Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

Mie oon nuorallatanssija niin happy teidän puolestanne, ihanaa! Iloiset uutiset on aina niin mahteja ja ne antaa puhtia kyllä siihen omaankin yrittämiseen. Kyllä mekin vielä perästä tullaan! <3 täällä alkaa oleen menkat loppusuoralla ilmeisesti, aika niukat ja lyhyet verrattuna pillerittömiin menkkoihin. Hyvä vain! Ja suhtkot kivuttomatkin vielä.

Mie ajattelin että josko tässä kierrossa tikuttelisi hiukan tuota ovista. Tietäisi vain miten se käytännössä tapahtuu jne...

Onnea nuorallatanssijalle! Nyt täällä tuntuu entistä malttamattomalta.

Kaipailisin neuvoja siihen oviksen tikutukseen.

Puhuitte niistä kosteista paikoista täälläkin tuntu eilen olevan jotakin ja nyt ehkä masussa nippailee mutta eikai se ovis ihan viel voi olla... Muistelen kyllä että viimeksi kun lopetti pillerit niin kierto olis ollu lyhyempi ainaki aluksi kuin ennen pillereitä.

Viimeksi muokattu:
oon tässä koittanu selailla nettiä, oonko nyt ymmärtänyt oikein että valkovuoto vois meinata raskautta? toki sitä tulee muutenkin, mutta tänään tuli lenkin jälkeen sellainen kokkare mut ei siis sellaista kauheen jankkia...(yök,sorii...)

vähän mietin ku ollaan miehen kans alettu karppaan häitä varten vähän, et miten jos olisin raskaana, mutta tokkopa tuo nyt ennen plussaa voi haitata... netissä vähän ristiriitaista tietoa...!

Anni00: mulla oli ekassa kierrossa pillereiden jälkeen ovulaatio jo kp8. Mulla on ovis tuntemukset kestäneet noin 4-6 päivää, mutta ilman testejä en tietäis mikä niistä päivistä olis se the ovulaatio. Eli ekassa kierrossa suosittelen tikkuun pissimistä melko aikasin. Nyt mulla oli ovis plussa kp13.

Mä en tosta karppaamisesta mitään faktoja tiedä, mutta epäilen että siitä mitään haittaa olisi. Olisiko sulla siis tarkotus karpata koko raskauden ajan?

Ainiin piti vielä nuorallatanssijalle sanoo et jotenki ihana lukea et ollu noin vähän mitään oireita. Aina oon ajatellu ku mulla näitä mukamas raskausoireita löytyy joka kk et kyllä mä ne oikeet oireet sitte erotan. :D Mullahan on myös todella arat rinnat oviksesta menkkoihin asti, niin oon ajatellu että sitte ne vasta kipeät onki :D. Ihana huomata että on niiiiiin yksilöllistä ettei tollaseen kannata tuudittautua.

• Tykkää
Reactions: nuorallatanssija
Sandri: ei varmasti ainakaan tuo ole haitallinen niin alussa! :) onnittelut, hyvä loppukiri häitä varten! Sitä lähinnä ajattelin et varmaan olis vaikee olla raskaana syömättä hiilareita. Oletan että sillon niitä tekee mieli kahta kauheemmin :D. Hyvä ettet ihan ajatellu itteäs kiusata sitten masu pystyssä.

huhh.. katsoitteko Teiniäitejen viimeisen jakson? kyllä tuli kyyneleitä vierätettyä, pitkään aikaan ollut tunteet näin pinnassa.. toivottavasti Saritalla alkaa menemään paremmin, on vaan niin sydäntä riipaisevaa katsoa kuinka paha olo hänellä, äidillä ja nikkellä oli.. mut täytyy sanoa, että kyllä on hyväsydämminen tuo Saritan äiti.. ja se Sanna kun on niin iloinen siinä aina ja nyt kertoi sen mummon kuolemasta...huh, lopuksi kyynelkanavat vuosi oikein kunnolla.. ikävä tulee sarjaa :,)

Täällä kanssa vuodatettiin hieman kyyneliä teiniäitejä katellessa. Toivottavasti sarita tosiaan saisi apua ja ottaisi elämästä kiinni. Upea nainen kyl tuo saritan äiti kun ottanut nikken hoiviinsa. Sanna on kyl ollut mun lemppari, ihanan positiivinen ja järkevän oloinen kaikista elämän kolhuista huolimatta. Ja voih se roosan pieni vauva < 3 on niin lutunen :D

Viimeksi muokattu:
ujm
Tänään on vähän ollut jotain pientä vatsaoloa, alavatsassa ehkä vähän enemmän vasemmalla puolella. Voi liittyä kyllä toki menkkoihinkin. Sen näkee varmaan pian.

