Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

R-testejä ei oo, testasin kuitenkin ovistestillä tänä aamuna ja se näytti negaa. En tiedä oliko se nyt sitten ovis vai ei, aika hirmupitkä kierto tästä tulee jos oli. Noh käytettiin mahdollinen tilaisuus hyväksi kuitenkin oli tai ei :)

Nyt oikeastaan odottelen vain niitä menkkoja alkavaksi ensiviikolla. Pääsisin sitten varsinaiseen ensimmäiseen yrityskiertoon! :D Tässä kuussa en tosiaa ole tikuttanu ovista joten en tarkkaan tiedä milloin se on ollut. Epäilen, että myöhästyttiin kuitenkin reilusti eikä raskautuminen ollut enää mahdollista.

Minulla on käytössä imetys ja raskausvitamiinit joissa on foolihappoa. Mielestäni se a-vitamiini oli sikiölle jotenkin haitallista. Sitä on myös maksassa paljon, jota ei raskausaikana saa myöskään syödä.

Yhden nallepuvun olen ostanut, oli miehenki mielestä niin söpö, että pakko oli! :) Muuta en ole ostanut, ehkä sitten kun plussan sais niin voisi jotain pientä ostaa. Tai ainaki käyn katselemassa ja jos jotain tosi ihanaa on niin täytyyhän se ostaa :)

Katey ja ujm Toivoa silti vielä on! Uutta testiä parin päivän päästä. Peukkuja!

Ainiin mäkään en ole kyllä vielä mitään ostanut ja saa nähä mitä edes kannattaa ostaa kun omilla ja miehen sisaruksilla on jo valtavat lapsi katraat nii käytetään jämiä hyväks :D . Tiedä sitten maltanko olla ostamatta mitään söpöä, mutta jos on mahollisuus saada aika paljon tarpeellista ilmaseks niin käytetään hyväksi kaikki :D. Nopeesti ne kasvaa kuitenkin ulos kaikesta. Ja edelleen pessimisti kun olen niin ostan varmaan vasta viimesellä raskausviikolla paniikissa sitten ne tarpeelliset.

Pikakysymys kaikille:

Onko kenelläkään linea negraa ns. pysyvästi? Mulla on ollu aina oviksen aikoihin hyvin selkeä viiru, joka haalistuu kuukautisia kohti mennessä.

Muoks: pillerien aikana pysyi visusti piilossa :)

Viimeksi muokattu:
Hahah nytkun niuski kysyit niin oli pakko tarkistaa :D. Enpä ole ennen edes huomannut, mutta joku viiva tossa ihan selkeesti menee ihan alapäästä napaan asti :D voihan se olla joku painaumakin kun en mä koskaan ole raskaana ollut. Mulla oviksesta 6-7 päivää. Katotaan haalistuuko viikon päästä. ;)

ujm
Mites noi limajutut yleensä menee? Tänään aamulla huomasin että paperi luistaa oikeen kunnolla ja jouduin pyyhkimään kahdesti. Toista paperimyttyä vähän tihrustin ja oli väritöntä. Tänään dpo 11.

Voiko raskauden alkuun liittyä jotenkin vai kenties menkkojen etkolimailua?

ujm
Mä en oo ikinä kiinnittäny huomiota noihin tavallisenkaan kierron vuotoihin, kuten oon sanonukki ni tunnen oman kroppani tosi huonosti. Kuitenki jotenki sellanen mielikuva että normi valkovuoto ainakin on kuivempaa töhnää. Nyt tunne oli sellanen kun ois illalla laittanu paksun kerroksen rasvaa alapäähän..

Toivotaan siis että ois raskauteen liittyvää! Muuten oireet on stopanneet aikalailla kokonaan, mitä nyt väsyttää ja on nokka tukossa.

• Tykkää
Reactions: Elviira86
Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

Sunnuntai 05.01.2014

Nimimerkki......Ikä.....Kp...............Yk........Ya......Monesko

Katey.................24v .....31/?...........1.....12/13......1.
Nuorallatanssija.....27.......26/?...........2....11/13.......1.
Sandri.................24........23/30........3.....11/13.......1.
Minisport.............27........23/28-41....5.....08/13.......1.
Niuski.................31.........20/25-26....1.....12/13......1.
mymosa..............31.........18/27.........2.....12/13.......4.
Kinkula-..............24.........17/28~30....1.....12/13.......3.
Heranen.............23.........9/28-30.....2......12/13......1.
Anni00................26.........9/30-35....1......12/13.....1.
Annuski...............31.......5/30-32......5....09/13.......2.
empuska.............21........3/26-...........3.....11/13......1.
Ujm....................25........??/??.........1.....12/13.......1.
Elviira86..............27........2/25.........1.....01/14.......1.

