Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

Oi niin onnellinen olo kun saa olla tässä ketjussa, jännäillä yhdessä teidän kaikkien kanssa. Nyt se on vihdoin totta :) Mies on myös niin ihana kun on niin mukana ja välillä aina kommentoi ja kertoo omia ajatuksiansa :heart: Mukava kun saa vapaasti jutella, ettei ole kokoajan olo, että ahdistan vain loputtomilla vauva-asioilla miehen päätä eikä hän koskaan ole oikeasti valmis. Mutta nyt olemme tässä yhdessä.

Huomaan nyt kyllä, että välillä on tullu tosi pelokaskin olo ja melkein ahdistunutkin olo asiasta. Tämä ei olekaan enää pelkkää haaveilua ja joskus tulevaisuudessa tapahtuvaa vaan totta nyt. Hui onneksi nuo ajatukset väistyvät ja on olo taas niin onnellinen eikä malttaisi odottaa raskautumista saati vauvaa tänne meille. Kai nämä ajatukset on ihan normaaleja kun iso muutos kuitenkin kyseessä?

Tuosta hiusten rasvottumisesta niin itsellä alkoi sama pillereiden poisjäännin jälkeen ja jatkuu edelleen. Samoin olen huomannut, että säärissä karvat kasvaa nopeammin ja tummempina kuin pilleriaikaan. Niin ja nämä finnit, huoh. Pillereiden kanssa elämä sinänsä oli helpompaa, mutta en taida koskaan niihin enää palata. Ainakaan kun lapsia on vielä haaveissa.

Tästä pääsenkin seuraavaan asiaan eli menkkoihin pillereiden jälkeen. Tuolla yrityksen odottajissa jo kerroinkin kun kierroissa on alkanut tuhruttelemaan jo 5-7pv ennen menkkojen varsinaista alkua. Tämä tietenkin huolestuttaa, että kertooko luteaalivaiheen liiasta lyhyydestä. Se jää nyt nähtäväksi vaikuttaako raskauteen.. Tällä hetkellä 5 päivää oletettuun menkkojen alkamispäivään, eikä tuhrua vielä näy, jospa ovis olisikin ollut myöhemmin ja ehdittiin mukaan tähän kiertoon? :D

Anteeksi kilometriviesti, mutta innoistuin niin tähän ketjuun pääsemisestä! :D
 
Niin ja unohtui vielä sanoa, että tsemppiä teille piinailijoille jotka kohta pääsette testaileen!

Ponityttö Tunnustan että täälläkin kalenteria katsellaan vähintään joka päivä ja laskeskellaan kp:tä sekä mahdollisia laskettuja aikoja. :ashamed:
 
Mä oon toistaseks säästyny kyllä finneiltä, mutta eipä niitä ollut ennen pillereitäkään. Hiusten rasvottuminen on kyllä mulla jotain iha järkyttävää. Se on 8h ni tukka jo ihan hirveessä kunnossa! Sitku tekee 12h duunipäiviä ni arvaa onks kiva näyttää töissä todella epäsiistiltä. Pitäis kyllä käydä kampaajalla kun toi juurikasvu varmaan lisää vielä sitä illuusiota epäsiisteydestä.

Toivotaan toivontähti että se sun tiputtelu johtu pillereiden lopettamisesta. Jospa se nyt olis jo jääny pois.
 
Mulla ainakin tässä kierrossa on naama ruennut kukkimaan. Pillereiden aikaan tms, ei ollut ainuttakaan finniä. Tai jos oli niin toooosi harvoin. Nyt tuntuu että jos jonkinmoista näppylää pukkaa millon mihinkin. o_O not nice, tukka rasvottuu ja finnit palaa. Näin ollen olen siis tätä menoa aikani seksisymboli.
 
toivontähti on ihan normaalia välillä ahistua. Tai ainaki niin minäki oon välillä ahistunu. Sillon eka viikolla ku päätettiin että nyt tuli kauhee ahistus siitä et sit ku pitää kertoo vanhemmille raskaudesta.. vaik en oo mikää teini :D. Mut se meni sit ohi eikä nyt oo oikeestaa tullu mistää enää :).

Mulla on muuten kp6 tänään.