Mitä muuten tarkotetaan repäsykivuilla? Kun on noita oireketjuja lukenut niin moni mainitsee että noustessa jne on ollut repäisykipuja mutta missään ei selitetä sitä tarkemmin :D Eli oisko jossain liikkeessä tuleva viiltävä hetkellinen kipu sellanen? Mulle tuli tänään, en tosin muista mitä tein :D Voihan nekin kyllä liittyä ihan mihin vaan.

Uskaltauduin tänään kuitenkin salille vaikka vähän mietin että mites jos onkin joku pikkanen tuolla. Vaikka ei sen käsittääkseni kiinnittymiseen pitäis vaikuttaa vaikka vähän rehkiskin.

ponityttö;
Niissä kierroissa, missä en ole saanut plussaa, niin on ollut enemmän oireita kuin tässä ;) Nyt ei ole ollut juurikaan mitään nippailua tai mitään muutakaan. Ainoat oireet oviksen jälkeen on ollut yhtenä päivänä närästys, alkoholin maistumattomuutta, pientä menkkajomotusta dpo3 aikaan ja nyt dpo 10 paikkeilla uudelleen. Verrattain rauhallista on ollut siis muihin kiertoihin nähden.

Mä en tiedä millälailla ihmisillä on rinnat arat? Tänään illalla huomasin, kun koira tossa touhotti menemään, että on ne tuolta sivuilta sillain ehkä arat, että huomaan kyllä, jos niihin joku sattuu.

ujmAijuu, mulla on ollut noita kanssa ja ne on todennäköisesti juuri noita repäisykipuja. Koskas mulla niitä olikaan?.. *lunttaa* kutakuinkin tuolla DPO10 paikkeilla. Eli just sitä, kun sängyssä vaihtaa asentoa, niin vihlasee munasarjoihin.

Viimeksi muokattu:
Harmittaa myös kun se sarja jo loppui. Areenassa on paljon extraklippejä sarjasta, jos ette ole vielä nähneet, kannattaa käydä katsomassa. Tykkäsin myös erilaisita äideistä. Harmittaa Saritan juttu on sössinyt asiansa pahasti. Äitinsä aika enkeli onneksi pystyy olla siinä auttamassa. Sanna on tosi fiksun oloinen, varmasti äityis kasvattanu aikalailla. Roosa on jotenki tosi symppis ja ihana, mutta huomaa että on niin nuori ja sinisilmäinen maailmalle. Huolehtii sofiasta kuitenkin niin hyvin, mukava oli seurata heidän elämäänsä. Demikin vaikuttaa järkevältä ja perhe-elämä vaikutti semmoselta söpöstelyltä :D

Vieläkään ei merkkiäkään menkoista, vaikka eihän niiden vielä olis pitänyt alkaakaan, mutta kun viimeiset neljä kuukautta on noin viikon etukäteen jos alkanut tuhruttaa. Tein testin, mutta puhdas negahan se. Enpä muuta odottanut, mutta kutkutteli silti tehdä :D

En tiedä onko ne noita repäisykipuja, mutta joskus ihan muuten vaan kun olen kääntänyt kylkeä jotenkin nopeasti niin ihan kuin jostain kyljestä/vatsalihaksesta/tai jostain olisi repäissyt, tulee semmonen kova viiltävä kipu. Sitten se menee ohitse. Eikä ole liittynyt mitenkään menkkoihin eikä muuhunkaan vaan on tulleet vain silloin tällöin kun vielä pillereitä söin.

