Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

mymosa
Kun se on otettu vissiin tunti testin teon jälkeen, kun 10min kohdalla heitin testin vaan pöydälle ja unohdin siihen :D

Niin ja ylempää on huvikseen vähän muokattu..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: Elviira86
Niuski, ok kiitos! Ja sori, et kyselen uudelleen samoja juttuja. Täällä kyl tulee uusia tekstejä niin vauhdilla, ettei ihme et edelliset uohtuu. :) Oli ilmeisesti niin vaikean teoreettinen pläjäys, et ainoo, mitä jäi päähän oli se, et negatiivinen ovistesti on ehkä negatiivinen raskaustesti. Siitä sun tekstistä olin sen sit alitajuntaani varmaan bongannutkin. :) Nyt ymmärsin enemmän kun luin ajatuksella. Ja en siis tarkoittanut sitä, että sama tikku muuttuis plussaks, vaan että uudelleen viikon päästä testattaessa oliskin plussa. Kun monet alkaa testaamaan jo ennen menkkoja, mutta voikin olla, että näkyy vasta viikon päästä.

Sandrille varovaiset onnittelut! Aika ihanaa!

Meikäläisellä ei ole vieläkään menkat alkanu.. Rinnat vähän arat, mut muuten olo ihan normaali. Huomenna posteljooni tuo lisää r-testejä. Jos yrittäis malttaa ke-aamuun. :) Nyt oon niihin ovistesteihin kokeillu ja pelkkää negaa näyttäny, että en sit tiiä. Toivon parasta ja varaudun pahimpaan.

Mä oon tilannu sieltä mammaksista. En osaa sanoa, onko hyviä vai huonoja, pelkkää negaa ovat mun silmän mukaan näyttäneet. :)

Viimeksi muokattu:
Varovaiset onnittelut täältäkin sandrille :)

Itekin oon miettinyt pitäskö tilata ovistestejä, mutta jos vielä malttais mielensä. Luulen tietäväni milloin ovis on, mutta nyt tässä kierrossa tuntuu ettei oo mitään hajua. Nyt viikonloppuna ja tänäänkin nippaillut mahasta, mutta ei mitään limoja tullut. Ihan kummallista. Yleensä oviksen aikaan tuntuu että pöksyt on koko ajan märät ja pyyhkiessä paperiin jää semmosta venyvää kirkasta vuotoa. Et mitähän ihmettä tää ny o, oisko ovis sitten vasta tuloillaan?? Odotankohan ovista liikaa ja nyt kroppa alkaa sekoilemaan : /

Mulla alko tänään koulu, hassua kolmen vuoden jälkeen lähteä koulunpenkille :D

Mymosa!!! Uutta testiä huomenna aamupissasta pliiiis!! Mä oon edelleen sata varma että se sun viiva sillon oli ovis plussa!! Vitsi ku saisit huomenna sen plussan r-testiin ni pääsisin sanoo et "mähän sanoin" :D

Vielä muute sellanen juttu et mulla on oikeesti tänään vasta kp3 vaikka listassa lukee 4. Eli Niuskin kanssa mennään nyt sit ihan samaa tahtia :D! Ja mehä molemmaat plussataan tässä kierrossa! Tikutatko Niuski oviksen nyt?

Viimeksi muokattu:
ei vieläkään menkkoja, vaikka aamulla olin ihan sata varma.. mies ei usko, harmi ku poistin kuvat (enkä viitti näyttää, että latasin ne nettiin :D.. kierto on ollu ainaki 4 kiertoa sama, joten alkaa toivo hiipiä, vaikka oireita ei ole.. paitsi en ole oikein syönyt pariin päivään.. ja se unettomuus.. en silti luota vielä, mietin lähdenkö kauppaan ostaan siteitä vai testiä.. :D

mymosa: uutta testiä, tuo viivahan oli selvempi ku mulla!

