Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

ujm
Ja taas lisätään oireita: palelu, lämmöt aika alhaalla.

Eli siis eilen yöllä dpo 3-4 alkoi migreeni ja pieni vatsajomotus. Tänään aamulla kurkkukipua, nyt illalla tullut järjetön palelu. Mittari näytti 36, mikä on mulle aika matala lämpötila. Yleensä ruumiinlämpö huidellut 37 tienoilla. Eikös lämmöt pitäis nousta hedelmöittyessä? :/

Palelu on kyllä outoa, tosi harvoin palelen. Oon yleensä aika kuumakalle, nukun nytkin (yöt pikkasen pakkasella/nollassa) vähän väliä ikkuna auki kun on niin kuuma. Ja patterit meillä on heikot ja huonosti toimivat, vanhassa talossa, enkä silti normaalisti palele.

Oliskohan sitten niitä toivottuja oireita, toivottavasti! Vielä ainakin 8 päivää ennenkun kannattaa edes testata :/
 
mymosa äänestän pukua numero 1 =) aivan ihana mun mielestä!

Päätin olla odottamatta mitään oireita ja välttää turhan tiivistä tarkkailua. Itseni tietäen kyttään silti jokaista nippausta, yskäisyä, pään jomotusta ja suonenvetoa ja analysoin niitä ihan loputtomiin :LOL:
 
ujm jos on pitkään syönyt pillereitä, niin sit varmaan ihan kannattavaa tarkkailla! Mulla oli vain 8kk minipillereitä, oma kierto ei toivottavasti häiriintyny. Kohtahan sen näkee :D

Tuosta aiemmasta alkoholijutusta, jos teillä on kunnalla joku puhelinpalvelu mistä voi kysyä niin ehdottomasti suosittelen soittamaan! Meillä ei ainakaan ole moista luksusta, eli jos mulle tulee kyssäreitä niin se on teratologinen tietopalvelu sitten.

Luin jotain tutkimuksia, missä pienen alkoholimäärän oli todettu jopa edistävän kiinnittymistä, mutta tämä testattiin rotilla :O Mitä bilsan tunneilta muistelen, rotan ja ihmisen lisääntymismekanismit on hippasen erilaisia... :p
 
Viimeksi muokattu:
Mymosa, minäkin äänestän pukua nro 1, mutta 2 on myös tosi ihana. :) Ihan kumpi vain on kyllä hyvä valinta. :)

Mun on pitänyt tulla tänne jo monesti kirjoittamaan voimahalaus empuskalle! Sulla on ollut hyvin rankkaa nyt kuolemantapauksen vuoksi. Voimia myös siskollesi ja koko perheellesi. Ei voi ymmärtää tuollaisia tapahtumia.... ;(

Meidän plussalaisten ketju on hiljentynyt ihan hirveästi. Itsekin olen keskittynyt lähinnä blogiin ja täällä käynyt välillä vain lueskelemassa. :)

Plussaonnea tänne kaikille, jotta saataisiin eloa tuonne plussaketjuunkin!

Kuukkis 10+4
 
empuska Selasin ketjua taaksepäin ja luin tuosta teitä kohdanneesta surusta. Ihan järkyttävää :'( Tiedän mitä käytte läpi, veljeni vaimo nimittäin kuoli vuosi sitten juuri ennen joulua ja se aika oli kyllä elämäni hirveintä! Pari kuukautta meni kuin sumussa. Tänä jouluaattona kävin viemässä kynttilän hänelle vihdoin ilman lohdutonta itkemistä. Jos saadaan tyttö niin se saa toisen nimensä veljen vaimon mukaan. Ollaan myös päätetty, että hän on sitten lapsemme enkelikummi :)

Voimia täältä koko teidän perheelle, toivotaan, että elämä antaa seuraavaksi ihania asioita :heart:
 
Niuski, voi kiitos. Päivä kerrallaan menemme. Aika lailla uskomattomalta tämä tuntuu edelleen, mutta hautajaisten jälkeen asiat luultavasti iskevät sitten päin kasvoja aika rankasti. Eipä tälläistä toivoisi kyllä pahimmallekaan vihamiehelle. Noh, eletään hetkessä <3
 
(cittareista ainaskin saa ovis- ja rskaustestejä.)

Moi kaikki!
Mä olen joillekkin ehkä tuttu valittaja muija tuolta yrityksen odottajista :D
Varovasti varpaillani kokeilen nyt rajan ylitystä tälle puolelle, sillä rakas ihana kultani tuli eilen kotiin sanoen "olen vähän miettinyt, josko seuraavasta ovulaatiosta yritettäis vauvaa" !! Ihanimmat sanat ikinä!! No onhan toi ukko vähän ailahteleva välillä ja kaikkea voi sattua niin en haluis tohon listalle kuitenkaan itseäni lisätä, jottei käy ahdistamaan. Mutta sanko silti kanssaelää ja rupatella kanssanne?

