Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

ujm; toinen yk.
empuska / kaneli88 joo kyllä sitä vauvakateutta riitti tänne asti. Liian monta kertaa asiakkaat kysyi, montako lasta on ja niin edelleen. Varsinkin sen jälkeen, kun tuli toinen sormus sormeen. Tuntui, että kaupungilla ja jokapaikassakin näki vain raskaanaolevia hyväntuulisia naisia..

Apua en mä tiedä, uskaltaako tästä jo siirtyä plussanneisiin? :D Tulee kyllä teitä kaikkia ikävä. Hirmuisasti plussatuulia kaikille :) Nähdään seuraavaksi tuolla plussanneissa!

• Tykkää
Reactions: Elviira86
ponityttö Voi kyllä on! Ainut vaan etten yleensä kierron alkupäivinä tankkaa niitä raskauden ajan kiellettyjä aineita vain lähinnä syön suurinpiirtein tapetitkin seinästä. Mulla on koko ajan nälkä ja mun mieli tekee aivan kaikkea. Nyt tässä kierrossa makeanhimo on PALJON suurempi kuin yleensä, koska en ole varsinaisesti mikään maken ystävä. Mutta ai että, riisifrutit siinä on tämän hetkinen suosikkijuttu :D

ujm
Jaahas, sieltä ne menkat sitten pamahti pari minuuttia sitten. Selkää on särkenyt vähän koko päivä, mutta ajattelin johtuvan siitä kun kävin pitkästä aikaa salilla. Odotin aika hurjia menkkakipuja, koska aiemmin tosiaan olen sen takia aloittanut pillerit, kun joka kuukausi oli helvetti käynnissä pari päivää. Tossa söin noin vartti sitten ja sen jälkeen alkoi mahaan sattua, ajattelin että ruuasta, mutta vessassa käydessä tulikin sitten vähän tuhrua paperiin. Aikalailla pakko ne on olla menkat, en jaksa uskoa ja toivoa muutakaan.

Eli mulle vois päivittää listaan yrityskerta kakkosen, kierron pituus 28 päivää (mikäli lienee säännöllinen).

Toisaalta oon helpottunut nyt siitä, että näemmä menkat tulee EHKÄ jatkossakin ihan ajallaan eikä oo mikään megakierto. Siis jos jatkuu tälläsenään enkä raskaudu. Helpottanee vähän verrattuna joidenkin "mun kierto on ehkä 30-50 päivää" tilanteisiin.

Voi olla, että ovulaatio on tapahtunut vähän aikasemminkin mitä aavistin (dpo12 jäi siis viimeiseksi ja seuraava alkoi menkat), joten sillä yhdellä ainoalla pupuilukerralla ei pitkälle pötkitä.

Nyt siis aionkin maksimoida mahdollisuudet niin hyvin kuin osaan. Eli tietenkin seksiä enemmän, ehkä tilaan sen pre-seed liukkarin ja sitten pitää selvittää vähän noita lisäravinnejuttuja. Greippimehu ei varmaankaan mene allergian vuoksi, mutta joku muukin oli mitä kehuttiin. Vehnänalkioöljy tms?

ujm
Juu oli, 10.12 alko tyhjennysvuoto (tiistai, sunnuntaina otin viimisen pillerin). Tosiaan säännöllisyydestä ei vielä osaa sanoa, mutta vähän anto toivoa kun osu siihen perinteiseen 28 päivään.

Mulla ei ns. kateutta ole kavereita kohtaan joilla on lapsia, kuin joskus ohimenevästi.. oon aina hehkuttanut kavereille kuin ihanaa aikaa tämä minusta on, kun kaverit saavat vauvoja, toiset menevät naimisiin, jotkut ostaa oman kodin.. jotenkin nautin jo "tästä iästä".. mutta se voi olla että kun nuo häät saa pois alta niin vauvakuume valtaa enempi mielen ja sitte voi tulla jo pientä kateutta jos ei pian ala tärpätä..

Täälläkin alussa kun on kuullu että kaverit oottaa niin ollu kateutta, mutta ei ehkä enää. On vaan sellanen että mulle kans :D

Mulla ei kai ole mitään ihme ruoka ahneutta, mutta mietin tässä kun ystävä pari joka odottaa kävi kylässä ja tuli puhetta että ei voi nukkua mahallaan tai maata vaikka hierottavana mahallaan. Lisättäväks tohon mitä ei saa syödä on raaka kakkutaikina :( varmaan ainut mitä mä tuun kaipaamaan.

niin tuo kakkutaikina on vissiin sen raa'an kananmunan takia..

ei oireita, huomenna edelliskiertojen mukaan alkais oleen pieniä menkkajomoja.. tänään on alavatsassa vähän aikaa kipristellyt ja sen jälkeen pieni menkkaolo.. tuo kipristely tai pistely kyl tais tulla siitä kun oli rakko niin täynnä.. yritän juoda paljon vettä tän laihduttamisen tueksi.. olis nyt edes jotain "pakko testata"-oireita, ois edes jännitystä.. en osaa jännittää ku ajatus on vain että maanantaina aukeaa hanat.. tiedän, asenne on vähän surkee :D

ujm
Mä laitoin nyt tilaukseen lisää foolihappoa, ovistestejä ja sitä vehnänalkioöljyä :) Sitten löysin tälläsen kommentin:

"Greippimehun idea on kropan happamuuden vähentäminen, saman tekee Valmarin. Happamaan kohtuun alkion on vaikea kiinnittyä."