Nappula87
Analysoikaa mulle... viime menkat alko 6.12. Tuli normi apaut kp 28. Vielä(kään) ei oo uutta kiertoa alkanu. Tänään oli sellaset tuntemukset että vois alkaa hetkellä millä hyvänsä.. jomotti ym.Odotin vaan että millon lorahtaa :D viimepäivinä ollu vaan oikein kirkasta vuotoa. Mulla siis menkat ollu vaan muutaman kerran eläissäni vähän aikaa suht säännöllisellä kierrolla viimeks just loppu vuonna. Pari viikkoa sitte alko armoton pissailu. Kävin jo antaa näytteenki jos vti mut ei. Pissailu jatkunu joitain päiviä pienen tauon jälkeen. Eilen itkin toisen ketjun kirjotusta. Viime viikolla oli n.15 min todella etova olo päivällä. Perjantai iltana tuli taas ja puklasin..

Nappula: Ooks sitte tehny negatiivisen r-testin?

Nyt oon mäki sitten tilannu lisää tikkuja ja tilasinki vahngosa just saman mikä tossa linkissä oli ja oliko niitä nyt sen 14 kpl. Luulin eka ku nopee luin että olis ollu vaan 7. :D Nyt mul on tikkuja sitten vaikka muille jakaa et voin alottaa samantien vaikka pissimään niihin :D. No onpahan sitten seuraavalle kierrollekkin.

Nappula87
Tekis mieli.. mulla on kuulemma jotain häikkää munasarjoissa. Aika rakkulaiset tms.. ja varoteltiin että voi olla hankaluuksis raskautua. Tästä aikaa ko jokunen vuosi. Kärsin ihan kamalista menkkakivuista mut nykyään hyvä jos tietää että alkavat.. toki se tunne. Niinku nyt.

Nappula Voit ovuloida myöhemminkin. Mullakkin luultavasti oli viime kierrossa ovulaatio reilun viikon myöhemmässä tms. stressin ja surun takia. Ihmisen elimistö on kyllä kummallinen vekotin kun rupiaa käymään kierroksilla kaikenlaisista. Kun ryypiskely yms. voi viivästyttää ovulaatiota ainakin, niin eiköhän nuo kaikki päässäkin tapahtuvat asiat voi.

MUOKS. Suosittelen kyllä silti tekemään sen testin aika nopiaan, eli huomen aamulla kiitos. Tuothan meille sitten hyviä uutisia. Miäkin haluan niiiin jo loppukiertoon!

Viimeksi muokattu:
Jep, empuska, samaa mieltä! Tehdään oikee uus plussatsunami, pistetään vielä marraskuun tsunamiakin "paremmaks" ;)

Nyt kyllä nappula suosittelisin testailemaan kuitenkin... Voihan oviskin olla myöhässä, mutta mutta.... Pissaapa siihen tikkuun vaan!

ponityttö, harmi vaan, mutta kun ny on vähän jo niinku päätetty että tässä kierrossa kaikki plussaa, ni saattaa ne sun puolet testeistä mennä haaskuun. ;) Ainahan ne saa sit tietty tän kautta myytyäkin :D

mymosa, aamulla sit heti tänne uutta kuvamateriaalia kiitos :popcorn:

heranen, tsemppiä koulutielle ;)

Huomiseksi on luvassa hirveästi plussauutisia, jipii.

Aivan hirvittävän kamalan pistävän tuntuista mahakipua välillä havaittavissa. Tai siis alkoi max 30min sitten. Huhhuh, välillä tulee sellainen aalto että ihan pahaa tekee. o_O Onko nämä nyt niitä oviskipuja? En osaa oikein paikantaa kipua kummankaan munasarjan puolelle, tuntuu kuin koko maha kramppaisi. Vähän niinkuin supistelisi(ei kyllä kokemusta), kaikkia vatsalihakset jännittyy omituisesti. (heha, mitkä vatsalihakset :D)

ujm
Tervetuloa munkin puolesta kaikille uusille! Yritän saada kaikki viestit luettua ja pysyttyä kärryillä :)

Mulle tää täältä "poistuminen" on kyllä vähän helpottanut, siis humpsis vaan ja nyt on jo kp7! Aika menee nopeemmin kun ei laske ja mieti asiaa koko ajan :)

Meidän joka toinen päivä seksi ei nyt ihan onnistukaan kun mies lähti täksi viikoksi yllättäen työmatkalle. Pe tulee takaisin ja silloin on kp 11 eli riittänee kun ovis pitäis olla kp 14.

• Tykkää
Reactions: Elviira86

Yhteistyössä