Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

Jee ponityttö, siitä se lähtee :)

Täällä odotellaan kuumeisesti ovista..eilen jotain nippailua vasemman munasarjan kohdilla, mutta mitään selkeitä limoja ei ole tullut. Kosteuden tunnetta pöksyissä kylläkin. Eilen heiluteltu peittoa ja tänään ja huomenna oisi luvassa toivottavasti kanssa ;)

Lauantai 11.1.2014

Nimimerkki......Ikä.....Kp...............Yk........Ya......Monesko

Katey.................24v .....37/?...........1.....12/13......1.
Sandri.................24........29/30........3.....11/13.......1.
Minisport.............27........29/28-41....5.....08/13.......1.
Niuski.................31.........24/25-26....1.....12/13......1.
mymosa..............31.........24/27.........2.....12/13.......4.
Kinkula-..............24.........23/28~30....1.....12/13.......3.
Heranen..............23.........15/28-30.....2......12/13......1.
Anni00................26.........15/30-35....1......12/13.....1.
Annuski...............31.......11/30-32......5....09/13.......2.
empuska.............21........9/26-...........3.....11/13......1.
Elviira86..............27........8/25.........1.....01/14.......1.
Ujm....................25........3/28.........2.....12/13.......1.
Sonetti................31........31/25-29....1(?).....12/13......1.

Piinailijat:

Niuski dpo 14
Kinkula- dpo 7

Plussanneet:

2013:
marraskuu kuukiuru (yk1), 5th (yk1), Haikulainen (yk1), mariet (yk2), nannaa (yk2)

2014
tammikuu nuorallatanssija (yk2)

Plussanneiden ketju http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2313211-yrittamaan-paasseista-plussanneet-3-a/

Blogeja:

kuukiuru come to mama
heranen The one I laugh with
ponityttö Multaa ja Timantteja

Viimeksi muokattu:
ujm
Mä taas kovin odottelen että menkat loppuis ja pääsis pupuilemaan.. Kp 5 siis tänään. Tarkotus ois noin kasin tienoilta pupuilla se joka toinen päivä, niin ei ainakaan missata :) eihän muuten seksi voi mitenkään vaikuttaa kiinnittymiseen/ alku raskauteen? Siis jos pupuilee oviksesta menkkoihin vielä varmuudeksi.

Elviira86 Juu katson vähän tuntemuksien mukaan kuin nopeesti lopetan. Kerran loppui lääke kesken ja luulin ettei lääkäri ollut vielä uusinu reseptiä niin olin muutaman päivän ilman. Sillon ei oikeestaan ollut muutakun päässä ja silmissä kummallisia tuntemuksia. En sit tiedä tuleeko kaikki oireet heti vai miten se toimii. Mulla on 75mg ja ahdistumiseen sitä käyttänyt, tuli viime keväänä joku uupumus tms. ja silloin aloitin essitalopramilla. Päädyin myös tohon lopettamiseen kun en halua sitten joutua itseä syyttämään jos jotain meniskin vikaan. Ja miehelle kun sanoin tosta niin se sanoi ettei oo koskaan tykänny että syön nuita (siis pitkällä tähtäimellä kuitenkin ymmärtänyt että pahimmassa vaiheessa ollut ihan hyvä).

Täällä on ollut tämän viikon alusta asti vai millon alotinkaan sen oviksen tikuttelun niitä alavatsa tuntemuksi, tuntuu että on on ollut vähenemään päin. Toivottavasti jos se ovis ei ole jo ollut ja oon vaan liian laimeella pissalla tikuttanut niin tulee tässä pian. Tosiaan ollut yleensä aika pitkä kierto ala-, yläasteella jopa 40pv joskus ressistä tms johtuen jopa 50 mutta viimeksi ilman ehkäisyä taisi olla n. 35pv. Hauska olin laittanut eiliselle päivälle kännykkään muistutuksen "ovis lähestyy" kun laskeskelin tuolla laskurilla niitä mahdollisia ovis päiviä, se taisi sanoa että kannattaa n.11-20 pv pupuilla kun en tiedä onko se sen 30 vai 35 pv nyt sitten.

mymosa
Lorina vaan jatkuu, kirkasta kananmunalimaa seassa.. joku pitkittynyt ovisko tää on.. ärsyttävää tällanen. ja mun peruslämpö vissiin on 35.8 kun oon saanu sitä nyt muutamana päivänä, ei oo heilunu mihikään.. alimmillaan oli 35.5.

