Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

Ei mitenkään, minä en ainakaan voi pitää suutani siinä vaiheessa kiinni kun plussa pärähtää. Totta kai siinä vaiheessa teen sen päätöksen, että nyt hys enkä kerro kuin miehelle ja parhaalle ystävälleni. Se päätös kestää luultavasti 15min ja sitten ilmoitankin koko maailmalle. :D
 
Hienoa empuska, että vihdoin alkoi! Jännää, miten sitä joka kuukautista ikävyyttä odottelee malttamattomana, kun on tässä vaiheessa... Mä odotan kans ens viikkoa kuin kuuta nousevaa, menkkojen pitäis alkaa, sais sit ruveta oottelemaan ovista ja todella yrittämään :)

katey, täällä kans peukut pystyssä! :)

karoliina10, tervetuloa! :)

mymosa, missä vaiheessa kiertoa nyt olet? Tikutatko ovista? Sori, jos pyydän toistoa. Täällä taas (kuten yleensä) tabletin kanssa, ja lueskelu niin vaivalloista, ettei kestä ruveta selailemaan aiempia sivuja. :)
 
mymosa
nyt on kp16 ja edellinen kierto oli 27pvää.. ja täähän on mun eka luomukierto, pillerit kun jäi marraskuussa pois, niiden jälkeen tuli ovis kp19 vasta.
Mulla kun on noita ongelmia ovuloinnin kanssa, kun pco, niin riemastuin viime kierron oviksesta ja nyt sitten tietenkin tipun karvaasti kun kroppa alkaa ilmeisesti palautua omiin ongelmiinsa..
 
Ovulaatiokeskusteluun vielä yks juttu lisää, luin jostain (en muista mistä), että myös antihistamiinit voi estää ovulaatiota tai ainakin siirtää sitä. Itelläni tais olla tuo vaikuttamassa, kun otin joulun aikaan tupla-annosta. Kun jätin ne kokonaan ottamatta, olikin ovulaatio edessä. En tiedä oliko sillä vaikutusta mut jatkossa en kyllä aio niitä käyttää ellei ole ihan pakkotilanne. Buranan kanssa varmaan sama juttu, pysyn pelkissä migreenin täsmälääkkeissä. Flunssaan sitten Panadolia, jos tarvin.
 
Katey Toivotaan sulle viivoja tikkuun!

empuskalle tsemppiä uuteen kiertoon :) Mä veikkaan myös surua ja stressiä kierron pituuden syyksi.

Harmillisia nuo kierto-ongelmat, ite oon kironnu lähinnä omieni säännöllisyyttä, runsautta ja kivuliaisuutta. Nyt sitä oikeastaan on ihan iloinen, että ei ole ikinä ollut itsellä ongelmia kuukautisten tulossa.

Täällä edelleen oireettomasti mennään. Tupakointia oon nyt saanu riemukseni vähennettyä reippaasti. Kävi viikon päästä miten kävi, oon päättäny lopettaa lopullisesti silloin! Lomakin loppuu ens tiistaina, saa vähän muuta ajateltavaa kuin ovis-kiertopäivät-dpo-testi-vauvavauvavauva :LOL:
 
Jeeee empuska!!!!

Hei kuulkaas olisko jollain sattumalta tietoa tosta urheilusta alkuraskaudessa? Yleisestihän iskut vatsaan ja kaatumiset ei ole suotavia raskausaikana,mutta entäs elämä ovulaation jälkeen ennen plussaa? Vaikuttaako iskut ja kaatumiset kiinnitymiseen?

Suunnittelin että plussan jälkeen treenais vähän eritavalla, mutta aloin tässä pohtimaan tota elämää ennen plussaa.
 
Ponityttö: Itsekin tuota liikuntaa mietin ennen kiinnittymistä et vaikuttaako. Jostakin luin, että raju liikunta ei olis hyväks. Itse kyllä vedin ihan täysillä kun kahta ekaa tehtiin, mut voi olla, että nyt otan vähän rauhallisemmin, kun tämä nyt ei sitten välttämättä lähdekään niin helposti aluilleen kun kaks ekaa.
 
