Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

SJ
Sandrille tosiaan peukut pystyssä :) ite tein äsken r-testin ja aivan puhdas nega oli, ei tarttenu alkaa arvaileen ;) joten menkkoja kovasti odottelen loppuviikolle ja ens kiertoon tuplasti enemmä yritystä :D

Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

Maanantai 13.1.2014

Nimimerkki......Ikä.....Kp...............Yk........Ya......Monesko

Katey.................24v .....39/?...........1.....12/13......1.
Sonetti................31........33/25-29....1(?).....12/13......1.
Sandri.................24........31/30........3.....11/13.......1.
Minisport.............27........31/28-41....5.....08/13.......1.
mymosa..............31.........26/27.........2.....12/13.......4.
Kinkula-..............24.........25/28~30....1.....12/13.......3.
Heranen..............23.........17/28-30.....2......12/13......1.
Anni00................26.........17/30-35....1......12/13.....1.
Annuski...............31.......13/30-32......5....09/13.......2.
empuska.............21........11/26-...........3.....11/13......1.
Elviira86..............27........10/25.........1.....01/14.......1.
Ujm....................25........5/28.........2.....12/13.......1.
Ponityttö..............23v.......4/25.......1...........01/14.......1.
Niuski.................31.........3/25-26....2.....12/13......1.

Piinailijat:

Kinkula- dpo 9

Plussanneet:

2013:
marraskuu kuukiuru (yk1), 5th (yk1), Haikulainen (yk1), mariet (yk2), nannaa (yk2)

2014
tammikuu nuorallatanssija (yk2)

Plussanneiden ketju http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2313211-yrittamaan-paasseista-plussanneet-3-a/

Blogeja:

kuukiuru come to mama
heranen The one I laugh with
ponityttö Multaa ja Timantteja

No me päivitettiin Niuski samaan aikaan :DDD mut hei mä laitoin tuon listan kp aikajärjestykseen eli Niuskin alas, kun on pienet kp:t ja Sonetin ylös kun on isoimmat kp:t (miten muuten menee Sonetti?)

meni sitten muistelun varassa.. eilen ei kai kellään alkanut uusi kierto?

Viimeksi muokattu:
Niuski: hahaha :D saadaan siis yhdessä testailla <3 ;). Tosin en ole ihan satavarma tosta kierrosta enää kun eka oli 23 päivää, viimeks 25 ja nyt tuli yhtä runsaat menkat kun ennen pillereitä ja sillon kierto oli yli 30 päivää. :( toivon silti et olis kahen edellisen mukaan.

Sandri I can see that too! Jee, pakko sen on olla tuplaviiva, ei tässä nyt oikein ole muuta vaihtoehtoa. ;) Mäkin olen kyllä yleensä aika onneton tulkitsemaan noita viivoja, kun mun silmään missään ei oo kahta viivaa ikinä ellei se helota punaisena ja valot vilkkuen :D

Mun pitääkin nyt tilata lisää ovistestejä, ne on loppu! ARGH. Olin jo eilen tekemässä testiä mutta kappas, raskaustestejähän ne vain oli eikä ainuttakaan ovistikkua -.-

SJ
Kertokaapa mistä tilaatte ovitestejä/raskaustestejä? Missä hyviä ja edullisia? Mä en oo noita ovistestejä tehny, kun mulla on aika selkee se ja lähes samaan aikaan kierrosta, eihän sitä 100% varma tietenkään voi olla. Mies vaan eilen ehotti et voitais ostaa ovistestejä niin tietäis varmemmin :)

mymosa Voisitko perustella kantaasi? Mulla oli davidin testejä ja nyt haluaisin jotain muita kyllä, davidit ei vissiin oo muutenkaan mitään maailman parhaimpia testejä.. Ei raskaustesteissä kuin ovistesteissäkään :)

mymosa
Ai millä muotoo perustella? noi on mitä mä käyttänyt ja hyväks todennut, vaikka pco kepposia meinaa tehäkin. David ei anna ovisplussaa mitenkään päin vaikka todistetusti ovis on ollut ja tuloskin jo maailmassa. Samoin digit on hyviä..

Nappula87
Nimimerkki......Ikä.....Kp............. ..Yk........Ya......Monesko Nappula87 26v kp 37/28-29 yk 1 ya 1/2014 ensimmäinen.

Tässä minusta. Vasta tässä kuussa otettiin tosissaan puheeksi että saapi tulla kun on tullakseen. Kierto on ollu lähes aina mitä sattuu. Säännöllisestä kierrosta olen nauttinut muutaman kerran eläissäni. Viimeksi loppu vuodesta.. joten luulen että nyt on taas kierto heittäny häränpyllyä :/

Mie alan nyt enemmän kuokkimaan täällä kun täällä selvästi enemmän keskustelua ja miulla se yritys alkaa ihan kohta :) Tänään lähtee viimeinen rengas käyttöön. Itseasiassa ois pitänyt laittaa se jo mutta unohtuivat miehen autoon joten tulee sitten 4h myöhässä mutta ei kyl aletan enää millään kortsuilla varmistelemaan asiaa. Tuskinpa tuo nyt mitään oikeesti haittaa.

Kamlasti himoittaisi aina apteekissa mennä hiplailemaan kaikkia ovistestejä ym. Mutta en ole kehdannut kun siihen kuitenkin joku apteekkari tulisi kyselemää mitä etin :D Ekasta kierrosta en ajatellut ovista tikutella kun ollaan silloin häämatkalla. Katsotaan sitten sen jälkeen asiaa :)

Mie tuun kyl olemaan niin pinteessä kun alan kuulostelemaan noita "raskausoireita". Minulta kun normaaliolotilasta löytyy jo puolet: aina paleltaa, väsyttää, huono olo aika usein (vs heittelevät herkästi), huimaa jne.. Se on vaan sitten tietty suurempi pettymys kun kuvittelee että nyt on tärpännyt ja sitten ei ookkaa.

• Tykkää
Reactions: Elviira86
Oi sandri! Kyllähän siellä selkeästi kaksi viivaa näkyy!! Onnea! Miten kaksi viivaa voikin olla niin ihana näky :)

itsellä nyt david testejä raskauskeijusta saa nähdä kuin toimii. Pc ovistesti ainaki ollu hyvä :) raskaus testejä en voi suositella mitää merkkiä ku tähän mennessä mikää ei ole näyttänyt plussaa :D

Hienoa Sandri, varovaiset onnittelut :) :heart:

Täällä alavatsatuntemuksia... Ovis lähestyy. Että mua oikein jännittää. Miestä tänään jo varoittelin siitä, että nyt olis tärppipäivät käsillä - tietää sitten mitä meillä tehdään tän viikon kaikki vapaa-aika :LOL:

Mulle tuli postissa läjä mammaksista One Step -raskaustestejä. Saa alkaa sit testailla ens viikolla loppuviikosta. On niitä herkkiä ja sit tavallisia. Onko jollain niistä jotain sanottavaa?? :)

Muoks. Kirjotin vahingos ensin et raskauskeijusta tilasin testejä, mut siis mammaksi.fi:stä ne olikin :)

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä