Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

Keskiviikko 08.01.2014

Nimimerkki......Ikä.....Kp...............Yk........Ya......Monesko

Katey.................24v .....34/?...........1.....12/13......1.
Sandri.................24........26/30........3.....11/13.......1.
Minisport.............27........26/28-41....5.....08/13.......1.
Niuski.................31.........23/25-26....1.....12/13......1.
mymosa..............31.........21/27.........2.....12/13.......4.
Kinkula-..............24.........20/28~30....1.....12/13.......3.
Heranen.............23.........12/28-30.....2......12/13......1.
Anni00................26.........12/30-35....1......12/13.....1.
Annuski...............31.......8/30-32......5....09/13.......2.
empuska.............21........6/26-...........3.....11/13......1.
Elviira86..............27........5/25.........1.....01/14.......1.
Ujm....................25........??/??.........1.....12/13.......1.

Piinailijat:
Annuski dpo 18
ujm dpo 14
Niuski dpo 11
Kinkula- dpo 4

Plussanneet:

2013:
marraskuu kuukiuru (yk1), 5th (yk1), Haikulainen (yk1), mariet (yk2), nannaa (yk2)

2014
tammikuu nuorallatanssija (yk2)

Plussanneiden ketju http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2313211-yrittamaan-paasseista-plussanneet-3-a/

Blogeja:

kuukiuru come to mama
heranen The one I laugh with
ponityttö Multaa ja Timantteja

Plaah, testasin taas negan. Ja ehkä ei nyt muuta voi odottaakaan, mutta harmittaa silti kovin. Eilen oli alaselkä kipeä ja sellainen menkkaolo, ajattelin että ehkä nämä vois kertoa jostain muusta kuin menkoista. Sillä suhteellisen oireeton olen ennen menkkoja ollut edelliset kuukaudet. Kalenterin laskelmien mukaan menkkojen alku olis ollu eilen, mutta ei vieläkään edes ne tuhrut ole alkaneet. En siis tiedä mistä nyt on kyse. Jos ovis on ollut myöhässä useamman päivän niin se tarkoittais, että ehkä me ehdimmekin siihen mukaan. Silloin luulen, että lauantaina voisi näkyä jotain, jos meillä tärppi oliskin käynyt.

Jotenkin turhauttavalta tuntuu, että jos menkat vaan pitkittyy "turhaan" ilman tärppiä niin viivästyy sitte taas seuraava oviskin jne. Muutenkin niin pitkät kierrot. Nyt menossa siis 36/32-39. Huoh alkais ne menkat nyt vain, niin pääsis siihen varsinaiseen yk1! Toki en pistä pahaksi jos ihme olis tapahtunu ja tärppi olisikin jo käynyt..

Anteeksi oma vuodatus. :ashamed: Olen vain niin malttamaton kaiken suhteen ja harmistun sitten ihan turhaan.

Katey Miten sulla on käynyt oletko testannut?

toivontähti Ymmärrän hyvin tunteeesti + turhautumisen menkkojen odotteluun. Toivotaan että tässä kierrossa ei tarvitse odotella menkkoja melkein 2vkoa toisin kuin viime kierrossa o_O toivotaan että saisit vielä sen plussan tässä kierrossa, mutta jos ei niin pikaisia menkkatuulia sitten että pääsette uuteen kiertoon.

Toivontähti, negaa se näytti sunnuntaina. Josko ens vkl testaisin taas jollei ne menkat sieltä ala. Pahaa pelkään, että käy kuten viimeksi, eli menkat jää kokonaan pois ihan muuten vaan. Mun on varmaan sitten ens kuussa hakeuduttava lekurilta hakemaan joku kuuri, että sais menkat alkamaan. Viimeks kun oli taukoa pillereistä, niin meni puoli vuotta ilman menkkoja. Plääh. Nyt jo kp34. Toivottavasti sulle se plussa tulis pian, tai sitten se uus kierto. :) Tosi turhauttavaa jumittaa ekassa kierrossa...

