Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

Palelee! :D
Tänään aamulla (dpo7) testattu ekan kerran, negaa näytti vaikka kuinka yritin tihrustella. Tää kierto on mennyt sillain helpommin, kun ei enää ole niin suuri asia tuijotella niitä tikkuja joka hetki. Seuraavan ajattelin testata ehkä perjantaina ja jos en ehdi, niin sitten ensiviikolla, kun menkat pitäis alkaa.
Lämmöt nousee ja palelee. Punastun myös oudosti, tai siis kasvot punottaa välillä. Ruoka ei maistu, puhumattakaan alkoholista. Nippailua tänään vasemmalla. Silti tuntuu taas siltä, että pitää pettyä taas eikä meille koskaan lasta tuu..
 
Yrityksen odottajista yrittämään päässeet


Keskiviikko 01.01.2014



Nimimerkki......Ikä.....Kp...............Yk........Ya......Monesko

empuska.............21......34/26...........2.....11/13......1.
Annuski................31.....30/30-32......4....09/13.......2.
Katey.................24v .....27/?...........1.....12/13......1.
Nuorallatanssija.....27.......22/?...........2....11/13.......1.
Sandri.................24........19/30........3.....11/13.......1.
Minisport.............27........19/28-41....5.....08/13.......1.
Niuski.................31.........16/25-26....1.....12/13......1.
mymosa..............31.........14/27.........2.....12/13.......4.
Kinkula-..............24.........14/28.........1.....12/13.......3.
Heranen.............23.........5/28-30.....2......12/13......1.
Anni00................26.........1/30-35....1......12/13.....1.
Ujm....................25........??/??.........1.....12/13.......1.
Elviira86..............27........??/??.........1.....11/13.......1.







Piinailijat:
Annuski dpo 11
Nuorallatanssija dpo 8





Plussanneet:

2013:
marraskuu kuukiuru (yk1), 5th (yk1), Haikulainen (yk1), mariet (yk2), nannaa (yk2)



Plussanneiden ketju http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2313211-yrittamaan-paasseista-plussanneet-3-a/




Blogeja:

kuukiuru come to mama
heranen The one I laugh with
ponityttö Multaa ja Timantteja
 
Viimeksi muokattu:
No uutta testiä empuska!! ;) voihan se vielä plussaksi muuttua. Onhan noita naisia kellä ei meinaa viivaa näkyä vaikka olis kuinka raskaana.
Nyt naiset ilosempaa ja toiveikkaampaa mieltä kehiin! Tänä vuonna plussataan!
Nuorallatansijalle tsempit, että oireet olis todellisia. Niin aikasin teit ton testin, joten turha murehtia sitä negaa. :)

Musta tuli näköjään vuoden vaihteen kunniaks valittajasta tsemppari. :D
 
Niin tehdäänkin. Sanoin miehelle jo puolen yön rakkaushetkien jälkeen x 2 että meille tulee tänä vuonna muuten vauva. Mies oli samaa mieltä asiasta, toivoi vain että tulisi mahdollisimman pian. Höpsö rakas kun se kuumeilee jo kovasti <3

ponityttö, mä niiiiiiin toivon samaa. ;) ei mtn oireita menkoistakaan, eikä kyllä juuri raskaudestakaan. Tissit on kyllä aivan älyttömän kipeät koko ajan. Auta armias se tunne kun ottaa rintsikat pois, tekisi mieli kannella tissejä käsissä koko ajan :-
 
ujm
Hyvät uudet vuodet kaikille! Olkoon tämä vuosi plussia täynnä. :)
Mulle ei sitten kovin paljon eilen viina maistunut, ehkä sitä alintajuntaisesti mietti että jos tuolla joku kuitenkin kasvaa. Nyt siis dpo 7. Oireita ei oikein mitään enää. Paitsi että väsyttää, eilenkin tuli niin väsy että baarissa olin tunnin ja halusin jo kotiin.

Jokunen päivä pitäis vielä piinailla :/
 
Ei mulla pillereiden aikaan ollut oikein minkäänlaisia oireita mistään, mutta nyt tuntuu olevan. Viimekierto ainakin oli ihan kauhee mahdollisesta ovulaatiosta lähtien, massu boobsit oli kipeet siitä lähtien uuteen kiertoon asti. Tässä kierrossa ei sen iheempiä ole ollut muuta
kun noi tissit. Ja välillä saattaa nipata alamahasta ja välillä kurkku on aaamuisin kipee ja aivastelen mutta se voi johtua viileästä talosta >.< kyllähän noita "oireita" on aina raskauteen asti :-D
 
Miten te jaksatte odottaa noita kiertopäivien etenemistä? :D mä oon jo iha loppu, ku tunnin välein käyn kattomassa kalenteria. :D joo edelleen se kp 16 menossa ja edelleen noin 28 päivää seuraavaan ovulaatioon. :D toivottavasti helpottaa kun pääsen pois työmaalta niin ei ole enää niin paljon luppoaikaa.
 
Hyvää uutta vuotta tänne! Ilokseni ilmoitan, että NYT on mies oikeesti loppuun asti miettinyt.... Ja meillä alkaa yritys! :)

Mies tuli tänään kotiin töistä ja sanoi NE sanat. Jätetään pois ehkäisy ja tehdään tästä vuodesta itse parempi... Meillä on viime vuosi ollut raskas monella tapaa ja siitä eilen juuri keskusteltiinkin. Siihen tuo tehdään itse tästä vuodesta parempi siis viittasi...