Ainoa hyvä asia, että meillä on nyt valmiina häätanssi.. valssia ei tuu, mutta mitä enemmän tota kappaletta kuuntelen niin sitä varmempi olen, että meidän häätanssikappale vaihtuu.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ponityttö onnittelut menkoista ja ensimmäiseen yrityskiertoon sekä listalle pääsyn johdosta :D Itsekin naureskelin, kun hätähousuina me jo testaillaan vaikkei eka yk ole päässyt oikeasti alkamaankaan :D Mitä se sitten oikeasti on?

Tervetuloa Sonetti ja plussaonnea! NIuski,Sandri ja Katey jännällä seuraan miten teille käy! +++ toivottelen!

Omasta tilanteesta sen verran, että täällä on menossa nyt jo kp41 eikä menkkoja näy ei kuulu. Torstaina testasin jälleen negan. :| En tiedä mitä tässä nyt on meneillään. :confused:

Ei edes tunnu mitään raskausoiretakaan. Vaikka nyt kun menkat ei vielä ole tähän päivään mennessä tulleet niin mahdollinen oviskin ei olisi ollut liian aikaisin meidän ehkäsyn poisjäämiseen nähden. Silti mietin, että onkohan mitään ovista ollut ollenkaan. Vai oliko se sitten viime lauantaina kun mielestäni plussan ovistestiin sain. Mitään oloja ei kyllä edes ollut, huvin vuoksi vaan päätin silloin testin tehdä.

mymosa noista lämmöistä. Olen muutamana aamuna kokeillut mitata lämpöjä, olisko koholla jos vaikka oikeasti oliski raskaus tämän ihmekierron takana. Mutta sekin masensi vain lisää sillä suurinpiirtein lämmöt ollu niinki alhaset kuin 35 tai vähän päälle. Illemmalla sitten 36.2-36.6 välillä.

Viimeksi muokattu:
Siis voi herranjumala melkeen alko tänä aamuna kaduttaa koko raskaushaave! Mulla ei ole ikinä juuri mitään kipuja menkkoihin liittyen. Nyt itkin 3h putkeen huutoitkua, silmistä lähti näkö, mutten sentää pyörtyny vaikka meinasin. Tuska oli oikeesti jotain ihan hirveetä. Siinä mietin samalla että tämä kaikki varmaan 10 kertaistuu sitten raskaana. Hyi olkoon!!

Onneks kesti vaan muutaman tunnin ja nyt odotellaan jo innolla ovulaatiota :D

anni00 en oo huomannut tuota ohjelmaa, kiitti vinkistä pitääkin katsoa :)

ponityttö, voi ei :D mä kyl niin tiiän tuon tunteen, mulla kyl menkkakivut oli ennen pillereitä ihan hirveet ja ei oo kyl taaskaan yhtään sen mukavemmat. Mutta oon yrittänyt tsempata itteeni kipujen aikana että "mieti että tää on merkki siitä et kroppa toimii ja ehkä kohta ei tarvii enää kärsiä kun oot paksuna" :D Jaksamista sinne!

Tänne ei kummempia..hieman nyt illlalla on nippaillut alavatsassa, mut en oikein tiiä kuvittelenko vaan toiveekaasti ovulaation vai onko tää nyt oikeesti ovulaatio nipistelyä. Voi kun pikku pää menee pyörälle :D

SJ
Moi! Mahtuuko mukaan? Olen siis 23v ja pillerit jätetty jo viime elokuussa. Syksy mentiin meiningillä tjot mutta nyt sitten enemmän tosissaan :) dpo9 ja jännittää. Kierto ollut heti pillereiden jälkeenkin tasainen 28-29pv. Millonkohan uskaltais testailla.. postissa tuli paketillinen testejä jo keskiviikkona mutta on varmaan ooteltava ens perjantaihin ellei menkkoja kuulu.

Viimeksi muokattu:
Tervetuloa SJ sekalaiseen seurakuntaamme! Nice kun tulee uusia "jäseniä." :)

Meidän maratoniin tuli eilisen osalta katko, kun olin yhdestä asiasta ukolle vihainen hiukkasen niin en eipä osannut ukko eea vonkua, heh. Pitänee yrittää loppukierto elää sulassa sovussa ettei tule turhia katkoja hännysteliöille :) Tänään käytiin romanttisesti elokuvissa katsomassa ei kiitos ja sen jälkeen syömässä. Ai että, tätä me tarvittiin kovasti! Unohti kaikki murheet edes hetkeksi ja nautti hetkestä maailman rakkaimman olennon kanssa <3 Mies oli huolissaan jälkiruuan kohdalla että mitäs jos siinä on alkoholia etten vaan vahingoita pikkuista (joka ei vielä voi olla edes kyydissä). Oli se silti niin suloinen! Sitten puhuttiin juuri siitä että jos tää ilta tuntui nyt niin hienolle niin mitä se on sitten vauva-arjessa jos joskus pääsee treffeille taasen ilman vauvaa.. sitä odotellessa <3

ps. Tänään lurahti kyllä housuun semmoset LIIMAT ettei tosikaan. 0_o alkkarit ois varmaan jääny seinään kiinni jos ois heittänyt. Ovistestissä ei mtn uutta, ehkä pikku haamulainen mutta toooosi haalea.