Minulla on myös blogi, jos sitä saisin hieman mainostaa?! (sen voi kyllä lisätä listalle) eli:

Multaa ja timantteja
Siellä nyt viimeisin päivitys, jossa olin jo kääntämässä kelkkaa ihan toiseen suuntaan ja ihan oikeasti valmis jo siirtämään vauvakuumeen taka-alalle.
Samana iltana tosiaan mies yllättikin ihan täydellisesti ja siksi olen todella iloisen sekavan hämilläni vielä koko tilanteesta! :O
 
ponityttö Toivottavasti mies ei muuta mieltään. Oisit nauhottanu lupauksen :D
Kinkula- Mä oon myös cittarissa nähny rfsu:n testejä ainakin.

Jostain syystä mulla on sellainen fiilis, että menkat alkaa justiinsa :O Noh, sieltähän ne sitten tulevat, eipä ole ollut niitä ikävä (kovat kivut ja runsaat vuodot aina...).

Tänään kp14/25-26 ja mitä todennäköisimmin dpo 2.
 
Minäkin yritän pitää kirjaa oireista, kun on niin pitkä aika siitä pillerittömästä kaudesta etten edes oman kierron pituutta tiedä. :D Nyt alkaa olla käsillä jännät päivät. Jos ne menkat alkaa, niin niiden pitäisi alkaa perjantaina. Jos siis kierto on 28 päivää. Hiukan on tänään alavatsaa nipistellyt. Olisko se ne menkat? Vai jotain muuta?
 
Hihii. Ostin cittarista paketin ovistestejä ja paketin raskaustestejä. Mieskin jutusteli omia ajatuksia vauvaan liittyen lauantaina saunassa ^^. Nyt kun menkat on vielä menossa ja kun on uusivuosi ja meille tulee ystävät (jotka viimeksi kertoi raskaudesta) juhlimaan uuttavuotta niin aattelin että taidan juoda viimiset alkomaholit tänään. Heti kun loma loppuu niin pitää kyllä ottaa itteä niskasta kiinni, mennyt koko joulukuu ihan plörinäksi syöminkien ja urheilun suhteen.

Menkat on muuten ollu jotenkin oudon kipeät mielestäni siihen nähden että vielä toissa viikolla oli rengas. Ihan niinku kroppa tietäis ettei ole tarkotus hankkia seuraavaa rengasta.

Ponitytölle tervetuloa!
 
Vihdoin saavun minäkin tähän jännittävään yrittäjien ketjuun tuolta yritystä odottavista. Alun pitäen piti vasta keväällä, mutta mies yllätti kun sanoi että on pohtinut ettei ole mitään estettä etteikö vauva voisi tulla jo heti :) Niin onnellinen olo!! :)

Ehkäisy jätettiin jo pois, mutta luulen että tästä kierrosta myöhästyttiin. Joten päivitän tiedot kunhan uusi kierto alkaa ellei käykin ihanaa yllätystä! Jospa ovis olis olluki myöhemmin ja oltais jätetty ehkäisy juuri oikeaan aikaan :) noh kohta sen näkee..

Hyvää uutta vuotta kaikille ja tämä olkoon se vuosi kun saamme kaikki nauttia raskaudesta ja omasta pienestä!
 
ujm
Niuski: mä oon noin kymmenen vuotta syöny pillereitä (määrättiin kovien menkkakipujen takia jo teininä), joten oman kropan tuntemus ja toiminta ihan hukassa.

Mulla on nyt dpo 6, vielä pitäis vähintään toinen samanmoinen kituutella ennen testin tekoa. Päätin että otan tänään kevyesti alkoholia, koska kiinnittyminen ei oo vielä sitten tapahtunut eikä oo yhteydessä mun verenkiertoon. Pitäisi siis olla turvallista.
 
Mitäs mä sanoin siitä oireiden tarkkailusta... Joopa joo! Menkkakipuja ajoittain, päänsärkyä, ruokahalu nollissa (varsinkaan makea ei maistu, vaikka normaalisti olen suklaamonsteri), huimausta ja pahoinvointia :p Aivastelenkin kovasti! Veikkaan, että mieli tekee nyt tepposia mulle, kun toivon olevani raskaana :stick: (tässä kuvassa aivoni ja minä).

Kaikille oikein hyvää vuoden vaihdetta :heart:
 
Mäki joudun alottamaan tän yrittämisen pitkällä pitkällä odottelulla, sillä ovulaatio oli pari päivää sitten...tammikuun lopulla siis vasta seuraava :/ . Onpahan aikaa syödä ja juoda kaikkea mitä ei toivottavasti kuukauden päästä enään voi ;)
 

Yhteistyössä