Joo eli ilmeisesti mun pitänee vähän välttää ratsastamista, hevosella. Ja ihan muutenkin kun vasta joutui olemaan sairaslomalla töistäkin kun venähti selkä + niskat alastulon seurauksena. Niin eipä paljon kannata riskejä ottaa o_O
 
Yrityksen odottajista yrittämään päässeet


Perjantai 03.01.2014



Nimimerkki......Ikä.....Kp...............Yk........Ya......Monesko

Katey.................24v .....29/?...........1.....12/13......1.
Nuorallatanssija.....27.......24/?...........2....11/13.......1.
Sandri.................24........21/30........3.....11/13.......1.
Minisport.............27........21/28-41....5.....08/13.......1.
Niuski.................31.........18/25-26....1.....12/13......1.
mymosa..............31.........16/27.........2.....12/13.......4.
Kinkula-..............24.........16/28.........1.....12/13.......3.
Heranen.............23.........7/28-30.....2......12/13......1.
Anni00................26.........7/30-35....1......12/13.....1.
Annuski...............31.......3/30-32......5....09/13.......2.
empuska.............21........1/26-...........3.....11/13......1.
Ujm....................25........??/??.........1.....12/13.......1.
Elviira86..............27........??/??.........1.....01/14.......1.







Piinailijat:
Annuski dpo 13
Nuorallatanssija dpo 10
ujm dpo 9





Plussanneet:

2013:
marraskuu kuukiuru (yk1), 5th (yk1), Haikulainen (yk1), mariet (yk2), nannaa (yk2)



Plussanneiden ketju http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2313211-yrittamaan-paasseista-plussanneet-3-a/




Blogeja:

kuukiuru come to mama
heranen The one I laugh with
ponityttö Multaa ja Timantteja
 
heips.. toivottavasti lista on oikein, korjatkaa jos tuli virheitä.. sen voi tehdä itsekkin, kun lainaa listan, tekee muutokset ja ottaa
merkinnät pois alusta ja lopusta..

empuska: hienoa, että menkat alkoi vihdoin, onnea uuteen kiertoon :)

täällä nippailut vähentyneet.. tänään lähti vieraat, olivat täällä viikon.. vähän väsy on, nyt pitäis alkaa lukeen tentteihin ja häät alkaa stressata.. ovulaatiosta ei mitään hajua, onko edes ollut.. voi olla ku oon niin stressissä että ei oo ollu, mut en sit tiedä kun nippailee kuitenkin välillä..

alkaisko joku päivitteleen mun kanssa? kuten huomaatte, mä en sitä enää usein kerkeä tehdä ja on aika työ sitte onkia nuita tietoja tuolta keskustelusta.. varsinkin kun keskustelu näyttää taas kiihtyneen ja väki on lisääntynyt :)
 
mymosa
Ujm, voi kun oiskin mahdollista :( jos nyt kävis niin hyvä tuuri, että ovis ois ihan just niin onnistuis tuo hyödyntäminenkin..
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
ujm
Ei se kokeilematta ainakaan tule :) jos ette pysty parin päivän päästä mitenkään järjestämään seksiä niin ehkä se tänään/huomenna riittää :) siittiöthän voi elää sen viis päivääkin kai. Parempi ainakin kokeilla eikö niin? :)
 
Sandri mä voin autella listan kanssa :) Toivottavasti osaan, kun oon tosiaan aika untuvikko-palstailija.

mymosa petivaatteet tuulettumaan ;)

Mä näin viime yönä unta, että meidän koirien eläinlääkäri paineli mun mahaa ja sanoi, että ovulaatio ei ole tapahtunut tässä kierrossa :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Elviira86
Yrityksen odottajista yrittämään päässeet