Kukas se puhukaan talletuksista.. no täällä kans mies ihan intopinkeenä olis koko ajan yrittämässä :D
 
Talletuksista... Mies innostui kans niin, että heti eilen piti kahesti päästä laittamaan pankkiin :LOL: Hassua, miten se päätös on miehellä sit yhtäkkiä noin vahva ja vakaa... Kaipa hän on sen kuitenkin kans niin loppuun miettinyt, että nyt ei malttais sit ootella lainkaan. Harmi vaan, että vahva epäilys on siitä, että ovis meni n. vko sitten.. Vaikka onhan se tallettelu ihan kivaa muutenkin. ;)

On muuten jännä, miten voimakkaana ovulaatio-oireet nyt tulee, pillereiden lopettamisen jälkeen... Kivut on jopa menkkakipuja voimakkaampia... Ei silti, hyvähän se vaan on, niin tietää milloin kannattaa sitten harjoittaa oikein urakalla :D
 
Eilen illalla iltalämpö ei ollutkaan enää yhtä paljon, kuin päivää aiemmin. Alkoi ottaa päähän, kun tajusin, ettei tästäkään kerrasta tainnut tärpätä. Vielä pari kuukautta aikaa, maaliskuussa tulee paussi, jos ei ennen sitä ole tärpännyt. Sitten taas jatketaan.. Kesällä lääkärille, jos ei ala oikeasti mitään tapahtumaan. Montaa vuotta ei voi odotella :/
 
Heipsan kaikille! Minäkin voisin jo siirtyä tänne, tosin en vielä listalle saakka. Yritys ei ole vielä ihan virallisesti aluillaan, kun mä halusin odottaa yhden kierron, jotta näen mitä kropassa tapahtuu ja että ovuloinko esimerkiksi vielä ollenkaan. Toivottavasti joukkoon mahtuu aktiivinen "taustailija" :).

Kierron ja oviksen selvittelystä innostuneena tilasin alkuviikosta jättimäisen kasan ovistestejä. Tänään ne olivat postilaatikossa. Mä olen uudenvuoden aatosta saakka epäillyt (toivonut), että ovis lähestyy, sillä tuolloin oli erittäin limaisat olosuhteet ;). Tänään on alavatsaa juilinut tuskallisesti, joten päätin ihan huvin vuoksi kokeilla ekan ovistestin. Ja whaaat? Kaks tasavahvaa viivaa! :D Mä ovuloin, jee! Kysymys kuuluukin, koska ovis nyt sit tapahtuu? Jos plussa oli tänään, niin onko ovis huomenna? Sorry kysymykset. Kaks lasta jo löytyy mut täytyy tälleen iäkkäämpänä maksimoida mahdollisuudet ;).
 
  • Tykkää
Reactions: Elviira86
nuorallatanssija Kyllä se siitä, kohta se tulee niinkuin meille muillekkin, eiks niin:)

Mua paleltaa vähän väliä, ja olen ruennut aivastelemaan enemmän kuin ennen. Ja kaiken tämän hyvänlisäksi vielä hirveä päänsärky. Nehän voisi myös olla raskausoireita. Samoin mua on vaivannut ties kuin kauan ummetus, sekin voi merkata raskaudesta. Mua väsyttää koko ajan, sekin voi tarkoittaa raskautta. Mun tissit on kamalan kipeet ja rintaliivi-riippuvaiset, sekin voi tarkoittaa raskautta. Siis voinko mä nyt oikeesti olla pliis raskaana kun näitä "oireitakin" alkaa löytyä vallanmainiosti kun selailee netin ihmeellistä maailmaa. :D
 
toivontähti Täällä myös noin joka toinen päivä ahdistaa :D Taitaa tuo mies olla paljon rauhallisemmalla mielellä. Kattelee vaunuja ja turvakaukaloita netistä........ :D

empuska Mä niiiiiiin pidän peukkuja täällä että sulla olis kyytiläinen! ++:whistle:

elviira86 Sama juttu ovisoireiden kanssa mulla. Ei voinu erehtyä :)

chokomom Mun käsitys on, että ovistestiplussasta 24-48 h tapahtuis ovis.