Katey Onko sulla nyt mitään oireita? Onhan turhauttavaa ja kun ajattelin, ettei tämä ole edes ensimmäinen kierto, koska siinä vaiheessa kun jätettiin ehkäisy oli ovis jo mennyt (en tikuttanut kylläkään joten varma en ole) ja että menkat alkaa kohta ja sitten se varsinainen yk1 pääsis alkamaan. Mutta nyt jumittaa jo tässä. Listallekin ajattelin päivittää sit tiedot ku ne menkat sieltä tulee ja pääsee yrittään ekaa kiertoa. Eipä se auta kuin odotella mitä tapahtuu. Tapahtuis nyt vain jotain, joko menkat tai plussa, kunhan jotain :D

anni00: oli viivat kyllä niin haaleat molemmat et oisko ollu pissa laimeaa tai liian vähän?

minähän periaatteessa olen piinailija mutta kun ei ole havaintoa siitä oviksesta niin en osaa laittaa tuohon mitään.. se ois laskureiden mukaan nyt dpo 9, mutta tiedä siitä.. väsynyt on olo ollut nyt, mutta kai se on sitä kun arki alkoi :)

Hei arvon leidit, haluaisin liittyä seuraanne kuumeilemaan. =)

Sain syksyllä vihdoin miehen suostumuksen lapsentekopuuhiin. Aluksi ajattelin edetä rauhassa stressaamatta ja testailematta, mutta en kestänyt kuin parin kierron ajan. Ensimmäisen kerran testasin oviksen joulukuussa, mutta viivaa ei ilmestynytkään, ainakaan 10-15 päivän kuluttua kierron alusta, eli ilmeisesti en sitten ovuloinut ollenkaan. :( Tätä ennen en ole koskaan laskenut edes kierron pituuksia, saati sitten ollut tietoinen, onko ovista vai ei. Pillerit lopetin jo reipas vuosi sitten.

En oikein tiedä, että mikä yrityskerta nyt on meneillään, koska aiemmin ei varsinaisesti yritetty ja nyt ei sitten ollut ovista. Vai lasketteko yrityskerraksi myös ovuloimattoman kuukauden? Silti toivon, että menkat ei nyt alkaiskaan.. :) Sori, oon ihan aloittelija näillä palstoilla, pitää vähän opetella vielä, mutta jos listaan minut lisäisitte, niin kutakuinkin näin:
Sonetti, 31v, 28/25-29, yk1(?), 12/13, 1.

Tervetuloa sonetti! :) kai se on ihan miten itse päätät mikä se yk on. :) ei sillä kait niin väliä. Toivotaan että ovuloit ainakin tulevassa kierrossa.

Toivontähti: mulla on sama tilanne eli ehkäsystä luovuttiin just oviksen jälkeen...jes. Tosin oviksen aikoihin käytössä ei ollu mikään kovin luotettava ehkäsy keino: keskeytetty. Mutta siis viikon päästä vasta alotetaan se oikea yritys <3

Toivontähti, Ei mulla ihan kauheesti ole mitään oireita. Tissit on kipeet ku mitkä. Ei tekis mieli ottaa rintsikoita ollenkaan pois :D Mut tämä on oire, joka toistuu aina ennen menkkoja. Nyt niitä menkkoja vaan oo kuulunut...... Lisäksi vähän väsymystä ja jotain pientä nippailua alavatsalla oikealla. Tuota nippailua on ollut siitä karmeasta kivusta lähtien. Tiedä sitten. :D Toivotaan meille molemmille jotain merkkiä lähipäivinä!

Tervetuloa Sonetille! :)

mietin tuota valkovuotoa, kun sitä ei enää tule pyyhittäessä mutta kun kävin tänään salilla, niin sen ponnistelun jälkeen oli lurahtanut, en kerinnyt oikein katsoa, huomasin vain että aikalailla sitä oli tullut.. ja nyt nippaillut illalla vatsaa enempi kuin eilen mutta ei järjettömiä.. tisseissä ei edelleenkään mitään.

tervetuloa sonetille!!

ponityttö Joko jännittää? :)

Testasin sitten tänä aamuna niin kirkkaanvalkoisen negan, että oikein silmiä kirveli :D Aluksi olin näkevinäni jotain haamun aavistusta, mutta totesin kuvitelleeni vain. Noh, nyt onkin vasta dpo 12, että en sen kummempia odottanutkaan. Huomenna uusiksi :) Ei ole oloja suuntaan eikä toiseen, menkkoja odottelen alkavaksi lauantaina jos testi on edelleen nega.

Niuski: pidän peukkuja ettei se vuoto ala!! Ja joo jännittää kyllä ihan törkeesti! Jännittää tässä kyllä nää menkatki ku tää on toka luomukierto vasta. Kaikki kierron oikut vielä vähän tuntemattomia ja taas ihan erilaisia oloja kun viime kierrossa.

