pitkä juttu.. (Syöjättäristä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hermo menee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Alkuperäinen kirjoittaja no jessus!:
Alkuperäinen kirjoittaja hermo menee:
Anteeksi ap, en huomannut että olisit vastannut ehdotukseeni, että kertoisit ystävällesi/ystävillesi, että sinusta tuntuu pahalta tuo miten he toimivat.

anteeksi, en muistanut vastata kun jäin kirjoittamaan muuta.
vähän vaikeaa ottaa asia puheeksi kun muutenkin se juttelu on niin väkinäistä ystävien puolelta.

Minusta se olisi ihan hyvä asia, että sanoisit, kun asia sinua noin paljon vaivaa. Ja olisi reiluakin, jos kuitenkin olisi käynyt niin, että ylitulkkaat tai olet erehtynyt ainakin jonkun "syöjättären" kohdalla.

se on jänskää kuinka näitä eronneita naisia puolustellaan.

apn havainnot naisten käyttäytymisestä on oikeesti uskomattomia ja ap ihka oikeasti sinun pitää nyt kasvattaa selkäranka, ei pidä sietää tollasta, mutta ennen kaikkea sun miehes pitää pystyä sanomaan EI. olettaen siis että sun miehellesikään ei oo ok että toiset naiset roikkuu sen kaulassa. jos on ok niin se on taas asia erikseen.
En minä mielestäni mitään puolustele, vaan kehotan ottamaan asian puheeksi. Se vain hämmästyttää, että on oikein monta syöjätärtä ja uutta tulossa taas. Voihan niin olla, mutta eikö asialle kannata tehdä jotain? Sanoa, että tämä ei minulle passaa.

kyllä kannattaisi todella tehdä! ihan ekaks apn pitäisi antaa itselleen vähän ihmis arvoa. kaverit ei voi mennä oman itsensä edelle.

Lukematta muiden vastauksia; Tee nyt hyvä ihminen loppu tuollaiselle touhulle.
Sano "kavereillesi" tuo sama litania, jonka avausviestissäsi kirjoitit ja kerro miltä sinusta TUNTUU.

Kerro myös miehellesi tuo sama. Fiksu mies ymmärtää olla menemättä auttamaan, jos "kaverit" käyttäytyvät noin vittumaisesti.

Sinuna pysyisin lujana ja lopettaisin kaiken yhteydenpidon.

Alkuperäinen kirjoittaja hermo menee:
Anteeksi ap, en huomannut että olisit vastannut ehdotukseeni, että kertoisit ystävällesi/ystävillesi, että sinusta tuntuu pahalta tuo miten he toimivat.

anteeksi, en muistanut vastata kun jäin kirjoittamaan muuta.
vähän vaikeaa ottaa asia puheeksi kun muutenkin se juttelu on niin väkinäistä ystävien puolelta.

Minusta se olisi ihan hyvä asia, että sanoisit, kun asia sinua noin paljon vaivaa. Ja olisi reiluakin, jos kuitenkin olisi käynyt niin, että ylitulkkaat tai olet erehtynyt ainakin jonkun "syöjättären" kohdalla.

se on jänskää kuinka näitä eronneita naisia puolustellaan.

apn havainnot naisten käyttäytymisestä on oikeesti uskomattomia ja ap ihka oikeasti sinun pitää nyt kasvattaa selkäranka, ei pidä sietää tollasta, mutta ennen kaikkea sun miehes pitää pystyä sanomaan EI. olettaen siis että sun miehellesikään ei oo ok että toiset naiset roikkuu sen kaulassa. jos on ok niin se on taas asia erikseen.
En minä mielestäni mitään puolustele, vaan kehotan ottamaan asian puheeksi. Se vain hämmästyttää, että on oikein monta syöjätärtä ja uutta tulossa taas. Voihan niin olla, mutta eikö asialle kannata tehdä jotain? Sanoa, että tämä ei minulle passaa.

kyllä kannattaisi todella tehdä! ihan ekaks apn pitäisi antaa itselleen vähän ihmis arvoa. kaverit ei voi mennä oman itsensä edelle.
Ja jos sitten sattuisikin, että yksikin eronnut ystävätär ei ole ollut ap:n miehen perässä vaan tarvinnut vaan apua, niin sekin olisi hyvä tietää.

mähän en voi tietää varmasti kuinka moni näistä oli mun miehen perään mutta sen tiedän että välit viilentyivät kun he erosivat ja sen jälkeen mun seura ei ole kelvannut. mieheni seura kyllä kelpaa. onneksi osa on jo lopettanut soittelun, osa jatkaa vielä.
jännää et ykskään eronnut nainen ei ole jatkanut ystävyyttä mun kaa eronsa jälkeen. mut ne naiset ketkä ovat olleet sinkkuja kun ollaan tutustuttu niin ovat edelleen ystäviä eivätkä he soittele jatkuvasti mun miehelle..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mut ei noi kovin kivoilta kavereilta kuullosta, ja kyllä mä jäisin miettimään jos tuollaista olis monen ystävän kohdalla et onko niiden erot johtuneet suhteesta sun mieheen, niin oudolta tuo kuullostaa..
EN nimittäin voi kuvitella et yksikään ystävä sanoisi tai mä sanoisin ystävälle et "älä tule, me sun miehen kanssa pärjätään hyvin kahdestaan"..?

ootko tätä miettinyt ap?

Mut ei noi kovin kivoilta kavereilta kuullosta, ja kyllä mä jäisin miettimään jos tuollaista olis monen ystävän kohdalla et onko niiden erot johtuneet suhteesta sun mieheen, niin oudolta tuo kuullostaa..
EN nimittäin voi kuvitella et yksikään ystävä sanoisi tai mä sanoisin ystävälle et "älä tule, me sun miehen kanssa pärjätään hyvin kahdestaan"..?

ootko tätä miettinyt ap?

olen kyllä tuotakin miettinyt mutta en oikein usko..

Yhteistyössä