Lauantai 04.01.2014



Nimimerkki......Ikä.....Kp...............Yk........Ya......Monesko

Katey.................24v .....30/?...........1.....12/13......1.
Nuorallatanssija.....27.......25/?...........2....11/13.......1.
Sandri.................24........22/30........3.....11/13.......1.
Minisport.............27........22/28-41....5.....08/13.......1.
Niuski.................31.........19/25-26....1.....12/13......1.
mymosa..............31.........17/27.........2.....12/13.......4.
Kinkula-..............24.........17/28.........1.....12/13.......3.
Heranen.............23.........8/28-30.....2......12/13......1.
Anni00................26.........8/30-35....1......12/13.....1.
Annuski...............31.......4/30-32......5....09/13.......2.
empuska.............21........2/26-...........3.....11/13......1.
Ujm....................25........??/??.........1.....12/13.......1.
Elviira86..............27........1/25.........1.....01/14.......1.







Piinailijat:
Annuski dpo 14
Nuorallatanssija dpo 11
ujm dpo 10
Niuski dpo 7





Plussanneet:

2013:
marraskuu kuukiuru (yk1), 5th (yk1), Haikulainen (yk1), mariet (yk2), nannaa (yk2)



Plussanneiden ketju http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2313211-yrittamaan-paasseista-plussanneet-3-a/




Blogeja:

kuukiuru come to mama
heranen The one I laugh with
ponityttö Multaa ja Timantteja
 
Viimeksi muokattu:
Hei huomenta!

mymosa, olen edellisten kanssa samaa mieltä... Nyt petipuuhiin, mars! :D

Täällä nyt siis luomuna menty kolmisen kuukautta ja luomukierto näköjään hakenut paikkansa. Edelliset kolme kiertoa olleet nyt sen 25pv. Tänään alkoi menkat, odotin vasta ens vkolle, kun aina ennen pillereitä (ja tietty pillereiden aikana) kierto ollut se 28pv. Nyt kuitenkin rupesin kattomaan taaksepäin ja huomasin, et hitto, sama 25pv se näköjään on pillereiden lopettamisen jälkeen ollut joka kierrossa... Eli mulle vois päivittää, jos joku viittii: kp 1/25..... Yk1 (!!!!) :) eli vihdoin, vihdoin se alkaa - varsinainen ensimmäinen yrityskierto! :) :) :)

Netin ovislaskurien mukaan hedelmällisimmät pvät olis 11.-16.1., oviksen pitäs tapahtua 15.1. Nykyään aika hyvin oviksen kyllä tunnistan, joten hauska seurata osuuko yhtään noihin päiviin :) Mites toi alkoholi, vaikuttaako ovulointiin / hedelmöittymiseen tms.? Mulla on tää tammikuu aika kostea (en käytä valtavasti alkoa, mutta mun "tipattomalle tammikuulle" osuu yhet viininmaistajaiset, polttarit ja 30v.-kekkerit :D ).. Pohdinkin, että miten huonoa se tekee mahdollisuuksille tästä kierrosta tärpätä? Osaisitteko viisaat kanssasisaret kertoa? :)
 
Niin minäkin muistan jostain lukeneeni... En nyt sit tiedä, miten pitäis toimia... Meillä nyt kuitenkin alkaa vasta eka yrityskierto ja eihän sitä yhtään tiedä, vaikka menis kuukausia, ellei vuosia tärppiin.... Hankalaksi käy elämä jos stressaamaan alkaa ennen plussaa liiaksi. Kohtuullista alkon käyttöä ajattelin nyt kuitenkin uskaltaa plussaan asti. Voi kuitenkin olla, että bileiltana alitajunnasta tulee viestejä ja alkon käyttö jäänee melko minimiin. ;) Ehkä kuitenkin räkäkännejä on syytä välttää (ihan muutenkin, vaikkei kyytiläistä oliskaan) - joten tokkopa se kohtuukäyttö nyt ainakaan raskautumista estää....?!
 
ujm
Hedelmöittymiseen tuskin ainakaan kun miettii kännivahinkojen määrää :D
Ottaisin ehkä ite hiukan normaalia varovaisemmin. Ja punkkuahan jopa suositellaan oviksen jälkeen, toivottavasti osuu sellaseen väliin ;D olikohan se niin että edesautti kiinnittymistä jollain tapaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Elviira86

Yhteistyössä