Piinailijat:
Annuski dpo 15
Nuorallatanssija dpo 12
ujm dpo 11
Niuski dpo 8
Kinkula- dpo 1

Plussanneet:

2013:
marraskuu kuukiuru (yk1), 5th (yk1), Haikulainen (yk1), mariet (yk2), nannaa (yk2)

Plussanneiden ketju http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2313211-yrittamaan-paasseista-plussanneet-3-a/

Blogeja:

kuukiuru come to mama
heranen The one I laugh with
ponityttö Multaa ja Timantteja

Viimeksi muokattu:
Mul on menny jo usko tähän kiertoon.. iltaisin vähän nippailee joo, mutta aamuisin ja päivisin on lieviä menkkaoloja, joita on ollu aiemmissakin kierroissa, tosin nyt vähän aikaisemmin vain.. viikko oletettuihin menkkoihin ja usko jo nollassa :( onko muilla oviksen jälkeen menkkakipuja, sillee tosi lievinä ennen menkkoja? ja kuinka kauan ennen menkkoja ne alkaa? siis sellasia et ihan vaan sillon tällön tuntuu sellanen menkkaolo?

Mulla alkaa heti ovulaation jälkeen vihlonta vasemalla puolella munasarjan kohdalta. (Lääkäri todennut sen vain liittyvän turvonneeseen rakkulaan ovulaation aikana) pari päivää vihloo ja sen jälkeen pieniä menkka tyyppisiä erilaisia tuntemuksia ihan menkkoihin saakka. Näin ainakin mulla nyt luomuna ollut.

joo.. sitte mietin nuita limojaki, kun puhuitte niin kyllä mullaki nyt on sellaset liukkaat paikat, siis aivan ku ois jotain rasvaa tuolla.. ja häpykumpu on mielestäni jo nyt turvoksissa, seki turpoaa ennen menkkoja... halleluuja, nyt lähtee järki, oon niin pessimistinen tän koko homman kanssa :´/ siis varaudun kokoajan siihen etten ole raskaana, mietin, että oishan se kiva ottaa kuohuvaa häissä ja että oishan se kesällä helpompi pienen masun kanssa.. mutta sitten tuntuu että jos ei tämä onnistu ollenkaan..! ehkä tämä on nyt sitten sitä, kun mieskin on selvästi mukana tässä hommassa kunnolla, kun on näistä asioista enemmän puhunut nyt viime päivinä..

Vooooi kyllä mä innostuin teidän puolesta jo aika kovin! ;) mulla oli oikeesti viimeks ennen menkkoja niiiin kuivat paikat et oli oikeesti toooodella tukala olla. Tänään on taas alkanut kuivumaan. Eli mä olisin jo innoissani noin kosteista paikoista :D

ujm
Toivotaan toivotaan :) tänään iski migreenikin mikä tulee yleensä päivän ennen menkkoja. Joten voipi olla että täti tulee käymään kuitenkin parin päivän sisään. Mulla tosin aamulla ja vieläkin oli niskassa joku kohta niin jumissa että migreeni voi yhtälailla johtua siitäkin.

Eilisen illan ja tänäänkin välillä ollut semmonen olo, että menkat kohta alkaa. Sängyssä kun vaihtaa yöllä asentoa, niin vihloo ikävästi.
Ihan outo olo. Nyt alkuillasta se menkkamainen olo katosi ja tilalle tuli semmonen huonovointisuus..

Nuorallatanssija Kuulostaa aika lupaavalle, oletko testannut? ;)

Ihmettelen kun vieläkään ei ole alkanut minkäänlaista tuhruvuotoa niinkuin yleensä ennen menkkoja. Ja sitten tietenkin kuvittelen, että vatsasta muka välillä nippailee, haha, kaikkea tämä teettää. :LOL: Ei auta kuin odotella niitä menkkoja, eiköhän ne sieltä tule.

Yhteistyössä