Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

Heippa naiset!

Mitäs tänään kuuluu? :) Täällä kuumeisena ootellaan ovisoireita - vaikka siis siihen meneekin varmaan vko vielä, ennen ku vois aatella että on :D Olis nii kiva päästä piinailemaan jo... ;) Talletuksia kuitenkin alotettiin heti menkkojen loputtua tehä, et jos vaikka sitä ovista ei tunnistaiskaan, ni olis sit ainakin aina valmiita häntäheikkejä oottelemassa :D Minähän en siis ovista tikuttele, enkä oo kyllä ajatellutkaan ruveta.. Ainakaan vielä :D Raskaustestejä kolahti nippu eilen postiluukusta... Ekan kerran täytyy testailla jo kp22, silloin kun olis yhet kekkerit... Jos vaikka plussa pärähtäis, ni tietäis ainakin olla ottamatta pisaraakaan... En silti tiä, vaikka nega tulis, että uskaltaako tuota.... Täytynee vähän omia fiiliksiä siinä kohtaa tarkkailla, että jos nega silloin, niin onko edes oloa että olis tärpänny :) Mies on vahvasti sitä mieltä, että maaliskuun alussa olen jo raskaana (silloin olis seuraava verevluovutus, enkä silloin tietty vois sit luovuttaa, jos olisin raskaana) - se maaliskuu sit merkkais sitä, että viimeistään ens kierrosta tarttis tärpätä :D Hänellä on kova luotto omiin siemeniinsä ;)

Paljon omanapaa, pahoittelen :)

Sonetti, tervetuloa!

ujm
Mulle voisi muuttaa listaan seuraavat:

Pois piinailijoista.
Yrityskerta 2, kierronpituus 28

Mä varmaan vähän yritän seuraavat pari viikkoa pysyskellä täältä keskustelusta pois, tuntuu että päivät menee nopeemmin ja ehkä vähentää stressiäkin asiasta, poissa mielestä. No johan tässä menkat on taas pari päivää kestänyt, kohta se ovis lienee täällä taas :) Mutta luulen että on parempi etten käy päivittelemässä tätä tunnin välein :D Koitan tulla vaikka oviksen tienoilla päivittelemään toisen luomukierron ovistuntemuksia ja pupuilua. Ja sitten taas piinaillaan!

Auts, mahassa nippailee menkkamaiseem tyyliin aika lailla. Ja äsken tehty ovilaatiotesti näytti hailakkaa haamua, mitä tää nyt tarkottaa? :-D Voiko olla mahdollista että
testi näyttää kp7:na jo haamua :0 kai se voi kerta David-testin ohjeessa sanottiin että kiertopäiviä jos on 26 niin ovulaatio pitäis alottaa testaileen kp9? Hassua, en
oo ikinä saanu kahta viivaa mihinkään :-D help me raksut

Ai jaahas, no talleteltiin silti jos tää nyt vaikka oiskin sitä! Ainakin mahan nippailusta voisi päätellä sitä itseään, mutta jos ei ole niin onpahan ainakin häntäheikkejä oottamassa. Teen huomenna kans ovistestin JOS se ois vaikka vahvistunut ;) meidän seksimaratoni senkun jatkuu, että tässä kierrossa ei ainakaan vähyydestä/yrittämisestä voi syyttää :)

Toivotaan että ois merkki mahdollisesta ovulaatiosta, mutta eihän sitä tiedä. Huomenna selviänee toivottavasti enemmän, varsinkin kun huomenna on molemmilla vikat työpäivät ennen vkonloppua. Oisi sellainen pupuilun täyteinen vkonloppu luultavasti tiedossa ;)

Ai niin! Jäi greippimehut ostamatta kun ei paikallisesta s-marketista löytynyt koko mehua! :D harmi;)

Mitä kaikkea ruoka-aineita tai muita vastaavia on mitkä ehkä maybe parantaa hedelmällisyyttä ja mahiksia? Tänään ostettiin kaupasta kaiken maailman ruokia mitä ei sitten raskaana ollessa enää saisi syödä, heh.

Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

Perjantai 10.01.2014

Nimimerkki......Ikä.....Kp...............Yk........Ya......Monesko

Katey.................24v .....36/?...........1.....12/13......1.
Sandri.................24........28/30........3.....11/13.......1.
Minisport.............27........28/28-41....5.....08/13.......1.
Niuski.................31.........24/25-26....1.....12/13......1.
mymosa..............31.........23/27.........2.....12/13.......4.
Kinkula-..............24.........22/28~30....1.....12/13.......3.
Heranen..............23.........14/28-30.....2......12/13......1.
Anni00................26.........14/30-35....1......12/13.....1.
Annuski...............31.......10/30-32......5....09/13.......2.
empuska.............21........8/26-...........3.....11/13......1.
Elviira86..............27........7/25.........1.....01/14.......1.
Ujm....................25........2/28.........2.....12/13.......1.
Sonetti................31........30/25-29....1(?).....12/13......1.

