Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

Mäkään en kyllä kauheesti stressaa mutta koitan saada silti tän kerran viikossa kuksimisen ajotettua mahollisimman tarkkaan ovulaatioon. Ekan kierron ajattelin tikuttaa vaikka tunnenkin aika tarkasti milloin ovuloin. Mulla on vähän heikko luotto tähän kroppaan muutenkin. Joku intuitio ollut lapsesta asti etten pysty raskautumaan.
 
Nuorallatanssija: jep ja ai että ottaa aivoon se kun pelotellaan että pelkän miehen näkeminen tarkottaa raskautumista. Eihän mulla sinänsä ole mitään hätää kaikki gynenkin mukaan kunnossa, mutta jollain ihmeen tavalla joku aina sanonut sisällä ettei minusta tule äitiä. Siks haluan alottaa koko homman niin että osaan mah. Pian jo sanoa ettei kaikki ole kunnossa. Ei kait siinä mitään väärää mielestäni ole.
 
mymosa
Mehän yritettiin tuota kuopusta ja ekaa yhteistä vissiin lähemmäs se 18kk mitä koko yritykseen meni ennenkuin sain tietää, että mulla on pco. Vaikka juoksin gynellä niin hänen mukaan mulla oli kunnossa, kunnes gyne vaihtui ja totesi pcon heti ekana. Otti heti tarkkailuun ovuloinko ja sain clomit heti. Tämän jos ois se eka gyne osannut todeta niin oisimmi saanut lääkkeet ja avun ehkä jo aiemminkin.
 
Hui kamala mitä puhutte, ihan tosi asiaa kuitenkin mutta silti niin hurjia. En osaa edes kuvitella jos sattuisi omalle kohdalle, enkä ole ajatellutkaan. Tosin on ollut tässä elämässä kyllä vastoinkäymisiä niin paljon, että ei aivan 100%sti yllättäisi jos nämäkin hommat johonkin kaatuisivat. Huoh, en tahdo edes ajatella tuollaisia. Tuli niin vahvasti taas viime aikaiset tapahtumatkin mieleen ; ( lauantaina olisi hautajaisetkin, voi hyvänen aika sentään :((
 
Ei ollut tarkoitus pahottaa mieltä. Olen vaan ehkä maailman pessimistisin ihminen :D olen jo mielessäni lapsettomuutta käsitellyt ja läheltä sellaista seurannut niin luottavaisin mielin tulevaisuuteen! Mutta ymmärtänette taipumukseni himotestailuun ym. ;)
 
ponityttö, ymmärränhän minä sen. Tuntuu vielä tässä vaiheessa että joka juttu & asia muistuttaa tapahtuneesta, mutta ajan kanssa ei varmaan ihka ensimmäisenä pomppaa mieleen :)

Mutta puhutte ihan asiaa, kun eihän nuo lapsettomuusasiat tosiaankaan ole mitään harvinaisia 0_o
 
No mutta turha sitä alkaa murehtimaan ennenkuin on oikeasti tarpeellista. Pitää vaan yrittää pitää mielessä ettei se lapsen saaminen välttis ole itsestään selvyys.

Tsemppiä vielä empuska, sulla on muutakin huolta kun tämmönen joten älä turhia murehdi! :) plussataan kaikki toivonmukaan pian.

Täytynee vielä todeta, että mielestäni nisäkkäiden biologia ja hormonitoiminta on sen verran kiehtova aihe, että toi tikkuihin pissiminen ja oman kehon kuuntelu on kiva harrastus, oli toiveissa raskaus tai ei.
 
Ps. Pistinhän minä miehenikin pissimään ovulaatiotestion :D! Miehillähän pieni määrä tota lh hormonia on siittiöiden tuottamista varten. En sen koommin kyllä osaa sanoa näkyykö virtsassa sitä hormonia ja millaisista määristä puhutaan. Saman vahvuisen viivan hän silti sai pc:n testiin kuin minäkin ennen ovulaatiota. Eli voimme päätellä pc:n testin antavan viivan pissaan kuin pissaan, tai sitten että miehen ja naisen lh tasot on samat naisen hedelmättöminä päivinä. -aamen :D
 
ujm
Vaistoimaisesti näköjään töissäkin jo varon kaikenlaista, peläten että jos tuolla on joku juuri kiinnittynyt kaveri niin pysyykin kiinni.. Pitäisi purkaa kuormaa, hyyyvin varovasti ja hitaasti. Parempi levätäkin välillä selaillen vauvajuttuja :D
 
Joo ei tässä kyllä enää varmaankaan voida olla raskaana, ei sitten millään tai suoranainen ihme luultavasti olisi o_O
Pitänee odotella vielä jonkun aikaa ja sitten voisi jo soitella terveyskeskukseen päin jotain laboratorioaikaa että tietäisi nyt missä mennään vai mennäänkö missään..
 
