Niuski, ok kiitos! Ja sori, et kyselen uudelleen samoja juttuja. Täällä kyl tulee uusia tekstejä niin vauhdilla, ettei ihme et edelliset uohtuu.
Oli ilmeisesti niin vaikean teoreettinen pläjäys, et ainoo, mitä jäi päähän oli se, et negatiivinen ovistesti on ehkä negatiivinen raskaustesti. Siitä sun tekstistä olin sen sit alitajuntaani varmaan bongannutkin.
Nyt ymmärsin enemmän kun luin ajatuksella. Ja en siis tarkoittanut sitä, että sama tikku muuttuis plussaks, vaan että uudelleen viikon päästä testattaessa oliskin plussa. Kun monet alkaa testaamaan jo ennen menkkoja, mutta voikin olla, että näkyy vasta viikon päästä.
Sandrille varovaiset onnittelut! Aika ihanaa!
Meikäläisellä ei ole vieläkään menkat alkanu.. Rinnat vähän arat, mut muuten olo ihan normaali. Huomenna posteljooni tuo lisää r-testejä. Jos yrittäis malttaa ke-aamuun.
Nyt oon niihin ovistesteihin kokeillu ja pelkkää negaa näyttäny, että en sit tiiä. Toivon parasta ja varaudun pahimpaan.
Mä oon tilannu sieltä mammaksista. En osaa sanoa, onko hyviä vai huonoja, pelkkää negaa ovat mun silmän mukaan näyttäneet.