Jeeee empuska!! Kyllä se ovis nyt vaan lähenee päivä päivältä! ;) kyllä nyt tosiaan kannattaakin tehdä noita juttuja paljon mitä ei sitte muksun kanssa enää niin usein pysty tekemään. Meillä ainakin molemmilla isovanhemmilla jo niin paljon lapsenlapsia että tuskin jaksavat kovin usein ottaa hoitoon.

Meillä luultavasti voisivat hoitaa vauvaa vaikka joka päivä jos vain vauva kiikutettaisiin kylään. ;) mun vanhemmat asuu tässä ihan parin sadan metrin päässä ja niillä on vasta yksi lapsen lapsi jota ne nytkin varjelee välillä vähän liiankin rankasti :) mutta eipä se lapsi liiallisesta rakkaudesta pilalle mene <3 huoh, olisipa jo loppukierto!

Ps. Minä lopetan TAAS tupakan polton! Pikkuisen reilu yksi aski vielä jäljellä ja sitten stop, lopullisesti toivottavasti. Jos nyt pahin stressi ja suru yms olisi oli että hermo kestäisi ihan ilman savuja. Olisipa
ainakin sitten sen puolesta parempi mahdollisuus hedelmöittymiseen jne.

Voi toivontähti, toivottavasti nyt pian alkaa ne menkat sullekin että pääsette seuraavaan kiertoon.

Mun kroppa on kyllä ihan pihalla koko pillerittömyydestä. Mulle on alkanut ilmestyä näppyjä! Ja hiukset rasvoittuu kauheen nopeesti. Rintojen arkuus on tiessään, mut menkkoja ei näy. :( Tulis sitten jo ne testit! :D

Tervetuloa joukkoon SJ!

Ponityttö, muistathan, ettei kovin kivuliaat menkat ole normaalia. Ei tule kärsiä turhaan. :( Tiedän, koska sen endon vuoksi kärsin vuosia kipeistä kuukautisista, jotka pahimmillaan ovat olleet niin kipeät, että tulee huono olo ja on tajunnan rajamailla. Se ei ole normaalia. Hae ainakin kunnon annos panadolia. Itse syön tällä hetkellä 1g annosta kolme kertaa päivässä menkkakipuihin. Ja jos ei auta, niin sitten päälle vielä 500mg panacod. :)

Sitä meinasinkin sanoa että itselleni kuvuliaat menkat ei ole merkki siitä että kroppa toimii vaan päin vastoin. Siis aikoinaan pillerittömänä mulla oli 1-2 kertaa vuodessa iha järkyttävät menkka kivut ja kaikki muut kierrothan mulla menee ilman yhtää mitään tuntemuksia. Silloin aikoinaan kuten todennäköisesti nytkin ne menkkakivut kestää siis ekana vuotopäivänä sen 3h ja sen jälkeen saa olla ilman kipuja. Vedin mä särkylääkettä aamulla. Nyt ei ole enää mitään kipuja missään. Lähinnä traumat jäi :D. Kyllä mä ryntään gynelle jos ens kuussa on sama homma, tai jos toi kohtaus tulee huomenna uudelleen. Ei tollanen ole normaalia.

Ainii vielä katey: mulla alko kolmas kierto pillereittä ja toi tukan rasvottuminen ei oo vieläkää hävinny :D se on mulla ainaki ihan sairasta. Finnejä ei ole mut puol päivää ni tukka on siinä kunnossa ku ei olis viikkoon pessy.

Viimeksi muokattu:
Mä en oikee tiiä miten sen kivun voimakkuuden vois selittää mut mies ymmärs ku sanoin et oli hänen onni kun ei ollu paikalla koska mies olis tilannu jo ambulanssin :D. Tarkotan siis et mun mielestä ei ollu normaalit menkkakivut. Tollasta ei kenenkään tulis sietää joka kk.

