Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

Mä oon vähän kahden vaiheilla testaamisesta :D Koska kuitenkaan mulla ei pitäis olla pitkä matka menkkoihin muutenkaan, päivä kaks ehkä. Että tuhlatako huomenna yksi testi erittäin mahdolliseen negaan vai antaa odottaa, että ne menkat sieltä tulee.
Kovasti sitä yrittää itselle takoa "järkeä", että testataan vaikka loppuviikosta jos ei alkaa kuulumaan. Mutta ehkä se uteliaisuus vie kuitenkin voiton. Sitten voi sanoa taas, että mitä minä sanoin :D
 
  • Tykkää
Reactions: Elviira86
No onhan toi ihan totta, että miks tuhlata testejä ennenkun ne menkat on myöhässä. Kaikenlisäks testi voi huomenna olla nega vaikka olisitkin raskaana. Mutta silti :D mä en malttais odottaa enkä malta nytkään. Pitäis varmaan tukea ja rohkasta sua odottamaan eikä hihkua täällä...:/
 
Pakko vinkata: Avalla menossa suomalainen elokuva "onnen varjot", aika hyvä näin vauvakuumeiselle.. kertoo lapsista ja lapsettomuudesta, täs on kolme paria joilla eritilanteita..

niin ja taas on iltaa kohden nippaillu ja eilen räjähdin miehelle ihan mitättömästä asiasta (raukka:/), mieski kai alko miettiä oisko.. no joo, en uskalla toivoa.. kohtu (ehkä) tuntuu välillä "kovalta" tai jotain, on kyl ennenki tuntunu joskus...
 
Yrityksen odottajista yrittämään päässeet


Maanantai 06.01.2014



Nimimerkki......Ikä.....Kp...............Yk........Ya......Monesko

Katey.................24v .....32/?...........1.....12/13......1.
Nuorallatanssija.....27.......27/?...........2....11/13.......1.
Sandri.................24........24/30........3.....11/13.......1.
Minisport.............27........24/28-41....5.....08/13.......1.
Niuski.................31.........21/25-26....1.....12/13......1.
mymosa..............31.........19/27.........2.....12/13.......4.
Kinkula-..............24.........18/28~30....1.....12/13.......3.
Heranen.............23.........10/28-30.....2......12/13......1.
Anni00................26.........10/30-35....1......12/13.....1.
Annuski...............31.......6/30-32......5....09/13.......2.
empuska.............21........4/26-...........3.....11/13......1.
Elviira86..............27........3/25.........1.....01/14.......1.
Ujm....................25........??/??.........1.....12/13.......1.







Piinailijat:
Annuski dpo 16
Nuorallatanssija dpo 13
ujm dpo 12
Niuski dpo 9
Kinkula- dpo 2





Plussanneet:

2013:
marraskuu kuukiuru (yk1), 5th (yk1), Haikulainen (yk1), mariet (yk2), nannaa (yk2)



Plussanneiden ketju http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2313211-yrittamaan-paasseista-plussanneet-3-a/




Blogeja:

kuukiuru come to mama
heranen The one I laugh with
ponityttö Multaa ja Timantteja
 
nuorallatanssija, siellähän on HAAMU! :heart: ...tekis mieli varovasti onnitella :)

Jännää, miten täällä elää muiden toiveiden myötä niin tunteella - mulla sydän jätti lyönnin väliin ja masunpohjassa pyörähti, kun näin nuorallatanssijan testin. :) Ihanaa! :)
 
Mä tein aikaisin aamulla testin, pesin kädet siinä välissä ja totesin, että paskanmarjat, ei siinä mitään ole. Sitten kun menin uudestaan kattomaan, niin voi juku..
Menkkakivut hävis yön aikana ja illalla vielä mittasin lämpöä ja totesin sen olevan yhä koholla ja mietin, että miten ne menkat muka tulee vai oonko nyt tulossa kipeeksi.
Nyt täytyy malttaa odottaa se viikko ja testata sitten digillä :) Mieskin sanoi, että älä vielä hypetä.. Se ottaa kaikki asiat aina niin rennosti, kun tekis mieli vaan tehdä kuperkeikkoja pitkin asuntoa
 
  • Tykkää
Reactions: Elviira86
Mää just perjantaina sanoin ukolle, että jos ei kesään mennessä kuulu mitään, niin sitten mennään molemmat testeihin ja katotaan, jos saadaan jotain apua.
Äiteeltä kyselin vaivihkaa, kuinka hedelmällistä sukua meillä on (kun usealla on se yks tai kaks) niin äiti sanoi, ettei sillä ainakaan mitään ongelmia ole koskaan ollut :D
Ihmekään kun ei yhtään maistunut perjantaina siideri. Kyllä se kroppa tietää..
 
Voi iiiiik, ihanaa, varovaiset onnittelut täältäkin nuorallatanssijalle!! Ja munkin silmään näyttää kyllä ihan plussalta, ilman haamuilua :) Mahassa ihan kutittaa toisen puolesta, millanen kutitus se sit lie kun ite joskus (toivottavasti) plussaa :D

Loppu viikolla toivottavsti ovis, joten jos sitä tänään jo vähän peiton heiluttelua harjoittelis ;)
 
  • Tykkää
Reactions: nuorallatanssija
eikö sulla nuorallatanssija ollut vasta niitä menkkajomoja? oliko viimekierrossa sellasia ennen menkkoja kovin aikaisin?

viikko oletettuihin menkkoihin.. ei oireita, öisin en saa unta helposti, nyt taas sitte vetämätön olo.. huomenna alkaa jo onneksi arki niin jospa rytmit kääntyis :)
 
mul on yksi r-testi kaapissa, mies jo meinas et testaisin mutta kerroin ettei siinä vielä mitään näkyis :D mietin tilaisko lisää ja ovulaatiotestei kanssa, mutta tietty pitää pitää mielessä se raskausmahdollisuus, vaikkei nyt tunnukkaan että ois tärpänny.. mul on joku dpo 7 laskureitten mukaan ja itse oon miettiny oisko ovis ollu vähän aikaisemmin.. :)
 
Sandri; Joo oli. Menkkajomot alkoi perjantaina ja tiistaina pitäis tulla menkat (mitkä nyt toivottavasti sitten jää tulematta). Oireet hävis nyt yön aikana eli ehkä niitä ei nyt tosiaan sitten tuu.
Aiemmin menkkajomot on ollu vasta ihan siinä lähipäivinä.

Mitään muuta oiretta ei ole. Ei oo tissit arat tai mitään muutakaan semmosta. Eilen illalla laukkasin kyllä vessassa, mutta kahvin juomisella voi olla osuutta asiaan.

Mähän testasin perjantaina negan aamupissasta ja ajattelin, että ei sieltä taaskaan mitään tärpännyt ja tosiaan miehen kanssa juteltiin jo testeihin menosta kesällä, jos ei mitään alkaa kuulumaan ennen sitä :D

Onneksi me käytiin mun vanhempien luona ennen tuota tulosta. Ettei heti tarvitse kertoa tai olla vaivautunut.. Mun porukat tulee meille ensiviikon viikonloppuna ja jos kaikki näyttää olevan kunnossa silloin, niin sitten voidaan varovasti vinkata ;)
On tää vaan jännää..
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä