Moi! Ystäväni ovat muutaman vuoden yrittäneet tuloksetta lasta ja nyt he ovat menossa naimisiin kuukauden kuluttua. Nainen on minulle hehkuttanut kuinka mukavaa on välissä saada muuta ajateltavaa kun raskaaksi tuleminen. Hän innoissaan valmistellut häitä.
Minä ja mieheni olemme kuumeilleet toista lasta jonkin aikaa. Viime viikonloppuna testi näytti plussaa.
Nyt pitäs kertoa ystäville todellinen syy miksi en polttareissa tai häissä juo mitään. Valkoisen valheen kertominen houkuttelis, mut en tiedä. Tuntuu niin pahalta jotenkin "pilata" hänen hyvä olonsa uutisellani :'(
Kuten yhdessä edellisessä ketjussakin oli juttua. Minusta myös tuntuu et antaisin hänelle tämän kohtuun kannettavaksi jos voisin.
Miten kerron tai olen kertomatta tästä ystäville?
Kiitos jos viitsitte vielä tähänkin ketjuun vastata. Plussa tuulia kaikille
:hug:
Minä ja mieheni olemme kuumeilleet toista lasta jonkin aikaa. Viime viikonloppuna testi näytti plussaa.
Nyt pitäs kertoa ystäville todellinen syy miksi en polttareissa tai häissä juo mitään. Valkoisen valheen kertominen houkuttelis, mut en tiedä. Tuntuu niin pahalta jotenkin "pilata" hänen hyvä olonsa uutisellani :'(
Kuten yhdessä edellisessä ketjussakin oli juttua. Minusta myös tuntuu et antaisin hänelle tämän kohtuun kannettavaksi jos voisin.
Miten kerron tai olen kertomatta tästä ystäville?
Kiitos jos viitsitte vielä tähänkin ketjuun vastata. Plussa tuulia kaikille
:hug: