asia. Ihan sanattomaksi vetää..

Ei voi kuin sanoa että onneksi olen mies. Naisten kaverisuhteet ovat välillä jotain käsittämätöntä, toivottavasti tytöt säästyvät tuollaiselta.

Ja tämä on vain kurkistus todellisuuteen. Vaikka kuinka haluaisi olla tuon ulkopuolella niin siihen joutuu osalliseksi. Sinut hylätään, saarretaan tai puolestasi tehdään päätelmiä. :)
Tytär on sellainen hyvä kaveri tyyppi kaikille ja se on hankalaa, pitäisi aina valita puoli. Kauniskin tuo on ja sekään ei ole hyvä, mutta rumakaan ei saa olla. :D
Mä olen saanut kuulla sellaisista juonitteluista että mietin mallin tulevan kotoa omalta äidiltä, muuten tuon ikäiset eivät noin osaisi toimia. Minulta puuttuu mielenkiinto juonitteluun ihan kokonaan ja se ei ole työpaikoilla mikään etu.
Käsittämätöntä, kyllä. :)

[QUOTE="mmm";28573983]Mä en ymmärrä, mistä tässä ketjussa keskustellaan. Mä EN OLE KOSKAAN MIETTINYT, onko joku mun kavereista mua kauniimpi kuin mä. Siis en koskaan. Enkä sitä osaa sanoa, vaikka nyt tätä lukiessani asiaa mietin. En itse koe olevani mikään kaunotar, minua ei kiinnosta muoti, meikkaaminen tms. ollenkaan. Pääasiassa kuljen mukavissa, tilanteeseen sopivissa vaatteissa (eli toki juhliin laitan mekon jne.). Eikä mulla ole mieleen tullut että en voisi jonnekin lähteä jonkun muun ulkonäön vuoksi. Jotenkin ihan eri planeetalta koko asia. Ihan sanattomaksi vetää..[/QUOTE]

Ollaan varmaan samalta planeetalta kotoisin. :D Joo en varmasti ole kedon kaunein kukkanen, mutta mua ei pätkääkään häiritse vaikka muut ystäväni olisi huippumalleja ja pukeutuisi kuinka hienosti.

Yleensä se "vienti" ei edes riipu niinkään ulkonäöstä vaan asenteesta, jos nainen on sopivan itsevarma, iloinen ja huumorintajuinen niin miehiä pyörii ympärillä takuulla enemmän kuin sillä epävarmalla huippumallikaverilla.

[QUOTE="Lissu";28574695]Yleensä se "vienti" ei edes riipu niinkään ulkonäöstä vaan asenteesta, jos nainen on sopivan itsevarma, iloinen ja huumorintajuinen niin miehiä pyörii ympärillä takuulla enemmän kuin sillä epävarmalla huippumallikaverilla.[/QUOTE]

...jäi vielä sanomatta... tästä syystä ap en usko että on juuri eroa sillä mitä pistät päällesi - persoonallisuutesi joko vetää katseet puoleesi asussa kuin asussa tai sitten ei vedä, vaikka pukeutuisit miten. Tätä morsian ei selvästi ymmärrä... itse en taitaisi suostua tuollaiseen pompotteluun ellen sitten säälistä morsianta kohtaan, mutta tuskinpa sillä tosiaan lopputuloksen kannalta on juurikaan merkitystä. Morsian on vaan entistä katkerampi, jos saat arkisessakin asussa saman huomion osaksesi kuin yleensä, ja niin todennäköisesti tulee käymään.