Piinailijat:
Annuski dpo 20
Niuski dpo 13
Kinkula- dpo 6

Plussanneet:

2013:
marraskuu kuukiuru (yk1), 5th (yk1), Haikulainen (yk1), mariet (yk2), nannaa (yk2)

2014
tammikuu nuorallatanssija (yk2)

Plussanneiden ketju http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2313211-yrittamaan-paasseista-plussanneet-3-a/

Blogeja:

kuukiuru come to mama
heranen The one I laugh with
ponityttö Multaa ja Timantteja

Viimeksi muokattu:
Taas tarjosi vitivalkoista liuskaa mulle :p Jos menkat ei viikonlopun aikana ala, niin maanantaina uusi testi. Toivottavasti kierto ei venähdä, mä huomaan mitä tuskaa se on teille ollut joille niin on käynyt :|

Hiippailen itse nyt viikonlopuksi reissuun. Mukavaa pupuilua empuskalle ;) , ujm lykkyä uuteen kiertoon! Muillekin hyvää viikonloppua ja viivojen bongailua :)

Niuski Toivotaan että ne tulee sieltä jos on tullakseen, yhtä hermojen raastoa kyllä se odottaminen valkoisten liuskojen kanssa -.-
Ja kiitos, pupuilun täyteinen vkonloppu. Ehkä mä ehdin täällä käydä jossain välissä, no ei vaan kyllä mä ehdin ;)

Tein tänään aamusella ovistestin, hailakkaa haamua ja ehkä vieläkin hailakampi kuin eilen. Eikös ovistestit pitäisi tehdä 10-20 välissä ja joka päivä suurinpiirtein samaan aikaan? Saas nähdä testaanko tänään vielä puolen 10 maissa illalla;D

Miä en ihan aamupissasta tehnyt vaan siitä seuraavasta tiristin sitten. Mä kyllä juon päivän aikana aivan liian vähän muutenkin, joten sama se varmaan mulle on minä kellon aikana sen tekee. Ehkä mä vaan testaan huomen aamuna vielä kerran maybe ja seuraavan kerran sitten kun on jotain tuntoja enemmän mahollisesta oviksesta. Hope so että tulee koko ovulaatio o_O

Jos epäilet ettet ovuloi niin kannattaa nyt jatkaa vaan päivittäin testaamista jos tikkuja riittää. Sitten ei jää hampaan koloon. Eihän se raskautumiseen vaikuta jos pupuilette noin paljon, mutta siis itse tikutan ovista myös mielenkiinnosta. Olenhan mä ovista tikuttanu vaikka oli kumi käytössä eli itelleni se ei ole pelkästään väline raskautumiseen vaan oman kropan tuntemista.

ponityttö En miä varsinaisesti epäile ettenkö ovuloisi, mutta kun en oo ennen ollut varma siitä ovuloinnin ajankohdasta tai siitä että ovuloinko edes. Ehkä se olisi ihan hyvä tikutella nyt hetken verran, JOS nyt näyttää sille etten ovuloi laisinkaan. :O koskaanhan ei tiedä kyllä joo.

Toisilla ne viivat alkaa tummenemaan ovulaatiota kohde pikkuhiljaa ja sitte plussan jälkee taas haalenemaan. Mulla on tasaset haaleet viivat ja se yks selkee plussa. En ainakaan ite huomannut eroja kp 9 ja kp 12 tikuissa. Kp13 tuli sitte se ainoa tosi vahva viiva. Tosin kp23 oli sitte selkeesti haaleempi.

Vaikuttaako lähestyvät menkat verenpaineisiin? :D (kaikkeni yritän ku en jaksais odottaa.) Joka kerta ku nousen ylös ni pikkasen huippaa. Teen vuorotyötä että seki tietty vaikuttaa. Ihmetyttää vaan ku joka kerta huippaa. Yleensä on vaa sillon tällön.

ponityttö: huimaushan on myös raskausoire, eikö teillä ollut mahdollisuus jo tässä kierrossa että tulisit raskaaksi kun oli se keskeytetty ;) onko sulla ennen ollu huimausta ennen menkkoja?

täällä odotellaan et ois pissahätä.. ajattelin testata.. ois kaksi first signalia ja yks raskauskeijun puikko, oisko first signal herkempi, pitää lukee ohjeista :) ei kyl oo nyt tosiaan mitään oiretta, kerran on tälle päivälle rutistanu alavatsasta.. mut ei oo niitä menkkajomojakaan..

Yhteistyössä