Koska greippimehua en voi juoda niin laitoin tota valmarinia myös tilaukseen. Sitä voi huoletta käyttää raskauden aikanakin, niin en usko että ainakaan haittaa voi olla..

Ainakin pissitulehduksia estetään karpalomehulla ja sekin liittyy jotenki siihe happamuuten mutta ei mitään hajua sen enempää.

Kateudesta puheen ollen. Vitsi et ärsyttää ku facebookit täynnä tuttujen ilmotuksia, joissa saa tulla hakemaan pois nurkista vauva kamaa. Tekis niiin mieli, mut en mä sit kehtaa kun vaikka minkä tekosyyn keksii ni kyllä ne alkaa kyselee.

Tuolla keskenmenon jälkeen haaveilevissa olivat tarinoineet ainakin karpalomehusta, kävin vähän taas googlettelee :LOL: Ei vissiinkään pitäisi olla mitään vaikutusta hedelmöittymiseen jne, pitää virtsatiet hyvässä kunnossa jne. (ei tosin ole ikinä ollut pissiongelmaa, mutta mikäpä siinä kun ennaltaehkäisevästi hörppii;)) Vanhoille ihmisille pyritään aina tarjoamaan sitä ettei tule infektioita virtsateihin. Lähinnä juon mehua vaan siksi kun se on niin pirun hyvää, saattaa mennä parikin litraa vkossa kevyesti :D

Mä taas en juo koska se on mun makuun pirun pahaa :D. Mulla oli aikoinaan turhan usein noita pissitulehduksia. Ne helpotti vaihtamalla miestä. :D en todellakaan tiedä johtuiko siitä mutta turhan usein sain tulehduksen seksin jälkeen. Uudessa parisuhteessa ei ole ollut kertaakaan. (Eikä siis ennen tänä kyseistä miestä) Nytkin tais olla väärähälytys kun meni oireet kokonan ohi.

mä koitin jo tässä kierrossa ostaa greippimehua mutta mä en löytäny :D okei, noloa, mutta totta :D

tässä mietin miten testailisin.. mies lähtee viikonlopuksi pois, viitsinkö sillä välin testata.. ku sit ois ihan vaikeeta olla sen plussan (toivon niin paljon) tai negan kans yksin kotona ja ku haluisin miehelle eka kertoa/yhdessä tehdä, jos ois niin et oisin raskaana... nyt ois laskureiden mukaan dpo 8 ja alan muuttua kärsimättömäksi.. :D ja vasta tunti sitten puhelin kuin ei edes jännitä.. älkää pitäkö ihan hulluna akkana, huomasin vain et kierto on oikeasti loppusuoralla :D

Hitto, oppisikohan sitä juomaan tuota greippimehua. Mä en oo ikinä ollut greipin ystävä, en limsassa enkä hedelmänä. Pitäisiköhän ihan kokeeksi ostaa vkonlopuksi, jos siitä muodostuisi mun uusi suosikkijuoma (i dont think so:-D)

Meitsi on kanssa kärsinyt vauvakateudesta, varsinkin kun eräs ystävä tuli raskaaksi syksyllä. Toisaalta on kiva kun on joku jonka kanssa keskustella vauvajutuista ja yrittämisestä. Ja olenhan minä tottakai kovin onnellinen hänen puolesta! Mutta välillä vähän tulee pyöriteltyä päätä kun tuntuu oliko lasta nyt edes kunnolla harkittu vai hetken mielijohde plus suhteen pelastamis yritys. Toisaalta jokainen taplaa tyylillään ja kaikella on tarkoituksensa :) Hyvä äiti ystävästä varmasti tulee.
Toinen ystävä kertoi kanssa että yrittävät lasta, olin kyllä iloinen mutta jotenkin ajattelee että minä eka! :DD Ihan hirveetä.

Munkin on pitänyt ostaa greippimehua mutta enpä oo saanut aikaiseksi ja oon kans miettinyt sen mehun makua. En tykkää greipistä hedelmänä, mutta greippilimpparia oon oppinut juomaan. Tällä hetkellä tuntuu kuin saharalta tuolla alhaalla..toivottavasti viikonloppua kohden paranisi tilanne koska mies lupaili paljon peittojen heiluttelua rankan työviikon jälkeen :kieh:

anni00 Mun mielestä myös tooooodella haaleita viivoja, onko ne oikeesti tummempia, siis että kuvanlaatu tai näytöltä katsominen haalistaa niitä?

Mä tein aamupissasta ovistestin ja siihen tuli samanlainen haamu ku päivää ennen LH-huippua :O Eli joko kuulun niihin naisiin, joilla loppukierrossa nousee LH-taso, tai sitten... :D Yritän malttaa ylihuomiseen. Huom! Yritän :D

Yhteistyössä