Sunnuntai-huomenta arvon leidit!

ponityttö, ihanaa, että pääsit listalle! Toivottavasti on viimeiset kuukautiset pitkään aikaan nyt kiusaamassa ;)

empuska, kuulostaa siltä, että pikku hiljaa alkaa synkkyys väistymään :heart: Keskittykää mukaviin asioihin :)

katey jännät on paikat sinulla, miten ihmeessä sä maltat? :D +++:whistle:

Täällä tulivat menkat eilen kellopelin tarkkuudella dpo14. Ja vielä sellaisella rytinällä, että mistään mystisistä valemenkoista ei todellakaan voi olla kyse :D

Olin jo henkisesti valmistautunut niihin, koska mitään raskautumisoireita ei ole ollut, mutta pieni pettymyksen pisto silti tuli. Ja hetken päästä ajatus, että mussa on varmaan jotain vikaa, kun ajoitukset olivat niin hyvin kohdillaan ja ei tärpännyt. Onko mulla torvet tukossa tai joku tauti ehkä? Entä jos ne buranat mitä otin päänsärkyyn aiheuttivat tämän? Miksen jo lopettanut tupakointia, oisko ilman sitä tärpännytkin? Miten sitä osaakin aina kääntää kaiken omaksi syykseen : / Varsinkin kun tietää, miten hyvin kaiken pitää osua kohdalleen, että raskaus alkaa.

Positiivista tässä on se, että pillerit ei vaikuttaneet mun kiertoon pätkän vertaa. Eli kroppa toimii kuten kuuluukin. Nyt siis häntä pystyyn ja uuteen kiertoon! Käytössä tässä kierrossa myös greippimehu :) Harmillisesti menee tosin ens oviksen aikaan aikataulut ristiin miehen kanssa eikä ehkä päästä hyödyntämään sitä kunnolla...

Sunnuntai 12.1.2014

Nimimerkki......Ikä.....Kp...............Yk........Ya......Monesko

Katey.................24v .....38/?...........1.....12/13......1.
Sandri.................24........30/30........3.....11/13.......1.
Minisport.............27........30/28-41....5.....08/13.......1.
Niuski.................31.........2/25-26....2.....12/13......1.
mymosa..............31.........25/27.........2.....12/13.......4.
Kinkula-..............24.........24/28~30....1.....12/13.......3.
Heranen..............23.........16/28-30.....2......12/13......1.
Anni00................26.........16/30-35....1......12/13.....1.
Annuski...............31.......12/30-32......5....09/13.......2.
empuska.............21........10/26-...........3.....11/13......1.
Elviira86..............27........9/25.........1.....01/14.......1.
Ujm....................25........4/28.........2.....12/13.......1.
Sonetti................31........32/25-29....1(?).....12/13......1.
Ponityttö..............23v.......3/25.......1...........01/14.......1.

Piinailijat:

Kinkula- dpo 8

Plussanneet:

2013:
marraskuu kuukiuru (yk1), 5th (yk1), Haikulainen (yk1), mariet (yk2), nannaa (yk2)

2014
tammikuu nuorallatanssija (yk2)

Plussanneiden ketju http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2313211-yrittamaan-paasseista-plussanneet-3-a/

Blogeja:

kuukiuru come to mama
heranen The one I laugh with
ponityttö Multaa ja Timantteja

Viimeksi muokattu:
Tervetuloa SJ!

Ponityttö, toivottavasti ei tosiaan tuu sulle enää niin kovia kipuja, ei kuulostanut kovin kivalta tilalta. Mut tsemppiä nyt ekaan yritykseen!

Niuski, samoja ajatuksia käyty täällä läpi. Itsekin lopetin tupakoinnin vasta pari viikkoa sitten. Äkkiä se menkkojen alku harmitus unohtuu kun pääsee taas testailemaan ja jännäilemään.

Mäki oon ollu iloinen, kun kierrot on ollu suht säännöllisiä eikä oo koskaan menkkoja jääny välistä pillereiden jälkeen. Nyt sit.. Jostain luin, että raskaustesti voi ensin näyttää negaa ja myöhemmin muuttua plussaks. Onkohan miten yleistä? Entä ootteko kuullu, että ovistestejä vois käyttää r-testinä? Mulla kun olis niitä ovistestejä kotona, mut ei r-testejä. :) Jossain luki, että jos ovistesti on negatiivinen, niin sitten ei voi olla raskaana. Aamulla tein negatiivisen ovistestin.. Rintoja aristaa, muuten ei oireita. Ehkä kierto on sekasin, koska olin kuumeessa joulukuussa..? Hirveesti haluisin uskoa, että muuttuu viel plussaks. :)

Yhteistyössä