Tällä kertaa asia on ihan loppuun asti mietitty, keskusteltu ja ajankohtaista... Mies jopa heti käytännössä osoitti olevansa tosissaan :whistle: ;) tähän kiertoon ei varmaan ehditty, epäilisin viime viikolla olleen ovulaatio. Kiertopäivätkin vielä hieman sekaisin 23-28pv.

Mutta listalle voi päivittää ya 01/14 :)
 
Viimeksi muokattu:
Empuska varsinkin pillereiden jälkeen voi mennä jonku aikaa, ennen kuin kierto normalisoituu.... Eli kärsivällisesti kannattaa ootella. Toivon kyllä kovasti, että plussa ilmestyis sun testiin tai sit ainakin ne menkat alkais, että tiedät milloin taas saa alkaa laskea päiviä ;) Ja mulla muuten ainakin noi menkkaoireet on aivan erilaiset ollu pillereiden aikana kuin luomuna. Luomumenkkaoireet paljon pahemmat...
 
Viimeksi muokattu:
Mä en ole niitä kiertopäiviä kauheesti ees laskeskellut. Niin menee paljon nopeammin aika. Nyt alkaa mulla olla jo hankalaa odottaa kun menkkojen pitäis alkaa viikonloppuna, joten hyvä jos jaksan lauantaihin odottaa :D Ja lisäksi on jotain kummallisuuksia ilmassa. Eilen kiinnitin huomiota kummalliseen kipeyteen oikealla puolella alavatsassa. Nopeiden liikkeiden aikana tai noustessa tai kohtaa painaessa tuntui kipua. Kipu on nyt miltei kokoaikaista. Melko voimakasta. Aluksi tuli mieleen, että olisko ne niitä repäisykipuja? Mutta voishan se olla myös umppari?! Ääk! Mutta ei tässä vielä kaikki, vaan äsken veskissä pyyhkiessä tuli iso limaglöntti ulos. Ihan oli mun mielestä normaalin väristä. Mut mitä hittoa täällä tapahtuu? :D
 
Sitähän minäkin. Olen niin supermalttamaton, no kukapa ei olisi ;) josko se tästä, pitänee yrittää ottaa vähän rennompi asenne tähän niin josko ne menkatkin sieltä tulisivat sitten joskus hamassa tulevaisuudessa.
 
Yrityksen odottajista yrittämään päässeet


Torstai 02.01.2014



Nimimerkki......Ikä.....Kp...............Yk........Ya......Monesko

empuska.............21......35/26...........2.....11/13......1.
Annuski................31.....31/30-32......4....09/13.......2.
Katey.................24v .....28/?...........1.....12/13......1.
Nuorallatanssija.....27.......23/?...........2....11/13.......1.
Sandri.................24........20/30........3.....11/13.......1.
Minisport.............27........20/28-41....5.....08/13.......1.
Niuski.................31.........17/25-26....1.....12/13......1.
mymosa..............31.........15/27.........2.....12/13.......4.
Kinkula-..............24.........15/28.........1.....12/13.......3.
Heranen.............23.........6/28-30.....2......12/13......1.
Anni00................26.........2/30-35....1......12/13.....1.
Ujm....................25........??/??.........1.....12/13.......1.
Elviira86..............27........??/??.........1.....01/14.......1.







Piinailijat:
Annuski dpo 12
Nuorallatanssija dpo 9





Plussanneet:

2013:
marraskuu kuukiuru (yk1), 5th (yk1), Haikulainen (yk1), mariet (yk2), nannaa (yk2)



Plussanneiden ketju http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2313211-yrittamaan-paasseista-plussanneet-3-a/




Blogeja:

kuukiuru come to mama
heranen The one I laugh with
ponityttö Multaa ja Timantteja
 
Viimeksi muokattu:
täällä muka nippailee vatsaa välillä ja se on muka niin oudon tuntoinen, vaikka ei se olisi mahdollista edes vielä.. mies on ollut aika ahkera "talletteleen" joten saapa nähdä mikä on lopputulos :D ihanaa kun se on nyt niin mukana <3
 
  • Tykkää
Reactions: Elviira86
ujm
Tein äsken testin, turhaan kyllä.. Vasta siis dpo 7. Oon vaan niin malttamaton!

Sellasen mahdollisen oireen huomasin kun tukan rasvoittuminen, normaalisti pesen 3-4 päivän välein, nyt jouduin pesemään eilen illalla pestyn tukan tänään!
 
Voi empuska mitä piinaa! Toivottavasti ei pitkään kestä moinen odottelu.
ujm mun tekis ja mieli koko ajan testailla, dpo 5 :D

Onneks ei oo testejä kotona, päätin ostaakin vasta viikon päästä niitä (jea right...). Ei ilmeisesti niitä rfsu:n testejä kannata käyttää kun moni on saanut niihin haamuja, vaikka on ollut oikeesti negaa. Tai näin lueskelin tuolta himotestaajien ketjusta. Oliskohan apteekin testi hyvä?

Täällä ei mitään oireita, ei kerrassaan minkäänlaista eilen eikä tänään.
 
Niuski Joo no ei kai, koko ajan pitää käydä vessassa varmistamassa jos olisi jotain vuotoon suuntaavia merkkejä, mutta ei niin ei. Huoh, ehkä ne vielä tästä. Ei ne nyt ole kuin n.9 päivää myöhässä. Odottavan aika on niin pitkä, voi kun se odotus olisi raskaana olemisen odotusta;)

ps. Sama täällä ton tukan kanssa, tukka vetää liimaksi yhden päivän jälkeen jo melkein -.- nice.
 

Yhteistyössä