Tällä hetkellä välillä alavatsalla välillä pientä jomottelua ei ehkä kivuksi asti voi edes luokitella. Ehkä se enteilee niitä menkkoja, en tiedä. Näissä kierroissa minulla ei edes ole tulevista menkoista ollut juuri mitään muita oireita kuin tuo tuhruttelu. Tällä hetkellä ajattelen, että uskon raskausoireeksi itsellä vasta kun tisseissä jotain tuntuu :D Koska mahan pienistä jomotteluista on vaikea sanoa mitään ja tissit ei ole tuntuneet edes vähääkään aroilta ennen menkkoja, eli sitten kun niissä tuntuu sen täytyy olla oikea oire :D

ujm
Joo mä luulen ettei noista ns repäisykivuista voi päätellä, muistelen että samantyylisiä mullakin on joskus harvoin ollut muulloinkin, kun raskautta ei olla yritetty.

Mäkin oon tässä puristellu tissejäni "onkohan nää nyt niinku arat vai ei, tohon kyl vähän vihlasee ku puristaa kovaa, mut oiskohan tää sama puristus sattunu muulloinkin?" tyyliin. Eli päättele nyt siitäkään mitään :D

No, nyt on tosiaan jo dpo 12 (vai 13? Hitto kun kalenteri on liian kaukana enkä jaksa laskea :D), eli meneehän nää päivät aika nopeasti. Ovulaation ajankohta vähän arvoitus, mutta uskoisin että voisin odottaa menkkoja ennen viikonloppua. Ehkä voisin yrittää säästää testailun perjantaille, jos menkat ei tule. Kunhan vaan malttais. Neljä päivää vielä..

Itelläni yskiessä ja nauraessa vihlasee alamahasta joskus. Luin jostain sen olevan normaalia myös vaikkei olisi raskaana. Tämä vihlonta alkanu mulla ainakin vasta oviksen jälkeen. Luulen että johtuu tosta turvotuksesta, kun lihakset eri asennossa. Ero varmaan just tossa että mikään urheilusuoritus tai asennon vaihto ei aiheuta vihlasuja. Eli teillä luulis olevan siis enemmän toivoa että johtuis raskaudesta ;)

Teiniäidit on kyllä yksi mun suosikki telkkariohjelmista, niinkun kaikki mitkä käsittelee vauvoja/äitiyttä! :)

Voisin sanoa että tissien arkuuden kyllä huomaa ihan ilman koskettamista tai puristelua. Mulla se on ainakin sellasta painovoimaa, tissit tuntuu niin painavalle
ja ilman rintsikoita tukala olla, ai että se tunne kun ne rintsikat ottaa pois. Ai saakeli :-D

Me tehtiin tänään sopimus että tässä yk:ssa yritetään maksimoida siittiöiden valppaana olo pupuilemalla joka päivä! Tai siis otolliseen aikaan tietenkin, parin vkon verran ennen piinapäiviä! :) jostain kumman syystä mies oli enemmän kuin mukana diilissä;)

Ja mulla oli juurikin noita repäisykipuja yk1:ssä. Viilti aina kipeästi jomman kumman munasarjan puolelta, esim juuri yskäistessä tai aivastaessa. Ja ne kivut oli sillä hetkellä kipeät, vaikka kestikin muutaman sekunnin mutta silti!

mulla on alavatsalla tunteemuksia jos minkälaisi,a kun mietin oisinko raskaana, että niistä on parempi olla päättelemättä yhtään mitään :D tänään tosin tuli pari kuumaa oloa.. ja ku heiluteltiin peittoja koitin varotella miestä menemästä liian syvälle et jos oonki jo raskaana! ihan hullua, mies melkein turhautu, sit päätettii et antaa mennä.. joku hetkellinen suojeluvaisto kai heräsi..

ujm
Jeps, mitään universaaleja oireita ei tosiaan taida olla, mistä vois loppujen lopuks päätellä (ellei sitten tiedä että omat oireet poikkeaa paljon aiemmista) yhtään mitään. Paitsi ehkä sitten jos alkaa kunnon aamupahoinvointi ja oksentelu, sitä tuskin kovin monella raskautumattomalla on :D

Yhteistyössä