Sunnuntai-huomenta arvon leidit!
ponityttö, ihanaa, että pääsit listalle! Toivottavasti on viimeiset kuukautiset pitkään aikaan nyt kiusaamassa
empuska, kuulostaa siltä, että pikku hiljaa alkaa synkkyys väistymään :heart: Keskittykää mukaviin asioihin
katey jännät on paikat sinulla, miten ihmeessä sä maltat?
+++
Täällä tulivat menkat eilen kellopelin tarkkuudella dpo14. Ja vielä sellaisella rytinällä, että mistään mystisistä valemenkoista ei todellakaan voi olla kyse
Olin jo henkisesti valmistautunut niihin, koska mitään raskautumisoireita ei ole ollut, mutta pieni pettymyksen pisto silti tuli. Ja hetken päästä ajatus, että mussa on varmaan jotain vikaa, kun ajoitukset olivat niin hyvin kohdillaan ja ei tärpännyt. Onko mulla torvet tukossa tai joku tauti ehkä? Entä jos ne buranat mitä otin päänsärkyyn aiheuttivat tämän? Miksen jo lopettanut tupakointia, oisko ilman sitä tärpännytkin? Miten sitä osaakin aina kääntää kaiken omaksi syykseen : / Varsinkin kun tietää, miten hyvin kaiken pitää osua kohdalleen, että raskaus alkaa.
Positiivista tässä on se, että pillerit ei vaikuttaneet mun kiertoon pätkän vertaa. Eli kroppa toimii kuten kuuluukin. Nyt siis häntä pystyyn ja uuteen kiertoon! Käytössä tässä kierrossa myös greippimehu
Harmillisesti menee tosin ens oviksen aikaan aikataulut ristiin miehen kanssa eikä ehkä päästä hyödyntämään sitä kunnolla...