Empuska, voithan pyytää sitten terolut -kuurin. Saat ainakin uuden kierron aluilleen. Sillä minä joskus aikaa sitten sain asiat taas rullaamaan.

Pelkään pahoin, että mulla venyy kierto myös. Jos se kamala kipu oikealla puolella vatsaa (ke-to) ja se lima (ke) oli sittenkin ovulaatio... Kun en tiedä. Mulla ei oo ikinä ollut mitään tuntemuksia oviksesta. Ihan hämilläni olen. :D Ja jos olis ollu normaali kierto, niin tänään piti alkaa uus kierto, mut ei näy ei kuulu. Tänään on kp29.
 
Toivontähti, en oo vielä testannut kun ollaan vielä reissussa. Majoitutaan miehen vanhempien olkkarissa, joten en viitsi täällä testailla. Sitä hihkumista ei pystyis mitenkään salaamaan! :D Huomenna mennään kotiin, niin sitten pääsis hakee testejä. Joten sunnuntaille taitaa mennä kyllä. Jänskättää! :)
 
Viimeksi muokattu:
Naiset, hyvä luoja sentään! MINÄ VUODAN VERTA! :D:saint: Huoh, piina ohi vihdoin! Minulle voisi mitä ilmeisimmin päivittää listaan sitten että kp1 ja yk3 alkanut Hirrrveeen hyvä juttu, toivottavasti nämä ovat nyt ihan oikeaa sitä itseään <3

Ei siihen kauan mennyt kun alkoivat tuntemukset, jipii. Heti kun alkoi itseään uhkaileman lääkärillä niin johan muutti keho toimenkuvaansa oikeaan ;)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Elviira86 ja Katey
Katey Jännitän sun puolesta, tuut sit heti kertoo miten kävi! :)

Empuska Varmaan stressi ja suru siirtäneet noita menkkoja vähän myöhemmäksi eikä muusta tarvi huolestua. Nämä olkoon viimeiset menkat sinulle pitkään aikaan ja tästä kierrosta plussa! :)
 
toivontähti aamen! Siitä mäkin olin aivan varma että viimeaikaiset tapahtumat tähän episodiin olivat syyllisiä. Voi hitto tätä helpotuksen määrää, paitsi tietyist tulos olisi voinut ollu vahva plussa mutta niinkuin epäilin että tämä kuu jää tärpittömäksi. No, tässä kierrossa sitten. ;)

Katey Yllätä meidät huomenna vauvantuoksuisilla uutisilla, pliis <3
 
mymosa
Ei näy ovista ei.. joko ei tuu tai sitten taas lh-vaihe jää olemattomaksi.. itku

aionpa silti käyttää tilaisuuden hyväkseni ja ehdotella miehelle.. kun kaksi isompaa on poissa kotoa niin voi vähän vapaammin kerrankin.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Minäpäs tungen itseni mukaan tähän viestiketjuun. Meillä on ennestään 2 ja 5v pojat ja viime elokuussa sitten päätettiin, että vielä meidän perheeseen yksi mahtuis. Syyskuussa menin poistattamaan kierukkaa, mutta sitä ei saatu tk:ssa pois. Lokakuussa menin yksityiselle, eikä sitä sielläkään saatu pois. Samalla käynnillä ultrattiin munasarjat ja todettiin, että toinen munasarja ei toimi ja toinen näyttää vähän paremmalta.. No äippäpolilla saatiin marraskuussa kierukka vihdoin pois ja joulukuun ovulaatioaika menikin sitten vuotaessa. Nyt sitten tällä viikolla on päästy ekaa kertaa tositoimiin! Mullakin pitkä ja epäsäännöllinen kierto, et katotaan kuinka pitkä odottelu tästä tulee.. Kiva lukea kaikkien teidän tarinoita täältä!
 
Tottakai tulen teille heti kertomaan! Enhän mä muille vois sitten edes puhua. ^^ Tai no miehelle ja yhdelle kaverille voin, koska hän tietää yrityksestä. Mutten muille. Miten ihmeessä sitä muuten sitten pystyy olemaan hiljaa ne ekat kuukaudet? :D

Tervetuloa vaan joukkoon Karoliina10! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Elviira86

Yhteistyössä