Ps. Munki oli pakko huvinvuoksi testata :D (nimim. Tikut kohta loppu ennenkun eka yrityskierto edes alkanu) testasin ajatuksella "äkkiä ennenkun menkat alkaa" ja "en pysty loppuviikosta aamupisusta testaamaan". :D miten niin malttamaton ja typerä. Sain siis ylläri ylläri puhdasta negaa! :D. En edes uskalla alkaa keskustelee tuolla himotestaajien ryhmässä koska mähän tuun hulluks. Koitan pysyä visusti täällä niin te voitte kieltää mua sitte testaamasta siitä kp 1 lähtien.

ponityttö Mutku tikkujen tuijottelu vaan on niiiiin kivaa :D Ihanaa, että säkin saat pian niinsanotusti hommat käyntiin!

Mua vähän ärsyttää, kun mies on kieltäny kertomasta kellekään meidän yrityksestä. Kukaan ei varmaan edes osaa aavista, kun ollaan oltu aiemmin sitä mieltä, että lapsia ei meille tule ja mieli on muuttunut vasta ihan hiljattain. Sitten kun tärppi käy ja siitä kerrotaan, niin kaikki luulee että se oli vahinko tai pahimmassa tapauksessa kuvittelevat mun jotenkin huijanneen ehkäisyssä. Selitä siinä sitten, että ihan suunniteltu juttu oli, ja porukka on että "joo niin varmaan oli". :headwall:

Tää on taas varmaan näitä turhia pelkoja mitä yritys tuo tullessaan :)

mymosa
Täällä hyvin rauhallinen mieli, ei ovista ei piinattavaa.. vielä ois 6pvää kp1, jos kierto jatkuu samalaisena. Ainoa mikä kummastuttaa on tää alakerran kuivuus.. kun yleensä ennen menkkoja tulee vv ihan lotisemalla, mutta kerkeehän tuota vielä. Ainakin menkkatuntemukset on alkaneet, polvi oireilee ja mahaa nippaa.
Tosin nekin liian ajoissa, joten toivoa pitää, ettei kierto vaan lyhene.

Meillä on niin päin et mies olis jo kertomassa yrityksestä mut mä en anna. Suojelen itseäni jos en voikkaa saada lapsia tai menee kesken. Muuten sama tilanne. Ennen vauvakuumetta olin varma ettei meille tule lapsia :D kaikki kaverit edelleen siinä uskossa ja kellään kaverillakaan ei ole lapsia. Tiedän jo nyt että ne kaikkoaa samantien jos tuun raskaaks, mutta en jaksa välittää siitä mitä muut ajattelee ja aina saa uusia Kavereita :D

Keskiviikko 08.01.2014

Nimimerkki......Ikä.....Kp...............Yk........Ya......Monesko

Katey.................24v .....35/?...........1.....12/13......1.
Sandri.................24........27/30........3.....11/13.......1.
Minisport.............27........27/28-41....5.....08/13.......1.
Niuski.................31.........24/25-26....1.....12/13......1.
mymosa..............31.........22/27.........2.....12/13.......4.
Kinkula-..............24.........21/28~30....1.....12/13.......3.
Heranen..............23.........13/28-30.....2......12/13......1.
Anni00................26.........13/30-35....1......12/13.....1.
Annuski...............31.......9/30-32......5....09/13.......2.
empuska.............21........7/26-...........3.....11/13......1.
Elviira86..............27........6/25.........1.....01/14.......1.
Ujm....................25........??/??.........1.....12/13.......1.
Sonetti................31........29/25-29....1(?).....12/13......1.

Piinailijat:
Annuski dpo 19
ujm dpo 15
Niuski dpo 12
Kinkula- dpo 5

Plussanneet:

2013:
marraskuu kuukiuru (yk1), 5th (yk1), Haikulainen (yk1), mariet (yk2), nannaa (yk2)

2014
tammikuu nuorallatanssija (yk2)

Plussanneiden ketju http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2313211-yrittamaan-paasseista-plussanneet-3-a/

Blogeja:

kuukiuru come to mama
heranen The one I laugh with
ponityttö Multaa ja Timantteja

mymosa
Alkuperäinen kirjoittaja ponityttö;29431306:
Siis eikö sulla mymosa ollut ovista ollenkaan?
Juu ei tullu bongattua kp 10-19 välillä.. Vahvin viiva (minkä kuva tuolla ovistesti-ketjussa) tuli kp16, mutta digi oli nega eikä liuskakaan kovin plussalta vaikuttanut.

Yhteistyössä