Pregchekit ostettu! Eka testipäivä pe 10.1. dpo 13 :)

Mulle vois siis päivittää listaan, että piinailut alkaneet! Tänään dpo 5. (tabletilla ei saanu värillistä tekstiä, sori).
 
ujm
Jeps, mulla on myös iho alkanut kukkimaan, ei nyt pahoja finnejä, mutta aina pari isompaa jotka revin rikki. Ja tää tukan rasvottuminen, hyh. Ikävää, jos tää jatkuu ilman pillereitä aina. :(

Mutkin vois laittaa piinailijoihin, 2.1. on dpo 8.

Eikös se niin oo että menkat pitäis alkaa 12-14 pvä ovulaation jälkeen? Oon kyllä lukenut että joillain näkynyt testeissä jo dpo 10. Ehkä sitten testaan dpo12, vapaapäivän ja loppiaisen kunniaksi :D Niin kai sitä pitäis testata vasta kun menkat on myöhäs mutta kun ei malta odottaa.
 
Ujm, 12-14 päivää taitaa olla keskimäärin se aika oviksen jälkeen, kun menkat alkaa mut mulla oli ennen hormonikierukkaa 10-12 päivää. Liian lyhyt vaihe taasen vaikuttaa hedelmöittyneen munasolun kiinnittymiseen jotenkin, mutta mulla ei onneksi ole vaikuttanut mitenkään. Molemmat lapset tärpänneet aikoinaan yk2 :).

Omanapa on kipeä! Jos en tietäis paremmin, niin kuvittelisin synnytyksen käynnistyneen. Järkyt kivut höystettynä alkuraskaustyyppisellä pahoivoinnilla. Kiva, jos ovulaatiot on jatkossakin tätä luokkaa, niin ei paljon huvita "talletella" :(.
 
Huh, minä en paljon jaksa noista päivistä ressata että millon tapahtuu mitäkin. Meillä vaan kuksitaan ja ootetaan että se vauva tulee, hihi.

ps. Tää ketju on mulle kyllä niiin henkireikä, ihania naisia ja soisin teille jokaikisille pikkuisen beibin nyt heti :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Elviira86
Mulla oli kans ajatuksena aluks et kuksitaan ja odotellaan, mut sit aloin vähän perehtyä tähän lapsen saanti asiaan ja tajusin ettei tällä meijän kuksimis tahdilla tule ikinä lasta. Mies on vähän nimittäin pihi ja kerran viikossa tahdilla olis aika hyvä tuuri et siihen sattuis just ovulaatio. :/
 
Eihän sen tarvikkaan olla jokapäiväistä/jokatoispäiväistä. Riittää, että kerran kuussa oviksen aikaan kuksii :D
Nojoo, me ollaan yritetty kyllä. Mies tykkää, mutta sitä vapaa-aikaa on välillä hankala löytää. Saati puhtia siihen hommaan. Jokainen ovis ollaan käytetty hyödyksi ennen, silloin ja jälkeen, mutta ei näytä purevan.

empuska; päänsärky ja ärtyisyys; mä olen jatkuvasti raskaana ;)
Sitä löytää aina hauskoja "merkkejä" raskaudesta, kun lukee näitä foorumeita. Mä en enää jaksa tarkkailla kun tuntuu, että niitä tulee aina sitä mukaa, mitä vähemmän aikaa on menkkojen alkuun..
 
Joo kyllä tuntuu löytyvän jos jonkinlaista oiretta kun oikein alkaa kehoa tarkkailla ;)

Me ollaan kyllä kuksittu ihan tasaiseen tahtiin, oli ovis lähellä tai ei. Tai mistäs minä sen varmaski tiedän millon ovuloin, kun en tikutellut ole sitä koskaan ja ei niin suurinsuuria oireita siihen suuntaan ole. Toivotaan että se taas tästä, päähän
tässä meinaa räjähtää :-D
 
mymosa
Kaksi ekaa tärppäs heti pillereiden loputtua ja sillon laskin vain suurinpiirtein kierron puolivälin. Kuopuksen kanssa mentiinkin jo clomeilla ja tikutin ovista jonka gyne sitten varmisti. Nyt tikuttelen myös, että saisin tietää ovuloinko ollenkaan.
 

Yhteistyössä